Останні публікації

Мій кабінет
Ми у фейсбуці

Ви з нами?

Знами онлайн

» » Зошит спостережень вчителя 2 класу НУШ

Шкільна скарбничка НУШ

Зошит спостережень вчителя 2 класу НУШ
Зошит спостережень вчителя 2 класу НУШ.
Складено відповідно до методичних рекомендацій щодо
оцінювання навчальних можливостей учнів другого класу.
Такі спостереження дадуть змогу, на мою думку, оптимально
провести формувальне оцінювання другокласників.
На основі цих спостережень можна буде заповнювати
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ і проміжного і підсумкового звіту
про досягнення здобувачів освіти НУШ.

Індивідуальна картка навчального поступу учн_______ 2-  класу

_________________________________________________________________________________

V V  має значні успіхи; V  демонструє помітний прогрес; досягає результату з допомогою вчителя; !     потребує значної уваги і допомоги.

Ціль/уміння

дата











Виявляє інтерес до навчання











Активно працює на 

уроці











Ставить запитання про нове, незрозуміле











Висловлює свою думку і пояснює її











Виявляє старанність у навчанні











Працює

зосереджено











Виявляє самостійність у роботі











Доброзичливо ставиться до інших











Співпрацює з іншими дітьми











Вирішує конфлікти мирним шляхом











Знаходить успішні шляхи вирішення проблем











Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку











Бере відповідальність за свої дії











Прогнозує наслідки власних дій











Бере участь 

у житті класу











Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку











Висловлює свою думку і пояснює  її











Зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до авторства інших











ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з української мови

____________________________________________________________

V V  має значні успіхи 

V    демонструє помітний прогрес 

?    досягає результату з допомогою вчителя 

!     потребує значної уваги і допомоги

Прізвище, ім’я учня

Уважно слухає і розуміє співрозмовника

Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення

Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження

Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого

Пише прості тексти про свої думки, враження, спостереження

Гурин Наталія






Гурин Сергій






Гурчик Владислав






Іванюк Валерія






Іванюк Вероніка






Ковальчук Олександр






Лазарець Анастасія






Патан Тарас






Пилипака Іван






Саванчук Анна






Саванчук Денис






Федас Ілля






Федас Михайло






Фоміна Анна






Хом’як Павло






Ясковець Денис







ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

____________________________________________________________

V V  має значні успіхи; V  демонструє помітний прогрес; досягає результату з допомогою вчителя; !     потребує значної уваги і допомоги.

Прізвище, ім’я учня

Виконує прості спостере-ження/ досліди

Описує об’єкти та явища живої і неживої природи та пояснює взаємозв’язки між ними

Розповідає про себе, свою сім’ю, клас, громаду

Дбайливо ставиться до навколишнього середовища

Розрізняє здорові і шкідливі звички, дотримується здорового способу життя

Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності

Пропонує і втілює власні творчі ідеї та вміє виготовити власний творчий виріб

Гурин Наталія








Гурин Сергій








Гурчик Владислав








Іванюк Валерія








Іванюк Вероніка








Ковальчук Олександр








Лазарець Анастасія








Патан Тарас








Пилипака Іван








Саванчук Анна








Саванчук Денис








Федас Ілля








Федас Михайло








Фоміна Анна








Хом’як Павло








Ясковець Денис









ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з читання

____________________________________________________________

V V  має значні успіхи 

V    демонструє помітний прогрес 

?    досягає результату з допомогою вчителя 

!     потребує значної уваги і допомоги

Прізвище, ім’я учня

Веде діалог на теми, які викликають зацікав-лення

Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження

Виявляє інтерес до читання, описує про що (про кого) любить читати

Читає з відповід-ною інтонацією

Висловалює власне ставлення до прочи-таного

Пояснює зміст прочи-таного, побаченого, почутого

Гурин Наталія







Гурин Сергій







Гурчик Владислав







Іванюк Валерія







Іванюк Вероніка







Ковальчук Олександр







Лазарець Анастасія







Патан Тарас







Пилипака Іван







Саванчук Анна







Саванчук Денис







Федас Ілля







Федас Михайло







Фоміна Анна







Хом’як Павло







Ясковець Денис








ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з математики

____________________________________________________________

V V  має значні успіхи; V    демонструє помітний прогрес;

?    досягає результату з допомогою вчителя; !  потребує значної уваги і допомоги

Прізвище, ім’я учня

Переміщує об»єкти в заданихї напрямках

Додає і віднімає числа в межах 100 з переходом через розряд

Розв’язує прості і складені задачі

Розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками

Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів

Визначає час за годинником із точністю до 5 хв

Створює макети реальних та уявних об’єктів

Збирає та представляє дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника

Гурин Наталія









Гурин Сергій









Гурчик Владислав









Іванюк Валерія









Іванюк Вероніка









Ковальчук Олександр









Лазарець Анастасія









Патан Тарас









Пилипака Іван









Саванчук Анна









Саванчук Денис









Федас Ілля









Федас Михайло









Фоміна Анна









Хом’як Павло









Ясковець Денис









Загальні результати діагностичних робіт з української мови

уч __________  2-Б класу

___________________________________________________________________________________

Вид діагностичної роботи

Самоаналіз

Результат вчителя

Примітка





























































Загальні результати діагностичних робіт з читання

уч __________  2-Б класу

___________________________________________________________________________________

Вид діагностичної роботи

Самоаналіз

Результат вчителя

Примітка





























































Загальні результати діагностичних робіт з математики

уч __________  2-Б класу

___________________________________________________________________________________

Вид діагностичної роботи

Самоаналіз

Результат вчителя

Примітка









































































Загальні результати діагностичних робіт з ЯДС

уч __________  2-Б класу

___________________________________________________________________________________

Вид діагностичної роботи

Самоаналіз

Результат вчителя

Примітка






























































Автор: Ясковець Марія

Завантажити матеріал з нашого сайту: zoshit-sposterezhen-vchitelya-2-klasu-nush.rar [193,37 Kb] (Скачали цей файл: 2287)


Схожий цікавий матеріал! Не пропустіть новинки на сайті!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Ключові слова публікації: Зошит спостережень вчителя 2 класу нуш журнал

Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / Початкові класи

На головну


Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас! Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту. Ви зайшли на наш шкільний сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
19 октября 2019 21:44
  • Публікацій: 0
  • Коментарів: 0
[spoiler][/spoiler]


Люда Горяева,

Имя:*

E-Mail:*
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив