Мій кабінет
Ми у фейсбуці

Ви з нами?

Знами онлайн

» » Конкурсна програма на свято Букваря. Будуємо Музей для Букварика

Шкільна скарбничка НУШ



Конкурсна програма на свято Букваря. Будуємо Музей для Букварика
  • Конкурсна програма на свято Букваря. Будуємо Музей для Букварика.
  • Мета заходу: повторити алфавіт, удосконалювати навички виразного читання; розвивати мовлення, мисленняучнів; заохочувати співпрацю дітей, виховувати повагу до рідного слова і любов до книги як до джерела знань.
  • Обладнання: паперові літери, презентація з теми, фонограми пісень, картки із словами, ширма та м’які іграшки для вистави, розрізані картки, кольорові наклейки, набір книжок, призи.
  • Попередня робота.
  • Учні об’єднуються у 5 груп за розрахунком (а, б, в, г, д). Кожна група отримує заготовку у вигляді книги, на яку вони будуть наклеювати кольорові наклейки, отримані за перемогу у іграх.

Хід свята:


Вступне слово учителя

- В який дім ми б не зайшли, у якій родині не побували, скрізь обов’язково побачимо книги – у шафі, на столі, у шкільному ранці, а у декого, навіть під подушкою.

Але всі, хто вміє читати, спочатку тримали у руках  книгу, без якої  неможлива була б зустріч зі всіма іншими, – Буквар!


Під святкову музику на сцену виходять діти.


1. В небі сонечко сіяє,

Заглядає в перший клас.

І воно, напевно, знає,

Що сьогодні свято в нас.


2.Не позначено це свято

На листках календаря,

Та святкують всі малята

Разом:    Радо свято Букваря!!!


Пісня «Мій Букварик»


Любий наш Букварику!          

Наш найперший друже!

Ми тебе порадувати

Хочемо дуже-дуже!


Бо ти сьогодні – іменинник!   

І вік твій зовсім не малий…

Справляв свої ти іменини

Понад чотириста разів!


Ми школярики веселі

На казковій каруселі

Спішимо в Країну знань,

Де багато запитань.


-За уроки, дні, місяці спілкування з цією чарівною книжкою ви  дізналися багато нового. Готові сьогодні перегорнути його сторінки? А відповісти на цікаві запитання? Виконати завдання? (відповіді учнів).


Вчитель пояснює правила гри (команда повинна заробити якнайбільше наклейок)


- Буквар – книжка, якій понад чотириста років. За цей час він змінювався багато разів. В Україні навіть намагаються створити музей цієї книги. Ми з вами не маємо змоги його відвідати. Отже, давайте створювати свій. 

З чого ж почнеться наш музей? Звичайно ж, з історії народження книги.


Увага на екран!


1 конкурс «Звідки починається чарівне?» 

Завдання; вибрати малюнок, який буде відповіддю на запитання.

- Де починається життя кожної книги? 

1.бібліотека

2. ліс

3. фабрика


1. Відкриваємо щомиті

Таємниці оксамитні,

Звуки, букви… От дива!

Вже складаємо слова.


2. Я школярка, ти школярик,

Вже читаємо букварик,

Букви всі від «А» до «Я»

Ми вивчаємо щодня.


3. І у школі, і удома

Проганяємо лінь. втому,

І в навчанні, і у грі

Ми старанні школярі!

- Подивимося, як старанно ви вивчили першу книгу. Для Музею потрібно вибрати дім, обов’язково – казковий. Увага на екран!

2 конкурс «Казковий дім»

Завдання; згадати, чиї будиночки для цього пропонуються.

с. 145- Я, с. 94 – Е, с.85 – П.


На дошці вивішуються Я, П, Е.


  • Що ви знаєте про  букву «Я» (які звуки позначає, місце в алфавіті). 
  • І хоча кажуть, що «Я» - остання буква в алфавіті, але кілька таких «Я» - це вже сила.

Гра «Фотооко»

Завдання: подивитися навчальний ролик і за 1 хвилину записати слова, які запам’ятали.

Гра «Інтерв’ю»

Завдання: назвати найдовше слово на «П».

Гра «Веселий вітер»

Завдання: вгадати, яка тваринка ні на крок не відходить від будинку.

ДМІВЕДЬ (ведмідь), ЦЬЗАЄ (заєць), ІЛБАК (білка). РАКЛИВ (равлик)


- Навколо нашого Музею обов’язково будуть рости квіти. А от якими квіточками ми будемо засівати садочок навколо Музею, дізнаємось прямо зараз.


с. 126 – Й

3 конкурс «Садочок»

Завдання: знайти назву квітки.


Р

Р

О

М

А

Ш

К

А

В

А

Д

С

П

Н

М

А

К

Ь

К

И

Ш

Н

А

Т

Р

О

Я

Н

Д

А

О

О

П

І

О

Н

И

Г

Ш

З



На дошці вивішується Й.


Гра-руханка «Кольори»

Завдання: знайти на собі вказаний колір.


- А ще очі відвідувачів обов’язково буде радувати водоймище.

4 конкурс «Водоймище»


с. 155 - Є

Завдання: з якої казки воно витекло? Прочитати виразно віршик про єнотів.


Жартівливий номер «Курчатка»

Дівчатка під пісню «Ціп-ціп, мої курчатка» складають із літер слова.


- В Музеї обов’язково житимуть герої казок.


5 конкурс «Портрети»

Завдання; вгадайте, який герой скривається за цим портретом?


Він ішов лісом. Ніс яблуко на своїх гілках. Аж бачить – світлячок… (Їжачок)

Воно глянуло на себе у воду, як у люстерко. Підросло, але мало… (Жабеня)

Це було на лузі. Він радів. Йому сподобалося грати. Музику слухали бджілки, комарі та квіти (Гедзик) 


На дошці вивішуються Ї, Ж, Г 


- А наші талановиті діти зіграють для вас повчальну виставу.

Вистава «Навіщо вчитись читати?»


Лисичка. Я хитрунка лісова

І скажу вам твердо я.

Як не вмієте читати,

Важко буде вам, малята.


   Послухайте одну історію.


Ведмідь. Час, синок, до школи йти,
                Ключ до знань  тобі знайти. 

Там навчать тебе читати

Малювати і писати.

З буквами почнеш дружити –

Будеш все на світі вміти!


Ведмежатко. Ой, навіщо мені вчитись,

Можна й так життю радіти.

Друзів маю я доволі,

Не піду я вчитись в школі!


Віслюк.Правду ти говориш, друже,

Хай хто хоче з  буквою дружить!


Свинка.Нащо вчитись нам читати,

Краще бігати, стрибати.

Ніж до школи вранці лізти,

Краще, друзі, нам поісти.

У травичці повалятись

Чи в калюжі покупатись.


Віслюк. Можна з друзями штовхати,

Чи в комп’ютері погратись.

А свою єдину книжку

Віддамо знайомим мишкам.


Ведмежатко. Так, як хочуть дуже їсти,

Можна сторінки погризти.


Мишка 1. Мишенятка ми хитренькі,

Не голодні – розумненькі.


Мишка 2. Їжі й так у нас доволі –

З книжкою нас ждуть у школі.

Будемо Буквар вивчати

І про  все на світі знати.


Пташка. Тук. Тук, тук. 

Насилу вас знайшов, 

Ведмедику лист терміновий прийшов!

Ведмежатко Навіщо? Від кого? Давай відкривати…

Ой лишенько, я ж це не зможу читати!


Пташка. А раптом для вас там  скритий сюрприз

    І треба  піти і забрати свій приз.

Та тільки, де його вам дістати,

Чи може хоть хтось листа прочитати?


Звірята. Ми не вміємо читати…


Ведмідь. Дуже соромно, малята.

Не хотіли в школі вчитись,

                Працювати і трудитись.


Ведмедик 1. Щоб було все пречудово.

                       Треба вам навчатись мови.


Ведмедик 2. То ж часу не витрачайте,

                      Швидко за книжки читайте.


Звірі. А хто ж нам допоможе?


Мишка 1 Звичайно той, хто вже навчився гарно читати. 


Мишка 2. Школярі.


«Абеткова пісенька»


- На стінах Музею будуть обов’язково висіти чарівні речі


6 конкурс «Чарівні речі»

Завдання: зібрати розрізану картку і вгадати із якого твору ця річ

                

с.115, 89, 73


На дошці вивішуються Г, Р, Л

Гра «Відгадай, що за спиною»

Відкожної команди вибирається по 1 учаснику, якому вішається на спину картка зі словом.

Завдання: вгадати слово


7 конкурс «Запрошуємо на гостини»

Завдання: відгадати зашифроване слово.


1519   29  718   33   (кошеня) 

Пісня «Котику - мурчику»


На дошці вивішуються Б.


- Давайте згадаємо, що ще було білим у кошенят (відповіді учнів)


Завдання: полічити, скільки літер з’явилося на стінахМузею. 


А скільки їх в українському алфавіті?Букварик. допоможи!


На екрані з’являються букви. 

Учні з місця кажуть слова

Дівчинка.

На своєму місці 

Кожна з нас стоїть.

Називаємося всі разом

АЛ-ФА-ВІТ!


1. «А», «Бе», «Ве» -

Клас наш весело живе


2. «Ге», « е», «Де»,

Нас  завжди цікаве  жде


3. «Е», «Є», «Же»,

Вміємо читати вже


4. «Зе», «И», «І», 

Ждуть знання нас ще  нові



5. «Ї», «Йот», «Ка», 

Нам наука не важка.


6. «ЕЛ», «ЕМ»,  «ЕН», 

Кожен з нас це феномен


7. «О», « ПЕ», «Ер»

Всі ми дружимо тепер


8. «ЕС», «ТЕ», «У» 

Візьмемо книжечку нову.


9. « ЕФ», «ХА», «Це»

Є на все у нас слівце.


10. « ЧА», « ША», «Ща»

Кожен друга захищає.


11. «Знак м’який» і «Ю», і « Я» -

Хором. Перший Б  - міцна сім’я!


  • Яка ж з команд показала найкращий результат?

Підводяться підсумки гри. 


Діти виходять із Буквариками у руках


1. Беру Буквар  останній раз, 

Несу його з собою клас. 

І рідній книзі у журбі 

Шепочу: «Дякую тобі!» 


  1. Бо перша книга ти моя, 

Тепер читати вмію я. 

На світі є багато книг,

Ти мені ключик дав до них.    

  

  1. Рідний наш Букварику, 

Ми тебе любили, 

Ми з тобою радісно

Й весело дружили. .


  1. Літеру по літері 

Старанно вивчали. 

Ось тебе, Букварику, 

Ми вже прочитали. 


  1. Віднині будеш серед книг

На місці першому стояти.

Ти – найдорожчий від усіх,

Бо ти навчив дітей читати!


Складають книжечки на столі


6. Ви слова казали гарні, 

Та сумуєте ви марно! 

Бо на світі, першачки, 

Є і інші книжечки! 


Батьки дарують «Післябукварики» дітям.


Пісня «А ми любимо читати!»

Автор: Локошко Людмила


Завантажити швидко та безкоштовно з Google


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!




Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Початкові класи / Сценарії свят

На головну


Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас! Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту. Ви зайшли на наш шкільний сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
Имя:*

E-Mail:*
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив