• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Урок 27. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проєктах Scratch 3



    Урок 27. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проєктах Scratch 3

    Урок 27. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проєктах Scratch 3
    А тепер будемо вчитися використовувати різні образи виконавців і різних виконавців у своїх проєктах .
    Навчившись це робити, ви зможете створювати неймовірно цікаві програми у середовищі Scratch 3.
    Дивіться. вчіться і пробуйте самі...
    Інформатика для 5 класу НУШ.  До підручника «Інформатика 5 клас».
    Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. (2022 р.).
    Автор: Бройченко А.Г.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК 

    Можна придбати повний комплект із 50 презентацій.
    Замовляйте у автора: [email protected]



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Нуш / Середні класи / Уроки інформатики

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.