Популярні новинки
-
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість -
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла»
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла» -
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
Ми-українці. Ми-європейці 32 тиждень НУШ "Я досліджую світ"
- 6-05-2019, 13:59
- 9 124
- 1
Ми-українці. Ми-європейці 32 тиждень НУШ "Я досліджую світ"
Дослідницькі / проблемні запитання
- Українці — хто ми?
- Що закодовано в українській вишиванці?
- Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?
Завдання 32-го тижня:
Виховувати учнів громадянами України, які дотримуватимуться європейських цінностей.Формувати усвідомлення власної ролі в житті суспільства, розширювати знання учнів про Європейський Союз.
Закріпити знання дітей про Україну; продовжити ознайомлювати їх з вишиванням як одним із видів українського декоративно-прикладного мистецтва, орнаментами вишиванок, елементами українського національного одягу.
Продовжити вчити дітей бачити самобутність та оригінальність українського національного вбрання, прикрашати одяг готовими елементами української вишивки; сприяти розвитку інтересу до завдань художньо-естетичного характеру.
Виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Батьківщини, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу.
Навчати слухати співрозмовника.
Навчати взаємодії в парах та групах.
Сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті, активності.
Розвивати кмітливість, фантазію.
Сторінки підручника (Тиждень 32)
Робочий зошит учня:
Сторінки робочого зошита № 4
Очікувані результати навчання:
Наприкінці 32-го тижня учні знатимуть:що Україна – європейська країна;
назви деяких країн Європи;
деякі символи української вишиванки та їх значення;умітимуть:
пояснювати, кого називають українцями;
складати власний орнамент для української вишиванки;
взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальної мети.
Поради вчителю:
Цей тиждень одночасно і підсумовує вже сформовані в дітей уявлення про Україну та рідний край, і переводить учнів на наступну сходинку знань — ми говоримо про нові цінності, про те, як маємо змінюватися ми, як змінюється наша країна, прагнучи стати рівноправним членом родини європейських країн.Цей тиждень продовжує розмову, розпочату на початку року в тижні 6 “Батьківщина”. Розкажіть учням про не таку вже й давню історію становлення державності нашої країни. Поміркуйте разом над тим, чому проголошення незалежності України — важлива подія.
Карта — сюжетна картина допомагає малятам більше дізнатися про країни Європи: ознайомитися з визначними місцями, звичаями людей, які живуть у різних країнах, персонажами казок і мультфільмів, тваринами, національними пам'ятками, стравами, музичними інструментами тощо.
Діти можуть вирушити в уявну подорож Європою і розповісти друзям про пригоди, які трапилися з ними під час мандрівки. Коли діти більше дізнаються про країни Європи, запропонуйте їм придумати загадки про країни, які їх найбільше зацікавили. Проведіть освітню подорож чи квест за пропозиціями дітей.
Обов'язково поговоріть про європейські цінності — поясніть дітям, чому вони саме такі. Поміркуйте разом, чи зміняться вони з роками.
Цікаві види діяльності:
- Бесіда-мандрівка "Країни Європи". Розкажіть дітям про країни Європи, їх цікавинки, визначні місця. Під час мандрівки прокладаємо шлях за картою. Запропонуйте учням розповісти, що вони знають про європейські країни. Можливо, хтось вже був у якійсь із країн і може розповісти про свої враження, показати фотографії.
- Колаж "Європейські країни". Колективна робота — діти пригадують, які визначні місця країн Європи їх вразили найбільше, створюють колаж.
- Колаж "Моя Україна". Колективна робота — діти пригадують свої подорожі Україною, розповідають про цікавинки, гарні місця, про те, що їх вразило, створюють колаж.
- Мелодії різних народів. Діти знаходять або пригадують народну музику країн Європи, слухають її, добирають рухи та вивчають народні танці.
- Дитячі ігри в різних країнах. Учні збирають колекцію дитячих ігор у різних країнах, грають, порівнюють з українськими іграми.
- Образотворча діяльність "Лист другові". Діти уявляють дитину з іншої країни, пишуть їй листа, у якому розповідають про Україну, доповнюючи текст малюнками, а також ставлять запитання.
*******
Скачати очікувані результати за освітніми галузями файл pdf:
Скачати підручник pdf (Тиждень 32)
Скачати робочий зошит учня № 4 pdf
Мультфільм “Приєднуйся до європейців!
Залишайте свої коментарі
Шановний користувач нашого сайту!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.