-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 22-10-2019, 19:50
- 30 540
- 2
Вересень
Тема періоду: «Особистість і колектив»
Завдання періоду:
- Допомогти кожній дитині знайти свої місце в класному колективі.
- Створити умови для розвитку творчих здібностей учнів.
- Формувати організаційні навички, вміння співвідносити власні інтереси з інтересами інших людей.
- Заохочувати учнів брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи.
№ | Зміст виховної діяльності | Ключова компетентність | Ціннісні ставлення та практичні здатності | Дата | Примітка про виконання |
Класні справи | |||||
1. | Перший урок Квест «Україна- наша Батьківщина!»» | Спілкування державною мовою Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: - усвідомлення ролі рідної державної мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу. Практична здатність: – послуговуватися державною мовою в різноманітних життєвих ситуаціях та дотримуватися мовного етикету; – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювати власну думку. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді; – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя; – розуміти необхідності роботи над собою. | 02.09 | |
2. | Тиждень приурочений 28-річниці незалежності України Усний журнал «Від незалежності України – до нової країни» | Спілкування державною мовою Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу. Практична здатність: – послуговуватися державною мовою в різноманітних життєвих ситуаціях та дотримуватися мовного етикету; – застосовувати різноманітні комунікативні стратегії залежно від мети спілкування; – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювати власну думку. Ціннісне ставлення: – уміння працювати з різними Інтернет-ресурсами. Практична здатність: –уміти використовувати різні способи пошуку корисної інформації в довідникових джерелах (зокрема,за допомогою інформаційно-комунікативних технологій), критично мислити в процесі збору та обробки інформації. | 06.09 | |
3. | Етична бесіда «Чи потрібно рахуватись зі сторонньою думкою?» | Компетентності у природничих науках і технологіях Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: – розширення і поглиблення знань про предметний світ, сферу людських відносин та про себе. Практична здатність: –готовність до саморозвитку і опанування сучасними технологіями. Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. | 10.09 | |
4. | Гра експрес «Я маленька частиночка живої Природи» | Екологічна грамотність і здорове життя Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: – усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля; – формування ставлення до природи,як універсальної цінності. Практична здатність: – формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі). Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя. Практична здатність: –прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. | 17.09 | |
5. | Розмова в колі «Любове моя- Україно» | Соціальна та громадянська компетентності Обізнаність та самовираження у сфері культури | Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обов?язку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України. Практична здатність: – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України; –цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку. Ціннісне ставлення: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Практична здатність: – бути відкритим до культурного діалогу. | 24.09 | |
Загальношкільні справи | |||||
1. | Всеукраїнський день бібліотек Операція «Живи, книго!» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. | 30.09 | |
2. | Тиждень фізичної культури та спорту | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Ціннісне ставлення: –ідентифікація себе як представника певної культури. Практична здатність: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. | ІІ-й тиждень | |
Організаційна робота | |||||
1. | Поновити банк даних дітей соціально незахищених категорій | Соціальна та громадська компетентності | Практична здатність: – поважати гідність кожної людини. | І-й тиждень | |
2. | Скласти графік чергування учнів класу( вибір активу,розподіл доручень) | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення: – усвідомлення ціннісного змісту праці і рівності прав людей. Практична здатність: –готовність брати відповідальність за себе та інших. | І-й тиждень | |
3. | Провести організаційне засідання органів учнівського самоврядування | Соціальна та громадська компетентності | Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. | І-й тиждень | |
4. | Ознайомлення учнів зі Статутом школи, правилами для учнів; | Соціальна та громадська компетентності | Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні. Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. | І-й тиждень | |
5. | Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності | Соціальна та громадська компетентності | 02.09 | ||
6. | Бесіди про взаємовідносини між дівчатами та хлопцями в класі, налагодження дружніх стосунків | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. | вересень | |
7. | Індивідуальні бесіди з дітьми «Ставлення учнів до громадської роботи» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуваття, емпатії; –цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку. | вересень | |
8. | Збір інформації для подання матеріалів на районний етап краєзнавчо-народознавчої експедиції учнівської молоді «Любіть Україну вишневу свою» під гаслом «Гідність, Свобода, Незалежність» в рамках руху української молоді «Моя земля – земля моїх батьків» | Обізнаність та самовираження у сфері культури Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: –прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. | вересень | |
Робота з батьками | |||||
1. | Індивідуальні бесіди | Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, визначення кандидатур для роботи в батьківському комітеті. | вересень | ||
2. | Відвідування сімей вдома | Відвідування сімей учнів із метою ознайомлення матеріального становища та психологічного клімату, сімейної атмосфери та родинних стосунків. Відвідування сім’ї Софіяна Дениса | І-й тиждень ІІІ-й тиждень | ||
3. | Засідання батьківського комітету | 1.. Вибори шкільного батьківського комітету на 2019-2020 н.р. 2. Планування роботи на 2019-2020 н. р. | 13.09 |
Жовтень
Тема періоду: «Ми діти твої, Україно!»
Завдання періоду:
- Сприяти формуванню в молодого покоління високої патріотичної свідомості.
- Виховувати шанобливе ставлення до української культури, любов до рідної землі, українського народу.
- Виховувати інтелектуально – творчу, соціально активну особистість учнів, яка здатна брати безпосередню участь у справах своєї школи, країни.
- Розвивати практичні навички управлінської діяльності.
№ | Зміст виховної діяльності | Ключова компетентність | Ціннісні ставлення та практичні здатності | Дата | Примітка про виконання |
Класні справи | |||||
1. | Інтелектуальна гра: «Я і мій характер» | Уміння вчитися впродовж життя Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя; – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя; – розуміти необхідності роботи над собою. Ціннісне ставлення: – спілкування українською мовою у школі та поза школою. Практична здатність: – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювати власну думку; – розв?язувати конфлікти за допомогою спілкування. | 01.10 | |
2. | Урок української звитяги «Народ пам’ятає, народ славить» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. | 15.10 | |
3. | Розмова в колі «Обережно!Отруйні гриби!» | Уміння вчитися впродовж життя Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. | 08.10 | |
4. | Міні-тренінг: «Немає більшої розкоші,ніж розкіш спілкування між людьми» | Спілкування державною мовою Математична компетентність | Ціннісне ставлення: – спілкування українською мовою у школі та поза школою. Практична здатність: – уміти правильно викоритовувати термінологічний апарат, спілкуватися в процесі начально-пізнавальної діяльності. Ціннісне ставлення: – дотримування логіки і послідовності у мисленні та діях. Практична здатність: –розвивати критичне мислення. | 25.10 | |
Загальношкільні справи | |||||
1. | Декада Захисника України (Відзначення свята Покрови Пресвятої Богородиці, Дня українського козацтва, Дня молитви за всіх полеглих за волю і державність України, Дня захисника Вітчизни). | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей. | 07.10-17.10 | |
2. | До Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана проведення акції «Ветеран живе поруч». | Соціальна та громадська компетентності | Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей. | 01.10 | |
3. | Флешмоб «Добро крокує по планеті» | Спілкування державною мовою Соціальна та громадська компетентності | Ціннісне ставлення: – спілкування українською мовою у школі та поза школою. Практична здатність: – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювати власну думку. Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної роботи . Практична здатність: – гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуваття, емпатії. | жовтень | |
Організаційна робота | |||||
1. | Індивідуальні бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; –прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. | жовтень | |
2. | Бесіда про культуру спілкування з ровесниками | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі української мови в особистому житті, а також у житті нації і держави. Практична здатність:
| жовтень | |
3. | Аналіз стану здоров’я учнів, стану відвідування школи | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. | жовтень | |
4. | Проведення інструктажу про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час осінніх канікул. | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. | 25.10 | |
5. | Збір інформації для подання матеріалів на районний етап краєзнавчо-народознавчої експедиції учнівської молоді «Любіть Україну вишневу свою» під гаслом «Гідність, Свобода, Незалежність» в рамках руху української молоді «Моя земля – земля моїх батьків» | Обізнаність та самовираження у сфері культури Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: –прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. | жовтень | |
Робота з батьками | |||||
1. | Індивідуальні бесіди | Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад Бесіди з батьками про відпочинок дітей на осінніх канікулах | жовтень 25.10 | ||
2. | Відвідування сімей вдома | Відвідування сімей учнів із метою бесіди-профілактики по запобіганню інфекційних захворювань (грип, короста, гепатит) та контролю за поведінкою школярів поза школою. Відвідування сім’ї Костюк Діани | І-й тиждень ІІ-й тиждень | ||
3. | Класні батьківські збори (тематика) | Класні батьківські збори: «Сім’я як фактор профілактики відхилень в поведінці дітей» | 25.10 | ||
4. | Засідання батьківського комітету | Засідання КБК: 1. Про вимоги до зовнішнього вигляду учнів та відвідування навчальних занять. | 11.10 |
Листопад
Тема періоду: «Україна в моєму серці»
Завдання періоду:
- Розвивати почуття патріотизму, гордості за свою Батьківщину;
- Виховувати активну особистість з притаманною їй громадською свідомістю, почуттямнаціональної гідності.
№ | Зміст виховної діяльності | Ключова компетентність | Ціннісні ставлення та практичні здатності | Дата | Примітка про виконання |
Класні справи | |||||
1. | Година спілкування «Мова – то серце народу» | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу; - любов до української мови. Практична здатність: – розуміти українську мову; –популяризувати ідеї гуманізма, добра та краси. | 05.11 | |
2. | Усний журнал «Дари природи є невичерпними». Рольова гра «Екологічною стежиною нашого краю» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: – усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля. Практична здатність: – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності.. | 12.11 | |
3. | День гідності та свободи Урок української звитяги «Хай вічно горить вогонь пам’яті» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. | 26.11 | |
4. | Марафон відкритих думок «Безпечний Інтернет та соціальні мережі» | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення: –розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації; – протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу тощо. Практична здатність: – дотримуватися правил безпеки в Інтернет мережі та здатність протистояти інтернет-ризикам та маніпулятивним технологіям у ЗМІ та рекламі, соціальних мережах, комп’ютерних іграх. | 19.11 | |
Загальношкільні справи | |||||
1. | Акція «Подаруй птахам житло» | Ініціативність та підприємливість | Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. | листопад | |
2. | Акція «Зробимо шкільне подвір’я чистим» | Ініціативність та підприємливість | Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. | листопад | |
3. | Тиждень гендерної грамотності Година спілкування «Я – хлопець, я – дівчина,ми – різні, ми – рівні» | Соціальна та громадська компетентності | Практична здатність: – гуманно ставитися до інших людей, бути здатнимдо альтруїзму, співчуваття, емпатії; –цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку; – поважати гідність кожної людини. | ІІІ-й тиждень | |
4. | Тиждень репродуктивного здоров’я Марафон відкритих думок «Що означає бути здоровою людиною» | Уміння вчитися впродовж життя Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. | ІV-й тиждень | |
Організаційна робота | |||||
1. | Індивідуальні бесіди з учнями, що мають низький рівень знань, надання корисних порад | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; –прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. | постійно | |
2. | Індивідуальні бесіди з учнями про правила поведінки під час перерв та після уроків | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя | постійно | |
3. | Індивідуальні бесіди з учнями про ведення здорового способу життя | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. | постійно | |
4. | Узагальнення інформації для подання матеріалів на районний етап краєзнавчо-народознавчої експедиції учнівської молоді «Любіть Україну вишневу свою» під гаслом «Гідність, Свобода, Незалежність» в рамках руху української молоді «Моя земля – земля моїх батьків» | Обізнаність та самовираження у сфері культури Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: –прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. | листопад | |
Робота з батьками | |||||
1. | Індивідуальні бесіди | Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад | листопад | ||
2. | Відвідування сімей вдома | Відвідування сім’ї Гоцяка Михайла | ІІІ-й тиждень | ||
3. | Класні батьківські збори (тематика) | Класні батьківські збори: «Наші діти - наша спільна турбота». | 29.11 | ||
4. | Засідання батьківського комітету | Засідання КБК 1.Про створення школи усвідомленого батьківства. Профілактика насильства в сім’ї, асоціальних явищ 2.Про організацію діяльності батьківської громади, спрямованої на збереження та зміцнення здоров’я дітей | 15.11 |
Грудень
Тема періоду: ««Я – громадянин України»»
Завдання періоду:
- Виховувати правову культуру учнів, повагу до законодавства України;
- Формувати навички правомірної поведінки, нетерпимість до проявів правопорушень.
№ | Зміст виховної діяльності | Ключова компетентність | Ціннісні ставлення та практичні здатності | Дата | Примітка про виконання |
Класні справи | |||||
1. | Урок української звитяги «Мої герої – земляки» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. | 10.12 | |
2. | Година спілкування «Ми- творці власного життя» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – усвідомлення конституційного обов?язку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України; Практична здатність: –цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку; – поважати гідність кожної людини. | 03.12 | |
3. | Виховна година «Традиції виховання в українській родині» | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Ціннісне ставлення: –ідентифікація себе як представника певної культури; – використання культурного досвіду в життєвих ситуаціях. Практична здатність: –поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них; – бути відкритим до культурного діалогу. | 17.12 | |
4. | Усний журнал «Ми-діти твої Європо!» | Спілкування іноземними мовами | Ціннісне ставлення: – ціннісне ставлення до культурних надбань різних народів, соціальної рівності; – толерантне ставлення до представників різних народів і культур. Практична здатність: – володіти навичками міжкультурної взаємодії; – готовність прийняти представників інших культур такими, якими вони є. | 24.12 | |
Загальношкільні справи | |||||
1. | Тиждень Збройних сил України Турнір «Нумо хлопці і дівчата!» | Ініціативність та підприємливість Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. | 02.12- 06.12 | |
2. | Всеукраїнський тиждень права Тренінг «Закон обов’язковий для всіх» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – усвідомлення конституційного обов?язку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України. Практична здатність: – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України. | 09.12- 14.12 | |
3. | Акція «Чарівна краса новорічної гілки» | Ініціативність та підприємливість | Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. | ІV-й тиждень | |
4. | Міжнародний день інвалідів Акція «Даруймо радість людям» | Ініціативність та підприємливість | Ціннісне ставлення: – аналізування життєвих ситуацій; – презентування власної ідеї та ініціативи; Практична здатність: –готовність брати відповідальніст ьза себе та інших; – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях | 03.12 | |
Організаційна робота | |||||
1. | Бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад учням | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; –прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. | постійно | |
2. | Індивідуальні бесіди з учнями щодо попередження дитячого травматизму | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини | постійно | |
3. | Проведення інструктажу про правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час зимових канікул. | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. | 27.12 | |
4. | Провести засідання органів учнівського самоврядування | Соціальна та громадська компетентності | Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. | І-й тиждень | |
Робота з батьками | |||||
1. | Індивідуальні бесіди | Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків на дорогах | постійно грудень | ||
2. | Відвідування сімей вдома | Відвідування сім’ї Чайковської Тетяни Відвідування сім’ї Шаблій Наталії | І-й тиждень ІІ-й тиждень | ||
3. | Засідання батьківського комітету | Засідання КБК
| 28.12 |
Матеріал додав: Вожак Ольга
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.