Останні публікації

Мій кабінет


Ми у фейсбуці

Ви з нами?

Знами онлайн

» » Виховна година. Мандрівка у країну здоров'я

Шкільна скарбничка НУШ

Виховна година. Мандрівка у країну здоров'я
Виховна година Мандрівка у країну здоров'я.
Одне з важливих завдань сучасної школи – виховати фізично, морально, соціально, духовно здорову людину. Адже стан здоров'я населення України свідчить про існування реальної загрози вимирання нації. Справедливими є слова:...

Гроші втратив - нічого не втратив, час втратив – багато втратив, здоров'я втратив - все втратив".
Чи інше:
"Здоров'я – це ще не все, а все інше без нього - ніщо".
Сьогодні майже 90% дітей дошкільного віку, учнів і студентів мають відхилення у здоров'ї. Тільки за останні 5 років на 41% збільшилася кількість учнівської молоді, віднесеної за станом здоров'я до спеціальних медичних груп. На 60% зросла кількість неповнолітніх, які вживають наркотики, палять, п'ють.
Людина сьогодні звикла сподіватися не на захисні сили свого організму, а на могутність медицини. Академік Амосов стверджував:
"Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим".
Так, що таке здоров'я?
Здоров'я – сукупність фізичних, духовних, соціальних якостей людини, що є основною її довголіття і необхідною умовою здійснення творчих планів, умовою високої працездатності, створення міцної сім'ї, народження і виховання дітей.
Здоров'я людини - цікаве й складне явище. Воно завжди привертало і буде привертати увагу не лише дослідників, але й кожної людини. Це поняття таке давнє, що на всіх мовах світу є слово "здоров'я".
Здоров'я – це висока працездатність, гарний настрій, упевненість у собі. Фізичне здоров'я дає гарне самопочуття, бадьорість, силу. Психічне здоров'я дарує спокій, чудовий настрій, доброту, веселість. Соціальне здоров'я забезпечує успішність у навчанні. Але ніщо з цього не дається задарма. Для того, щоб зберегти своє здоров'я, треба докладати не аби яких зусиль.
Стан здоров'я людини залежить на 20% від спадковості, на 10% від рівня розвитку медицини, на 20% від стану довкілля, на 50% від способу життя. Тому справедливі є слова: "Ваше здоров'я у ваших руках". Людина біологічно запрограмована на багато більше років життя, ніж відводить собі. Ілля Мечников стверджував: "Людина, яка померла раніше 150 років вчинила над собою насильство".
І так ми, дійсно, чинимо нас собою насильство щоденно. Люди давно переконалися, що на здоров'я впливає безліч чинників, і найголовніший з них – це спосіб життя.
Спосіб життя – це сукупність стійких форм життєдіяльності людини, які визначають її життєвий шлях. Це – сукупність її звичок. Якщо людина з дитинства, з молодих років постійно й наполегливо дбає про своє здоров'я, вона в основу своєї життєдіяльності закладає такі стійкі корисні звички, навички, поведінку, спосіб мислення, сприйняття оточуючих і себе, які й визначають основний її напрямок - шлях здоров'я. Вона обирає здоровий спосіб життя.
Здоровий спосіб життя передбачає звичайного виконання певних правил, що забезпечують гармонійний розвиток, високу працездатність, духовну рівновагу та здоров'я людини. В основі здорового способу життя лежить індивідуальна система поведінки й звичок кожної окремої людини, що забезпечує їй потрібний рівень життєдіяльності й здорове довголіття. Здоровий спосіб життя – це практичні дії, спрямовані на запобігання захворювань, зміцнення всіх систем організму й поліпшення загального самопочуття людини.
Головне - замислитися про наслідки своїх дій. Зрозуміло, що для того, аби бути здоровим, потрібно докласти певних зусиль і не набувати шкідливих звичок. Якщо і за якихось причин вони вже є, то треба ужити всіх заходів, аби їх позбутися.
Проте як змусити дітей дбати про своє здоров'я? Як переконати, що основа всіх основ – це їхнє здоров'я? Мабуть, так питання ставить собі кожен дорослий – мама, батько, сестра, проте одна із основних ролей тут відведена вчителю.  Адже саме в школі діти проводять чи половину, а то і весь день, пізнають світ та досліджують основи всіх наук.
Вважається, що діти краще сприймають інформацію візуально,в ігровій формі. Тож що може бути краще, ніж проведення шкільних заходів та виховних годин із використанням мультимедійних дощок, дитячих малюнків, різнокольорових олівців та іншого наглядного матеріалу?
Саме тому я провела дві виховні години на тему « Велосипед – це модно і сучасно» та « Мандрівка у країну здоров'я».
Мета виховних годин :
  • Формувати у школярів ціннісне ставлення до здорового способу життя
  • Формувати у школярів навички здорового способу життя та правильного харчування;
  • Розкрити поняття "раціональне харчування";
  • розширити кругозір учнівпро основні правила дорожньогоруху велосипедиста;
  • викликати інтерес до пізнання історії винайдення велосипеда;
  • розвивати в учнів почуття гордості за своє місто, національної самосвідомості та громадянської активності;
  • виховувати увагу, вміння поводитися серед людей. Розкрити  творчі здібності, згуртовувати учнів, створювати умови для дружнього спілкування, виявлення талантів.;
  • Виховувати ціннісне ставлення до себе;
Форма виховних годин – жива газета та виховна година-подорож.
Під час заняття було проведено різні ігри, вправи, складено асоціативні кущі, також діти переглянули відео, фотографі на обрану тематику.
Отже, діти змогли переконатися, що здоров'я – дійсно основна цінність людини. Вони навчилися основам здорового життя – правильне харчування та фізичні вправи, а саме катання на велосипеді.
Ще однією виховною годиною, яку я провела, була «Обираємо новий стиль мого життя».  Дана робота присвячена темі енергозбереження. Використання енергії – невід'ємна частина людського життя. Вироблення електроенергії шкідливо впливає на довкілля, і, як наслідок, на здоров'я людини. Тому виховання у учнів економного ставлення до використання електроприладів – теж одне із завдань, яке повинен ставити перед особою вчитель як головне.
МЕТА:
  • в цікавій і пізнавальній формі ознайомити учнів з проблемою енергозбереження, спрямувати їх творче мислення на пошук технологічних ідей щодо заощадження сімейного бюджету;
  • звернути увагу на екологічні аспекти , а саме забруднення води і довкілля, проблема використання енергії;  
  • виховувати економічне і екологічне мислення учнів,відповідальність за те, що відбувається довкола, формувати в учнів риси справжніх господарів країни. 
Форма проведення: жива газета
На даному заході діти у цікавій та пізнавальні формі ознайомилися з проблемою енергозбереження та дізналися про основні шляхи економії енергії.

Висновок

Турбота про дітей, їх щастя та здоров’я, благополуччя завжди була і буде головною турботою дорослого. Фундамент здоров’я, фізичного та психічного, закладається саме в дитинстві. Здоров’я дитини, формування характеру, виховання в нього корисних навичок та вмінь — найважливіші задачі, які стоять перед сучасними педагогами.
В теперішній час батьків та педагогів перш за все непокоїть питання як саме укріпити здоров’я дітей. Ми всі добре знаємо, що здоров’я кожної людини повинно бути суто особливою справою. Медицина безумовно, займається цим питанням, але в той момент, коли людина захворіла. Кажуть, що людина — коваль свого щастя, а значить вона повинна бути ковалем свого здоров’я. Тому у дитини з дня її народження потрібно формувати навички бережливого відношення до свого здоров’я.
Одним із пріоритетних напрямів реформування виховання учнів, є забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей, охорона та зміцнення їхнього здоров’я. Отже, вчителі створюють позитивну ауру, культ здоров’я в класі, в школі і в сім’ї.

Сценарій. Виховна година Мандрівка у країну здоров'я.

Вікова категорія: 6 клас

Мета виховної години

  • Навчити дітей берегти і цінувати власне здоров'я;
  • Формувати у школярів навички здорового способу життя та правильного харчування;
  • Розкрити поняття про "раціональне харчування";
  • Виховувати ціннісне ставлення до себе;

Форма проведення:

  • виховна година - подорож

Обладнання:

  • Паспорт здоров’я 
  • дитячі малюнки;
  • мультимедійні засоби;
  • конверти з  завданням;
  • дитячі фотографії.

Епіграф:

«Хто до ста років хоче жити, 

той правильно їсти повинен вміти» 

народна мудрість


ХІД ЗАХОДУ:


І.Організаційний момент


СЛАЙД 1


-Доброго дня,дорогі діти!

-Доброго дня,шановні гості!


-Сьогодні  ми проведемо виховну годину на тему"Подорож у країну Здоров'я"


СЛАЙД 2


Щоб протягом години  у вас був гарний настрій, я дарую вам смайлик «Радості».


Тому, усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на всю нашу мандрівку. А для того, щоб впоратися на виховній годині із завданнями, будьте старанними і слухняними. Мені б хотілося 

-Щоб не просто слухали, а чули.

-Не просто дивилися, а бачили.

-Не просто відповідали, а міркували.

-Дружно і плідно працювали.



Учитель.  

-Діти,скажіть будь ласка,що для вас найголовніше в житті?

-Чому?

-А що най-найголовніше для ваших батьків?

-Звичайно,найголовніше,коли здорова дитина,тоді все хочеться-- вчитися,гратися,веселитися,співати,радіти,танцювати і можна ще довго перелічувати.

-А коли ви захворієте,яке у вас самопочуття?


- Отож, людині потрібне здоров'я

- Діти,що потрібно робити,щоб бути здоровими?


(робота на дошці) 

-Щоб закріпити, що визрозуміли, що сприяє здоров'ю, то я роздаю трьом групам картинки, з яких ви повинні вибрати тільки ті, які відповідають критеріям здоров'я. На роздуми даю пів хвилини.


ВИСНОВОК:  у поєднанні всіх цих складових ви збережете своє здоров'я.

-А з чим у вас асоціюється здоров'я?

-посмішка, веселка, радість,мама...


-А в мене здоров'я асоціюється з сонечком тому,що сонце зігріває усе живе на землі,без нього не було б життя.Життя -це перш за все здоров'я людини.


              ЗДОРОВ’Я - це найвище благо,дароване людині природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. Здоровим потрібно бути з раннього дитинства,добре здоров'я дається Богом та батьками,але зберігати його мусить кожен сам.


Ми продовжуємо мандрівку чарівною країною ЗДОРОВЯ,де будемо вчитись правильно,розумно берегти своє здоров'я.


А щоб не заблукати, ми маємо точно знати маршрут нашої мандрівки. А в цьому нам допоможе казкова карта. 

  СЛАЙД  3


  • Діти уважно подивіться на карту і скажіть, який маршрут ми з вами вже пройшли на якій станції зупинилися? 
  • Активний відпочинок!


-Чим ви можете підтвердити ?


( Діти-ми зупинилися на станції" активний рух",де в нас була виховна година "Велосипед -це модно" в 5 класі,в 4    "Доміно" ,а також веселі старти і дні здоров"я,де ми дуже весело,активно проводили час.


-Молодці,діти, що ви згадали.А результатом наших заходів є ось ця фотовиставка,до якої пізніше ви можете підійти.


- Отож, діти,продовжуємо нашу подорож. А якою буде наступна зупинка ми дізнаємось,коли складемо і розгадаємо вислів,який стане сьогоднішнім девізом.


-Зараз я роздам кожній групі конверти. Вам потрібно з окремих розрізаних аркушів скласти вислів.Та група,яка складе першою піднімає руку. 



ВИСЛІВ « Хто ,до ста років хоче жити, той правильно їсти повинен вміти» -говорить народна мудрість.


-То як ви,напевно, вже здогадалися сьогодні в країні Здоров"я ми зупинимось на якій станції?


-Здорове харчування!


Харчування - неодмінна умова вашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо поживні речовини, необхідні для роботи мозку, серця,легенів, м'язів. Від того, яку їжу ви вживаєте, залежить ваше здоров’я.


- Молодці , діти. Ви добре справились і мені хочеться ,щоб ця народна мудрість ... стала девізом не тільки сьогоднішньої виховної години,а й у повсякденному вашому житті.


-Діти,подивіться, будь ласка,у мене на столі є скринька , а в ній скарб і ось цей чарівний ключик.щоб відкрити скриньку і дістати цей скарб  потрібні вашізнання і уважність протягом нашої мандрівки. Тільки тоді,вкінці виховної години ви зможете відкрити скриньку і дістати скарб.


Отож знаючи маршрут ми можемо сміливо вирушати. Щасливої вам подорожі.


-Заплющіть всі очі.Уявіть,що ми потрапили в смачну,солодку,пахучу,кольорову країну,в якій дуже багато овочів і фруктів,різноманітної їжі-тістечок і тортів,цукерок і шоколадок,салатів і супів,води і соків.у вас покотилася слинка,рука потянулася до смачненького тортика ой ні-ні стоп.Розплющте очі.(на слайді багато картинок різних страв)


СЛАЙД4 


-І щоб не заблукати в лабіринті різноманітної їжі нам потрібно навчитися правильно розподілити цей асортимент на весь день. Це і буде основним нашим завданням нашої виховної години.


-А як ви думаєте для чого ми їмо?


УЧЕНЬ1-Ми їмо для того,щоб жити,рости,бути здоровими та добре почуватися,а також мати енергію для навчання і розваг.


-А як ви думаєте скільки разів на день ви повинні їсти?


Учень2. Сучасний школяр повинен їсти не менш 4 разів на день, при чому на сніданок, обід і вечерю має бути гаряча страва, а їжа повинна бути поживною, смачною і у достатній кількості.Тому що правильне харчування спряє високій розумовій та фізичній активності.


СЛАЙД 5  ( смішні картинки під музику)


- Цікаво,тоді до чого призводить неправильне харчування?


- Учень3. Неправильне харчування може призвести до розвитку хронічних захворювань вже в юному віці. Я читала,що до кінця навчання в школі більшість дітей мають 2-3 хронічні хвороби, які зумовлені неправильним харчуванням, так як школярі віддають перевагу хот-догам,солодким газованим напоям, чіпсам, сухарикам.


ВЧИТЕЛЬ.- Як ви думаєте,чого потрібно дотримуватись,щоб уникнути таких непорозумінь?


Учень4.На мою думку,щоб бути здоровим потрібно дотримуватись режиму харчування,який включає в себе час прийому їжі.


Учень5. 

А ще правильний режим забезпечує гарне засвоєння їжі,оптимальний обмін речовин, гарне самопочуття і високу працездатність.


Учень6.Також під режимом харчування слід розуміти дотримання помірності,різноманітності їжі, інтервалами між прийомами їжі мають бути не меншими і не більшими ніж 3,5- 4 години. 


Учень 7. Перед сном діти повинні їсти не пізніше ніж за півтори-дві години до сну, щоб забезпечити нормальний відпочинок організму.


-Зараз я роздам вам картинки різних страв,із яких ви виберете тільки ті,з яких ви складете для себе меню.

1група-перший і другий сніданок.

2група-обід.

3група-вечерю.

А також  кожна група  визначить кількість калорій свого складеного меню. На уроці основи здоров'я ви вже навчилися це робити. Я вам роздаю  таблиці енергетичної цінності продуктів і страв.


-Але спочатку давайте пригадаємо,яка добова норма калорійності їжі для дітей вашого віку?

_-2500-2750ккал.


-Правильно. Скільки відсотків добового раціону припадає на перший, другий сніданок,обід і вечерю.

1 сніданок:20-25%.

2 сніданок: 10-15%.

Обід:40-45%.

Вечеря: 30-35%.


- Якою повинна бути їжа школяра?


Уч1. Вона повинна бути смачною, різноманітною поживною і у достатній кількості.


Уч.2. Їжа повинна містити поживні речовини - білки, жири, вуглеводи, вітаміни і мінеральні речовини.


-Отож, після того як кожна група складе меню і порахує калорії, тоді ми підсумуємо калорійність їжі всіх трьох груп і перевіримо чи правильно ви склали денне меню. На виконання цього завдання, я вам даю 4-5хв.


Перша група 

Сніданок:Учень1. Наша група складала меню першого і другого сніданку. Серед розданих нам картинок, ми вибрали такі, які на нашу думку відповідають правильному і корисному сніданку.


Учень2.Так як сніданок повинен складатися з гарячих страв, а серед картинок були гарячі страви: з сиру - це сирники, ліниві вареники; Страви з яєць - це омлет,яєшня, а також каші - рисова, гречана, вівсяна, то ми все ж таки вибрали сирники із сметаною. 


Учень3.Хорошим доповненням сніданку є салати з свіжих овочів або фруктів.Ми вибрали овочевий салат з зеленню. Як пиття - чай з трав,цукор ми замінили на мед.


Учень4.Краще віддати перевагу яблукам, багатим на клітковину і пектин.Увага!Інформація для дорослих- Хоча яблука не містять кофеїн, саме вони розбудять вас вранці краще, ніж чашка міцної кави.Яблуко ми обов'язково будемо з'їдати кожного ранку.


­Учень5.-Таке меню посилить роботу мозку, серця і буде джерелом енергії.


Другий сніданок:

Учень6.На другий сніданок ми вибрали бутерброд з твердим сиром, відвареним м'ясом чи рибою,стакан соку.


Учень7.-Дитина буде менше втомлюватися і краще сприймати шкільну науку.


Група2 

Обід: Учень1. Наша група складала меню на обід. Так як на обід припадає найбільший відсоток денного раціону, то ми складали меню таке, щоб воно було корисним і смачним.


Учень2. Першою стравою ми вибрали салат з капустою та цибулею, так як на обід потрібно вживати побільше овочів,а ці овочі багаті на вітамін С.


Учень3. Обов'язково на обід має бути гаряча перша страва: це супи, борщ, бульйон. Але так як ми  українці, то надали перевагу українському борщу із сметанкою,плюс дві скибки житнього хліба.


Учень4.Гаряча друга страва, має бути обов'язково м'ясна, або рибна з гарніром картоплі чи макарону. Ми вибрали картоплю з м'ясом.                     


Учень5. На десерт - солодка булочка з теплим чаєм або компотом із сухофруктів. 


Учень6.Не варто також забувати про значення питної води.Без неї не відбувається жоден процес в організмі.Тому,нам підліткам,потрібно вживати не менше 1літра чистої,джерельної води,щоб постійно підтримувати свій організм в тонусі.В нашому класі джерельна вода є постійно,нам її привозять 2-3 рази на тиждень.


Учень7.-Такий смачний,ситний обід допоможе дитячому організму відновитися після уроків і зарядитися енергією до вечора.


Група3 

Вечеря:Учень 1. Наша група складала меню вечері. Перш за все хочемо повідомити важливу інформацію. Вечеря має бути легкою і вечеряти за півтори-дві год. до сну.


Учень 2Краще щоб вечеря складалася з молочних продуктів, таких як молоко і має розглядатися як обов'язковий продукт, що не підлягає заміні. Добова норма молока для дітей - 500мл. 



Учень 3. Тому ми вибрали рисову кашу і придумали таку рекламу для всіх наших однокласників:" Там, де молоко і кальцій, там саме час посміхнутися на всі 32 зуби". 


Учень 4. У нашій групі виникли деякі непорозуміння, через те, що  деякі учні відмовляються їсти молочну кашу. То ми приготували їм овочеве рагу.


Учень 5. Овочі поповнять організм вітамінами, але краще, щоб вони були відварені, тушковані або печені.



Учень 6. Фрукти й овочі на вечерю поповнять організм вітамінами. А на рахунок напоїв, можемо запропонувати кефір,йогурт чи склянку молока.


Вчитель. Ви, напевно,втомилися проведемо фізкультхвилинку.


СЛАЙД 6


      ФІзкультхвилинка



Вчитель. Ви склали меню на весь день і зараз час підрахувати калорійність вашого меню,довідатись чи воно є правильним.

1група-

2група-

3група- 

Отож в сумі у вас вийшло 2693 ккал.Ви скали правиль не меню.Ви відмінно впорались з цим завданням. І якщо ви будете дотримуватись такого раціону харчування, то ви завжди будете здорові.






На жаль, час такий швидкоплинний, тож нам потрібно завершувати нашу подорож. Та у насзалишилося ще одне завдання - розгадатикросворд. А розгадавши його, ви зможете дізнатись ключове слово, щоб відкрити скриньку.

Група, яка першою справиться, зможе відкрити скриньку, в якій лежить ваш подарунок.

СЛАЙД 7



Кожна людина отримує паспорт громадянина України досягнувши шістнадцятиріччя. А ви сьогодні отримаєте свій перший паспорт здоров'я, який буде свідчити  про те, що ви знаєте і будете дотримуватись тих правил, які допоможуть вам бути завжди здоровими.

СЛАЙД 8

Вручення паспортів

   СЛАЙД 9


Вчитель. Час закінчувати нашу подорож. Та наш ,,Циферблат життя ’’ вже не зупинити.

Ви молоді, завзяті та кмітливі.Ви- сповнені сил та енергії. Ви маєте багато мрій, бажань, задумів і планів на майбутнє. Щодня ви пізнаєте життя, відкриваєте для себе світ, відкриваєте світу себе. Ви хочете все осягнути, все зрозуміти, ви мрієте про успіх, про щастя, бо ви – молоді. Усе життя для вас попереду.На домашнє завдання вам потрібно заповнити циферблат вашого життя.

      Але цифри на ньому позначатимуть не час, а роки вашого життя. Спочатку ви тільки народилися – цифра 0, стрілка ваших годинників показувала сюди. Потім ви росли, стрілка рухалась від цифри до цифри і зараз вона стоїть на певній цифрі. Скільки років кожному? Позначте це число на колі.

     Малюємо далі стільки, скільки ви хочете прожити. Але важливо не лише скільки жити, а й як жити. Якими ви будете через 5, 10, 15, 20 років?

Напишіть це на циферблаті. 


СЛОВА УЧНІВ І ПІСНЯ   

Виходять учні. У кожного в руках по букві із словаЗДОРОВ’Я.

Витель. Що треба для повного щастя людині?

Уч.1. Свобода,  мир і ранкова роса.

2. А ще небеса мирні, райдужні, сині

І неповторна безмежна краса.

3.А ще треба радість і сонце в зеніті,

4. Здоров’я і сила, багато тепла.

5. Ще тато і мама, найкращі у світі,

6. І пісня чарівна щоб завжди була.

7. Хочемо усім сказати,

Що здоров’я краще мати,

8. Аніж хворому ходити

Й світ чарівний не любити

9. Бо любов, здоров’я, сила

Нам дають чарівні крила.

10.Ще дають саме життя

І несуть у майбуття.

11. Бережіть здоров’я власне,

Поки є на це ще час.

12. Бо життя таке прекрасне

І воно одне у нас. 

13. Будьте здоровими,

14. Будьте щасливими,

15. Будьте розумними,

16. Будьте красивими.

17. Здоров’я – це сила!

18.  Здоров’я – це клас!

19.  Хай буде здоров’я

У вас і у нас!


(Музична пауза. «Пісня про здорове харчування» на мотив пісні «Посмішка»).

Є корисні страви і смачні: 

Борщ і каша, груші, сливи,спіла диня. 

А шкідливим – дружно скажем:  «Ні!» 

Не приносять вони користілюдині.

Приспів:

Про здоров’я треба дбати,

Вітаміни споживати,

Огірочки, апельсини і морквину.

І тоді, повір, умить

Перестанеш ти хворіть.

Пам’ятай це мудре правило,дитино. 

Не купуй нізащо на обід 

Різні чіпси, шоколадки і мівіну. 

Їх вживать багато нам не слід, 

Не приносять вони користі людині.


Завантажити матеріал з нашого сайту: scenary_-vihovna-godina-mandrvka-u-krayinu-zdorovya.rar [22,45 Kb] (Скачали цей файл: 20)

Особистий екологічний слід:



№п/п

Твердження 

Кількість балів


Житло


1.

Площа мого житла така, що можна тримати кішку, а собаці нормальних розмірів було б тіснувато

+7

2

У мене велика простора квартира

+12

3

Я живу в котеджі на дві сімї

+23

4

Я живу в невеликому особняку

+33

Поїздки

5

В останню подорож я летів літаком

+85

6

Подорожуючи на канікулах я їхав поїздом менше ніж 12 годин

+10

7

Подорожуючи на канікулах я їхав поїздом більше ніж 12 годин

+20

Транспорт

8

До школи я їду на невеликому автомобілі на зразок 

« Таврія»

+40

9

Зазвичай для пересування наша родина використовує великий автомобіль

+75

10

Зазвичай я їду в громадському транспорті

+25

11

Я ходжу до школи пішки або їду велосипедом

+3

Харчування

12

У продуктовому магазині чи на ринку я купую переважно свіжі продукти ( хліб, овочі, рибу, м'ясо) місцевого виробництва, з яких я сам ( сама) готую їжу

+2

13

Я купую напівфабрикати, заморожені готові страви, які потрібно розігріти, а також консерви. Я не зважаю на те далеко чи близько вони були б вироблені

+14

14

Я переважно купую готові чи майже готові продукти, але зважаю на те, щоб вони були вироблені поближче до місця де я їх купую

-5

15

Я їм м'ясо тричі на день

+85

16

Я їм мясо2-3 рази на тиждень

+50

17

Я їм вегетаріанську їжу

+30

Використання води

18

Я приймаю ванну щоденно

+14

19

Я приймаю ванну 1-2 рази на тиждень

+2

20

Замість ванни я щоденно приймаю душ

+4

21

Я приймаю душ тільки раз на тиждень

+1

22

Час від часу я поливаю присадибну ділянку чи мию машину водою зі шлангу

+4

Енергія

23

Для опалення ми використовуємо нафту, газ чи вугілля

+45

24

Удома я тепло вдягаюсь, а вночі вкриваюсь теплими ковдрами

-5

25

Опалення мого будинку влаштовано так,що я можу регулювати його залежно від погоди

-10

26

Електрика, яку використовує моя родина, виробляється з використаням відновлювальних джерел ( сила води, сила вітру, сонячна енергія)

+2

Якщо ти обираєш пункт 26, то наступне питання можна пропустити

27

Більшість із нас отримує енергію з горючих копалин , тому свій слід необхідно збільшити на 75 балів

+75

28

Я завжди вимикаю світло, якщо виходжу з кімнати

-10

29

Я завжди повністю вимикаю свої побутові прилади, не залишаю їх у режимі очікування

-10

Папір

30

Книги я беру в бібліотеці або позичаю у знайомих

0

31

Якщо я хочу прочитати книгу , то завжди купую її

+2

32

Однаково часто буває і так і так

+1

33

Прочитавши газету я викидаю її

+10

34

Газети які я передплачую чи купую , крім мене читають ще мої близькі , знайомі

+5

Сміття

35

Усі ми створюємо багато відходів та сміття, тому додай іще 100 балів

+100

36

За останній місяць я принаймі раз здавав пляшки, банки чи інший скляний посуд

-15

37

З усього сміття, що в мене утворюється, я відкладаю макулатуру для того , щоб її потім здати

-17

38

Я здаю бляшанки з –під напоїв і консервів

-10

39

Пластикову тару я викидаю до спеціального контейнера

-8

40

Я намагаюсь купувати переважно не фасовані, а розважні товари. Зазвичай я приходжу до магазину зі своєю тарою. Іноді я вимушений купувати товари в упаковці , яку я потім використовую в господарстві.

-15

41

Із домашніх відходів я роблю компост для удобрювання своєї ділянки

-5

42

Я живу в місті з населенням 500тис. і більше. Якщо так, то загальний результат необхідно помножити на 2

*2


Кількість людей, що мешкають у вашій квартирі ______________


Завантажити матеріал з нашого сайту: osobistiy-ekologchniy-sld_-vihovna-godina-mandrvka-u-krayinu-zdorovya_-dodatok.rar [311,02 Kb] (Скачали цей файл: 14)


Додаток
Виховна година Мандрівка у країну здоров'я.

Завантажити матеріал з нашого сайту: vihovna-godina-mandrvka-u-krayinu-zdorovya_-dodatok.rar [1,17 Mb] (Скачали цей файл: 18)



Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Початкові класи / Середні класи

На головну

Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас! Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту. Ви зайшли на наш шкільний сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
Имя:*

E-Mail:*
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив