• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Ідеї для відкритого уроку вчителям які атестуються



    Ідеї для відкритого уроку вчителям які атестуються
    • 9-06-2019, 17:15
    • 65 630
    • 1
    Ідеї для відкритого уроку вчителям які атестуються.
    Початок уроку – реальна можливість для вчителя проявити свої кращі якості, творчий підхід, варіації різних прийомів, створити в дітей позитивний емоційний настрій налаштувати на роботу, підтримати стан внутрішньої психофізіологічної активності, відкритості, залучити всіх учнів до навчального процесу. З першої посмішки, першого слова, жесту, руху, ритму серця учитель знаходить щирий відгук в очах, душах, думках своїх учнів.

    Прийом «Емоційний дзвіночок». «Уявіть, що пролунав дзвінок, який повідомив про початок уроку. Та це незвичайний дзвінок – він кольоровий. Подумайте і відчуйте зараз, якого кольору дзвінок, що розпочинає наш урок? А який звук, яка мелодія цього емоційного дзвіночка? Спробуйте саме так передати свій настрій, внутрішній стан у цю хвилину».

    «Парасолька». Прийдіть на урок з парасолькою, якщо за вікном падає дощ. Зверніться до дітей: «У мене в руках парасолька. Як ви думаєте, навіщо вона мені? А парасолька для того, аби ніяка мряка, похмура погода не зіпсувала сонячного настрою, який, я сподіваюся, буде домінувати у нас сьогодні на уроці».

    «Паперові човники». Уроки зарубіжної літератури дають можливість учителю разом з учнями, не виходячи з класної кімнати, мандрувати по всьому світу, побувати в різних країнах за допомогою уяви. Тож нехай учні будуть мандрівниками.

    Варіант 1. «Яким видом транспорту можна ді-статися до Японії?.. Перенесуть нас до Японії чарівні паперові човники, які ми виготовимо за допомогою давнього японського мистецтва орігамі.

    Що ми будемо шукати? Можливо, до себе стежку» (ідея О.І. Майнаєвої: [1, с. 22]).

    Варіант 2. Привітайтеся з дітьми і попросіть їх поки що не сідати на свої місця. Скажіть: «Сьогодні на уроці ми будемо мандрівниками. Щоб почати подорож, нам потрібно сісти в човник. Якого кольору ваш човник? І коли ви назвете колір, можна вже сідати і вважати, що урок розпочато». В кінці уроку спитаєте: «Якого кольору ваш човник зараз – наприкінці подорожі?»

    Це важлива рефлексія кольору, яка допоможе з’ясувати настрій і емоційний стан кожної дитини і класу в цілому.

    Самостійне формулювання теми. Важливо, щоб учні були співтворцями уроку, допомагали вам формулювати не тільки тему уроку, а навіть мету. Наприклад: «Нам сьогодні доведеться знайти відповідь на питання, над яким міркують мудреці всіх часів і народів: хто така людина? Це найважливіше питання в історії цивілізації! От вам перше завдання: сформулюйте самостійно тему уроку: «Людина – … всіх речей». (Варіанти відповідей: володар, хазяїн, творець, будівничий, загадка, розгадка…).

    Ви продовжуєте: «На думку давньогрецького філософа Протагора, «Людина – мірило всіх речей». Як добре, що так багато варіантів, адже людину не можна охарактеризувати одним словом. Виходить, у кожного буде своя тема, тому що для кожного людина – це цілий світ.

    А якщо у кожного своя тема, то, відповідно, і мета у кожного буде своя. Сформулюйте для себе мету уроку, починаючи словами: «Пізнати… Відчути…»

    «Олімп Мудрості». «Для того, щоб відшукати відповідь на головне питання нашого уроку, ми піднімемося на Олімп Мудрості – найвищу вершину світу, на думку давніх греків. У процесі сходження на гору Мудрості кожен з вас побудує власний Олімп із камінчиків, які будуть отримані за правильні відповіді». В кінці уроку запропонуйте учням поглянути на свої власні Олімпи, підрахувати камінчики.

    «Найцінніший скарб». Принесіть на урок красиву скриньку. «У мене на столі чарівна скринька, в якій зараз лежить найцінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче побачити його, може зазирнути, але поки що не розповідайте іншим, що ви там побачили». Учні по черзі зазирають у скриньку і дивуються. Коли остання дитина дізнається про вміст скриньки, спитайте: «То кого ж ви побачили? Себе, адже на дні скриньки лежить дзеркало. Так, людина і є найцінніший скарб на планеті. Кожен із вас – неповторна особистість, і саме такої дівчинки чи хлопчика більше на цій Землі немає і ніколи не було й не буде».

    Після такого вступу можна переходити до вивчення теми (наприклад, вірш В. Вітмена «Пісня про себе», повість О. Вайльда «Портрет Доріана Грея») (ідея Хоменко Т.В. [2, с. 18]).

    Колір уроку. Створити неповторне, яскраве враження від уроку допоможе кольорове оформлення класної кімнати, наприклад: веселка з журавлів на тюлі до вивчення твору Я. Кавабата «Тисяча журавлів» або різнокольорові паперові серця на стіні до вивчення вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині».

    Якщо книжка, яку ви аналізуєте, має колірну назву («Червоне і чорне» Стендаля, «Книги в червоній палітурці» М.Цвєтаєвої, «Пурпурові вітрила»

    О. Гріна, «Синій птах» М. Метерлінка, «Оскар і рожева пані» Е. Шмітта та ін.), нехай колір вашого одягу, квітів у вазі на вчительському столі, колір роздаткових матеріалів буде у відповідних тонах, і ви разом з дітьми будете розгадувати кольорову символіку твору.

    Об’єднайте дітей у «кольорові» групи. «Дорогі друзі! Всі ви – учасники Всесвітнього конгресу «Кольори Життя». У нашому конгресі беруть участь наукові лабораторії: «Помаранчева», «Зелена», «Жовта», «Червона», «Блакитна» (можуть бути інші варіанти кольорів)». Кожна група отримує завдання і через певний час звітує про результати пошуково-дослідницької діяльності.

    «Символ уроку». Принесіть на урок живу троянду. «Троянда! Скільки емоцій можна отримати від одного тільки споглядання цього досконалого символу царства квітів. Цю чудову квітку оспівували в багатьох творіннях художники і поети: Вільям Шекспір, Поль Верлен, Анна Ахматова… Якими тільки епітетами не нагороджували цю красуню – ніжна, чарівна, приваблива, неповторна. Троянда вважається улюбленою квіткою самої Афродіти – богині любові». Запропонуйте дітям понюхати троянду і продовжити речення: «Ця квітка так пахне, що…»

    Квітка повертається до вас: «Сьогодні ми будемо говорити про романтизм в літературі, і троянда буде символом нашого уроку». На дошці малюємо гарну троянду, на пелюстках якої протягом уроку учні записують важливі відкриття та висновки з теми, що вивчається. Наприклад: проголошення цінності людської особистості, складної, глибокої; утвердження внутрішньої безкінечності, людської індивідуальності; цікавість до всього сильного, яскравого, піднесеного; відмова героя від буденності; прагнення особистості до абсолютної свободи, до духовної досконалості, недосяжного ідеалу.

    Нечервоні дні календаря. Існує багато цікавих свят, які не позначені червоним кольором у календарі, але їх відзначають у всьому світі. Почніть урок із приємної новини, що сьогодні, приміром, Міжнародний день щастя (друзів, шоколаду), поєднайте цю подію з темою вашого уроку.

    Ось кілька дат до «нечервоного» святкового календаря:

    11 січня – Міжнародний день «дякую!».

    21 січня – Міжнародний день обіймів.

    14 лютого – Міжнародний день книгодарування.

    17 лютого – Міжнародний день спонтанного прояву доброти.

    20 березня – Міжнародний день щастя.

    21 березня – Всесвітній день поезії.

    27 березня – Всесвітній день театру.

    2 квітня – Міжнародний день дитячої книги.

    7 квітня – Всесвітній день здоров’я.

    22 квітня – День Землі.

    25 квітня – День доньки.

    15 травня – Міжнародний день сім’ї.

    9 червня – Міжнародний день друзів.

    9 вересня – Міжнародний день краси.

    29 вересня – Всесвітній день серця.

    13 вересня, 11 липня – Всесвітній день шоколаду.

    21 вересня – Міжнародний день миру.

    1 жовтня – Всесвітній день музики.

    Перша п’ятниця жовтня – Всесвітній день посмішки.

    11 жовтня – Міжнародний день дівчинки.

    16 жовтня – День хліба.

    30 жовтня – День карих очей.

    16 листопада – Всесвітній день толерантності.

    3-й четвер листопада – Всесвітній день філософії.

    22 листопада – Всесвітній день синів.

    15 грудня – Міжнародний день чаю.

    Також можна привітатися з дітьми, використовуючи прислів’я або приказку про ту пору року або календарний місяць, під час якого проводиться урок. Наприклад, зимові привітання: «Доброго дня! Зігріємо один одного теплими словами!», «Рада бачити вас! Як гарно кружляють за вікном сніжинки. Надіюся, що сьогодні у нас на уроці буде високий політ думки», «Грудень рік кінчає, а зиму починає», «Січень наступає, мороз людей обіймає», «Лютий лютує, та весні дорогу готує».
    «Ідеї відкритого уроку» Анни-Марії Богосвятської

    • На збереження присвоєних за результатами попередньої атестації:
      • кваліфікаційної категорії (тарифного розряду) та педагогічного звання у разі поновлення на роботі, яку раніше виконував, незалежно від тривалості перерви у роботі;
    (п. 3.22 Положення)
    • кваліфікаційної категорії (тарифного розряду), педагогічного звання при переході на роботу з одного навчального закладу до іншого навчального закладу системи загальної середньої освіти та системи дошкільної освіти, за наявності відповідної фахової освіти;
    (п. 3.27 Положення)
    • кваліфікаційної категорії (тарифного розряду), педагогічного звання на час перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами, для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (якщо дитина потребує домашнього догляду — до досягнення дитиною шестирічного віку).                    (п. 3.19 Положення)
    • Ознайомитися під підпис:
      • з графіком проведення атестації — після його затвердження;
    (п. 3.2 Положення)
    • з характеристикою своєї діяльності — не пізніш як за 10 днів до проведення атестації;
    (п. 3.5 Положення)
    • з рішенням атестаційної комісії — одразу після її засідання.
    (п. 3.15 Положення)
    • Під час засідання атестаційної комісії давати усні та письмові пояснення, подавати додаткові матеріали щодо своєї професійної діяльності.
    (п. 3.10 Положення)
    • Отримати під підпис примірник атестаційного листа не пізніше трьох днів після атестації.
    (п. 3.14 Положення)
    • Подати апеляцію на рішення атестаційної комісії до атестаційної комісії вищого рівня у десятиденний строк з дня вручення атестаційного листа. 
    У апеляції на рішення атестаційної комісії необхідно зазначити: 
    • найменування атестаційної комісії, до якої подається апеляція;
    • своє прізвище, ім’я та по батькові, посаду (місце роботи), місце проживання;
    • у чому полягає необґрунтованість рішення атестаційної комісії, яке оскаржується;
    • перелік документів та інших матеріалів, що додаються;
    • дату подання апеляції;
    • свій підпис.
    (п. 6.4–6.7 Положення)
    • Бути присутнім під час розгляду апеляції на рішення атестаційної комісії.
    (п. 6.9 Положення)

    Пам’ятка
    для педагогічного працівника
    з питань атестації
    Пам’ятку складено відповідно до вимог
    Типового положення про атестацію педагогічних працівників,
    затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6 жовтня 2010 р. № 930
    та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 р. за № 1255/18550
    (Із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту № 1473 від 20.12.2011, наказом МОН № 1135 від 08.08.2013)
    (далі — Положення).
    Педагогічний працівник зобов’язаний проходити підвищення кваліфікації та чергову атестацію раз на п’ять років.
    Вимога обов’язково проходити підвищення кваліфікації не рідше одного разу на п’ять років не поширюється на педагогічного працівника, який працює перші п’ять років після закінчення вищого навчального закладу.
    (п. 1.5– 1.8 Положення)
    Педагогічний працівник має право:
    ?  Вільно обирати форми навчання, програми та навчальні заклади для проходження підвищення кваліфікації.
    (п. 1.8 Положення)
    ?  У разі прийняття на посаду після закінчення вищого навчального закладу — атестуватися не раніше як після двох років роботи на відповідній посаді.
    (п. 3.18 Положення)
    • Проходити позачергову атестацію для підвищення кваліфікаційної категорії (тарифного розряду). 
    Позачергова атестація з метою підвищення кваліфікаційної категорії може проводитися не раніш як через два роки після присвоєння попередньої.
    (п. 1.9 Положення)
    Для проходження позачергової атестації до 10 жовтня слід подати заяву до атестаційної комісії.
    (п. 1.9, 3.1 Положення)
    • Атестуватися без попереднього проходження підвищення кваліфікації, якщо у міжатестаційний період: 
      • йому присуджено наукову ступінь або присвоєно вчене звання;
    (п. 3.28 Положення)
    • Перенести термін чергової атестації на один рік через:
      • тривалу тимчасову непрацездатність;
      • перехід у рік проведення чергової атестації на роботу до іншого навчального закладу;
      • інші поважні причини. 
    (п. 3.20 Положення) 
    У таких випадках до 10 жовтня до атестаційної комісії необхідно подати відповідну заяву.
    (п. 3.1 Положення)
    • У разі поєднання роботи з навчанням у вищому навчальному закладі за напрямом (спеціальністю) педагогічного профілю — відстрочити чергову атестацію до закінчення навчання.
    (п. 3.21 Положення)
    • Атестуватися без дотримання послідовності у присвоєнні кваліфікаційних категорій та строку проведення позачергової атестації, якщо у міжатестаційний період:
    • підготував переможців ІІІ етапу всеукраїнських або міжнародних учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, які викладає; ІІІ етапу всеукраїнських або міжнародних спортивних змагань; всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук;
    • отримав перемогу (або звання лауреата) у конкурсах фахової майстерності, що проводять центральні органи виконавчої влади, до сфери управління яких належить навчальний заклад;
    • отримав науковий ступінь, учене (почесне) звання, якщо діяльність за профілем збігається із цим науковим ступенем, ученим (почесним) званням. 
    (п. 4.7 Положення)
    Ідеї відкритого уроку скачати:
    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    deyi-dlya-vdkritogo-uroku-vchitelyam-yak-atestuyutsya.rar [439,83 Kb]
    (Придбали цей файл: 2918)


    Пам'ятка вчителеві, який атестується скачати:
    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    pamyatka-vchitelev-yakiy-atestuyetsya.rar [44,08 Kb]
    (Придбали цей файл: 1830)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    4 августа 2019 15:35
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 3
    Дякую за корисну інформацію!
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.