Мій кабінет
Ми у фейсбуці

Ви з нами?

Знами онлайн

» » Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів. Конференція вчителів

Шкільна скарбничка НУШ



Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів. Конференція вчителів
Як організувати дистанційне навчання 
за допомогою найпростіших онлайн ресурсів.
Конференція вчителів
В даній статті висвітлено, як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів. Blended learning або змішане навчання - це освітній напрям, у рамках якого учні отримують знання, опрацьовуючи частину навчального матеріалу самостійно і частину безпосередньо спілкуючись з учителем.

Сьогодення вимагає від вчителя 21 століття вміння ефективно працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіаграмотним.

Blended learning або змішане навчання - це освітній напрям, у рамках якого учні отримують знання, опрацьовуючи частину навчального матеріалу самостійно і частину безпосередньо спілкуючись з учителем. 

Учні відвідують онлайн і офлайн заняття, але при цьому широко використовують Computer Mediate Activities, тобто медіатором освітньої активності виступають

компютер, мобільні пристрої і спеціальні навчальні програми або платформи. 

Існує багато моделей змішаного навчання, для себе і своїх учнів  я обрала поєднання двох моделей "Face-to-face" (обличчям до обличчя), "Rotation" (зворотній зв`язок).

Наприклад, для учнів передбачено 2 заняття на тиждень, одне з яких проходить на дистанційних платформах для спільної роботи в реальному часі Skype, Google Meet, Teams або Zoom, таким чином  ми використовуємо модель "Face-to-face", а друге заняття проходить дистанційно в навчальному електронному середовищі он-лайн сервісів, які допомагають навчитися за допомогою навчальних інструментів та ігор –LearningApps.org для учнів 6-7 класів, Quizlet для учнів 8-9 класів, AppsGeyzer для учнів 10-11 класів, а це вже приклад застосування другої моделі навчання "Rotation".

Найбільш простим ресурсом для розміщення посилання на необхідні навчальні сайти або відеоуроки є месенджери Viber, Telegram.


Портал "ОсвітаНова", Всеукраїнська школа онлайн тісно співпрацює с відеохостингом YouTube, на ньому розміщені відеоуроки та вправи на закріплення теми для учнів 6-11 класів.

Для закріплення знань у форматі тестування широко використовую освітні проекти "https://urokok.com.ua", "Всеосвіта", Інтерактивне навчання видавництво "Ранок", Google Classroom.

Blended learning - це динамічний процес і тут є простір, щоб постійно експерементувати в пошуках оптимального шляху до ефективного навчання, яке б забезпечувало якість знань та дозволяло б формувати ключові компетентності в учнів. Звичайно,  уміння практично організувати якісне дистанційне навчання  і досвід використання сучасних освітніх інформаційних платформ не зявляються самі по собі,  на жаль,  одержаний досвід - результат наполегливої самоосвіти, бажання відповідати вимогам сучасності і бути професіоналом у своїй справі. Колеги, думаю, що ви зрозумієте мене, бо всі опинилися з проблемою дистанційного навчання наодинці. І виникла необхідність зростати професійно, здобувати освіту самостійно.

Нові знання і навички отримую завдяки проходженню онлайн вебінарів і конференцій на освітніх проектах "На урок", "Всеосвіта", методичних інтернет-марафонів з географії Харківської академії неперервної освіти, обмінюючись практичним  досвідом з колегами, мотивуючи до партнерства своїх учнів.

Узагальнюючи одержаний досвід, хочу акцентувати увагу на перевагах і недоліках застосування дистанційного навчання.

Переваги:

безумовно , тести, матеріали, відео, посилання, зображення, онлайн спілкування роблять навчання наших школярів цікавим;

- певний відсоток учнів має більшу можливість долучитися до самостійної роботи поглиблювати свої знання з предмету, покращити  рівень підготовки до ЗНО;

- крім вивчення поточного матеріалу, учні поглиблюють свої знання та навички  з інформаційно-комунікаційних технологій.

Недоліки:

- не всі учні мають доступ до інтернету;

- недостатнє технічне забезпечення; 

- виникають технічні проблеми через перенавантаження освітніх платформ;

- низька мотивація учнів до навчання дистанційно, невміння самоорганізуватися  і відсутність контролю з боку батьків, відсутність у культурі навчання принципівакадемічної доброчесності;

- неможливість моніторингу самостійності  виконання завдання учнем;

- неможливо реально визначити рівень знань учнів без живого спілкування, аджеЗНО не проводиться дистанційно.  

  Отже, для впровадження змішаного навчання не обов’язково чекати на чітко прописані плани. Використовуйте різні онлайн-ресурси, експериментуйте, фіксуйте результат. Будь-який предмет можна викладати за допомогою технології змішаного навчання і таким чином виховувати в дітей здатність співпрацювати з іншими людьми, вміння висловлювати власну думку, критичне та системне мислення, вміння конструктивно керувати емоціями, приймати рішення, розв’язувати проблеми.

Матеріал додав: Сохранич Анна Володимирівна

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
yak-organzuvati-distancyne-navchannya-za-dopomogoyu-nayprostshih-onlayn-resursv_-konferencya-vchitelv.rar [197,64 Kb]
(Завантажили цей файл: 226)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!




Категорія: Новини нашої школи / Новини освіти / Метод-кабінет / Класним керівникам

На головну


Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас! Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту. Ви зайшли на наш шкільний сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
Имя:*

E-Mail:*
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив