Популярні новинки

Ключові слова

Мій кабінет



Знами онлайн

» » Продзвенів дзвінок четвертий. Сценарій випускного 4 класи

Шкільна скарбничка НУШ



Продзвенів дзвінок четвертий. Сценарій випускного 4 класи
Продзвенів дзвінок четвертий. Сценарій випускного 4 класи.
Чудовий сценарій випускного початкові класи.

Ведучий 1: Говорить і показує 4 клас! 
Ведучий 2: Говорить і показує 4 клас! 

В.1: Починаємо пряму трансляцію з Нивотрудівської загальноосвітньої школиСлухайте! Слухайте! 
В.2: І не кажіть, що ви не чули! 
В.1: І не кажіть, що ви не бачили! 
Сьогодні в нашому шкільному королівстві свято! 
В.2: Свято? А з якої нагоди? 
В.1: З нагоди закінчення початкової школи! 
В.2: Ну що ж, тоді зустрічайте винуватців цієї події! 

В.1: Злинь же, музико, в небо гучніше, 
В добру пору лунай, в добрий час! 
Вище голови, йдіть
 веселіше, 
Бо усі вже чекають на вас! 
( Діти під музику парами заходять до класу.) 
В.1: Знайомтеся! 
В.2: Якщо ви, звичайно не знайомі. 

Діти ( по черзі): 

- Веселий! 
- Дружній! 
- Пустотливий! 
- Трішечки галасливий! 
Учитель: Але вже успішно засвоївший усі науки початкової школи... 
Всі разом: 4 КЛАС! 

1. День  сьогоднітакий  незвичайний!

Сонце  встало,умите  в  росі, 

Скликав  дошколи  нас  дзвоникостанній,

І  зібралисьна  свято  усі!


(Виходять учні  на середину залу)

  • А  я  чула,  щосьогодні  в  насостанній  урок…
  • Як-то  останній?!
  • Ми  прощатимемося з  початковою  школою.
  • От  добре,бо  я  вжедумав,  що  цямука  ніколи  нескінчиться…
  • А  щож  далі?!
  • Я  відстарших  чув,  щона  нас  чекає старша  школа.
  • А  мені розповідали,що  там  справжнісінька  каторга: твори,  перекази,  контрольні та  ще  йіспити  якісь!
  • Щось  мені вже  не  хочеться туди…
  • Давайте  краще тут  залишимось,  ми  вже  все знаємо,  будемо  усі відмінниками!
  • Еге,  якбиж  так  можна було!  Але  час назад  не  повернеш…

Звучить   музикаіз  кінофільму  «Назаду  минуле».  Насцені  з’являється  чарівнику  мантії  таз  великим  букваремпід  пахвою.

  • А  хтотут  згадував  проповернення  часу?  Так-так ,впізнаю…

Це  ж4  клас.  Тоу  вас  сьогодніостанній  урок?

  • Пробачте,  ави  хто?
  • Я – великий  чарівникЕклібріс – хранитель книжкових  багатств.

І  можуповернути  вас  уминуле,  щоб  виусе  пригадали  іне  сумували.  Осьбачите,  у  менеє  чарівна  книжка…

  • Та  цеж  Букварик!  Якийже  він  чарівний?
  • Ще  йякий  чарівний!  Просто ви  цього  незнали.  А  якщо щиро  вірити,  тобудь-яка  річ  можестати  чарівною.  Тови  хочете  потрапитиу  минуле?
  • Так!
  • Тоді  слухайтеі  запам’ятовуйте!  Випотрапите  не  узвичайне  минуле,  ау  казкове,  підназвою  
  • «Маленька  країна»,щоб  пригадати  усенайцікавіше,  що  звами  сталося.  Увас  буде  зовсіммало  часу,  
  • але доведеться  пройти  випробування. Ви  будете  зустрічати провідників,  тож  слухайтесяїх.  
  • А  ябуду  за  вамиспостерігати.  У  добру путь!

Чарівник  відкриває Букварик  і  лунаєзвук  зворотного  відлікугодинника.

Чарівник  зникає.Діти  розходятьсяЗвучить  мелодія  пісні«Маленькая  страна».

  • Здається,  ми  вжеперенеслися  у  минуле…
  • Ой,  погляньте!

Насцену  виходить  батькоз  газетою  уруках  і  читаєна  ходу,  аза  ним  слідуємаленька  донька.

Донька:

  • Тату,  ачому  іде  дощ?

Батько:

  • Підеш  дошколи,  то  дізнаєшся.


Донька:

  • Тату,  ав  Баби-Яги  єбабенятка?

Батько:

  • Які  щебабенятка?  Звідки  язнаю?

Донька:

  • Тату,  анащо  коняці  косина  плечах?

Батько:

  • Запитай  уконяки.

Донька:

  • Тату,  амотоцикли  люблять  цукерки?

Батько:

  • Не  знаю,я  цього  незапитував.

Донька:

  • Тату,  ати  не  сердишся,що  я  тебепро  все  питаю?

Батько:

  • Що  ти,моя  дитино!  Якможна!  Адже,  чимбільше  ти  запитуватимеш,  тимбільше  знатимеш.


Насцені  з’являється   мама,а  за  нею – син.

Син:

  • Мамо,  всінаші  будуть  назатемнення  Сонця  дивитися.Можна,  я  піду  з  ними?

Мама:

  • Та  ідивже.  От  непосидючий!Хоч  би  швидшейого  до  школивідправити!  

А  япам’ятаю,  як  тобуло!

В  дитсадокпоспішали  щоднини –

Там  проводиличас  залюбки.

І  віночкиплели  із  кульбабок.

Такі  милібули  дітлахи!


Потішали  батьківі  сусідів.

І  досвят  готувались  щораз,

А  якшість  нам  минуло,одразу

Ми  ушколу  пішли,  вперший  клас!

Дітипокидають  сцену  ізаходять  з  другогобоку  під  пісню«Первоклашка». Лунає  дзвоник.

  • Ой,  мабутьурок  починається!
  • Швиденько  сідаймопо  місцях!

Заходить  учителька.

     Учитель:

  • Доброго  дня,любі  діти!
  • Привіт!  Здоров!Добридень!

    Учитель:

  • Ви  мабутьприйшли  учитись?
  • Так!

    Учитель:

  • А  чомуб  ви  хотіли навчитись?
  • Я  хочунавчитися  збирати  ірозбирати  свою  машину.
  • А  яхочу  бути  тамадоюна  лялькових  весіллях.
  • А  ябуду  лікарем!  Отнавчуся  всім  уколиробити,  тоді  побачите!
  • Та  щови  кажете?!  Требаучитися  читати  йписати,  бо  нароботу  не  візьмуть!Я  навіть  книгуприніс!  Ось!

    Учитель:Так-так!  Що ж,я  навчу  вас  і  читатий  писати,  алеспочатку  вам  потрібностати  справжніми  учнями.Урок  перший:  шкільнаформа!

  • А  язнаю!

Нам  ушколі  щоб навчитись,

Треба форму одягти.

  • Я взяла у мами туфлі,

Макіяж зробила  вправно.

Головне для жінки правило –

Виглядати елегантно.

  • Я у татка взяв годинник,

І спортивні шорти вдяг,

Щоб довести – час ціную,

І до спорту теж мастак.

  • Ну а я приніс валізи,

Та зимовий одяг свій,

Бо сюди прийшов учитись,

Я на цілий довгий рік.

     Учитель:

  • Ой,  леле.Ну  що  ж,тоді  правило  друге:

Щобучитись  гарно  міг,

Правильнопортфель  збери.

  • Умоїм  портфелі  є

Хліб  ісіль,  а  щесальце,

Щоб  ятут  не  зголоднів,

І навчився,   і   поїв.

  • Сумуватиму я дуже

Без улюбленців своїх,

Тому у портфель поклала

І принесла їх сюди.

Ось мій гарненький тарган.

Він товстенький, як кабан.

Ось вертлявий черв’ячок.

Він зігнувся, мов гачок.

  • Ну а що за хвостик там?

Може це гіпопотам?

  • Ні, то миша Леопольд 

Будеш лізти, вкусить, от!

Їх на парту покладу,

Щоб учились до ладу.

    Учитель:

  • Що ж мене чекає?

         Пам’ятайте, що навчання – 

         Шлях до світла, до пізнання.

         Слухай, вчи, не грай, не спи

         І розумним станеш ти.

         Як задзвонить цей дзвінок,

         Починається урок.

  • А мені твердо сидіть,

Подушечку б підстелить!

  • А я їсти хочу, от:

Де мій з салом бутерброд?

  • Ну а я лізу під стіл!

Цей урок мене зморив!

Сестри, браття – всі сюди,

Будем  разом тут сидіть ! (учитель  втрачає  свідомість)      

  • Почекайте, що робить?

Наша вчителька вже спить!

  • Може, сну пора настала?
  • То вона від нас упала!
  • Треба дать їй нашатир.
  • Не поможе, мені вір!

Треба взяти таргана,

Щоб прокинулась  вона.

Вчительку  виносять.

  • Отакі були ми діти.

           Важко було нас учити…

           Ой,що  ж  тоіще  буде?..


  • Такі  мукими  терпіли,

Докибукв  писать  невміли…

Такпоступово  ми  звикали

Триматиручки  й  олівці.

Вженас  контрольні  нелякали,

Мичасто  чули:  «Молодці!»


  • Ось  ізакінчився  1  клас.

Йогопройшли  ми  на«відмінно».

Іможемо  тепер  писать,читать,

Йусі  задачі  розв’язать!

Голос  чарівниказа  сценою:

  • Поспішайте,  любідіти!  Ваш  часшвидко  спливає…

Звук  відлікугодинника.

Лунає  дзвоник.

  • Ой,  здається,ми  вже  удругому  класі!
  • А  якже  канікули!..
  • Ось,  чуєте – вжепролунав  дзвінок,

Запрошує  насвчитель  на  урок.


Урок  читання

  • Ти знову сьогодні запізнився на перший урок?
  • Так, я заспав, бо нікому було мене розбудити,— мама й тато на роботі.
  • А хіба у вас немає будильника?
  • Є, але він завжди дзвонить тоді, коли я сплю.
  • Де  народивсяТарас  Шевченко?
  • На  25сторінці  підручника?
  • Київ  булозасновано  майже  1500років  тому…
  • Ну  іпам'ять  у  вас!
  • _______________________________, які ти знаєш теплі, лагідні слова?
  • Шуба, рукавички, чай...
  • Діти,  як треба зберігати Читанку,  щобвона  завжди  була новою і чистою?
  • Краще її зовсім не носити до школи.


                              Урокматематики

  • _________________________, якщо я дам тобі три груші, то як ти їх розділиш на п'ятьох дітей?
  • Зварю компот. 
  • _________________________, якщо на столі сидять чотири музи і я одну вб'ю, то скільки зостанеться? 
  • Одна,— та, що вбита. 
  • _________________________,  у твого брата п'ять яблук, а ти в нього два забереш. Який буде результат? 
  • Він мене відлупцює.
  • __________________________, ти знову двійку з математики схопив!
  • Так це ж ви посадили мене до _______________, а який з неї математик?!
  • ________________________,  скількибуде  двічі  два?
  • Три.
  • Як-то  три?
  • Ну,  триз  половиною.
  • Я  бачу,що  ти  нічоговдома  не  вчив
  • Ну,  чотири.
  • А  чомуж  одразу  несказав?
  • А  хібаможна  відразу  даватичотири,  не  поторгувавшись?


  • Той  рікнепомітно  зовсім  пролетів,

Усі  підрослими,  дорослими  стали…

Пісня «Если б не было школ»

Засценою  звучить  голосчарівника:

  • Поспішайте,  діти!Час  летить  непомітно!

Звук  відлікугодинника.

Лунає  дзвоник.

  • Знову  утретьому  класі…
  • Дзвоник  зновувже  лунає

Й  доуроку  закликає.

                                    Урокрідної  мови

— Домашню письмову 

Чому не писала?

— Бо ручка учора 

В колодязь упала...

— Коли ж та письмова 

Написана буде?

— Як воду з колодязя 

Виберуть люди...

  • ____________________________________________, йди до дошки.

Постояв ­­­­­­­­­­­­­­___________________________________ біля столу та й каже:

— Я не виконав домашнє завдання.

— Чому? 

— У нас нещастя! Захворіла мама!

— Захворіла? Коли? — здивувалася вчителька.— Я ж її вчора в кінотеатрі бачила.

— Ех не те сказав, треба було про бабусю сказати, вона ж рідко в кіно ходить.

- Діти, перекладіть з української мови російською слова морква, квасоля, цибуля за зразком: «картопля — картофель».

— Картопля — картофель, морква — моркофель, квасоля — квасофель, цибуля — цибуфель.

=Що ставиться в кінці питального речення?

— Знак питання.

— Добре, сідай.

— А окличного?

— Знак оклику,

— Добре, сідай.

— Розповідного?

— Знак розповіді...

  • Неправильно – крапка. Придумай розповідне, питальне й окличне речення.

— Учитель захворів.— Це правда? — Ура!

  • ________________________________________, провідміняй дієслово ходити.

— Я йду, ти йдеш...

— Швидше, ________________________________________!

— Я біжу, ти біжиш.

  • Дітки, придумайте до слова трава спільнокореневе слово.

— Сіно.

  • Учні, хто скаже, що таке пряма мова?

— Це коли говориш правдиво і відверто.

— А що таке кур'єр?

— Кур'єр — це той, що курями торгує.

  • Як на твою думку, _____________________________, «штани» — слово в однині чи в множині?

— Я так думаю, що верхня частина в них — однина, а нижня — множина.

  • _________________________________! Я задала твір про молоко на 3 сторінки, а ти написав лише півсторінки. Чому?

— А я писав про згущене молоко.

  • Як буде у множині «дитина»?

— Близнята. 

             Приходжу  додому, дієслововчу.

Для  цьогомаю  власний  методя.

Написано  «кричати» - якричу.

Написано  «мовчати» - ямовчу.

Написано  «стрибати» - я  стрибаю.

Написано  «співати» - яспіваю.

Коли  сусідпід  двері  прибігає

І  самне  свій  менеодне  благає,

Щоб  ячитав  «мовчати» - і  мовчав,

Щоб  врештія  стрибати  перестав,

Бо  нібистався  раптом  землетрус,

Отак  явчусь,  учусь,  учусь,учусь!

  • Ми  всізасвоїли  чудово

Прикметник,  суфікс,дієслово,

Диктантів  купунаписали,

Освіченими  дужестали.

  • Уроки  всісвої  учили  ігрупою,  і  вдома.

А  часомвчили  на  перервах.

Усім  цяріч  відома.

  • Мову  ічитання,  співи  ймалювання –

Всі  урокими  любили  іщоденно  вчили,  вчили…

Засценою  звучить  голосчарівника:

  • Діти, не гайте  часу! Він майже сплив!

Звук  відлікугодинника.

Лунає  дзвоник.

  • Ось четвертий дзвінок нас в дорогу покликав.

І весело, і сумно всім водночас.

І як не хитруй, а вже  стали великі,

Бо всі перейшли у 4 клас.


                                              Урок природознавства

— Скажіть, чи відрізняються свійські тварини від диких?

— Дикі тварини ніколи не віддають добровільно молоко та яйця.

— Діти, чим нам допомагають птахи?

— Птахи нам допомагають дзьобати комах.

— Отже, скажіть, чому птахи відлітають у теплі краї?

— Бо як підуть пішки, витратять на дорогу дуже багато часу.

— Як ти гадаєш, Максиме, що важливіше: сонце чи місяць?

— Місяць.

— Чому?

— Тому що місяць світить уночі, коли темно, а сонце — вдень, коли й так видно.

— Діти, назвіть три речі, без яких людина не може жити.

— Сніданок, обід, вечеря.


                                   Виховна година

— Добре, а тепер проведемо виховну годину. Поговоримо про все. _________________________________, якби ти знайшов 5 гривень що б ти зробив з грошима? Залишив би собі?

— Ні, вчителько. 

— Молодець! А що б ти з ними зробив?

— Купив би собі цукерки.

— Діти, які види транспорту ви знаєте? 

— Автомобільний, залізничний, морський і... пішохідний.

— _____________________________, чому ти так часто лупцюєш ________________________________?

— Це щоб ніхто не здогадався, що я її люблю.

—___________________________, ти кого більше любиш — брата чи сестру? 

— Сестру.

— Чому? Вона ж усі книги порвала?!

— За це її й люблю. Колись забув біля неї щоденник — на клапті порвала.

— ________________, а чому ти несеш щоденник не підпис дідусеві, а не татові?

— Дідусь воював — він уже нічого не боїться. . 

— ______________________, чому це твоя мати не була не батьківських зборах?

— Я їй не сказав.

— Чому?

— Бо кожного разу, коли вона побуває на них, у неї голова болить, тому я її пожалів.

Вчитель:

— Урок закінчився. До побачення! А ти, ____________________________, зачекай мене, я йду до твоїх батьків.

                 За сценою лунає голос чарівника:

  • Таке воно важке – шкільне життя!

Як же час пролітає прудко.

Ваші діти так швидко ростуть.


  1. Ой, нема де правди діти,

Було всяке серед нас:

Той у школі звик шуміти,

Той урок не хотів вчити,

Той запізнювався в клас.

2.Чотири роки разом ми ішли,

Всього було: комусь носи товкли.

У голос вчительки замріяно вслухались,

І галасуючи, в їдальні ми штовхались.

3.Останнє нині в нас побачення,

Нам сумно розлучатись з вами.

І просимо у вас пробачення

Ми найщирішими словами.

4.За те, що колись хтось не вивчив урок,

Домашнє завдання не виконав в строк…

А  хтось одержував знов двійку,

Встрявав з товаришем у бійку,

Базікав часто безупинно…

5.Пробачте ще за двійки й трійки,

Які отримували ми не раз.

Та обіцяєм: будем вчитись на відмінно,

Щоб не підвести й не соромить вас!


Ось і казочка скінчилась чарівна. 

Кликала з собою нас вона, 

Повела в країну  фарб, 

І відкрила перед нами цінний скарб. 

  • Скарб добра, краси, любові, 

до нашої чарівної школи! 

А знаєте, наша школа й справді чарівна! (Гімн школи)


Учень

Про тих, хто знаходився поруч із нами

Кого називали ми тут вчителями

Хто вчив чотири роки нас чудово

Про Вас починаємо нашу розмову.


1-й учень. 

Шановні педагоги, сьогодні ми вирішили нагородити Вас за виняткові якості  в різних номінаціях. Ми довго вирішували, кому присудити те або інше місце, і врешті-решт визначили переможців.


2-й учень.

Отже, перше місце в номінації «Великому кораблю – велике плавання» присуджується директорові школи Настенку Івану Василовичу




3-й Учень 

Наш директор схвильований дуже,

Бо він до всіх нас небайдужий.

І протягом довгих років

Піклувався про нас, школярів!

Здоров’я й радості вам зичимо багато

На довгії та многії літа,

Цього бажають вам і мами наші,  й тата,

Як наша українська земля.

4-й учень 

І дай вам, Боже, сили й волі

Отак і далі працювати в школі.


Учні (разом). Спасибі вам за все!       

(Вручення квітів)



5-й учень . Перше місце номінації «Навчання – це світло» посіла найвідповідальніша людина в школі – заступник директора з навчально-виховної роботи Устінова Наталя Анатоліївна

Ви день у день зусилля докладаєте – 

Успішність у навчанні піднімаєте.

Вам довелось багато працювати,

Щоб нагороди ми змогли в руках тримати.


6-й учень

Для нас розклад ви складали

І усього научали.

Вам бажаємо не хворіти,

На пенсію не спішити,

З ентузіазмом працювати,

Учнів кращих завжди мати.
Дай вам, Боже, в мирі жити,

В щасті жити, молодіти
І ніколи не старіти.


(Вручення квітів)


9-й учень. У номінації «За організованість» перемогла заступник директора з виховної роботи Лебідь Олена Олександрівна

Дискотеки, вечори , екскурсії, походи - 

Ви усюди разом зі шкільним народом.

Вогник справ не перерахувати,

І за все «спасибі » маємо сказати.


(Вручення квітів)


11-й учень. У номінації «Завжди співаючий» перемогла учитель музики Рибак Тетяна Олександрівна

Ви – талант, усі це визнають,

За це вам честь і шану  віддають,

Чудово ви співаєте і на акордеоні граєте 


12-й учень. 

Ми із задоволенням співали 

Музичний слух свій розвивали,

Слухали класичні твори,

Ви навчали нас співати

Веснянки хороводні і пісні народні.


(Вручення квітів)


13-й учень. 

У номінації  «Зарубіжний гість» за вміння прищеплювати любов до іноземної мови, як до рідної, отримує щиру подяку вчителі іноземної мови Крижановська Наталя Миколаївна та Логвиненко Валентина Василівна.


Іноземцям вклонюсь доземно,

Що вчили з нами мову іноземну.

У вивченні іноземної були ми всі старанні,

Тому тепер не маємо проблем у спілкуванні.


(Вручення квітів)



14-й учень. У номінації «Першокласні вчителі» перше місце розділили наші перші вчителі Мартинюк Ірина Володимирівна та Піщіда Галина Олексіївна

Ви- наша перша допомога,

Ви – першокласні педагоги!

Писати і читати нас навчили,

Дорогу нам до знань відкрили.


15 учень 

Перша вчителька! Добра, терпляча,

Наче мама була нам малим.

І любов була щира, гаряча,

Зігрівала сердечко усім.

Ми пам'ятаймо перший дзвоник

У шкільному нашому житті,

Ми пам'ятаєм ваші руки,

Що в перший клас нас повели.


Пісня «Перша вчителька»

Учень у номінації     « Чистота і порядок» перше місце посіла наша техпрацівниця Лідія Володимирівна.   

Хто наводить скрізь красу?
Дуже любить чистоту?
Працю любить над усе?!
На місця розставить все,
Гарно вимиє підлогу, підбирає папірці,
Підмете усі кутки?
Техпрацівниці нашій за це
Ми даруєм найкращі квітки!

(Вручення квітів)


Учень у номінації     «Веселе життя після уроків»


Спасибі усім, хто працює у школі
За ласку, увагу, турботу й привіт!
Ми всі полюбили і нашу продл
ьонку
Її вчительц
і  шлем великий уклін!
                (Вручення квітів)

Учитель 

Хвилююча мить 

Мить коли директор 

Кожного нагородить

Кожного похвалить 

Кожного пожурить

До слова запрошується  

директор школи  Настенко

Іван Васильович


(Нагородження) 


Учитель. Погляньте, дорогі діти, на своїх батьків, їхні очі сяють щастям, а десь у глибині затаїлась тривога. Бо попереду ще стільки нового і незвіданного! І батьки хвилюються у кілька разів більше, ніж ви самі. То ж любіть своїх рідних, будьте завжди гідними їх, дайте їм можливість пишатися вами! Зробіть так, щоб передчасні зморшки не лягли на їхні гарні обличчя, щоб їхні серця були спокійні за вас!


Ми до батьків сказати хочем слово.
І привітати хочем від душі.
Подарувати пісню вам чудову.
Найкращі прочитати вам вірші.

Чотири роки нас водили вранці,
Несли портфелі наші й ранці,
Із вами ми уроки вчили,
І малювали. і лічили.

Писали з нами твори вдома,
І як встигали, невідомо,
При цьому готувати їсти,
Білизну прати, місити тісто.


Ми любим вас, кохані мами й тата,
Ми вам бажаємо здоров?ячка багато,
Ми хочемо, щоб ви завжди раділи,
І щоб в житті ніколи не хворіли.

Мамо, матусенько, мамочко, ненько,
Матінко, усміх твій ніжний ловлю.
Мамонько рідна, моя дорогенька,
Я над усе тебе в світі люблю!

Татку, татусенько, таточку, тату,
Кращого в світі немає навкруг!
Татоньку, хочу тебе я обняти –
Ти – мій порадник, заступник і друг!

Я й до бабусі з любов'ю звертаюсь:
Бабцю, бабуню, бабусю моя!
І до бабусиних рук притуляюсь,
І відчуваю в них лагідність я.

Й до дідуся я іду по науку:
Діду,дідуню, навчи в світі жить!
Він на голівку кладе свою руку,
Голос струмочком сріблястим біжить.

Ми любим бабцю, діда, маму й тата,
Ми вам бажаємо здоров’ячка багато,
Ми хочемо, щоб завжди ви раділи,
І щоб в житті ніколи не хворіли.

Пісня « 
Бажаємо щастя, бажаємо добра »


Вчитель:Мені було дуже приємно працювати з вами, відчувати вашу зацікавленість у шкільних справах, прагнення, незважаючи на свою зайнятість, допомогти не тільки в організації дозвілля дітей, у вирішенні інших проблем. Я вдячна всім вам.
Спасибі вам за добрі справи, за допомогу.
У мене є до вас невирішена справа . Я прийняла ваших дітей згідно такої розписки.
Розписка
Я, вчителька початкових класів , даю розписку у тому, що дійсно 1 вересня 2012 року взяла на виховання та зберігання дітей .
Цією розпискою повідомляю і прошу пробачити, що брала дітей дрібногабаритними, а віддаю середньогабаритними. З цієї причини вам складніше буде їх одягти, взути й нагодувати. Тим не менше, дивлячись на задоволені, красиві, розумні обличчя дітей, висловлюю впевненість, що отримані за період з 01.09.2012р. по 25.05.2016г. з різних предметів знання є твердими, вміння міцними, навички - набутими і, можливо, стануть в нагоді в середній школі і принесуть користь.
Дана розписка видана 25.05.2016г. батькам 4 класу Нивотрудівської ЗШ. Наявні претензії приймаються тільки в день видачі розписки.
А зараз у мене до вас є кілька запитань.
Дайте відверту відповідь на такі запитання:
1) Хто хоч 1 раз проспав з сином чи донькою початок занять в школі?
2) Хто допомагав робити уроки, малювати?
3) Хто хоч раз покарав дитину за погану оцінку?
4) У хто відвідав УСІ батьківські збори?
5) А хто разом із сином чи донькою дивиться мультики, катається на велосипеді, ходить у зоопарк?
Ось бачите, діти, які активні у вас батьки. За їхню активність дозвольте їх нагородити.
Приступаємо до церемонії нагородження «Кращі мами і тата -2016 року». Дозвольте мені нагородити вас подячними листами.
(Церемонія нагородження, вручення листів подяки)



Слово для привітання батькам

Пісня «Начальная школа»


Наша перша вчителько,
За нами не плачте.
Ми вам не дамо скучати,
Будем в гості прибігати
Після уроків повсякчас
У ваш новенький перший клас.

Сьогодні скінчився останній урок,
По школі лунає останній дзвінок.
Сьогодні востаннє четвертий наш клас,
І школа чекає у п’ятому нас.

І вчительку нашу, як дуже попросить,
Теж можемо взяти до п’ятого класу.
Без неї життя уявити не можем,
Тому переходити в п’ятий ми просим!

Вчит.На жаль, я змушена залишитись тут. До мене прийдуть такі самі першачки, якими колись були ви. Та я завжди пам’ятатиму вас, любі діти, і ще довго сумуватиму за нашими уроками. А у дорогу по старшій школі вас поведе нова вчителька. Вона сьогодні присутня на нашому святі. Тож прийшов час познайомитися.

У клас до нас прийде вже інша мама,
Щоб за неправильнії вчинки посварить.
Шановна вчителько нова!
За нас ви будьте певні,
Хоч ми рухливі і шумні,
Зате розумні й чемні!

Хоч інколи ми пустуни маленькі,
Хоч часто в школі ми здіймаєм галас й сміх,
Та ми потягнемось до вас, немов до неньки,
Якщо полюбите ви щиро нас усіх!

Ми будемо учитись на відмінно,
І з поведінкою буде все гаразд.
Та ви прийміть нас тільки із любов’ю
І проведіть нас в старший, в п’ятий клас!

Вчитель:  Шановна Валентино Василівно! Я передаю вам цих  чудових дітей. Передаю не просто, а по акту прийому-передачі.

Акт

прийому-передачі

учнів 4 класу

Нивотрудівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів

   Я, Ірина Володимирівна Мартинюк, вчитель початкових класів, довіряю Вам  велике сузір’я  розумних, творчих, оригінальних, непосидючих, інколи конфліктних, але самих  найкращих дітей.

Технічна характеристика:

Хлопчиків  - 17, дівчаток – 11, середній зріст 130 см, середня вага 30 кг.  (За  чотири роки  вони з’їли 12 тон хлібо-булочних виробів, винесли  40 тон сміття.)

Рук – 56, ніг – 56, розумних голів – 28, язиків – 28, із них балакучих – 9 (швидкість розмови 400 слів за хвилину).

Очей – 28, в тому числі: 28 – добрих, із них 19 –допитливих, 9 –пустотливих.

Особливі прикмети:

Люблять бігати, люблять битися,
Пожартувати і посміятися,
Щоб любили, поважали, ніколи не кривдили,
Щоб уваги приділяли, дні народження відзначали
.


Діти витримали перевірки комісій, показали відмінні відкриті уроки, здали добре і відмінно ДПА за курс початкової школи і можуть вивчати предмети середньої школи!

25.05.2016 рік                                                           Класовод          І.В.Мартинюк


Слово надається майбутньому класному керівникові


                          ***

Трохи сумно сьогодні всім,

Прощаємося з рідним класом,

Бо це наша домівка, другий дім.

Та прийдемо сюди ми з часом.

***

Здобули ми знання початкові,

Перші кроки у школі пройшли.

Дні веселі, буденні й святкові

У минуле тепер відійшли.

***

А майбутнє веселкою грає

Вабить, кличе, чекає на нас.

Час летить, невблаганно минає

І ось ми залишаєм цей клас.

***

Багато доброго, нового

Життя відкриє ще для нас.

Наступна сходинка до нього

Для всіх нас буде 5 клас.

***

Порадійте всі за нас –

Перейшли ми в 5 клас!

 Ми, учні 4-го класу, переходячи до 5-го класу клянемося !

Клятва п’ятикласника.

  • Прибігати до школи на перший урок з очима, що горять від допитливості…

Обіцяємо!

  • Обіцяємо підтримувати вогонь любові та поваги до вчителів…

      Обіцяємо!

  • Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання… 

Обіцяємо!

  • Не доводити вчителів до температури кипіння 100 градусів… Обіцяємо!
  • Буди швидким, але не підвищувати швидкість до 60км/год під час пересування шкільними коридорами…

Обіцяємо!

  • Витягувати з учителів не жили, а міцні знання і навички… Обіцяємо!
  • Вчитися тільки на добре і відмінно і бути гідними звання учень Нивотрудівської школи.

Обіцяємо!


В шкільній оселі свят завжди багато,
Де музика лунає, чути спів.
Але у нас сьогодні надзвичайне свято -
Це свято нас – малих випускників.

Переходим в п’ятий клас!!!
У нас усіх прощальний настрій,
Ми схвильовані украй.
Скажем разом: «Велика школо, здрастуй!
Початкова школо, прощавай!»

І не треба плакать на прощання,
Треба заспівати нам – і все.
Хай про цей день добрий, теплий спогад
Кожен з вас у серці пронесе!


Песня «Мы покидаем начальную школу»


Пісні до випускного и цього сценарію на нашому сайті також. 


https://urokok.com.ua/elementary-classes/555-muzika-mnusovki-do-psen-pererobkam.html


https://urokok.com.ua/elementary-classes/546-shkln-psn-pererobki-vipuskniy-4-ta-11-klasi.html


https://urokok.com.ua/elementary-classes/540-psn-na-ostanny-dzvonik-fleshmob-vipuskniy-4-klasi.html


https://urokok.com.ua/class-leaders/610-proschavay-my-4-klas-psn-dlya-vipusku-4-klasu.html


Завжди новий цікавий матеріал для Вас!


ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
scenary-vipuskniy-4-klas_-prodzvenv-dzvnok-chetvertiy.rar [33,15 Kb]
(Завантажили цей файл: 168)



Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Початкові класи / Сценарії свят

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.