• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн





    Урок 27. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проєктах Scratch 3

    Урок 27. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проєктах Scratch 3
    Категорія: Нуш / Середні класи / Уроки інформатики
    На головну
    Урок 37. Редагування та форматування графічних об’єктів

    Урок 37. Редагування та форматування графічних об’єктів
    Категорія: Нуш / Середні класи / Уроки інформатики
    На головну
    Урок 26. Середовище створення і редагування проєктів Scratch 3

    Урок 26. Середовище створення і редагування проєктів Scratch 3
    Категорія: Нуш / Середні класи / Уроки інформатики
    На головну
    Урок 25. Алгоритми. Способи подання алгоритмів

    Урок 25. Алгоритми. Способи подання алгоритмів
    Категорія: Нуш / Середні класи / Уроки інформатики
    На головну
    Урок 36. Вставлення на слайд графічних об’єктів

    Урок 36. Вставлення на слайд графічних об’єктів
    Категорія: Нуш / Середні класи / Уроки інформатики
    На головну
    Урок 24. Команди та їх виконавці
    Урок 24. Команди та їх виконавці
    Категорія: Нуш / Середні класи / Уроки інформатики
    На головну
    Урок 23. Друк текстового документа. Практична робота №3


    Урок 23. Друк текстового документа. Практична робота №3
    Категорія: Нуш / Середні класи / Уроки інформатики
    На головну
    Урок 22. Сторінки текстового документа та їх форматування

    Урок 22. Сторінки текстового документа та їх форматування
    Категорія: Нуш / Середні класи / Уроки інформатики
    На головну
    Урок 35. Редагування та форматування текстових об’єктів на слайді

    Урок 35. Редагування та форматування текстових об’єктів на слайді
    Категорія: Нуш / Середні класи / Уроки інформатики
    На головну
    Урок 21. Форматування символів і абзаців у документі.
    Урок 21. Форматування символів і абзаців у документі
    Категорія: Нуш / Середні класи / Уроки інформатики
    На головну