Популярні новинки

Ключові слова

Мій кабінет



Знами онлайн

Шкільна скарбничка НУШ



Перший урок у 1 класі НУШ
  • 27-05-2019, 12:33
  • 14 921
  • 0
Перший урок у 1 класі  НУШ.
Тема: Вітає вас наш 1 клас!
Мета: а давайте-но сьогодні без неї, триєдиної. Давайте просто знайомитись, товаришувати, посміхатись, дивуватись і багато фотографуватись!
Обладнання: все, що вам знадобиться до цього уроку, ви знайдете нижче. До кожної діяльності свій перелік прописаний окремо.
Хід зустрічі: ...

                                                                    «Як я потраплю до школи цього року?»

Матеріали та інструменти:

  • Відеоролик за мотивами книги «Як я потраплю в школу цього року?» Дж.Паллотта, Д.Бзєжицкі
  • Кольорові стікери
  • Фломастери
  • Аркуш для фліп-чарту


  • Радий/-а вітати вас, друзі. Займіть, будь ласка, місце там, де вам подобається.
  • Якщо ви не встигли сісти там, де хотілось – не засмучуйтесь, ми не будемо увесь час сидіти саме так і у вас обов’язково ще буде можливість посидіти за кожним столом у цьому класі, гарантую!
  • Скажіть, будь ласка, а як ви сьогодні потрапили до школи?
  • Прийшли? Приїхали? Це ж, напевно, було дуже нудно? Хіба ні?
  • А як вам така ідея, щоб прилетіти до школи машиною часу? Або приїхати верхи на поні?
  • Знаєте, одна дівчинка, назвемо її Еріка, вирішила приїхати до школи цього року незвичайним способом. Хочете дізнатись яким?

 Вчитель озвучує кадри, за потреби – зупиняє відео й обговорює певні моменти з учнями.

  • Як ви думаєте, чому наприкінці Еріка все ж погодилась їхати в шкільному автобусі?
  • Саме так. Все цікаво, якщо робити це з друзями.
  • А зараз я  пропоную й нам з вами відмітити, яким шляхом ви сьогодні потрапили до школи. У вас на столах є кольорові стікери. Візьміть собі по одному. Якщо вже знаєте, як пишеться ваше імя – можете підписати стікер, або, за бажанням намалювати на ньому свій сьогоднішній настрій.
  • Ось перед вами – зображення. Розмістіть свої стікери відповідно до того, який шлях ви обрали сьогодні.

(На аркуші для фліп-чарту – таблиця з зображенням способу руху: автобусом/пішки/на авто/велосипедом)

  • Дуже гарно вийшло. Я сподіваюсь, що ваша дорога до школи буде цікавою, комфортною та безпечною. А ви – завжди будете уважними й обережними, йдучи до школи та повертаючись назад.
  • Як ви думаєте, а що потрібно робити, щоб дорога до школи була приємною та цікавою?
  • Я сподіваюсь, що у вас дорогою до школи траплятимуться тільки приємні пригоди.
  • «Капсула» часу

Матеріали та інструменти:

  • Відеоролик «Свинка Пеппа. Часова капсула?» 
  • Аркуші білого паперу формату А5
  • Фломастери, олівці.

  • Чи знаєте ви, що таке «капсула часу»?
  • Як ви думаєте, для чого її виготовляли?
  • Я пропоную вам переглянути мультфільм про добре відомого вам персонажа – Свинку Пеппу. Подивимось і побачимо – для чого ж існує капсула часу.

Дивіться відео:  

  • Ви б хотіли, щоб ми з вами теж виготовили капсулу часу, а через рік (чотири – на вибір), коли ви вже прийдете до 2-го (закінчите 4-й клас – на вибір) класу, ми з вами її відкриємо і нам точно буде дуже цікаво поглянути на себе з майбутнього. Вам така ідея до вподоби?
  • Тоді пропоную вам ось що. У кожного з вас на парті лежить аркуш білого паперу, а в контейнерах є олівці та фломастери.  Попрошу кожного з вас намалювати свій портрет. Якщо ви вже знаєте, як пишеться ваше ім’я – підпишіть ваш портрет. Усі портрети ми покладемо до нашої капсули часу. 
  • Коли завершите свій портрет, поруч, або на звороті аркуша обведіть фломастером свою долоньку. Я впевнений/-а, що через рік (чотири), коли ми відкриємо капсулу, вас здивує ваша долонька.

Підказка: Що покласти до «Капсули часу»? Спільне фото та запис відео першого навчального дня, портрети учнів, або як варіант їх малюнки на тему «Ким я стану, коли виросту». Побажання власним дітям від рідних, записані на невеличких листівках. Для учнів 2-4 класу – можна запропонувати записати 5 речей, яких вони хочуть досягти цього року, «Таємні приємнощі» для когось із класу: листівка, невеличкий подарунок, підписаний для когось з однокласників, але тоді вчитель має проконтролювати, щоб такий міні-презент був для кожного учня.)

  • Капсулу часу ми міцно запакуємо та надійно заховаємо, допоки не прийде час її відкрити. Дякую вам за спільну роботу.
  • Знайомство з загальношкільним проектом «Батарейки збираємо – довкілля зберігаємо».
  • Скажіть, а чи знаєте ви, що означає слово «винахід»?
  • А які винаходи, на вашу думку, дуже допомагають людям зараз?
  • А якого винаходу ще бракує людству?
  • Пропоную вам переглянути відеоролик і дізнатись дещо ще про один цікавий винахід. 
Дивіться відео: 
  • Про який винахід людства ми дізнались?
  • На вашу думку, батарейки корисні чи шкідливі?
  • Насправді, окрім користі, викинуті в смітник батарейки приносять дуже багато шкоди. Але є один вихід. Якщо збирати батарейки в спеціальні коробки, тоді вони відправляться на переробку і не забруднять довкілля. У нашому класі/нашій школі теж стоїть такий контейнер. А ми з вами домовимось, що якщо у вас вдома з’являться непрацюючі батарейки, ви вкинете їх до цієї коробки. Згода?
  • Я бачу, ви дуже відповідальні маленькі громадяни своєї країни. І сьогодні я справді щиро радий/-а вітати вас у стінах нашого класу. 
  • Вітальна торбинка
  • А зараз – невеличкий та приємний сюрприз: знайдіть під партою/в ящичку/на столі маленьку торбинку з різними цікавинками.
  • Давайте спробуємо роздивитись, що там всередині

Використовуйте цю техніку, щоб залишити позитивні повідомлення дітям у перший день навчання. Для кожного учня заповніть маленьку поліетиленову торбинку на застібці наступними об'єктами (кількість і склад можна змінювати, в залежності від умов та обставин)

  • ластик, що означає, що будь-яку помилку можна виправити;
  • невеликий пластиковий «дорогоцінний камінь», який означає, що кожен з нас цінний;
  • кілька кольорових карамельок, щоб показати, що хоч ми і схожі, але насправді різні.
  • паперову зірку, тому що кожен обов’язково буде сяяти по-особливому.
  • і серце, щоб показати, що ваш клас – це безпечне та уважне місце, де люблять та цінують кожного.
  • Діти, якщо вам стане сумно, одиноко, візьміть будь-який предмет з цієї вашої торбинки і пригадайте, що він означає.  А ще – пригадайте, що кожен з вас означає для нашого класу.

Тримайте об’єкти по одному за раз і розкривайте їх приховані значення.

  1. Фотозона «ПЕРШОкласні фото»
  • Я сподіваюсь, що наступні 4 роки стануть і для вас, і для мене надзвичайно цікавою пригодою, про яку ви завжди будете згадувати. А щоб запам’ятати сьогоднішній день – запрошую вас і ваших рідних до нашої фотозони. Зробімо спільне ПЕРШОкласне фото, а далі – кожен з вас зможе сфотографуватись за бажанням. Успіхів усім і до зустрічі!

Автори сценарію: 
Аліна Ткаченко, Ольга Романюк,
методисти відділу початкової освіти

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
pershiy-urok-u-1-klas_-vihovna-godina.rar [536,7 Kb]
(Завантажили цей файл: 929)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / На крилах успіху / Початкові класи / Сценарії свят

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.