Мій кабінет
Ми у фейсбуці

Ви з нами?

Знами онлайн

» » Перший урок для 1 класу. Моя рідна школа

Шкільна скарбничка НУШ



Перший урок для 1 класу. Моя рідна школа
Перший урок для 1 класу. Моя рідна школа.
Матеріал спрямований формувати в учнів почуття повноправного члена великої шкільної родини; ознайомити з правилами поведінки в школі, режимом роботи школи; розвивати інтерес до навчання, прагнення їх здобувати; виховувати любов до школи, дбайливе ставлення до шкільного майна та поваги до працівників школи.

ОБЛАДНАННЯ:

Плакати до Дня Знань , мікрофон, « крісло автора», Малюнки Буратіно та Веселого Олівця,аркуші паперу з зображенням школи , олівці, іграшка, повітряні кульки, 5 портфелів та 5 комплектів навчальних речей, кольорові квіточки, малюнок дзвоника.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Створення емоційного настрою уроку

Вчитель

Пролунав шкільний дзвінок.

Всі зібрались на перший урок.

Не просто слухати, а й чути.

Не просто дивитись, а й бачити,

Запам’ятовувати , розповідати.

Тож пора вам поспішати –

Нові знання здобувати.


1. Вступне слово вчителя

Вчитель

Доброго ранку, діти, мої любі першокласники!

Сьогодні для вас продзвенів перший шкільний дзвоник,який покликав вас на перший у вашому житті шкільний урок. Вас вітали з пер­шим у житті Днем Знань. Я приєднуюсь до всіх цих вітань.

Ви несміливо заходили до школи.

А вона радісно вас зустріла і усміхається усіма віконцями до своїх любих дітей. Вона подарує вам багато нових знань , відкриттів, розкриє багато секретів. Адже немає біль­шого захоплення для допитливого людського розуму, ніж пізнання ново­го, загадкового, невідомого. Ви пройдете багатьма стежками, і з вами завжди буду я – ваша перша вчителька.

2. «Прес – конференція»

  • Розповідь учителя про себе .
  • Відповіді на запитання дітей.


3. Гра «Знайомство в колі друзів »

  1. Робота над загадкою

Нас не було – воно було,

Нас не буде – воно буде.

Ніхто ні в кого його не бачив,

А в кожного є.

(Ім’я )

  1. Вправа « Мікрофон»
  2. Назвіть кожен своє ім’я.

Проблемне питання:

  • А хто знає, чому Ваша родина вибрала для вас це ім’я?

Якщо діти не знають відповіді на це питання, можна скористатися допомогою батьків у « кріслі автора».

  1. Робота в колі друзів

Вчитель

Від сьогодні ми – одна велика і дружна родина однокласників, тому нам потрібно познайомитись. Допоможе нам ось цей Зайчик-стрибунець ( м’яка іграшка). Давайте станемо в коло.

(Учитель називає себе, передає іграшку учню за першою партою. Учень називає себе, передає іграшку своєму сусідові і т.д. )

  1. Вправа « Віночок дружби»


Вчитель роздає кольорові квіточки, на яких написано ім’я та прізвища кожної дитини

Вчитель

  • Зараз ми « сплетемо» з вами віночок дружби.

Учні виходять по черзі до дошки і кріплять квіточку у віночок.

Вчитель

  • Віночок це символ дружби і міцності.

II. Повідомлення теми уроку

Вчитель

Любі мої діти, поки ви сплітали вінок нашої дружби і міцності, мені на телефон при йшло SMS – повідомлення від ось цього героя.

  • Ви впізнали його?

Вправа « Крісло автора»

  • А що ви про нього можете розповісти?
  • Вам допоможе наше « крісло автора».

Вчитель

Буратіно завжди потрапляє у різні неприємності. Ось і зараз він повинен був передати нам чарівний ключик від черепахи Тортіли , та неуважно її слухав, тому не запам’ятав, що цей ключик відкриває.

Тортіла давала Буратіну малюнок будинку, який відкриває ключик, але підступний Карабас - Барабас той будинок розрізав. Нам треба допомогти бідоласі.

Давайте всі разом складемо малюнок і дізнаємося, що ми повинні сьогодні відімкнути цим чарівним ключиком.

Діти з допомогою батьків складають малюнок:

Вчитель

  • Проблемне питання

Ви здогадалися, діти, що ми відкриємо цим чарівним ключиком?

Правильно, сьогодні на нас чекає знайомство з нашим новим загальним домом – школою. Адже і тема першого уроку першокласників всієї нашої великої країни – «Моя рідна школа».

Школа — просте, звичайне слово, яке щодня ви будете повторювати. А скільки воно таїть у собі найкращих спогадів! Скільки пов'язано з ним вдячних перемог і звершень у кожної людини! У школі вчаться писати й читати перше слово — мама, потім — земля, сонце, народ, праця. І не тільки вчаться писати й читати ці слова, вчителі допомагають збагнути їх глибинний зміст, прищеплюють відповідальність обов'язку, допомагають поступово знаходити своє місце в житті.

III. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Слухання вірша Платона Воронька « До школи»

2. Бесіда.

- Чи сподобався вам віршик?

- Куди прийшли діти?

- Як їх називають?

- Що є в школі?

- Чого б ви хотіли навчитись у школі?

- А чого навчає школа?

Вчитель

Треба дітям знати:

в школі вчать дітей читати,

І писати будуть вчить,

на екскурсії водить.

Будуть вчити рахувати,

танцювати і співати.

Вас навчать, як в світі жити,

з усіма дітьми дружити.

Вчать у школі працювати,

труднощі перемагати,

Завжди правду говорити,

в світі лиш добро творити.

Звучить у запису пісня « Учать у школі»

Вчитель

  • А що ви знаєте про нашу школу?
    У кого тут навчаються брати чи сестри?
    Чиї батьки навчалися у нашій школі?
    Чи сподобалась вам наша школа?
    3. Гра «Загадки Мудрого Портфеля».

Вчитель

- Щоб урок у школі був ефективним, треба вміти добре до нього підготуватися, правильно зібрати свої шкільні речі. А щоб дізнатися, куди їх збирають, відгадайте загадку.

Кожен ранок йдеш до школи

І в мене складаєш знову

Ручки, зошити, книжки.

Як ти звеш мене, скажи?

(Портфель)

  • Ось цей портфель приніс нам загадки. Я буду читати, а ви уважно слухайте і знаходьте відгадку в себе на парті серед речей. Хто здогадається, що це за предмет – бере його в руки й піднімається з-за парти.

То в лінійку, то в клітинку -

Написати тут зумій-но,

І намалювати можеш,

Називаюся я – (зошит).

Язика не має, а науки навчає.

Що це таке? (Підручник)

Намалювати в альбомі цім

Вам допоможуть (олівці).

Не вмію читати, а весь вік пишу. (Ручка).

А тепер - стривайте!
Хором всі відповідайте!

Першу загадку відгадайте:

Букви всі від «А» до «Я»

На сторінках...

Діти (хором). Букваря!

  • Правильно!

Кожен учень щоденно

На урок бере...

Діти (хором). Щоденник!

  • Чудово!

Для письма, сказати прошу,

Що потрібно взяти?..

Діти (хором). Зошит!

  • Молодці!

Малювати в альбомі цім

Допоможуть...

Діти (хором). Олівці!

  • Ручки й олівці, щоб знали,

Ми кладемо у...

Діти (хором). Пенали!

  • Правильно!
  • Бесіда

Проблемні питання + « Вільний мікрофон»

- А ще які речі ми можемо покласти до портфеля?

- Як треба ставитись до шкільних речей?

- Чого не можна з ними робити?

- На ваших партах лежать підручники. Ці книги вміють розповідати цікаві речі, вміють навчати. Треба їх берегти і поважати. Ось як повинен виглядати ваш підручник (обкладинка, закладка).

  1. Гра - атракціон «Хто швидше складе портфель?»

Вчитель

  • Сподіваюсь, ви, малята, вмієте портфель складати?
  • Зараз ми перевіримо, хто з вас швидше складе навчальні речі в портфель.

Всі діти отримують нагороди - красиві листочки з написом « 1 вересня ». А переможець – ще й медаль.

Вчитель

Спитай у тата чи у мами,

Які професії у них.

Професій в світі є чимало,

Сповна їх вистачить на всіх.

Та є одна поміж професій,

Якої вчаться всі в житті,

Яка для кожного найперша,

Якої вчитиметесь ви.

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи шахтар —

Всі називають головною

Одну професію — школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш там набути,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким у дитинстві мрієш бути.

  1. Хвилинка поезії

Першокласниці

У ШКОЛУ! В ПЕРШИЙ КЛАС!

  1. Гукнула мама: «Донечко!..»

І сну — як не було.

А сонце вже долонечки

До мене простягло

  1. Вдягаю я схвильовано

Святковий свій наряд,

І всі ляльки здивовано

Питають: «На парад?»

  1. «Та ні,— кажу їм радісно,—

У школу! В перший клас!»

Ляльки зітхають заздрісно:

«І нас візьми... І нас...».

  1. У школу не забавами

Займатися іду —

Багато там цікавого

В підручниках знайду.

  1. Там ждуть мене школярики

І вчителька моя.

Як вивчимо букварика,

Читати вам буду я!

(Л. Колос)

7. Ознайомлення з правилами поведінки на уроці

Учитель заходить – треба вставати,

Сісти дозволить – треба сідати.

Якщо захочеш – відповідай,

Тихо, без галасу руку тримай.

Щоб не сутулилась спина –

Сядемо рівно неодмінно.

Уважно вчителя ти слухай

І не поводься, як папуга.

8.Завдання від Веселого Олівця

Вчитель

На уроках образотворчого мистецтва ми з вами будемо часто зустрічатися з Веселим Олівцем. Ось уже зараз він хоче, щоб ви пофантазували й намалювали, яким повинно бути подвір’я нашої школи.

Діти отримають заготовку й домальовують те, що вони хочуть бачити на подвір’ї школи.

V. Підсумок уроку

  • Презентація учнями шкільних подвір’їв
  • Вправа « Вільний мікрофон»

- Про що йшлося на уроці?

- Що ви запам’ятали?

- Що вам сподобалося?

Автор сценарію: Долгова Ольга

Завантажити матеріал з нашого сайту: pershiy-urok-dlya-1-klasu_-moya-rdna-shkola.rar [80,73 Kb] (Скачали цей файл: 934)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!




Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / Початкові класи / Сценарії свят

На головну


Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас! Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту. Ви зайшли на наш шкільний сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
Имя:*

E-Mail:*
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив