Популярні новинки
-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
Зараз онлайн
Зараз на сайті: 48
Наші гості: 47
Наші гості: 47
Користувачі:
- отсутствуютПошукові системи на сайті:
Останні наші відвідувачі:
Дидактична гра "Знайди сусідів" для НУШ
- 29-04-2019, 13:40
- 7 419
- 0
Дидактична гра "Знайди сусідів" для НУШ
Мета гри: Закріплювати вміння називати попереднє, подальше і пропущене число, позначене цифрою в віконці.
Учитель ставить картки з цифрами і пропонує дітям визначити сусідів цих чисел, знайти відповідні цифри
і вставити їх в потрібні порожні віконця.
Учитель з'ясовує з дітьми. Які числа стали сусідами порожніх віконець. Яке число буде попереднє (наступне).
Діти обґрунтовують свою відповідь.
В архіві 10 барвистих каток з будиночками і віконцями з цифр.
Встав пропущені цифри.
Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.