• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 11
      Наші гості: 9

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 





    Квест-гра. Кібербулінг. Агресія в інтернеті
    Квест-гра. Кібербулінг. Агресія в інтернеті
    Мета гри: систематизація знань учнів про  Інтернет; формування навичок безпечного користування інтернетом; підвищити рівень обізнаності дітей про найбільш актуальні інтернет-загрози; розпізнавати та реагувати на інтернет-загрози; розвивати у дітей високі морально-психологічні якості:витримку, ініціативність, кмітливість, згуртованість, творчу уяву.
    Обладнання:  презентація, картки із завданнями, ватмани, папір, ручки, кольорові олівці, комп’ютери, муз.матеріал, грамоти, солодкі подарунки.
    Місце проведення: навчальні кабінети школи.
    Учасники: учні 6-7-8-9 класів, педагогічні працівники.
    Хід гри:
    І. Організаційний етап
    Ведучий
    • Доброго дня, дорогі друзі! Вітаю  всіх, хто сьогодні виявив бажання зіграти у квест! 
    Ведучий Квест (англійське “quest” - пошук) - один з основних жанрів ігор, що вимагають від гравців рішення розумових інтелектуальних завдань по темі квест-гри, нестандартне мислення і кмітливість. Квест спрямований на оволодіння навичками вирішення поставлених завдань, вміння швидко орієнтуватися, виховує прагнення до перемоги.
    Ведучий Сьогодні будуть змагатися команди по 5учасників. На кожній станції відповідальні видають конверти із завданнями.
    ВедучийВам потрібно обрати капітанів та придумати назву своїй команді.
    Тема квесту « Кібер-булінг або агресія в інтернеті». 
    ПРАВИЛА КВЕСТУ
    1. Команди, у складі 5 учасників, виконують спеціальні завдання та, за допомогою карти,  шукають зашифровані точки (check point). 
    2. Кожен check point оцінюється певною сумою балів. 
    3. Загальний час проходження маршруту та виконання всіх завдань – 1,5 години. 
    4. Кожну точку маршруту повинні пройти всі учасники. 
    5. Перемогу в квесті здобуває команда, яка набрала найбільшу кількість балів. 
    6. При однаковій кількості балів у двох команд, перемогу здобуває команда, яка фінішувала першою. 
    Квест, як відомо, - це командна гра-пригода і я сподіваюся, що ви будете сьогодні:
    (К – кмітливими,
    В – веселими, 
    Е – енергійними,
    С – старанними,
    Т – творчими). 
    Ведучий Кожен, хто грає у квест, повинен виконувати ці правила.
    Бажаємо успіхів!
    Ведучий Отже, кожна команда отримає зараз конверт із маршрутним листом і за моєю командою починає рух.
    Після виконання всіх завдань ми знову збираємось у актовій залі і визначаємо переможців.
    Ну що ж, всім зрозуміло завдання? Отже, на старт! Увага! Почали!
    Станція №1
    Завдання №1
    Склади «ПАЗЛ»
     
    Запитання:
    1. Що зображено на картинці?
    2. Що це за «монстри» і яка в них поведінка?
    3. Що ви знаєте про кібер-булінг?
    4. Що таке Кібербулінг?
    Кібербулінг
    - це термін, що відноситься до безлічі форм переслідування з використанням цифрових технологій. Кібербулінг може проявлятися всюди в режимі online за допомогою соціальних мереж, відео та фото файлообмінників, блогів, електронної пошти та систем миттєвих повідомлень, а також через СМС і ММС спілкування.
    Завдання №2
    Які дії відносяться до кібербулінгу?
    -Жорстокі дії з метою дошкулити з використанням інформаційно-комунікативних засобів: мобільних телефонів,електронної пошти та соціальних мереж;
    -Жорстокі дії з метою нашкодити з використанням інформаційно-комунікативних засобів: мобільних телефонів,електронної пошти та соціальних мереж; 
    -Жорстокі дії з метою принизити людину з використанням інформаційно-комунікативних засобів: мобільних телефонів,електронної пошти та соціальних мереж.
    Станція №2
    1. До найпоширенішіших типів кібербулінгу належать: 
    • Використання особистої інформації. 
    • Анонімні погрози. 
    • Переслідування. 
    • Тролінг і флеймінг. 
    • Хепіслепінг. 
    Вам потрібно зєднати типи кібербулінгу і їхнє значення, які написані на картках.
    1. Використання особистої інформації. «Зламування» поштових скриньок, серверів, сторінок у соціальних мережах з метою отримання особистої інформації про людину та переслідування її. 
    2. Анонімні погрози. Кібербулігани анонімно посилають листи на адресу електронної пошти своєї жертви з повідомленнями загрозливого змісту. Іноді ці загрози мають образливий характер з вульгарними висловами і ненормативною лексикою 
    3. Переслідування. Кіберпереслідування відбуваються за допомогою мобільного зв’язку або електронною поштою. Хулігани можуть довгий час переслідувати свою жертву, завдаючи брудних образ принизливого характеру або шантажуючи будь- якими таємними фактами. Відстежуючи через Інтернет необережних користувачів, переслідувач отримує інформацію про час, місце і всі необхідні умови здійснення злочину.
    4. Тролінг (trolling — ловля риби на блешню) - розміщення в інтернеті (на форумах, у блогах тощо) провокаційних повідомлень з метою викликати флейм, тобто конфлікти між учасниками, взаємні образи 
    5. Флеймінг. Улюблений метод «тролів» (провокаторів) у мережі - флеймінг(від англ. flaming - пекучий, гарячий, полум ’яний) - обмін короткими гнівними і запальними репліками між двома чи більше учасниками, використовуючи комунікаційні технології. 
    Частіше за все розгортається в «публічних» місцях Інтернету: на чатах, форумах, у дискусійних групах, інколи перетворюється в затяжну війну (холіво - від англ.. –свята війна). На перший погляд, флеймінг - це боротьба між рівними, але в певних умовах вона  теж  можеперетворитися  на  нерівноправний  психологічнийтерор.  Так, неочікуваний випад може привести жертву до сильних емоційних переживань.
    7. Обмовлення,або  зведеннянаклепів  -  розповсюдження  принизливоїнеправдивої інформації з використанням комп ’ютерних технологій. Це можуть бути і текстові повідомлення і фото, і пісні, які змальовують жертву в шкідливій, інколи сексуальній манері. Жертвами можуть ставати не тільки окремі підлітки, трапляється розсилка списків (наприклад), створюються   спеціальні«книги   для   критики»,вяких розміщуються жарти
    про однокласників, наклепи. Обираються мішені для тренування власної злоби, зливання роздратування, переносу агресії тощо.
    8. Хепіслепінг (HappySlapping - щасливе ляскання, радісне побиття) - назва походить від випадків в англійському метро, де підлітки били перехожих, тоді як інші записували це на камеру мобільного телефону. Тепер ця назва закріпилася за будь-якими відеороликами з записами реальних сцен насильства. Ці ролики розміщують в інтернеті, де їх можуть переглядати тисячі людей, без згоди жертви. 
    Станція №3
    Завдання №1
    Переконайте вчителя, що булінг та кібер-булінг-це два різні поняття.
    Завдання №2
    На картинках зображено учасників кібербулінгу  напишіть їх характерні риси
       
    Правильна відповідь:  
    Агресор
    Характерні риси:
    людина імпульсивна, яка прагне головувати над усіма, щоб її всі слухалися і боялися, агресивно налаштована не лише до ровесників, але й до дорослих(батьків, учителів); не вміє співчувати, фізично сильніша за «потенційну жертву». 
    Потенційна жертва
    Характерні риси:
    людина замкнена, вразлива і сором ’язлива, яку легко налякати, невпевнена у собі, дуже за все переживає, має занижену самооцінку, депресивна, часто думає про суїцид, не має близьких друзів, більше спілкується з дорослими, ніж з ровесниками, фізично слабша за «агресора». 
    Спостерігач
    Характерні риси:
    людина, якій дуже цікаво переглянути (в деяких випадках і зафіксувати) процес цькування та знущання однієї людини над іншою
    Завдання 2. У грі у мене не склалися стосунки з людиною і він мене переслідує. Що мені робити?
    Заблокуй його в списках своїх друзів, подібна функція є в багатьох онлайн іграх. Якщо це додаток в соціальній мережі, то блокування недругів здійснюється через блокування профілю. Також можна поскаржитися адміністраторам гри на цього людині, але необхідно буде пред'явити докази
    Станція №4
    Завдання. Допоможи людині (Як же можна уберегтися від небажаних наслідків користування інтернетом)
    За кожну правильну відповідь по 2 бали.
    (Видається ватман з намальованим людиною, команда відповідає на поставлене запитання)
    Протягом трьох хвилин команди повинні записати відповідь на ватмані
    Станція №5
    Виріши ребуси
    Станція №6
                   Створити буклет  «Правила-поради для подолання кібербулінгу» 
    1. Не поспішай викидати свій негатив у кіберпростір.
    Перш ніж писати і відправляти повідомлення, слід заспокоїтися, вгамувати злість, образу, гнів.
    2.Створюй власну онлайн-репутацію, не купуйся на ілюзію анонімності. 
    Хоча кіберпростір і надає додаткові можливості відчути свободу і розкутість завдяки анонімності, існують способи дізнатися, хто стоїть за певним нікнеймом. І якщо некоректні дії у віртуальному просторі призводять до реального шкоди, все таємне стає явним. Інтернет фіксує історію, яка складається з публічних дій учасників і визначає онлайн-репутацію кожного - накопичений образ особистості в очах інших учасників. Заплямувати цю репутацію легко, виправити - важко.
    3. Зберігай підтвердження фактів нападів
    Якщо тебе дуже засмутило повідомлення, картинка, відео тощо, слід негайно звернутися до батьків по пораду, зберегти або роздрукувати сторінку самостійно, щоб порадитися з дорослими в зручний час. 
    4. Ігноруй одиничний негатив.
    Одноразові образливі повідомлення краще ігнорувати - часто кібербулінгвнаслідок такої поведінки зупиняється на початковій стадії. Досвідчені учасники інтернет дискусій дотримуються правила: «Найкращий спосіб боротьби з неадекватними - ігнор». 
    5.Якщо ти став очевидцем кібербулінгу, правильною поведінкою буде
    а) виступити проти агресора, дати йому зрозуміти, що його дії оцінюються негативно,
    б) підтримати жертву - особисто або в публічному віртуальному просторі надати їй емоційну підтримку,
    в) повідомити дорослим про факт некоректної поведінки в кіберпросторі.
    6.Блокуй агресорів. У програмах обміну миттєвими повідомленнями є 
    можливість блокувати повідомлення з певних адрес. Пауза в спілкуванні частовідбиває в агресора бажання продовжувати цькування.
    7. Не варто ігнорувати агресивні повідомлення, якщо листи невідомого вам відправника систематично містять погрози або порнографічні сюжети. У цьому випадку слід скопіювати ці повідомлення і звернутися до правоохоронців. Питаннями кібербезпеки займаються спеціально створені відділи міліції, й інтернетхулігана можна знайти й покарати. Якщо образлива інформація розміщена на сайті, слідзробити запит до адміністратора для її видалення.
    Закінчення квесту. Учасники квесту збираються у актовій залі для підрахунку балів. 
    Ведучий. Бажаю, щоб у вашому житті ситуацій насилля було якомога менше, щоб на життєвому шляху зустрічалися тільки доброзичливі, чуйні люди. 
    Дякую всім за плідну співпрацю!
    ДОДАТКИ
    Маршрутний лист квест-гри «Кібербулінг або агресія в інтернеті»
    Номер станції
    Назва станції
    Бали
    Підпис
    вчителя
    1
    Склади пазл


    2
    Зєднай правильно


    3
    Визнач правильно


    4
    Допоможи людині


    5
    Ребус


    6
    Створи буклет



    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    kvest-gra-kberbulng-abo-agresya-v-nternet.rar [1,22 Mb]
    (Придбали цей файл: 213)

    Також по темі:

    Річний план заходів щодо профілактики булінгу.

    На 2023-2024 навчальний рік

    https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1434-richniy-plan-zahodiv-schodo-profilaktiki-bulingu.html


    Година спілкування. Кібербулінг або агресія в інтернеті.

    Способи розпізнання і захист дитини

    https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2799-godina-splkuvannya-kiberbuling-abo-agresiya-v-interneti.html


    Види булінгу у школі. Презентація

    https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1330-vidi-bulngu-u-shkol-prezentacya.html


    Кібербулінг. Правила безпеки в інтернеті

    Виступ на педагогічну раду "Кібербулінг агресія в інтернеті"

    https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2798-kberbulng-pravila-bezpeki-v-nternet.html


    Увага! Булінг! 

    Це потрібно знати!

    Шаблони-зразки заяви

    https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2111-uvaga-buling-ce-potribno-znati.html


    Як запобігти булінгу в учнівській спільноті

    Деякі питання реагування на випадки булінгу

    Протидія булінгу в закладі освіти: що в законах:

    https://urokok.com.ua/education-news/2018-yak-zapobigti-bulingu-v-uchnivskiy-spilnoti.html


    Віршована казка про булінг

    Віршована авторська казка про ситуацію булінгу в навчальному закладі.

    https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2578-virshovana-kazka-pro-buling.html


    Квест-гра. Кібербулінг. Агресія в інтернеті

    https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2800-kvest-gra-kiberbuling-agresiya-v-interneti.html


    Відповідальність батьків за неповнолітніх дітей. 

    Правопорушення та розміри штрафів

    https://urokok.com.ua/education-news/2566-vidpovidalnist-batkiv-za-nepovnolitnih-ditey-pravoporushennya-ta-rozmiri-shtrafiv.html


    Протокол батьківських зборів. План-конспект

    https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2356-protokol-batkivskih-zboriv-plan-konspekt.html


    Батьківський кафетерій "Класні–першокласні" 

    Підсумкові збори у 1 класі

    https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2731-batkivskiy-kafeteriy-klasni-pershoklasni-pidsumkovi-zbori-u-1-klasi.html


    Абетка з безпеки школярів




    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / Вихователю-методисту ЗДО

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.