Мій кабінет

Ви з нами?

Знами онлайн

» » Методична розробка виховного заходу. Якою має бути шкільна форма

Шкільна скарбничка НУШ



Методична розробка виховного заходу. Якою має бути шкільна форма

Методична розробка виховного заходу

Тема: Якою має бути шкільна форма?

Форма проведення: диспут

Мета: 

  • спонукати учнів до пізнавально-пошукової діяльності;
  • сприяти розвитку творчих здібностей, комунікативної компетентності (уміння вести диспут);
  • виховувати тактовність, дисциплінованість.

Обладнання: проектор, комп’ютер

Методика підготовки заходу:

І. Поділ учнів на три дослідницько-пошукові творчі групи (за допомогою пазлів) 

Кожному учневі роздається шматок пазла, учні мають зібрати три малюнки, таким чином утворюються три групи: «історики», «дизайнери», «інформатики».

ІІ. Отримання учнями завдань:

«історики» - підготувати повідомлення, якою була шкільна форма за різних суспільно-політичних формацій;

«дизайнери» - підготувати ескіз, якою має бути шкільна форма;

«інформатики» – підготувати слайди із зображеннями сучасних варіантів шкільної форми

Хід заходу

1. Вступна бесіда вчителя  

  • Підніміться ті учні, які вважають, що їх зовнішній вигляд цілком підходить до шкільних занять. Дякую.
  • А тепер підніміться ті учні, які сьогодні прийшли до школи у формі.
  • Скажіть, яка різниця між просто одягом і, як зараз модно говорити, дрескодом? 
  • Чи впливає одяг на настрій, поведінку та працездатність людини? Як саме?
  • Хто з вас любить ходити до школи в шкільній формі?
  • Хто з вас вважає, що носіння шкільної форми є необхідністю?

2. Повідомлення теми й мети виховного заходу

  • Сьогодні на нашій виховній годині ми знайдемо відповідь на питання, для чого потрібна форма та якою вона має бути. 

3. Творчі звіти творчих пошукових груп

  • Отже, як ви думаєте, чи завжди була форма? Якою форма була раніше?

А) Повідомлення, підготовлене «істориками»

  • Сучасні модельєри голову ламають над тим, як зробити форму водночас і зручною, і модною, і такою, щоб подобалася тим, для кого вона й призначена, тобто вам. Подивимося сайд-шоу, підготовлене нашими «інформатиками», «Моделі сучасної шкільної форми»

Б) Творчий звіт «інформатиків»

  • Звичайно, у кожного своя думка щодо того, якою має бути форма. Послухаємо наших «дизайнерів»

В) Демонстрація ескізу шкільної форми, розробленої «дизайнерами»

Висновок учителя

  • Тож, у погляді на те, якою має бути форма, вирізняють:

тих, які вважають, що шкільна форма має бути такою, як у ваших мам і татусів;

  • тих, які проти будь-якої форми;

тих, які вважають, що форма повинна бути, але вона має бути оновленою.

4. Диспут

  • Висловіться, якої точки зору дотримуєтеся ви. Перед початком диспуту виберімо «експертну комісію» для остаточних висновків (по одному представнику з кожної творчої групи)

5. Виступ «експертної комісії»

6. Заключне слово вчителя

  • Отже, форма потрібна. Вона дисциплінує людину й налаштовує її на працю, але вона, як ви побачили, може бути й модною Отже, носімо її!

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
yakoyu-maye-buti-shklna-forma.rar [14,81 Kb]
(Завантажили цей файл: 15)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!




Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам

На головну


Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас! Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту. Ви зайшли на наш шкільний сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
Имя:*

E-Mail:*
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив