• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 48
      Наші гості: 47

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 
      - отсутствуют



    » » Вправи та ігри на знайомство з майбутніми першокласниками



    Вправи та ігри на знайомство з майбутніми першокласниками
    Вправи та ігри на знайомство з майбутніми першокласниками

    Вправа „Про  мене сказали б...”
    Учасники сидять у колі, кожен по черзі говорить фразу, яка розпочинається зі слів: „Мій (хтось) сказав би про мене, що ...”
    Вправа „Запам`ятай ім`я”
    На першому етапі для проведення цієї гри знадобиться 1 м`яч, учасники гри утворюють коло. В колі кожна людина по черзі називає своє ім`я. Потім хтось кидає м`яч навмання комусь та називає його ім`я. Тоді відправляє м`яч іншому, і так доти, доки м`яч не обійде по колу і не потрапить до рук ведучого. На ІІ етапі називаючий повинен зробити два послідовних кидки наліво, називаючи імена, і потім повторити те саме направо. Тому в гру потрібно ввести 2 м`ячі.
    Вправа „Паличка” (поки не всі імена ще добре знайомі)
    В центрі кола ведучий. У нього – зроблена з паперу або з газет „паличка”. Один з учасників починає, говорячи: „Саша, Коля...” (своє ім`я називає  та іншого). Ведучий (гравець, що в центрі кола) повинен торкнутися паличкою Колю, поки той не встиг назвати після свого імені ще чиєсь. Якщо він встигає, міняються ролями.
    Вправа „Тік-так”
    Всім учасникам пропонується дізнатися імена своїх сусідів справа та зліва. Після цього ведучий підходить до будь-кого із учасників і промовляє „Тік” або „Так” і рахує до 5 (10). Учасник, до якого звертався ведучий, повинен встигнути назвати ім`я сусіда справа (при „так”), зліва (при „тік”).
    Самопредставлення:
    - ім`я і риса характеру, яка починається з першої літери імені;
    - ім`я  і 3 позитивні риси;
    - закінчити фразу: „Не хочу хвалитися, але я...”;
    - ім`я і свої уподобання („Бінго”): без допомоги ножиць створити ляльку, використовуючи метод обривання. Для цього потрібно скласти папір навпіл . На руках, на голові, на ногах вписати потрібну інформацію (улюблена страва, улюблена книга, улюблений колір, улюблений музичний жанр, улюблене місце відпочинку). За цією інформацією граючий шукає собі 4-5 товаришів (відповідь має бути аналогічною) і вигукує: „Бінго!” (це означає, що групу створено).
    Вітальна.
    Треба разом привітатись:
    - Добрий день! (граючі відповідають)
    Дружно, голосно сказати:
    - Добрий день!
    Вліво, вправо поверніться,
    Туди-сюди посміхніться:
    - Добрий день!
    У долоні поплескайте:
    - Добрий день!
    Дружно, всі, не відставайте:
    - Добрий день!
    Наше коло  мов сім`я
    Наше коло мов сім`я.
    Друзі ми: і ти, і я.
    -Добрий день, сусіду зліва.
    -Добрий день, сусіду справа.
    Ми – одна сім`я.
    Наше коломов сім`я.
    Друзі ми: і ти, і я.
    Обніми сусіда зліва.
    Обніми сусіда справа.
    Ми – одна сім`я.
    (далі замінюємо слова „добрий день” на посміхнись, поцілуй, приголуб, налякай, всі завдання потрібно виконувати).
    Гра-руханка „Подарунок”
    Діти стоять в колі. Кожен з них придумує, який подарунок він хотів подарувати сусіду зліва. По черзі за допомогою міміки і жестів пояснює тому, кому дарує. Допускається підказка, але така, в якій не міститься назви даного предмета, а тільки його опис.
    Гра- руханка „Ми йдемо”
    Діти стоять в колі. Всі разом повторюють слова і починають йти по колу:
    - Ми йдемо шукати друга (3 рази).
    Говорячи наступну репліку, зупиняються і через одного повертаються лицем до сусіда:
    - Зупинились, подивились.
    І далі виконують команди:
    „Долоньки  - до долоньок”.
    Продовжують рух в іншу сторону, повторюючи слова і команди.
    - Ми йдемо шукати друга (3 рази).
    - Зупинились, подивились.
    „Долоньки  - до долоньок”.
    „П`ятки – до п`ятки”.
    Продовжують рух і доповнюють поступово команди:
    „Плече – до плеча”.
    „Вушко – до вушка”.
    „Носик – до носика”.
    „Пастка”
             Гравці утворюють два кола.
             Внутрішнє коло, взявшись за руки, рухається в одну сторону, а зовнішнє в другу. За командою ведучого обидва кола зупиняються. Діти, що стоять у внутрішньому колі, піднімають руки вверх, утворивши ворота.
             Решта то вбігають в коло, проходячи за воротами, то вибігають з нього.
             Раптово подається друга команда: „Ворота”. Руки опускаються, і ті, хто залишився в середині кола, залишаються в колі. Вони залишаються у внутрішньому колі і беруться за руки з тими, хто там є. Після цього гра знову продовжується. Коли в зовнішньому колі залишиться мало граючих, з них утворюється внутрішнє коло.
    „Хвіст  дракона”
             Гравці стають один за одним, беручи попереднього за талію. Той, хто стоїть попереду, намагається впіймати останнього гравця у колоні, котрий уникає цього, не випускаючи попереднього.
    „Розмови з паличкою”
    По черзі говорять всі учасники групи. Перший, тримаючи паличку, описує подію зі свого життя протягом 30 сек. Потім паличка переходить до наступного учасника, який має підсумувати попердню розповідь, а потім розповісти свою історію. Слідкуйте, щоб підсумовування 
    включало в себе всі основні пункти розповіді.

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    3_-vpravi-ta-gri-na-znayomstvo-z-maybutnmi-pershoklasnikami.rar [285,89 Kb]
    (Придбали цей файл: 243)

    Урок заняття з майбутніми першокласниками

    Мета: познайомитися з дітьми для подальшої співпраці, зацікавити дітей до занять; розвивати увагу, пам'ять, критичне мислення, зв’язне мовлення; виховувати поважне ставлення один до одного, сумлінність до праці.
    Хід заняття
    І. Ранкове коло
    1. Привітання 
    2. Давайте знайомитись! Я - вчителька, мене звати … Давайте всі голосно повторимо?
    3. Я працюю вчителем тому, що я люблю дітей, полюбляю з ними навчатися, гратися, подорожувати. 
    Встаньте, дітки, всі рівненько,
    Посміхніться всі гарненько.
    Посміхніться всі до мене,
    Посміхніться і до себе.
    Привітайтесь: Добрий день!
    Хай гарно розпочнеться новий день!
    2.     Групове заняття
    1)    Гра «Знайомство»
    • Ми розпочнемо своє навчання зі знайомства. Я дуже хочу знати ваші імена. Пропоную кожному на рахунок «один», «два», «три» голосно сказати своє ім’я. Діти вигукують імена.
    • Ой, як вас багато! А ви почули, як кого звати? Знайомство не відбулося! Ви, мабуть, зрозуміли, що всім разом говорити не можна. Говоритимемо по черзі. Для цього потрібно піднести руку. Ось так.
    • Гра « Комплімент»
    3.     Обмін інформацією
    • Метод «Мікрофон»
    • Що в мене в руках?
    • Навіщо людині мікрофон?
    • Хто ним користується?
    Уявіть собі, що ви видатні люди, наприклад, вчені, співаки, актори. І у вас беруть інтерв’ю – знайомляться з вами. Ви вмієте відповідати на запитання? Спробуємо.
    • Як вас звати? 
    • Чи подобається ходити вам до дитячого садка?
    • Чи готові ви навчатися у школі?
    • Чим ви любите займатися у вільний час?
    • Чи є у вас улюблена тварина?
    • Яка ваша улюблена пора року?
    • Ваша улюблена казка, мультфільм?
    • Ваша улюблена іграшка?
    • Ким мрієте стати?
    ІІ. Основна частина
    • Отже від сьогодні ми починаємо мандрувати з вами в Країну знань. В країні цій є певні правила. Тут можна навчатися, гратися, дружити, допомагати, радіти, пізнавати нове!
    • Забороняється лише битися, сваритися і обзиватися! Але я бачу, що ви дітки дуже чемні, тому вирушаємо скоріше в мандрівку.
    • Дидактична гра «Порахуй звуки».
    - 7 ударів олівцем по столі, 3 оплески, 2 рази тупнути ногами...
    На сьогоднішньому уроці у нас буде один помічник – це Чарівник-олівець.
    Він нам приніс ілюстрації до казок.
    2. Гра «Порахуй героїв».
    - А ось його завдання. Полічити, скільки казкових героїв на кожному з малюнків.
    - Чарівник-Олівець приніс із собою скриньку. Зазирнемо в неї?
    (У скринці метелики)
    - Як ви думаєте, скільки їх?
    • Як перевірити? (Викладаємо на дошку і рахуємо)
    1. Вправа «Домалюй картинку»
    - Як ви гадаєте, що найбільше любить робити Чарівник-Олівець? (Малювати)
    - Ми сьогодні з вами допоможемо йому домалювати картинки. Чарівник-Олівець намалював половину картинки, а ви повинні домалювати її другу половину. 
    1. Фізкультхвилинка(музична)
    2. Гра «Збери картину»
    • Олівчику приємно було з вами працювати, він для вас підготував  невеличкий сюрприз – конверт, у якому її портрет. Але він у вигляді розрізної картинки. Давайте спробуємо скласти деталі, щоб вийшов малюнок.
    ІІІ. Підсумок уроку
    1. Бесіда
    2. Мені сьогодні дуже пощастило! Я познайомилась з чудовими дітьми! Я дякую вам за те, що подарували мені гарний настрій! 
    3. Чи знаєте ви де знаходиться сердечко? Так, ось тут, зліва. Давайте подаруємо один одному частинку свого доброго сердечка (беремо своє сердечко в кулачок и дуємо). До наступної зустрічі!
    4. Чи сподобалося вам заняття?
    5. Що сподобалося найбільше?
    6. Шкала оцінювання
    Чи хочете ви до школи?

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    5_-urok-zanyattya-z-maybutnmi-pershoklasnikami.rar [321,6 Kb]
    (Придбали цей файл: 175)

    Цікаві форми знайомства з класом "Привіт мій клас"

    Якщо ви відчуваєте у собі схильність до креативності й не лякаєтеся нестандартних ситуацій, організуйте знайомство з класом у цікавій формі.
    Знайомство з учнями середніх і старших класів
    Для учнів середніх і старших класів можна провести конкурс самопрезентацій. Учень отримує пісковий годинник і за час, доки пересипається пісок, розповідає про себе.
    Знайомство з учнями молодших класів
    Молодшим учням доцільно запропонувати намалювати себе або написати про себе маленький твір. Орієнтовні теми для такого твору:
    • «Моя улюблена справа (хатня тварина, книга, музика та ін.)»;
    • «Я і моя сім’я»;
    • «Мої друзі».
    Ігри-знайомства
    «Прикметники»
    1. Учні утворюють коло і по черзі називають своє ім’я, додаючи слово-прикметник, яке їх характеризує. Обов’язкова умова — прикметник має починатися з тієї самої літери, що й ім’я (наприклад: Олег — охайний, Сергій — серйозний, Марійка — марносмішка). Кожен учень починає свою промову, називаючи імена й прикметники, дібрані попередніми учнями, й тільки після цього називає своє ім’я і прикметник.
    2. Учитель має також стати в це коло й назвати себе (наприклад, Ніна Іванівна — надійна). Цс позбавить дітей зайвої тривожності. Пам’ятайте, що не тільки для вас є важливим, як складатимуться взаємини з класом. Діти розуміють, що в їх шкільному житті багато залежить від того, яким буде їх учитель: добрим чи суворим, веселим чи прискіпливим.
    3. Щойно коло зімкнеться, запропонуйте дітям помінятися місцями за якимись ознаками (поміняйтесь місцями ті, хто: має темні очі; полюбляє яблука; сьогодні виконав зарядку…). Після того, як діти перешикувалися, запитайте в них, хто є найсміливішим. Запропонуйте йому повторити по колу всі імена та відповідні прикметники. Так із коленим колом кількість охочих збільшуватиметься, а ви добре запам’ятаєте, як кого звуть. Спокійно реагуйте на сміх та жарти, жартуйте разом з учнями.
    4. Крім пізнавальної мети, ця вправа має діагностичне навантаження. Спостерігайте за тим, як діти повторюють імена та прикметники, наскільки увалено вони слухають одне одного — це експрес-діагностика стійкості уваги, пам’яті учнів, їх уміння дотримуватися правил. Той, хто відгукнувся на вашу пропозицію першим, може бути або лідером, або «вискочкою», якого діти не сприймають. Якщо діти радісно зустріли пропозицію першого учасника та жваво підказують йому, коли він помиляється, то це, швидше за все, лідер. Придивіться до нього уважно, він може стати вашим помічником. Якщо ж діти мовчать, не підтримують сміливця або насміхаються з нього, то цю дитину, імовірно, класний колектив не сприймає. У цьому випадку ви маєте спокійно, ненав’язливо підтримати її і взяти собі на замітку: це може бути проблемна дитина, адже нам відомо, що дитячий колектив є найточнішим індикатором, який завжди реагує на негаразди одного зі своїх членів.
    5. Якщо клас має досвід спільного навчання, то можна роздати учням аркуші паперу і попросити їх написати позитивні якості кожного зі своїх однокласників, а також те, що їм подобається у класі загалом і в коленому учневі окремо. Писати потрібно анонімно. Учитель стежить, щоб вихованці, виконуючи завдання, не спілкувалися між собою.
    «Чарівний капелюх»
    1. Для проведення цієї гри потрібні капелюх (якщо немає, можна замінити красивою «чарівною» коробкою, скринькою, кошиком) і невеличкі кольорові аркуші паперу. На коленому аркуші слід заздалегідь написати запитання, наприклад:
    • Чи є у тебе вдома тварини? Як їх звуть?
    • Які квіти ти полюбляєш? Чим вони тебе приваблюють?
    • Які види спорту тобі подобаються? Чи займаєшся ти спортом?
    • Чим тобі подобається займатися у вільний час?
    • Які книги ти полюбляєш читати? Яка твоя найулюбленіша книга?
    • Які фільми тобі до вподоби?
    • Яка музика тобі подобається? Чи граєш ти на музичному інструменті?
    • Як ви проводите дозвілля в родині?
    • У яку гру тобі подобається грати?
    1. Кількість аркушів має бути не меншою ніж кількість учнів у класі. Можна обійти дітей двічі-тричі.
    2. Запитання мають бути простими, не викликати утруднень під час відповіді, можуть повторюватись і бути будь-якими, крім тих, що стосуються приватного життя особистості; питання не повинні бути образливими.
    3. Діти разом з учителем сидячи утворюють коло так, щоб усі могли бачити одне одного. Починаючи з учителя, кожен виймає з капелюха аркуш, називає своє ім’я і відразу дає відповідь на запитання. Далі передає капелюх іншому учасникові гри.
    4. Кожному учневі можна ставити додаткові питання для уточнення і пояснення відповіді.
    5. Учитель узагальнює відповіді, акцентуючи увагу на іменах та особистісних якостях дітей.
    Якою є мета цієї гри?
    • По-перше, вона допомагає вчителеві встановити неформальний контакт з учнями.
    • По-друге, педагог має можливість отримати більше інформації про своїх учнів.

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    12_-ckav-formi-znayomstva-z-klasom-privt-my-klas.rar [293,1 Kb]
    (Придбали цей файл: 127)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.