Популярні новинки
-
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість -
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла»
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла» -
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
Урок 32. Алгоритми з розгалуженнями і циклами. Практична робота №4
- 4-01-2023, 19:42
- 272
- 0
Підведемо підсумки вивчення теми. Поскладаємо алгоритми з розгалуженнями і циклами.
Виконаємо практичну роботу №4. Все побачите і почуєте. Давайте навчатися разом.
Інформатика для 5 класу НУШ. До підручника «Інформатика 5 клас».
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. (2022 р.).
ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК
Можна придбати повний комплект із 50 презентацій.
Замовляйте у автора: anatolbroich@gmail.com
Виконаємо практичну роботу №4. Все побачите і почуєте. Давайте навчатися разом.
Інформатика для 5 класу НУШ. До підручника «Інформатика 5 клас».
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. (2022 р.).
ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК
Можна придбати повний комплект із 50 презентацій.
Замовляйте у автора: anatolbroich@gmail.com
Залишайте свої коментарі
Шановний користувач нашого сайту!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.