-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Наші гості: 65
- 29-05-2019, 20:35
- 30 301
- 3
Зразок:
В архіві маємо 8 цікавих уроків для першачків НУШ
Урок 1
Тема. Знайомство. Знак «Я». Вітання
Мета: познайомити учнів з вадами зору один з одним,заохочувати дітей спілкуватися і встановлювати довірливі стосунки; вивчати рівень емоційно-вольової готовності дітей до школи - інтернату розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас, формувати уважність, спостережливість; виховувати почуття дружби, доброти, поваги і ввічливості; розповісти про себе; ввести знак «Я».
Обладнання: знак «Я», пов’язки на очі (за кількістю груп); малюнок із зображенням учня, що підняв руку при відповіді, фотографії з зображенням вчителя, його родини, малюнки, дзвіночок.
Хід уроку
І.Організація класу
Встаньте, діти, всі рівненько, Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться ви до мене,
Бо у вас найкращий клас,
Привітайтесь «Добрий день!»
Всі сідайте тихо, діти!
Домовляймось, не шуміти,
Всі готові до уроку?
Ну гаразд, часу не гаймо,
І урок свій починаймо.
ІІ. «Ранкова зустріч»
- Діти стають у коло, взявшись за руки.
- Діти, сьогодні ми спочатку познайомимося .
– Для чого треба знайомитися?
- З чого почнемо знайомство?
- Доброго ранку, діти, займіть місця за партами. (учні сідають по групах довільно – по 4-6 осіб).
2. Розповідь вчителя про себе. Відповіді на питання дітей.
– Я рада, що ви хочете стати школярами. А я маю велике бажання вас. З сьогоднішнього дня ви – мої учні, мої діти.
- А хто такі школярі ?
ОКОРОБІКА
3. Вам, напевно, цікаво познайомитись один з одним ? Як же ми це зробимо?
- За сигналом дзвіночка давайте всі разом назвемо свої імена
- Хто запам’ятав усі імена? Чому ми не змогли це зробити?
- Як же тепер бути? Що ви пропонуєте?
4. Введення знака «Я»
Вчитель демонструє знак
- Що показує цей хлопчик?
(Вчитель вивішує малюнок).
- Якщо хочеш відповісти, підніми руку. Так відповідають школярі.
5. Гра «Назви своє ім’я»
а) Стоїмо в колі (вчитель і діти), взявшись за руки. Вчитель кидає м’яч учню.
Методика: Той, хто його піймає, називає своє ім’я. Вчитель називає ім’я кожної дитини українською мовою і просить повторити його. Діти перекидають м’ячик по колу, промовляючи своє ім’я.
б) Гра «Прошепочи ім’я»
Методика:Давайте тихенько ходити по класу, підходьте один до одного і шепочіть на вушко своє ім’я (2-3 хв.). Тепер зупиніться. Коли ви знов почнете ходити по класу, вам треба буде, підходячи до різних дітей, сказати їм їхнє ім’я. Якщо ви помилилися, однокласник тихенько виправить вас.
в) Розучування пісеньки-гри «Добридень» (з рухами)
- Добридень, добридень, добридень скажу.
Як ранок настане, до школи біжу.
У школі зустріну я друзів своїх,
З усмішкою я привітаюсь до них.
Добридень, добридень скажу я до них,
Тут вчителька добра моя.
Завантажити конспекти уроків швидко та безкоштовно з Google Диск
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.