Популярні новинки
-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
- 22-10-2019, 19:50
- 30 553
- 2
"У поступі до цінностей НУШ"
На допомогу класному керівникові.
План виховної роботи до кінця року.
- 17-10-2019, 22:00
- 6 801
- 0
"Ввічливість та хороші манери"
Аукціон спрямований на висловлюванння своїх думок щодо
відповідальності за вчинки та вчить передбачати конфліктні ситуації.
- 16-10-2019, 22:13
- 59 513
- 2
Складено відповідно до методичних рекомендацій щодо
оцінювання навчальних можливостей учнів другого класу.
Такі спостереження дадуть змогу, на мою думку, оптимально
провести формувальне оцінювання другокласників.
На основі цих спостережень можна буде заповнювати
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ і проміжного і підсумкового звіту
про досягнення здобувачів освіти НУШ.
- 16-10-2019, 20:45
- 32 194
- 4
В цьому документі кожний вчитель може
редагувати цей матеріал як потрібно.
- 16-10-2019, 19:42
- 33 340
- 0
Підсумковий (проміжний) звіт.
Даний матеріал допоможе молодому спеціалісту під
час заповнення свідоцтва досягнень у першому класі.
- 16-10-2019, 17:09
- 7 983
- 0
(фрагмент уроку).
Мета уроку: познайомити з ознаками осені, осінніми змінами в природі;
ознайомити з назвами осінніх місяців; ознайомити з прикметами осені;
розвивати творчі здібності дітей, інтерес до навколишнього світу;
вчити уважно слухати один одного, висловлювати свої думки.
- 14-10-2019, 20:37
- 13 853
- 0
- 14-10-2019, 19:52
- 20 582
- 0
- 10-10-2019, 22:50
- 2 458
- 0
Педагогічна мета уроку:
- розвиток мислення і здібностей учнів, розвиток творчих умінь;
- засвоєння учнями знань, умінь, здобутих в ході активного пошуку і самостійного вирішення проблем;
- виховання активної творчої особистості учня, який вміє бачити, ставити і вирішувати нестандартні проблеми.
- 10-10-2019, 20:12
- 9 191
- 0
ЛЕГО – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем,
яка використовує предметно-ігрове середовище навчання і розвитку дитини.
Основним видом діяльності школярів є гра.
Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє молодшим школярам
у формі гри досягнути певних ідей, розвинути необхідні навички в житті.