-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Наші гості: 53
- 16-10-2019, 22:13
- 59 508
- 2
Індивідуальна картка навчального поступу учн_______ 2- класу
_________________________________________________________________________________
V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги.
Ціль/уміння | дата | |||||||||
Виявляє інтерес до навчання | ||||||||||
Активно працює на уроці | ||||||||||
Ставить запитання про нове, незрозуміле | ||||||||||
Висловлює свою думку і пояснює її | ||||||||||
Виявляє старанність у навчанні | ||||||||||
Працює зосереджено | ||||||||||
Виявляє самостійність у роботі | ||||||||||
Доброзичливо ставиться до інших | ||||||||||
Співпрацює з іншими дітьми | ||||||||||
Вирішує конфлікти мирним шляхом | ||||||||||
Знаходить успішні шляхи вирішення проблем | ||||||||||
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку | ||||||||||
Бере відповідальність за свої дії | ||||||||||
Прогнозує наслідки власних дій | ||||||||||
Бере участь у житті класу | ||||||||||
Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку | ||||||||||
Висловлює свою думку і пояснює її | ||||||||||
Зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до авторства інших |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з української мови
____________________________________________________________
V V має значні успіхи
V демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги
Прізвище, ім’я учня | Уважно слухає і розуміє співрозмовника | Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення | Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження | Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого | Пише прості тексти про свої думки, враження, спостереження |
Гурин Наталія | |||||
Гурин Сергій | |||||
Гурчик Владислав | |||||
Іванюк Валерія | |||||
Іванюк Вероніка | |||||
Ковальчук Олександр | |||||
Лазарець Анастасія | |||||
Патан Тарас | |||||
Пилипака Іван | |||||
Саванчук Анна | |||||
Саванчук Денис | |||||
Федас Ілля | |||||
Федас Михайло | |||||
Фоміна Анна | |||||
Хом’як Павло | |||||
Ясковець Денис |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
____________________________________________________________
V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги.
Прізвище, ім’я учня | Виконує прості спостере-ження/ досліди | Описує об’єкти та явища живої і неживої природи та пояснює взаємозв’язки між ними | Розповідає про себе, свою сім’ю, клас, громаду | Дбайливо ставиться до навколишнього середовища | Розрізняє здорові і шкідливі звички, дотримується здорового способу життя | Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності | Пропонує і втілює власні творчі ідеї та вміє виготовити власний творчий виріб |
Гурин Наталія | |||||||
Гурин Сергій | |||||||
Гурчик Владислав | |||||||
Іванюк Валерія | |||||||
Іванюк Вероніка | |||||||
Ковальчук Олександр | |||||||
Лазарець Анастасія | |||||||
Патан Тарас | |||||||
Пилипака Іван | |||||||
Саванчук Анна | |||||||
Саванчук Денис | |||||||
Федас Ілля | |||||||
Федас Михайло | |||||||
Фоміна Анна | |||||||
Хом’як Павло | |||||||
Ясковець Денис |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з читання
____________________________________________________________
V V має значні успіхи
V демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги
Прізвище, ім’я учня | Веде діалог на теми, які викликають зацікав-лення | Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження | Виявляє інтерес до читання, описує про що (про кого) любить читати | Читає з відповід-ною інтонацією | Висловалює власне ставлення до прочи-таного | Пояснює зміст прочи-таного, побаченого, почутого |
Гурин Наталія | ||||||
Гурин Сергій | ||||||
Гурчик Владислав | ||||||
Іванюк Валерія | ||||||
Іванюк Вероніка | ||||||
Ковальчук Олександр | ||||||
Лазарець Анастасія | ||||||
Патан Тарас | ||||||
Пилипака Іван | ||||||
Саванчук Анна | ||||||
Саванчук Денис | ||||||
Федас Ілля | ||||||
Федас Михайло | ||||||
Фоміна Анна | ||||||
Хом’як Павло | ||||||
Ясковець Денис |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з математики
____________________________________________________________
V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес;
? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги
Прізвище, ім’я учня | Переміщує об»єкти в заданихї напрямках | Додає і віднімає числа в межах 100 з переходом через розряд | Розв’язує прості і складені задачі | Розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками | Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів | Визначає час за годинником із точністю до 5 хв | Створює макети реальних та уявних об’єктів | Збирає та представляє дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника |
Гурин Наталія | ||||||||
Гурин Сергій | ||||||||
Гурчик Владислав | ||||||||
Іванюк Валерія | ||||||||
Іванюк Вероніка | ||||||||
Ковальчук Олександр | ||||||||
Лазарець Анастасія | ||||||||
Патан Тарас | ||||||||
Пилипака Іван | ||||||||
Саванчук Анна | ||||||||
Саванчук Денис | ||||||||
Федас Ілля | ||||||||
Федас Михайло | ||||||||
Фоміна Анна | ||||||||
Хом’як Павло | ||||||||
Ясковець Денис |
Загальні результати діагностичних робіт з української мови
уч __________ 2-Б класу
___________________________________________________________________________________
Вид діагностичної роботи | Самоаналіз | Результат вчителя | Примітка |
Загальні результати діагностичних робіт з читання
уч __________ 2-Б класу
___________________________________________________________________________________
Вид діагностичної роботи | Самоаналіз | Результат вчителя | Примітка |
Загальні результати діагностичних робіт з математики
уч __________ 2-Б класу
___________________________________________________________________________________
Вид діагностичної роботи | Самоаналіз | Результат вчителя | Примітка |
Загальні результати діагностичних робіт з ЯДС
уч __________ 2-Б класу
___________________________________________________________________________________
Вид діагностичної роботи | Самоаналіз | Результат вчителя | Примітка |
Автор: Ясковець Марія
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.