-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Підсумкові батьківські збори у 1 класі
Підсумкові батьківські збори у 1 класі -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"

- 6-09-2022, 11:30
- 4 822
- 0

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
для загальноосвітніх навчальних закладів
ЕТИКА
5–6 класи
Авторські права на текст програми “Етика, 5—6 кл.” належать Міністерству освіти і науки України та авторам програми. Авторське право на видрук програми (враховуючи редагування, коректуру, верстку, художнє оформлення) належить видавництву “Перун” згідно з “Угодою № 17/69-05 на випуск підручників (навчальної літератури) від 27.07.2005 р.” між Міністерством освіти і науки України та видавництвом “Перун”.
№ ур. | Дата | Зміст навчального матеріалу | Приміт- ки | Дист.навч. |
1. |
| |||
2. | Тема 1. ЦІННОСТІ ЛЮДИНИ В СУЧАСНОМУ СВІТІ ( 6 г. ) Людське життя як найвища цінність у сучасному світі. Чи важко бути людиною. | |||
3. | Коли людину називають “щирою душею”. Як потрібно жити, щоб наші душі визначали як прекрасні. | |||
4. | Чому моральні цінності називають життєвими орієнтирами людини. У чому полягає сила людського духу. Що таке обов’язок. Що означає бути дорослим і самостійним. Як захистити та зберегти честь і гідність. | |||
5. | Що таке справедливість. Що називають несправедливим. Чи легко бути справедливим. Як протидіяти несправедливому. | |||
6. | Чому без праці життя людини втрачає сенс. Працьовитість як риса моральної вдачі. Що означає “творити себе працею”. Чому будь-яка праця є почесною. | |||
7. | Що таке ідеал. Як ми обираємо ідеали. Як відрізнити ідеал від кумира. Як наблизитися до свого ідеалу. | |||
8. | Узагальнення | |||
9. | К.р. № 1з теми «ЦІННОСТІ ЛЮДИНИ В СУЧАСНОМУ СВІТІ» | |||
10. | Тема 2. ЛЮДИНА — ЧАСТИНА ВСЕСВІТУ (6 г.) Чи є людина частиною природи. Як культурна людина повинна ставитися до природи. Що означає “берегти природу”. Моральні зобов’язання людини щодо природного світу. | |||
11. | Як пов’язані довкілля та здоров’я людини. Що означає бути “здоровою людиною”. Які звички є шкідливими. | |||
12. | Що означає пізнати себе. Чому потрібно керувати своїми почуттями та вчинками. Що таке “мистецтво керувати собою”. | |||
13. | Що означає бути розвиненою людиною. Які заняття розвивають людину. Що таке хобі. Як зробити дозвілля змістовним і цікавим. | |||
14. | Яку роль відіграють емоції та почуття в житті людини. У чому сила моральних почуттів. Як навчитися культури почуттів | |||
15. | Чому любов визначають як найвище почуття. Що означає любити. Чи є відмінність між закоханістю та коханням. Як навчитися любити. | |||
16. | К.р. № 2 з теми «ЛЮДИНА — ЧАСТИНА ВСЕСВІТУ» | |||
17. | Повторення та узагальнення вивченого. | |||
18. | Тема 3. МОРАЛЬНІ ВИМІРИ СПІЛКУВАННЯ (6 г.) Як виникають і зберігаються моральні цінності суспільства. Що таке загальнолюдські цінності. | |||
19. | Як мораль регулює відносини й спілкування людей. | |||
20. | Що таке толерантність і нетерпимість. Як проявляти толерантність у спілкуванні з людьми. Що таке повага. Що означає поважати інших. | |||
21. | Як розділити радість і печаль іншої людини. Що таке милосердя. Кого називають альтруїстом, а кого — егоїстом. Як співчувати й проявляти милосердя словом і ділом. | |||
22. | Місце духовності і релігійності в людському житті. У чому полягає феномен віри. Що таке релігійні почуття і чому їх треба поважати. | |||
23. | Які релігійні конфесії є в Україні. Що означає бути толерантним до представників іншої релігії. Як поводитися в храмі. | |||
24. | Узагальнення | |||
25. | К.р. № 3 з теми «МОРАЛЬНІ ВИМІРИ СПІЛКУВАННЯ » | |||
26. | Тема 4.ЦІННОСТІ ДЕМОКРАТИЧНОГО ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА (7 г.) Чому людину визначають найвищою цінністю демократичного суспільства. Чому мораль громадянського суспільства називають гуманістичною. | |||
27. | Чи може бути свобода основою моральності. Що розуміють під свободою вибору, дії, волі. Що означає бути самим собою. Чи може людина бути й залишатися собою в суспільстві. | |||
28. | Що таке права та свободи людини. Чому права людини й права дитини є цінністю громадянського суспільства. Як поважати та захищати права людини в демократичному суспільстві. Як співвідносяться право, свобода й обов’язок. | |||
29. | Що таке суспільна справедливість і соціальна різноманітність. У чому ми всі рівні, хоча й різні. Чого вимагає від нас різноманітність життя в громадянському суспільстві. | |||
30. | Як співвідносяться мораль і закон як регулятори життя громадян в демократичному суспільстві. Що означає рівність усіх перед законом. | |||
31. | Що таке громадянська позиція людини. Чому громадянська позиція є цінністю демократичного суспільства. У чому полягає почуття гідності громадянина | |||
32. | У чому полягає етика відносин між народами в демократичному суспільстві. Як ставитися до культурно-національних особливостей людей, які живуть в Україні. Як проявити повагу до національних традицій, звичаїв та обрядів інших народів. | |||
33. | Узагальнення | |||
34. | К.р. № 3 з теми «ЦІННОСТІ ДЕМОКРАТИЧНОГО ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА » | |||
35. | ПІДСУМКОВИЙ УРОК |
ПогодженоЗаступник директора
Дата----------------

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.