-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 18-06-2019, 20:02
- 4 485
- 0
Загальний обсяг навчального часу – 140 годин. Тижневе навантаження – 4 години.
1 семестр
№ п/п | Тема уроку | К-ть годин | Дата |
Розділ 1. ШКОЛЯРИКИ-ШКОЛЯРІ | |||
1 | Моя школа Знайомство з однокласниками. Я чемна людина. Поведінка у школі. Організація робочого місця. Правила поведінки на уроках технології. | 4 | |
2 | Мої шкільні справи Мій розпорядок дня. Шкільні правила. Правила поведінки у бібліотеці. Папір. Види і властивості паперу. Закладка – кишенька. | 4 | |
3 | Від рідного порога – безпечна дорога Розмітка деталей за допомогою шаблонів і трафаретів. Аплікація «Світлофор». | 4 | |
4 | Що оточує мене в довкіллі Моє найближче оточення. Різання та склеювання паперу. Аплікація з геометричних фігур «Соловейко» | 4 | |
5 | Я пізнаю довкілля Органи чуття. Різання паперу. Аплікація «Казковий птах». | 4 | |
6 | Я пізнаю довкілля Чим ти бачиш, чуєш, розрізняєш запах і смак. Аплікація з паперу, види аплікацій. Рвана аплікація «Осіннє дерево». | 4 | |
7 | Природа навколо мене Що мене оточує? Мої домашні улюбленці Згинання і складання паперу (орігамі). Орігамі «Вірні друзі». | 4 |
Розділ 2. ОСІНЬ ТАКА МИЛА | |||
8 | Я вранці Сонце радо зустрічаю. Об’єкти неживої та живої природи. Згинання і складання паперу. Орігамі «Сонечко». | 4 | |
9 | Досліджую повітря Звідки з’являється вітер. Вітрові розваги. Збирання природного матеріалу (екскурсія). Аплікація з природного матеріалу «Пташка». | 4 | |
10 | Водичко, водичко, умий моє личко Вода — справжнє диво. Навчуся заощаджувати воду. Підготовка до роботи та зберігання природного матеріалу. Аплікація «Золота рибка». | 4 | |
11 | Ми – дослідники Досліджую природу рідного краю. Аплікація з природного матеріалу «Грибна родина». | 4 | |
12 | Природні та рукотворні об’єкти. Моя родина. Оздоблення виробів. Листівка до дня Святого Миколая. | 4 | |
13 | Природа в житті людини. Винаходи людства. Оздоблення виробів. Ялинкові прикраси. | 4 | |
Розділ 3. ДЕ ТИ, ЗИМОНЬКО, ЖИВЕШ? | |||
14 | Зимові явища в природі Допомагаю птахам узимку. Зимові розваги. Досліджую сніжинку. Ажурне вирізування з паперу. «Сніжинка». | 4 | |
15 | Веселі зимові свята Традиції святкування Різдва Христового Робота з папером. Виготовлення новорічної гірлянди. | 4 | |
16 | Резерв часу | 4 | |
2 семестр | |||
№ п/п | Тема уроку | К-ть годин | Дата |
Розділ 4. УКРАЇНИ ВЕСЕЛКОВИЙ СВІТ | |||
17 | МИ — ДІТИ ТВОЇ, УКРАЇНО! Моя країна – Україна Державні символи України Робота з папером. Калина – символ України. | 4 | |
18 | ПО ЗЕМЛІ ІДЕ ЗИМА… Про що шепочуть дерева взимку? Конструювання найпростіших виробів. Комбінована робота «Зимовий пейзаж». | 4 | |
19 | Дерева, кущі, трав’янисті рослини Листяні та хвойні рослини Куди поділися трави? Пластилін. Властивості пластиліну. Композиція «Пластиліновий луг». | 4 | |
20 | Кімнатні рослини. Будова рослин. Ґрунт. Ушановування землі. Прийоми ліплення. Ліплення мишки. | 4 | |
21 | Тварини взимку. Як допомогти тваринам пережити зиму? Конструювання найпростіших виробів. Комбінована робота «Годівничка для птахів». | 4 | |
22 | Від насінинки до рослинки. Комбінована робота . Оздоблення горщика для квітів. | 4 | |
23 | Як хліб на стіл прийшов. Ушановування хліба. Гончарство. Оздоблення горщика. | 4 | |
24 | Овочі та фрукти на нашому столі. Самообслуговування. Сервірування столу. Складання серветок. | 4 | |
Розділ 5. БАРВИСТИЙ ВІНОЧОК ВЕСНИ | |||
25 | Ой, весна, весна днем красна Виготовлення гірлянди з паперових квітів. | 4 | |
26 | Різноманітність рослин навесні. Рослини потрібні людям. Конструювання найпростіших виробів. Виготовлення сувеніра для мами. | 4 | |
27 | Ранньоквітучі трав’янисті рослини | 4 |
Екологічний проект «Я врятую першоцвіти». Небезпечні отруйні рослини та гриби. Конструювання найпростіших виробів. «Першоцвіти». | |||
28 | Весняні турботи тварин. Конструювання найпростіших виробів. «Весняні птахи» | 4 | |
29 | До природи не неси шкоди. Конструювання найпростіших виробів. «Пасхальний сувенір». | 4 | |
30 | Природне і створене людиною довкілля. Мої домашні помічники. Порядок у домі. Догляд за взуттям. Відпрацьовування прийомів зав’язування шнурків на взутті. | 4 | |
31 | Збережу планету! Конструювання найпростіших виробів. «Квітка сонця». | 4 | |
32 | Вплив людини на природу. Екологічний проект «Як облаштувати джерело». Конструювання найпростіших виробів. «Квітка для мами». | 4 | |
33 | Літо, літечко прийшло! | 4 | |
34 | Повторення. | 4 | |
35 | Підсумковий урок. | 4 |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.