• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 12
      Наші гості: 11

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 

    Архів сайту


    » » Міжнародний день сім'ї 15 травня. Зустріч-тренінг з батьками



    Міжнародний день сім'ї 15 травня. Зустріч-тренінг з батьками
    Міжнародний день сім'ї 15 травня. 
    Зустріч-тренінг з батьками
    Сценарій уроку + презентація + відео додатки

    Зустріч з батьками та Зустріч-тренінг
    Тема. Дружна родина. Взаємодопомога членів родини. Сімейні традиції.
      Мета: розширити  уявленняучасників тренінгу про  сім’юяк  чинник  здоров’я,
    про те, що сім’ї  бувають  різними, родини дбають одне проо дного, спонукати
    дітей до помагати батькам та іншим членам родини;
    обговорити з учасниками тренінгу взаємовідносини в сім'ї,
    значення в житті людини розвитку емоційної сфери, позитивних емоцій,
    здобувати практичні навички спілкування в сім'ї;
    показати батькам роль родинного мікроклімату та взаємостосунків
    у розвитку особистості дитини;
    виявити вплив сімейних традицій на розвиток дитини;
    виховувати любов, повагу, шанобливе ставлення до членів родини. 
    Обладнання і матеріали: промінчики, листочки конюшини,
    ілюстрації, чисті аркуші паперу, олівці, шаблони емблем,
    презентація до тренінгу (є у збірці), музичний супровід.
      Очікуванні результати:

    Після цього тренінгу учасники зможуть:
    1. характеризувати та оцінювати свою поведінку в сім’ї;
    2. давати визначення поняттям сім’я, сімейні традиції та свята;
    3. розповідати про важливість виконання своїх обов’язків у сім’ї.
                         Хід  тренінгу
    ІПривітання.
    Учасники тренінгупромовляють  вірш  івиконують  вправи  за  фасилітатором.
    Сонячний зайчик »(слайд 4)
    Сонцевисоко  встає –(піднімаємо руки вгору)День  прекрасний  настає
    ( розводимо руки )Я  прокинуся  раненько,             
    (потягуємося)Поцілую  рідну  неньку.              
    (шлемо повітряний поцілунок)Посміхнуся  всім  довкола,          
    ( посміхаємося)Я  щасливий,як  ніколи!             
     (підстрибуємо)
    • Потягнемо ручкидо  сонечка.  
    • Підставимо обличчя до ласкавого  сонячногопроміння.   
    • Подаруймо   сонечкуі  один  одномунаші  щасливі  усмішки.
    • « Ми в караоке.»  (В додатках)
    Виконання пісні Наталії Май «Родина» .
       2. Вправа «Правила» (слайд 5)
    Тренер пропонує учасникам розробити правила, за якими буде працювати група, 
    та оформити їх на плакаті.
    Правила роботи
    Чути один одного.
    Бути ввічливим.
    Бути активним.
    Не кричати.
    Поважати один одного.
    Обміркувати.
    3. Вправа «Клубочок загадок» (слайд 6)
    Учасники відгадують загадки, передаючи клубок ниток з рук в руки.
    Пестить, ніжить, і голубить розуміє, дуже любить.
    Я до неї пригорнуся,
    бо вона моя … (матуся). (слайд 6)
    Сильний, добрий, справедливий, біля нього ми щасливі.
    Знає,вміє він багато.
    Гордимось, бо це наш … (тато.)  (слайд 7)
    Ніжна, лагідна, рідненька, як голубонька  сивенька.
    Нам би небо прихилила.
    Це … наша мила. (бабуся) (слайд 8)
    Він чимало літ прожив, на повагу заслужив.
    Для матусі він — татусь,
    а для мене він — … (дідусь.)  (слайд 9)
    (Авторські загадки від Лесі Вознюк )
    З ним ніколи не сварюся,
    Іграшками поділюся.
    Буду з ним дружити, грати.
    Познайомтесь, це мій … (братик.) (слайд 10)
    (Авторська загадка відЖанни Вовк)
    Хитрі очі, дві косички.
    У веснянках ніс та щічки.
    Непосида невеличка називається … (сестричка.) (слайд11)
    (Авторська загадка від Лесі Вознюк )
    ІІ. Очікування.
    • Отже, сьогодні ми будемо говорити про дружну родину, 
    • взаємодопомогу членів родини та сімейні традиції. 
    • Напишіть на своїх промінчиках очікування (тобто, що ви очікуєте 
    • дізнатись на зустрічі). І прикріпимо їх до сонечка (ключове слово – родина)
    ІІІ. Основна частина.
    - Ми  сьогодні  поговоримо просім’ю,родинні  стосунки, традиції в сім'ї.
    -Що такесім’я? Відповіді учасників.
      1. Інформаційне повідомлення   тренера. (слайд 12)
    - У словнику значення слова «сім’я»трактується наступним чином:
    "Це група людей, що  складаєтьсяіз  чоловіка,  жінки,дітей та інших близьких  
    родичів, які живуть разом".    
    Це ті, кого ми любимо, про кого піклуємося, кому бажаємо здоров’я, щастя і  добра.
    У житті кожної людини родина займає особливе місце. 
    Слово «сім’я» звичнеі  приємне.   
    Миодразу  згадуємо тата, маму, дідусів, бабусь, братиків, сестричок. 
    У сім’ях разом можуть жити два, три покоління.
    Наприклад, крім батьківі дітей, можуть жити бабуся, дідусь, праббуся, прадідусь.  
    Якщов сім’ї троєі більше дітей, то така сім’я є багатодітною.  
    Родини бувають різні, уяких є і мама, і тато, а буває й так, що є тільки один з батьків.  
    Не  вусіх є бабусій  дідусі, братики й сестрички. Є сім’ї, у яких живуть  
    усиновлені діти або діти живуть з бабусею чи дідусем, іншими родичами.  
    Але виповинні любити і поважати свою сім’ю, допомагати один  одному.
    • Кого ми вважаємонайріднішими людьми?
    • Так, це мама, тато, братики, сестрички.
    Тато – господар дому,(слайд 13) 
    мама – його берегиня,
    діти – радість, окраса і поміч. 
    Це сім’я, родина.
    • Тест для батьків «Чи знаю я свою дитину?»
    З аркуша паперу без допомоги ножиць створити силует своєї дитини і на 
    ньому записати відповіді на запитання.  (слайд 14)
    • На голівці силуету напишіть мрію вашої дитини.
    • На лівій руці – захоплення.
    • На правій – де любить відпочивати.
    • На лівій ніжці – улюблений мультфільм.
    • На правій ніжці – улюблене заняття.
    • На животикові – улюблене родинне свято.
        А в цей час діти оздоблюють пам'ятку-прохання до батьків. 
    На роздрукованих пам’ятках обводять кольоровими маркерами свою ручку, 
    прикрашають малюнками за власним бажанням.
    Пам'ятка-прохання
    1. Любі батьки, пам'ятайте, що ви самі запросили мене у свою родину.
    2. Мої ручки ще маленькі – не очікуйте від мене досконалості, 
    3. коли я застилаю ліжко, малюю, пишу. 
    4. Мої почуття ще не зрілі – прошу, будьте чуйними до мене. Не нарікайте.
    5. Щоб розвиватися, мені потрібна ваша підтримка.
    6. Дайте мені трішки самостійності, дозвольте робити помилки, щоб я учився на них.
    7. Прошу, не робіть усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй неспроможності.
    8. Я переймаю  у вас усе: слова, інтонацію голосу, манеру рухатися. 
    9. Тому навчіть мене, будь ласка, найкращого.
    10. Я хочу відчувати вашу любов, хочу, щоб ви частіше 
    11. мене обіймали, пригортали, цілували. 
    Любі мої, я вас дуже-дуже люблю!!!
                      Покажіть мені, що ви любите мене також.
    Після виконання тесту, батьки обговорюють відповіді з дітьми і отримують пам'ятки.
             ІV. Руханка-пантоміма «Вгадай,що я роблю?» (слайд 15)
    - А  тепер проведемо руханку ідізнаємося які у вас є домашні обов’язки.
    ( Учасники стають в коло. На підготовлених картках -малюнки, які потрібно показати рухами: витирати  пил,доглядати  за  кімнатнимирослинами,  тваринами, 
    прибиратипилососом, чистити взуття, виносити сміття, ремонт, підготовка 
    до свята, роботав саду і на городі, збірі  переробка  врожаю).
    1. Вправа«Пофантазуємо» (слайд 16)
    - Щоб оцінити роль сім’ї в нашому житті, спробуйте уявити себе
    героєм казкового безлюдного міста. Тут тепло, є різноманітна їжа,
    немає  небезпеки, але ви самі. Чи буде вам там добре?
        Аналіз відповідей із складанням «щасливого» листочка конюшини.
    Підсумок тренера. Так, нелегко довелося б кожному з нас!
    Адже з нами не було б батьківської опіки, ніжності і родинного тепла,
    щирого спілкування та довіри, дружби і любові. У чому ж цінність сім’ї для кожного з нас?
    2. Робота з пелюстками.
    З пелюсток конюшини створюємо листочок конюшини. Обговорюємо цінність сім’ї.
        Перша пелюстка - вчимося жити.
             Друга пелюстка - пізнаємо моральні правила, отримуємо досвід життя.
              Третя пелюстка - досвід спілкування.
    Четверта пелюстка -  збережемо сімейні традиції.
    3. Творча  гра  « Палацпобажань» (слайд 17)
    - На зустріч до нас завітала Фея  Бажань.
      Що  бви  попросили  у  неї?
      Уявіть,ви  піднімаєтеся  сходинкамиу  її  палац. Кожна  сходинка -побажання  для  вашої сім’ї. 
    Заплющте очі. Коли Фея доторкнетьсядо вас своєю паличкою, назвіть  своєпобажання.
    Слово тренера: - Все життя людини проходить в сім’ї.
    Але мало хто замислюється, яку роль в його житті
    відіграє родинне коло, сімейні свята і традиції
    4. Перегляд мультфільму «Моя сім'я» (В додатках)
    5. Завдання для веселих олівців.(слайд 18)
    а) - Намалюйте емблему традицій своєї сім’ї . 
    б) - Розкажіть про традицію сім’ї.  
    (Учасники висловлюють власну думку).
    V. Завершення тренінгу. (слайд 19)
    Учасники беруть свої промінчики і, якщо їхні очікування здійснилися, прикріплюють їх до сонечка.
    Тренер. - Подивіться як засяяло наше сонечко.
    Прощання (слайд 20)
    Усі беруться за руки і проговорюють слова:
    • Я бажаю здоров’я собі і всім людям  на Землі!
    Звучить мелодія пісні Назарія Яремчука «Родина».
    Пісню виконують батьки з дітьми. Текст пісні додається.
    Може в житті хтось принаду підкине
    У чарівничих, звабливих очах.
    Тільки родина, як зірка єдина,
    Твій порятунок – надійний причал.
    Ні, не шукай в своїм серці причину,
    Якщо зневіра тебе обпече...
    Тільки родина у прикру годину
    Схилить надію тобі на плече.
    Приспів:
    Родина, родина – від батька й до сина
    Від матері доні добро передам.
    Родина, родина – це вся Україна
    З глибоким корінням, з високим гіллям.
    В морі спокуси є хвилі великі,
    Та не забудь у захопленні ти,
    Що лиш родина – бальзамові ліки,
    Ліки від старості і самоти.
    Все відцвітає, і жовкне, і гине,
    Вітром розноситься, ніби сміття...
    Тільки родина, як вічна зернина,
    На невмирущому полі життя.
    Приспів:
    Родина, родина – від батька й до сина
    Від матері доні добро передам.
    Родина, родина – це вся Україна
    З глибоким корінням, з високим гіллям.
    Приспів:
    Родина, родина – від батька й до сина
    Від матері доні добро передам.
    Родина, родина – це вся Україна
    З глибоким корінням, з високим гіллям.
    Приспів:
    Родина, родина – від батька й до сина
    Від матері доні добро передам.
    Родина, родина – це вся Україна
    З глибоким корінням, з високим гіллям.




    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Вихователю-методисту ЗДО / Сценарії свят

    На головну



    Дякуємо що завітали до нас!

    Залишайте свої коментарі

    Шановний користувач нашого сайту!
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка!
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.