-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 12-01-2023, 20:36
- 3 094
- 1
6 клас
70 годин (2 години на тиждень)
Складено відповідно до програми: Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 03 серпня 2022 року № 698); За підручником «Світова література (Ніколенко, Конєва, Орлова)
Усього – 70 годин;
текстуальне вивчення творів – 56 годин;
розвиток мовлення – 4 години;
позакласне читання – 4 години;
резервний час – 6 годин.
ІІ СЕМЕСТР
№ п/п | Дата | Зміст навчального матеріалу | К-сть годин | Очікувані результати | Домашнє завдання (орієнтовне) | Примітка | |
ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ (12ГОД) | |||||||
33 | Анна Ґавальда (нар. 1970). «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості Паспорт твору https://dovidka.biz.ua/35-kilo-nadii-analiz-tvoru-pasport/ Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=40dx2eIrdz4&t=15s Книга https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8519 ((ТЛ) Гумор, іронія, художня деталь, підтекст. · (ЛК) Утілення сюжетів прочитаних творів у різних видах мистецтва. | 1 | Учень (учениця): визначає актуальні проблеми у прочитаних творах, висловлює своє ставлення до порушених питань, розкриває їхню актуальність; виявляє особливості сюжету і композиції творів, визначає кульмінаційні моменти; характеризує ставлення персонажів до світу, природи, людей, мистецтва; пояснює вчинки персонажів, мотиви їхньої поведінки; розкриває внутрішні порухи, поривання, мрії й прагнення персонажів; пояснює символічний зміст назв творів; дає визначення поняття «художня деталь», знаходить художні деталі та встановлює їхню роль у тексті (змалювання персонажів, розкриття внутрішнього стану, увиразнення авторської ідеї та ін.); вирізняє в окремих епізодах підтекст, визначає прихований зміст висловлювання, обґрунтовує свою думку; коментує окремі факти життєвої і творчої біографії митців; зіставляє літературні твори з їхніми екранізаціями, ілюстраціями (за вибором). | Створити сторінку «Інстаграм Грегуара Дюбоска» | |||
34 | Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи) | 1 | Скласти невелике повідомлення «Чи важлива для мене підтримка дорослих?» | ||||
35 | Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопця. Відкритий фінал повісті. Інтерактивна вправа | 1 | Підготувати цитати про стосунки Грегуара з батьками,дідусем, бабусею | ||||
36 | Джек Лондон (1876–1916). Життєвий і творчий шлях письменника. Оповідання «Жага до життя». Особливості сюжету та ідеї оповідання. Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=iY246zpDMPI | 1 | Написати лист головному героєві | ||||
37 | Інтерактивна вправа | 1 | Написати твір-мініатюру «Перемагають лише сильні» | ||||
38 | Проблеми життя і смерті, дружби і зрадництва у творі Дж. Лондона «Жага до життя» | 1 | Намалювати карту пересування героїв оповідання. | ||||
39 | Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання. Тест-вікторина https://learningapps.org/view16602005 | 1 | Зробити памятку «Як вижити в екстремальній ситуації» | ||||
40 | ПЧ№ 3 Філософія життя і смерті в повісті Еріка-Еммануеля Шмітта «Оскар і Рожева Пані» Книга | 1 | |||||
41 | РМ (усно) Усне висловлювання щодо проблеми вибору у складній життєвій ситуації (на основі вивчених творів) | 1 | Підготувати доповідь про життя та творчість Ульфа Старка | ||||
42 | Ульф Старк (1944-2017). «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до літніх людей у творі Книга http://metoduchna-palitra.blogspot.com/p/blog-page_565.html Довідка https://zl.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/04/z2_2020_2-8.pdf Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=uulPaYxADAE | 1 | Написати прислів’я та приказки про сім’ю, сімейні цінності. | ||||
43 | Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч Конспект уроку https://padlet.com/kaya3093/kbjyef1uq3yk/wish/259768088 Літературний пазл https://learningapps.org/watch?v=p8cuuezta18 | 1 | Написати твір-мініатюру «Моя унікальна сім’я» | ||||
44 | Сенс назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій та ін.) | 1 | Підготуватися до контрольної роботи | ||||
45 | Контрольний твір «Головне в житті – бути людиною», « У чому полягає сенс людського життя» | 1 | |||||
ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ (8 ГОД) | |||||||
46 | Мацуо Басьо (1644—1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Вивчити напам’ять 3-4 хайку Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку · (ТЛ) Хайку, ліричний герой. | 1 | Учень (учениця): виразно читає твори поетів в українських перекладах та іноземною мовою (за умови володіння нею); висловлює враження від прочитаного, а також емоції й почуття, що виникли від зустрічі з поезією; визначає особливості розвитку сюжету (ліричного – не тільки перебіг зовнішніх подій, а передовсім плин образів, почуттів, емоцій, думок); виявляє особливості жанру та художньої мови у творах | Вивчити напам’ять 3-4 хайку | |||
47 | Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст. Виразне читання напам’ять хайку М. Басьо | 1 | Спробувати написати власні хайку | ||||
48 | Роберт Бернс (1759—1796). "Моє серце в верховині …" . Ідея любові до Батьківщини, до рідного краю . Антитеза. | 1 | Вивчити напамять "Моє серце в верховині …" | ||||
49 | Виразне читання напам’ять. Роберт Бернс "Моє серце в верховині …" . Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.) | 1 | письменників (використання епітетів, метафор, повторів, інверсії тощо); знаходить у поетичних текстах художні деталі, виявляє їхню роль у розкритті картин природи, станів ліричного героя; визначає провідні теми, мотиви, ідеї прочитаних творів; усвідомлює специфіку розуміння краси в різних культурах на прикладі поетичних творів; називає імена видатних українських перекладачів творів зарубіжних поетів, демонструє майстерність їхніх художніх перекладів, барви української мови. | Написати твір-роздум «Про що змушують замислитись вірші Роберта Бернса?» | |||
50 | Генрі Лонгфелло (1807—1882). «Пісня про Гайавату». Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі . Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-genri-longfello-pisna-pro-gajavatu-228286.html Вікторина https://learningapps.org/view6879835 | 1 | Намалювати ілюстрації до твору | ||||
51 | Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові (Розділ «Люлька згоди»). Елементи фольклору в творі. | 1 | Підібрати прислів’я, приказки про мир та злагоду | ||||
52 | Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. | 1 | Підготувати повідомлення про виникнення листівок | ||||
53 | Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття | 1 | Підготуватися до контрольної роботи | ||||
54 | Контрольна робота № 5 за темою «Поетичне бачення світу» (тести, відповіді на запитання) | 1 | Підготувати доповідь про Рея Бредбері | ||||
ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ (5ГОД) | |||||||
55 | Рей Дуглас Бредбері (1920—2014) . «Усмішка» Образ Тома, його динаміка. Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=EgrtLnxJp0w · (ТЛ) Конфлікт. Поглиблення поняття про фантастику. | 1 | Учень (учениця): виразно читає текст і визначає головну думку прочитаного, підтверджує її прикладами, цитатами з тексту; називає основні ознаки фантастичної літератури та виявляє їх | Написати твір на тему «Чи врятує краса світ?» | |||
56 | Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Посмішка». | 1 | Намалювати ілюстрації до твору Підготувати повідомлення про Роберта Шеклі | ||||
57 | Роберт Шеклі (1928-2005) . «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=E2sbQU7ENMQ | 1 | у прочитаних творах; характеризує образи головних героїв фантастичних оповідань Р. | Скласти пам’ятку тому, хто опинився у надзвичайній ситуації | |||
58 | Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Інтерактивний аркуш https://www.liveworksheets.com/fl253870mp | 1 1 | Бредбері та Р. Шеклі; установлює сутність конфлікту поміж героєм і світом (Том і натовп, Кліві й неземна цивілізація); характеризує образи майбутнього у творах письменників; зіставляє персонажів фантастичних творів (Том і Кліві); висловлює свою думку щодо майбутнього людства, ролі літератури й мистецтва в майбутньому | Намалювати ілюстрації до твору | |||
59 | Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму | Інтерактивний аркуш https://www.liveworksheets.com/dz257232fo | |||||
60 | РМ № 4 (письмово) Написання есе на тему «Чи актуальні сьогодні попередження Рея Бредбері? Чому?» (за прочитаними творами) | 1 | Прочитати «Усе літо в один день» | ||||
61 | ПЧ № 4 Р.Д.Бредбері «Все літо в один день». Проблема дитячої жорстокості в один день Оповідання https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8380 | 1 | Підготувати повідомлення про життя та творчість Астрід Лінгрен | ||||
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА ЗРОСТАННЯ І ВЗАЄМИН ЗІ СВІТОМ (6 ГОД) | |||||||
62 | Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо» Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=JqMNexF51Ug (ТЛ) Поглиблення понять про повість (психологічна повість, повість-казка), роман (фантастичний роман). | 1 | Учень (учениця): розповідає про основні події сюжету творів, виокремлює в них кульмінаційні моменти; визначає актуальні проблеми у творах митців, пов’язані зі зростанням дитини, її взаєминами з колективом, світом дорослих; висловлює і пояснює свою точку зору щодо вчинків персонажів, їхніх стосунків; визначає жанрові ознаки (казки, повісті, роману) в прочитаних творах; виявляє риси характерів героїв у життєвих випробуваннях; осмислює поняття «добро» і «зло», «життя» і «смерть», «любов» і «ненависть», «милосердя» і «байдужість» під час інтерпретації художніх образів, епізодів прочитаних творів, розмірковує про вибір життєвої позиції, моральні цінності; порівнює образи дітей і підлітків у прочитаних протягом року творах, називає своїх улюблених персонажів і висловлює власне ставлення до них; | Заповнити робочу картку | |||
63 | Моральні цінності у творах А. Ліндгрен. Образ головного героя. | 1 | Написати есе на тему «Чи є місце лицарству у сьогоденні?» | ||||
64 | Перемога добра над злом. Інтерактивний аркуш | 1 | Заповнити робочу картку https://www.liveworksheets.com/dp419926dh | ||||
65 | Крістіне Нестлінгер (нар. 1936). «Конрад, або Дитина з бляшанки». | 1 | Намалювати ілюстрації до твору | ||||
66 | Незвичайність образу Конраду, риси його характеру. Літературна гра https://learningapps.org/view11754230 | 1 | Створити ребус або кросворд за твором | ||||
67 | Конрад і його становлення у світі. Проблема булінгу в повісті | 1 | Написати продовження повісті | ||||
68 | Контрольна робота № 6 з теми «Образ майбутнього в літературі та сучасна література» (тести, відповіді на запитання) | 1 | Підготувати проєкт «Портфоліо юного читача» | ||||
ПОВТОРЕННЯ | |||||||
69 | Узагальнення і систематизація вивченого. Представлення творчого проекту «Портфоліо юного читача» | 1 | Учень (учениця): знає авторів і українських перекладачів творів зарубіжних письменників, що вивчалися протягом року; розкриває ідейно-художній зміст, актуальність прочитаних творів, їхні сюжетно-композиційні особливості, систему образів, жанрову своєрідність (окремих жанрів – оповідання, повість, роман, хайку та ін.); знає визначення основних літературознавчих понять, що вивчалися протягом 5–6 класу, застосовує їх у процесі аналізу й інтерпретації текстів (окремих фрагментів і компонентів – образів, сюжетів та ін.); демонструє вміння порівнювати твори літератури та їхнє втілення в різних видах мистецтва; | ||||
70 | Узагальнення і систематизація вивченого. Рекомендації щодо читання літератури влітку | 1 | |||||
Для вивчення напам’ять Р. Бернс «Моє серце в верховині… » М. Басьо. Хайку (3-4 за вибором учня) |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.