• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 48
      Наші гості: 46

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 



    » » Казковий сценарій позакласного заходу “Математичний колобок”



    Казковий сценарій позакласного заходу “Математичний колобок”
    • 7-04-2019, 20:49
    • 4 334
    • 0
    Казковий сценарій позакласного заходу “Математичний колобок”
    Пропоную вам новоспеченого колобка. “Математичний колобок” – це авторський позакласний захід з математики. Розроблений за мотивами відомої казки. Містить математичні завдання. Його мета – показати необхідність математичних знань у повсякденному житті, виховувати любов до математики. Знайомтесь, беріть до свого портфеля.

    Ведучі:Жив собі у баби й діда

                                       Славний хлопець Колобок,

                                  Спав собі аж до обіду

        Потім грався: скік та скок

                Безтурботно так минули

        Років шість, а може й сім.

          Баба з дідом тут збагнули:

         Треба в школі вчитись всім.

    Дід зібрав сімейну раду

    Й мудру внуку дав пораду:

    Як підеш до школи вчитись

    Треба добре потрудитись,

                                               Вже не спати до обіду,

               Щоб на старість бабі й діду

               Про комп’ютер розказати

               Свою вченість показати.

                                  Колобок пішов до школи

    Стало важко, як ніколи.

    Рано-вранці треба встати

    На навчання поспішати.

      Ще й уроки треба вчити

               Різні досліди робити

               Числа множити й ділити

              Як же так на світі жити? 

    І усе було б нічого

    Якось звик би він до всього

    Та нелегка ота штука

    Математика наука.

                              Він її і гриз і м’яв,

    Все писав і рахував,

    Тільки толку було мало,

    знань йому не вистачало.

                                              Ось у класі йде урок

              Вчать задачу про сорок

              Звідкілясь вони летіли

             І на гілку тихо сіли.

                                   Скільки ж з ними замороки 

    Дві сороки, три сороки

    Лиш злетілись – розлетілись,

    Голова вже розболілась.

                                              Колобок часу не гає

              У вікно все поглядає

              Лиш учитель задивився

              За вікном враз опинився.

                                   Як тут гарно все довкола,

    Прощавай же рідна школа,

    Математика, прощай,

    Здрастуй, річка, поле , гай!

      Колобок іде, співає пісеньку:

                              Я по коропу метений,

                                 Я на яйцях печений,

                                 Я навчався гарно в школі 

                                 З мене вже тепер доволі

                                 Знаю все на світі я

    Ля-ля-ля-ля-ля-ля-ля!


    Назустріч Колобкові виходить Зайчик:

    Зайчик:        О, здається Колобок

    Йде по лісі: скік та скок!

    Буде нам смачний обід:

    Поласуємо, як слід.


       Колобок, Колобок, я тебе з’їм!

    Колобок:   Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю!

    Зайчик: Ану, заспівай!

    Колобок співає пісеньку:    

      Я по коробу метений,

                                 Я на яйцях печений,

                                 Я навчався гарно в школі 

                                 З мене вже тепер доволі

                                 Знаю все на світі я

    Ля-ля-ля-ля-ля-ля-ля!

    Зайчик: Гарна твоя пісенька, та тільки користі з неї мало. От якби ти припас мені харчів на зиму, то я тебе б відпустив.

    Колобок:  Де ж я знайду ті харчі, і чим харчуються ці вухаті створіння?

    Зайчик:  Ти не знаєш чим харчуються зайчики?!  Ну тоді ось розгадай ці ребуси, то і дізнаєшся.

    Колобок: Що це таке ребуси?  Як їх розгадувати?

    Першокласник: Так це ж кожен першачок знає. Ось тут написано: морквина, а ось тут – капуста.

    Зайчик: Так, нам потрібні морква і капуста. Та тільки порахуй правильно. В мене сім’я немаленька: я, зайчиха та п’ятеро зайченят. Щодня на нашу сім’ю потрібно 2 капустини і кожному по морквині.

    Колобок:  Як же все це порахувати?  Дві капустини та ще дві капустини, та ще дві капустини… Ні, так я буду додавати до самої зими. А що ж робити?

    Таблиця множення: Здрастуй, Колобочку, ось бачиш і я  тобі в нагоді стану. Ати ввесь час казав: «І навіщо вчити цю таблицю множення, і кому вона потрібна?» А ось, виявляється, інколи потрібна.

    Колобок (похнюплено):  Допоможи мені, будь ласка, я тобі пісеньку заспіваю!

    Таблиця множення: Ні, Колобочку, ніколи співати, будемо працювати. Ось, дивись:

                                Зима триває три місяці, кожен з них по 30 днів, отже:

                                3х30=90;  щодня по 2 капустини, це буде: 90х2=180капустин;

                                 кожному зайцеві по морквині на день – це буде 7 морквин щоднини, отже:  90х7=630 морквин. Як бачиш , усе швидко і просто, якщо знати таблицю множення.

    Звучить музика, Колобок тягне мішок з овочами, віддає його Зайчику. Колобок йде далі, а назустріч йому Вовк:

    Назустріч Колобкові виходить Вовк

    Вовк: О, здається Колобок

    Йде по лісі: скік та скок!

    Буде ось смачний обід:

    Поласуємо, як слід.

       Колобок, Колобок, я тебе з’їм!

    Колобок:   Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю!

    Вовк: Ану, заспівай!

    Колобок співає пісеньку:    

      Я по коропу метений,

                                 Я на яйцях печений,

                                 Я навчався гарно в школі 

                                 З мене вже тепер доволі

                                 Знаю все на світі я

      Ля-ля-ля-ля-ля-ля-ля!

    Вовк: Гарна твоя пісенька, та тільки користі з неї мало. От якби ти мені хатинку збудував на зиму, то я тебе б відпустив.

    Колобок: Ну давай, збудую.

    Вовк:   Так, та тільки хатинка мені потрібна особлива. Я хочу щоб вона складалась із геометричних фігур: стіна щоб була квадратна, дах – трикутник, двері – прямокутні, а вікна – кружечки.

    Колобок: Квадрат, прямокутник, трикутник, кружечки. Хіба я знаю, які вони? З геометричних фігур йому хатинку!..  Все, з’їсть мене вовк.

    Заходять геометричні фігури, розповідають про себе:

    Круг:  Називаюся я Круг,

              Знають це усі навкруг.

                Я не маю ні сторін,

                 Ну і зовсім без кутів.

                 Фігура всім знайома ця

                 Без початку, без кінця.

    Трикутник: Догадайся сам чому

    Звуть мене трикутник?

    Бо всього у мене три

                  Хоч верти, а хоч крути:

    Є вершини в мене три,

    Три кути, три сторони.

    Квадрат: Чотири рівні сторони

    Й чотири рівні ось кути,

            Вершин чотири також маю,

    Усім фігурам рідний брат.

    А зовуть мене – Квадрат.

    Прямокутник: Я також –багатокутник,

                                 Називаюсь прямокутник.

       Всі кути у мене рівні,

                                 Й сторони супротивні.

    Колобок: Дякую вам, друзі, ви мені дуже допомогли.

    Геометричні фігури:  Ну ось, тепер ти можеш побудувати хатинку з геометричних фігур. А нам час вирушати далі.

    Звучить музика, геометричні фігури виходять, Колобок складає хатинку, показує її Вовкові, Вовк схвально махає головою, бере хатинку і прямує геть. Колобок весело підстрибує.

    Ведучий: Ось і знову безтурботно

                  Колобок лиш круть та фіть.

    Та он глянь, з-за повороту

    Тупає Ведмідь Набрідь.

    Назустріч Колобкові виходить Ведмідь

    Ведмідь:          О, здається Колобок

    Йде по лісі: скік та скок!

    Буде ось смачний обід:

    Поласуємо, як слід.

      Колобок, Колобок, я тебе з’їм!

    Колобок:   Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю!

    Ведмідь:   Ану, заспівай!

    Колобок співає пісеньку:    

      Я по коропу метений,

                                 Я на яйцях печений,

                                 Я навчався гарно в школі 

                                 З мене вже тепер доволі

    Знаю все на світі я

    Ля-ля-ля-ля-ля-ля-ля!

    Ведмідь: Ну що ж, гарна твоя пісенька. та тільки користі з неї мало. От якби ти допоміг мені з бочками розібратись. я б тебе відпустив. 

    Колобок: Ну давай, допоможу. А що потрібно робити?

    Ведмідь: Ось дивись: В мене було дві бочки меду. Ох і люблю я його. Одна бочка на 150л, а друга – на 180л, але меду в них було порівну: по 130л. З другої бочки я відпив 10л і долив з першої бочки в другу, щоб вона була повна. Потім з першої бочки я відлив 15 л меду, а потім тричі долив по зо л меду. На скільки днів мені вистачить цього меду, якщо вдень я з’їдаю по з л меду.

    Колобок: Ну задача так задача. Що ж мені тепер робити? Як же дізнатися скільки меду у бочках.

    Звучить музика, підтанцьовуючи йде дівчинка з кошиком в руці

    Колобок: О, дівчинко, здрастуй!

    Дівчинка: Здрастуй, Колобок!

    Колобок: Слухай, ти у школі навчаєшся?

    Дівчинка: Так!

    Колобок: А математику любиш?

    Дівчинка: Так, і люблю, і поважаю. Стривай, а чого це ти такий сумний?

    Колобок: Та ось задав мені Ведмідь задачку, якщо не розв’яжу її, то він мене з’їсть.

    Дівчинка: Подумаєш, задачка. Ти хіба в школі не навчаєшся? Математику не вчиш?

    Колобок(знічено): Та якось не дуже…

    Дівчинка: Все з тобою зрозуміло. Ну я тобі допоможу, але ти маєш пообіцяти мені, що повернешся до школи і старанно вивчатимеш математику.

    Колобок: Обіцяю, обіцяю, тільки допоможи, будь-ласка!

    Дівчинка: Ось, дивись, все дуже просто:

    Дівчинка на дошці розв’язує задачу.

    Колобок: Дякую тобі, все дійсно не так і важко.

    Звучить музика, Колобок з Дівчинкою виконують кілька рухів, Дівчинка виходить в один бік, Колобок в другий і заходить з ведмедем, показує Ведмедю розв’язок задачі, Ведмідь задоволено потирає руки. забирає бочки і виходить.

    Колобок: Все! Треба звідси вибиратись мерщій додому! Та тільки… Куди тепер іти: наліво, направо, вперед чи назад? Напевно, я заблукав. О, хтось іде! Він мені і покаже дорогу!

    Звучить музика, заходить Лисичка співає пісеньку: «Я Лисичка, я сестричка», побачила Колобка:

    Лисичка:     О, здається Колобок

    Йде по лісі: скік та скок!

    Буде ось смачний обід:

    Поласуємо, як слід.

       Колобок, Колобок, я тебе з’їм!

    Колобок:   Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю!

    Лисичка:      Ану, заспівай!

    Колобок співає пісеньку:    

      Я по коропу метений,

                                 Я на яйцях печений,

                                 Я навчався гарно в школі 

                                 З мене вже тепер доволі

                                 Знаю все на світі я

    Ля-ля-ля-ля-ля-ля-ля!

    Лисичка: Щось дуже сумна твоя пісенька, навіть їсти тебе розхотілося.

    Колобок: Як же мені не сумувати, коли я заблукав у цьому вашому лісі і не можу тепер звідси вибратися.

    Лисичка: Ну що ж, я можу тобі зарадити, в мене є карта, та тільки вона розділена на частини. Якщо зумієш її скласти, то виберешся з лісу. Удачі!

    Звучить музика, Лисичка дає Колобку карту і виходить. Колобок радісно підстрибує, потім розглядає карту, сумно похитує головою, сідає на пеньочок.

    Колобок: І тут ця надоїдлива математика! Придумали таке!.. (читає): 

             Щоб цю карту зібрати

    Треба приклади розв’язати.

    Доведеться тепер у лісі жити,харчів собі шукати, під кущиком спати, а, можливо, для когось смачним обідом стати.

    Звучить музика. Під мелодію «Вчать у школі» заходять школярі.

    Школяр: Не сумуй, Колобочку! Ми чули про твою біду, допоможемо тобі, але ти не забудь, що ти пообіцяв повернутись до школи і старанно вивчати математику. 

    Колобок: А ви що, можете розв’язати ці приклади?

    Школяр: Звичайно, адже ми вчимося в школі, уважно слухаємо пояснення вчительки і старанно виконуємо усі її завдання. Давай сюди свої приклади. 

    Учні розв’язують приклади, дають Колобкові свої частинки карти, він їх прикріплює до відповідної відповіді і отримує цілу карту.

    Колобок: Дякую, друзі! Тепер я попрямую прямісінько за вказаним шляхом.

    Звучить музика, школярі виходять. Колобок уважно розглядає карту,і підстрибуючи виходить. Змінюються декорації. Замість лісу тепер – школа і надпис: Лопатівський НВК. Учні виконують пісню «Вперше Осінь йде до щколи»

    Заходить Колобок:  Ой, куди це мене привела стежинка? Так це ж справжня школа і тут навчаються дітки, які мені сьогодні допомогли.

    Учень: Так, Колобочку, ти потрапив до справжньої початкової школи. Поглянь, як у нас тут гарно!

    Учень: У нас не тільки гарно, а ще і дуже цікаво! Щодня ми дізнаємось багато нового!

    Учень: Ось сідай, ми і тобі розкажемо про математику.

    Учень: Знають усі – без лічби не прожити,

                 Жодної справи не можна зробити.

    Учень:  Розклад диспетчер не може подати,

                  Ракету у космос несила підняти.

    Учень: Нема без лічби в розрахунках порядку, 

                   Не зробить спортсмен без лічби фіззарядку.

    Виходить Математика:

    Математика – дуже серйозний предмет.

    Як зацікавити ним? Ось у чому секрет:

    Доцільно завжди, скориставшись нагодою,

    Задачу зв’язати з якоюсь пригодою.

    А можна як загадку певну подати

    Чи дещо цікаве у ній відшукати.

    Кілька веселих задачок, до речі

    Я пропоную любій малечі.


    Якось ввечері  птахи

    Пролітали крізь дахи:

    Голуб, щука, дві синиці,

    Гави дві і три плотвиці.

    Поміркуйте, як ведеться,

    Про скількох птахів ведеться?


    У бабусі у дворі

    Є і кури, і кролі.

    24 ноги, 10 голів.

    Скільки курей і скільки кролів.

    Учні дають відповіді.

    Учень: З математикою подружились,

                Всі її ми полюбили.

                  А успішність різну маєм.

                 Може ми чогось не знаєм.

    Математика: Мій секрет – скоріш порада

                              Поділитися ним рада.

                             Щоб успішність вам підняти,

                             Треба добре працювати.

                              На уроці пильним бути – 

                              Все побачити й почути.

                             Самостійність виявляти,

                                 Та ще й творчість проявляти.

    Розум треба розвивати,

    Всі задачі розв’язати.

                               І тоді кінець кінцем

                                 Буде кожен молодцем.

                                Будь уважним і кмітливим,

                                В математиці усе важливо.



    Учень :  Кругла, наче буква О,
                  Цифра “нуль”, або ніщо
                   Як стоїть він сам-саміський,
                  То й не значить нічогісько! 


    Гра-драматизація “Десятка”, дійові особи якої  Автор, Нуль і Одиниця. 


    Автор: Веселий нуль прошепотів
    Сусідці одиниці.
    Нуль: З тобою поруч я б хотів
    постояти, сестрице.
    Автор: Та одиниця каже
    Одиниця: Ти, Нуль, число нікчемне!
    Не стій зі мною, бо мені
    Це зовсім неприємно!
    Автор: А Нуль на це.
    Нуль: Я знаю сам
    Та якби поруч стати нам
    Десятка б з тебе стала!
    Поглянь на себе: ти ж у нас
    Мала та худорлява!
    А станеш більша в десять раз.
    Коли я стану справа!
    Нехай не кажуть, що нулі
    Такі нікчемні і малі.

                                    Тож уважно все вивчай 

                                    І про нуль не забувай.

                                    Сотень, тисяч, одиниць

                                    Жодних тут нема дрібниць.

    Учні кажуть заключні слова про важливість математики.  

       Щиро вдячні Вам на слові, 

        Виконати все готові

       І докласти всіх зусиль, 

        Щоб лунало звідусіль:

    Разом: Математиці – слава й хвала,

                 Вона вміння й знання нам дала!

    Ведучий: Цю цікаву й важливу науку

    Будемо вчити , тож дай друже руку!

    Ведучий бере за руку Колобка.

    Колобок: Математику вчити я буду

    Щоб бути корисним країні і людям.

    Учень: Опануємо різні секрети,

                 Побудуємо згодом ракети!

    Учень: Сконструюємо вдалі машини

                   Щоб самі будували і шили.

    Учень:Доведеться чимало зробити –

                 Збудувати, старе – оновити.

    Учень: І можливість сою не прогавити

                  Україну у світі прославити!

    Виходять учасники свята, співають заключну пісню.



    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    scenary-pozaklasnogo-zahodu-matematichniy-kolobok.rar [93,31 Kb]
    (Придбали цей файл: 190)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Початкові класи / Середні класи / Сценарії свят

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.