• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 6 класу (ІІ семестр) за оновленою програмою



    Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 6 класу (ІІ семестр) за оновленою програмою
    • 12-01-2023, 20:36
    • 3 094
    • 1
    Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 
    для 6 класу
    (ІІ семестр) за оновленою програмою

    6 клас

    70 годин (2 години на тиждень)


    Складено відповідно до програми: Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 03 серпня 2022 року № 698)За підручником «Світова література (Ніколенко, Конєва, Орлова)

    Усього – 70 годин;

    текстуальне вивчення творів – 56 годин;

    розвиток мовлення – 4 години;

    позакласне читання – 4 години;

    резервний час – 6 годин.

    ІІ СЕМЕСТР

    № п/п

    Дата

    Зміст навчального  матеріалу

    К-сть годин

    Очікувані результати

    Домашнє завдання (орієнтовне)

    Примітка

    ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ (12ГОД)

    33


    Анна Ґавальда (нар. 1970). «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості

    Паспорт твору https://dovidka.biz.ua/35-kilo-nadii-analiz-tvoru-pasport/ 

    Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=40dx2eIrdz4&t=15s 

    Книга 

    https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8519 

    ((ТЛ) Гумор, іронія, художня деталь, підтекст.

    ·  (ЛК) Утілення сюжетів прочитаних творів у різних видах мистецтва.


    1

    Учень (учениця):

    визначає актуальні проблеми у прочитаних творах, висловлює своє ставлення до порушених питань, розкриває їхню актуальність;
    виявляє особливості сюжету і композиції творів, визначає кульмінаційні моменти;
    характеризує ставлення персонажів до світу, природи, людей, мистецтва;
    пояснює вчинки персонажів, мотиви їхньої поведінки;
    розкриває внутрішні порухи, поривання, мрії й прагнення персонажів;
    пояснює символічний зміст назв творів;
    дає визначення поняття «художня деталь», знаходить художні деталі та встановлює їхню роль у тексті (змалювання персонажів, розкриття внутрішнього стану, увиразнення авторської ідеї та ін.);
    вирізняє в окремих епізодах підтекст, визначає прихований зміст висловлювання, обґрунтовує свою думку;
    коментує окремі факти життєвої і творчої біографії митців;

    зіставляє літературні твори з їхніми екранізаціями, ілюстраціями (за вибором).

    Створити сторінку «Інстаграм Грегуара Дюбоска»


    34


    Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання 

    (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи)

    1

    Скласти невелике повідомлення «Чи важлива для мене підтримка дорослих?»


    35


    Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопця. Відкритий фінал повісті.


    Інтерактивна вправа

    https://learningapps.org/view28330451 

    1

    Підготувати цитати про стосунки Грегуара з батьками,дідусем, бабусею







    36


    Джек Лондон (1876–1916). Життєвий і творчий шлях письменника. Оповідання «Жага до життя». Особливості сюжету та ідеї оповідання. 

    Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=iY246zpDMPI 

    1

    Написати лист головному героєві



    37


    Характеристика героїв твору


    Інтерактивна вправа

    https://learningapps.org/view23720481 

    1

    Написати твір-мініатюру «Перемагають лише сильні»


    38


    Проблеми життя і смерті, дружби і зрадництва у творі Дж. Лондона «Жага до життя»

    1

    Намалювати карту пересування героїв оповідання.


    39


    Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання.

    Тест-вікторина https://learningapps.org/view16602005 

    Презентація https://vseosvita.ua/library/znacenna-nazvi-opovidanna-dzeka-londona-zaga-do-zitta-opisi-prirodi-ta-ihna-rol-u-teksti-415710.html 

    Конспект уроку https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-iz-zarubiznoi-literaturi-dla-6-klasu-dzek-london-zaga-do-zitta-opisi-prirodi-ta-ih-rol-u-teksti-znacenna-nazvi-opovidanna-74573.html 

    1


    Зробити памятку «Як вижити в екстремальній ситуації»


    40


    ПЧ№ 3  Філософія життя і смерті в повісті Еріка-Еммануеля Шмітта «Оскар і Рожева Пані»

    Книга

    https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8504 

    1



    41


    РМ (усно) Усне висловлювання щодо проблеми вибору у складній життєвій ситуації  (на основі вивчених творів)

    1

    Підготувати доповідь про життя та творчість Ульфа Старка


    42


    Ульф Старк (1944-2017). «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до літніх людей у творі

    Книга http://metoduchna-palitra.blogspot.com/p/blog-page_565.html 

    Довідка https://zl.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/04/z2_2020_2-8.pdf 

    Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=uulPaYxADAE 

    1


    Написати прислів’я та приказки про сім’ю, сімейні цінності.


    43


    Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч

    Конспект уроку

    https://padlet.com/kaya3093/kbjyef1uq3yk/wish/259768088 

    Літературний пазл https://learningapps.org/watch?v=p8cuuezta18 

    1

    Написати твір-мініатюру «Моя унікальна сім’я»


    44


    Сенс назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій та ін.)

    Вправа https://learningapps.org/watch?v=p20gef5ot18 

    1


    Підготуватися до контрольної роботи


    45


    Контрольний твір «Головне в житті – бути людиною», « У чому полягає сенс людського життя» 

    1




           ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ (8 ГОД)




    46


    Мацуо Басьо (1644—1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Вивчити напам’ять 3-4 хайку

    Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку

    ·  (ТЛ) Хайку, ліричний герой.

    1

    Учень (учениця):

    виразно читає твори поетів в українських перекладах та  іноземною мовою (за умови володіння нею); 
    висловлює враження від прочитаного, а також емоції й почуття, що виникли від зустрічі з поезією;
    визначає особливості розвитку сюжету (ліричного – не тільки перебіг зовнішніх подій, а передовсім плин образів, почуттів, емоцій, думок);
    виявляє особливості жанру та художньої мови у творах 

    Вивчити напам’ять 3-4 хайку 


    47


    Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст. 

    Виразне читання напамять хайку М. Басьо

    1

    Спробувати написати власні хайку


    48


    Роберт Бернс (1759—1796). "Моє серце в верховині …" .  Ідея любові до Батьківщини, до рідного краю . Антитеза. 


    1

    Вивчити напамять 

    "Моє серце в верховині …"


    49


    Виразне читання напамять. Роберт Бернс "Моє серце в верховині …" .  Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.)


    1

    письменників (використання епітетів, метафор, повторів, інверсії тощо);
    знаходить у поетичних текстах художні деталі, виявляє їхню роль у розкритті картин природи, станів ліричного героя;
    визначає провідні теми, мотиви, ідеї прочитаних творів;
    усвідомлює специфіку розуміння краси в різних культурах на прикладі поетичних творів;

    називає імена видатних українських перекладачів творів зарубіжних поетів, демонструє майстерність їхніх художніх перекладів, барви української мови.

    Написати твір-роздум «Про що змушують замислитись вірші Роберта Бернса?»


    50


    Генрі Лонгфелло (1807—1882). «Пісня про Гайавату». Міфи північноамериканських  індіанців та їх втілення в поемі . 

    Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-genri-longfello-pisna-pro-gajavatu-228286.html 

    Вікторина https://learningapps.org/view6879835 

    1

    Намалювати ілюстрації до твору


    51


    Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові (Розділ «Люлька згоди»). Елементи фольклору в творі.

    1

    Підібрати прислів’я, приказки про мир та злагоду


    52


    Джанні Родарі (19201980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша.

    Вправа https://learningapps.org/view11064156 

    1

    Підготувати повідомлення про виникнення листівок


    53


    Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття

    1

    Підготуватися до контрольної роботи


    54


    Контрольна робота № 5  за темою  «Поетичне бачення світу»  (тести, відповіді на запитання)

    1

    Підготувати доповідь про Рея Бредбері



    ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ (5ГОД)

    55


    Рей Дуглас Бредбері (1920—2014) . «Усмішка» Образ Тома, його динаміка.

    Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=EgrtLnxJp0w 

    ·   (ТЛ) Конфлікт. Поглиблення поняття про фантастику.

    1

    Учень (учениця):

    виразно читає текст і визначає головну думку прочитаного, підтверджує її прикладами, цитатами з тексту;
    називає основні ознаки фантастичної літератури та виявляє їх 

    Написати твір на тему «Чи врятує краса світ?»



    56


    Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Посмішка».

    Паспорт https://www.liveworksheets.com/uy2992726fv 

    1

    Намалювати ілюстрації до твору

    Підготувати повідомлення про Роберта Шеклі


    57


    Роберт Шеклі (1928-2005) . «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі.

    Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=E2sbQU7ENMQ 

    1

    у прочитаних творах;
    характеризує образи головних героїв фантастичних оповідань Р. 

    Скласти пам’ятку тому,  хто опинився у надзвичайній ситуації


    58







    Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.

    Інтерактивний аркуш https://www.liveworksheets.com/fl253870mp 

    1



    1

    Бредбері та Р. Шеклі;
    установлює сутність конфлікту поміж героєм і світом (Том і натовп, Кліві й неземна цивілізація);
    характеризує образи майбутнього у творах письменників;
    зіставляє персонажів фантастичних творів (Том і Кліві);

    висловлює свою думку щодо майбутнього людства, ролі літератури й мистецтва в майбутньому

    Намалювати ілюстрації до твору


    59


    Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму


    Інтерактивний аркуш https://www.liveworksheets.com/dz257232fo 


    60


    РМ № 4 (письмово) Написання есе на тему «Чи актуальні сьогодні попередження Рея Бредбері? Чому?» (за прочитаними творами)

    1

    Прочитати «Усе літо в один день»


    61


    ПЧ  № 4 Р.Д.Бредбері  «Все літо в один день». Проблема дитячої жорстокості в один день

    Оповідання https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8380 

    1

    Підготувати повідомлення про життя та творчість Астрід Лінгрен



    СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА ЗРОСТАННЯ І ВЗАЄМИН ЗІ СВІТОМ (6 ГОД)

    62


    Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо»

    Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=JqMNexF51Ug 

    (ТЛ) Поглиблення понять про повість (психологічна повість, повість-казка), роман (фантастичний роман).


    1

    Учень (учениця):

    розповідає про основні події сюжету творів, виокремлює в них кульмінаційні моменти;
    визначає актуальні проблеми у творах митців, пов’язані зі зростанням дитини, її взаєминами з колективом, світом дорослих;
    висловлює і пояснює свою точку зору щодо вчинків персонажів, їхніх стосунків;
    визначає жанрові ознаки (казки, повісті, роману) в прочитаних 

    творах;

    виявляє риси характерів героїв у життєвих випробуваннях;
    осмислює поняття «добро» і «зло», «життя» і «смерть», «любов» і «ненависть», «милосердя» і «байдужість» під час інтерпретації художніх образів, епізодів прочитаних творів, розмірковує про вибір життєвої позиції, моральні цінності; 
    порівнює образи дітей і підлітків у прочитаних протягом року творах, називає своїх улюблених персонажів і висловлює власне ставлення до них;


    Заповнити робочу картку

    https://www.liveworksheets.com/at436508bd


    63


    Моральні цінності у творах А. Ліндгрен. Образ головного героя. 


    1

    Написати есе на тему  «Чи є місце лицарству у сьогоденні?»



    64


    Перемога добра над злом.

    Інтерактивний аркуш

    https://www.liveworksheets.com/dp419926dh 

    1

    Заповнити робочу картку

    https://www.liveworksheets.com/dp419926dh 



    65


    Крістіне Нестлінгер (нар. 1936). «Конрад, або Дитина з бляшанки». 

    1

    Намалювати ілюстрації до твору


    66


    Незвичайність образу Конраду, риси його характеру.

    Літературна гра https://learningapps.org/view11754230  

    1

    Створити ребус або кросворд за твором


    67


    Конрад і його становлення у  світі.  Проблема булінгу в повісті

    1

    Написати продовження повісті


    68


    Контрольна робота № 6  з теми  «Образ майбутнього в літературі та сучасна література» (тести, відповіді на запитання)

    1

    Підготувати проєкт  «Портфоліо юного читача»



    ПОВТОРЕННЯ

    69


    Узагальнення і систематизація вивченого. 

    Представлення творчого проекту «Портфоліо юного читача»

    1

    Учень (учениця):

    знає авторів і українських перекладачів творів зарубіжних письменників, що вивчалися протягом року;
    розкриває ідейно-художній зміст, актуальність прочитаних творів, їхні сюжетно-композиційні особливості, систему образів, жанрову своєрідність (окремих жанрів – оповідання, повість, роман, хайку та ін.);
    знає визначення основних літературознавчих понять, що вивчалися протягом 56 класу, застосовує їх у процесі аналізу й інтерпретації текстів (окремих фрагментів і компонентів – образів, сюжетів та ін.);
    демонструє вміння порівнювати твори літератури та їхнє втілення в різних видах мистецтва;




    70


    Узагальнення і систематизація вивченого. Рекомендації щодо читання літератури влітку

    1








    Для вивчення напамять

    Р. Бернс «Моє серце в верховині… »

    М. Басьо. Хайку (3-4 за вибором учня)






    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    kalendarno-tematichne-planuvannya-urokv-zarubzhnoyi-lteraturi-dlya-6-klasu-semestr-za-onovlenoyu-programoyu.rar [33,06 Kb]
    (Придбали цей файл: 169)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Середні класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    14 января 2023 16:20
    • Публікацій: 16
    • Коментарів: 2
    Дякую вам велике. Це план є дійсний цього часу. Сайт у рекомендації кращих України. Це дуже приємно
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.