• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн





    Конспект уроку математики 1 клас
    • 16-02-2019, 10:36
    • 3 405
    • 0

    Конспект уроку математики 1 клас . 

    “Назви компонентів дії додавання”


    Урок математики 1 клас.
    Тема. Назви компонентів та результату дії  віднімання.
    Мета: - ознайомити дітей із назвами компонентів та результату дії  
                 віднімання;
    - розвивати й удосконалювати обчислювальні навички;
    - формувати вміння складати і розв’язувати задачі за малюнком;
    - розвивати математичне мовлення, пізнавальний інтересдо навчання,  
      увагу, логічне мислення;
    - виховувати любов до природи, допитливість, спостережливість.
    Обладнання: презентація до уроку, картки з числовим рядом та прищепками 
                для усного рахунку, довідничок з назвами компонентів дії віднімання, 
                індивідуальні картки.
    Форма проведення уроку: урок-подорож.
                                              
    Хід уроку
    І. Організаційний момент.
    ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
    • Діти, як давно ви були у зимовому лісі?
    • Я запрошую вас здійснити сьогодні подорож до лісу. Але давайте перевіримо чи ви готові?
    ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу.
    1. Усний рахунок (картки з прищепками)
        - Покажіть на картках
    • Число, наступне до числа 5;
    • Число, попереднє до числа 8;
    • Число, наступне до числа 9;
    • Число, попереднє до числа 7.
    - Повторимо  склад числа 7. Я називатиму числа, а ви покажіть йому пару, щоб разом у нас було 7. ( 5, 3, 6, 4, 2, 1) 
    - Молодці! Бачу, що ви  готові до подорожі. Тож вирушаємо.
    2. Зустріч з лісовиком
    Каліграфічна хвилинка.
    - А хто це зустрічає нас на узліссі?
    - Так. Це лісовичок. Він стежить за порядком у лісі. Лісовичок пропонує нам випробування на старанність. Напишемо каліграфічно цифру 7. Давайте пригадаємо, як правильно пишеться цифра сім. 
    - Оберіть королеву цифр у рядочку. 
    - Йдемо далі.
    3. Зустріч з лисичкою
        - Діти, на партах у вас смужки з частинками малюнка. На кожній смужці внизу числа. Розташуйте числа в порядку зростання і ви дізнаєтесь, кого ми зустрінемо у лісі зараз. 
        - Так. Це лисичка. Лисиці дуже обережні. У разі небезпеки або погоні вони заплутують сліди, щоб ввести переслідувача в оману. Саме через цю особливість лисиці присвоєно звання найхитрішого звіра. Бачили як заплутала числа, щоб ми її не впізнали.  
    - Лисичка питає: «Чи могли б ви ці числа записати в порядку зменшення?» (Діти пишуть у зошиті)
    4. Зустріч з білочкою.
    - Відгадайте загадку і дізнаєтесь, кого ми зараз зустрінемо.
                        Є горішки і грибочки
                        У дуплі на мотузочку.
                        З гілки плигає на гілку,
                        Це мала руденька … (білка).  
    - Де живе білочка?
    - Чим живиться взимку?
    - Білочки восени збирають жолуді, горіхи ліщини і кедрові, гриби, ховають їх в дупла дерев, у траву і мох. А взимку знаходять і їдять. Для того, щоб вижити в сильні морози, білка повинна посилено харчуватися. Бачите скільки приготувала на день. 
    - Давайте допоможемо білочці порахувати її запаси.
    - Розв’яжіть приклади. (Приклади на екрані)
    - Як по - різному можна прочитати приклад на додавання?
    - Як називаються компоненти дії додавання?
    - Білочка захотіла порівняти, чого в неї більше жолудів чи грибочків. Як їй це зробити? Як порівняти два числа? 
    - Як по – різному можна прочитати приклад на віднімання?
    ІV. Ознайомлення з новим матеріалом.
    1. Зустріч із совою.
    - Чи знаєте ви якого птаха вважають наймудрішим? 
    - Так. Це сова. Сови  - одні із стародавніх птахів. Вони живуть  на планеті багато років. А раз давно живуть, багато знають, то й мудрості набралися. 
    - Сова познайомить нас із назвами компонентів дії віднімання. Подивіться довідничок сови. 
    Число, від якого віднімають, у процесі віднімання зменшується, тому його називають зменшуване. Число, яке віднімають, називають від’ємник. А різниця – це результат дії віднімання.
    - Давайте разом прочитаємо назви компонентів.
    2. Робота з підручником.  
    - У ваших підручниках теж є такий довідничок. За потреби ви можете до нього звертатись. Прочитайте напівголосно ще раз назви компонентів.
    - На парті у вас є приклад на віднімання і смужки з назвами компонентів дії віднімання. Розкладіть біля чисел назви.
    3. Зустріч з ведмедем
    - А ось перед нами великий барліг. У ньому зручно вмостився ведмідь. Він взимку спить. Спить ведмідь дуже чутливо, його легко розбудити. Тож давайте тихенько попрацюємо і розв’яжемо приклади на віднімання, які записані на картках.
    - Назвіть приклад, у якому найменша (найбільша) відповідь. В яких прикладах однакова відповідь?
    4. Визначення компонентів дії віднімання.
    - Візьміть червоний олівець і підкресліть у першому стовпчику зменшуване. У другому – синім олівцем – від’ємник.
    - Побажаємо ведмедику солодких снів і рушаємо далі.
    VЗакріплення й узагальнення знань учнів.
    1. Зустріч з птахами
    2. А тут зібралась на дереві зграйка птахів. 
    3. Яких ви впізнали?
    4. Порахуйте скільки яких птахів ви бачите.
    2. Складання і розв’язання задачі за малюнком.
    • Давайте про синичок і снігурів складемо задачу.
    • З яких частин складається задача?
    • Почнемо з умови. Ми порахували пташок і отримали числові дані. Складіть умову задачі.
    • Яке запитання поставимо? 
    • Яку дію оберемо для розв’язання задачі? Чому?
    • Давайте змінимо запитання задачі, щоб треба було порівняти яких пташок більше. (На скільки більше снігурів, ніж синичок?) 
    • Щоб порівняти два числа… (діти доповнюють)
    • Складіть розв’язання задачі. Запишемо в зошиті.
    VІ. Підсумок уроку.
        - Ось і добігає кінця наш урок, а з ним і наша подорож.
        - Про що дізнались на уроці? Чому навчились?
        - Ви чудово працювали. Всі були активні, сміливі, кмітливі, уважні.


    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    konspekti-urokv-matematika-1-klas_-nush.rar [11,88 Kb]
    (Придбали цей файл: 383)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Нуш / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.