-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 31-08-2022, 11:58
- 19 720
- 0
Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська. Н
Календарно-тематичне планування
з "Дизайну і технологій" до альбома-посібника
Автор. Роговська Л.І
Календарно-тематичне планування уроків
математики за підручником "Математика"
Автор: Листопад. Н. П
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ»Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№ уроку | Дата уроку | Тема уроку |
І семестр | ||
Вступ | ||
Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6). Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи (с. 7).
| ||
Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10). | ||
Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18). | ||
Для чого країнам державні символи (с. 21-24). | ||
5. | Узагальнення і систематизація знань учнів. | |
Природа восени | ||
6. | Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч (с. 28- 31). | |
7. | Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33). | |
8. | Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35). | |
9. | Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39). | |
10. | Для чого потрібний календар (с. 40-44). | |
11. | Який в осені святковий календар (с. 52-55). | |
12. | Якого я роду, якого народу (с. 57-58). | |
13. | Права та обов’язки дитини (с. 58-59). | |
14. | Історичні пам’ятки України (с. 59-61). | |
15. | Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63). | |
16. | Що таке експеримент (с. 64-67). | |
17. | Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68). | |
18. | Які в осені ознаки (с. 73-76). | |
19. | Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» (с. 77). | |
20. | Екскурсія. Як змінилась природа восени. | |
21. | Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81). | |
22. | Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 82-84). | |
23. | Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87). | |
24. | Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90). Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 89). | |
25. | Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91). | |
26. | Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94). | |
27. | Які властивості має вода (с. 96-99). | |
28. | Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101). | |
29. | Як мандрує вода (с. 101-104). | |
30. | Як берегти воду (с. 104-105). | |
31. | Як рослини готуються до зими (с. 106-108). | |
32. | Чи всі гриби їстівні (с. 108-111). | |
33. | Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. 111-112). | |
34. | Як тварини готуються до зими (с. 112-114). | |
35. | Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116). | |
36. | Як риби готуються до зими (с. 116-117). | |
37. | Як птахи готуються до зими (с. 118-119). | |
38. | Як звірі готуються до зими (с. 120-121). | |
39. | Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123). | |
40. | Узагальнення і систематизація знань учнів. | |
Природа взимку | ||
41. | Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128). | |
42. | Екскурсія. Як змінилась природа взимку. | |
43. | Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130). | |
44. | Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131). Яка погода взимку (с. 133). | |
45. | Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с. 136-137) | |
46. | Який у зими святковий календар. День Святого Миколая . Новий рік. Традиції святкування Різдва (с. 138-140). | |
47. | Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142). | |
48. | Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. |
Календарно-тематичне планування курсу за підручником «Я досліджую світ»Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№ уроку | Дата уроку | Тема уроку | |
ІІ семестр | |||
Природа взимку (продовження) | |||
49. | Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4). | ||
50. | Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5). | ||
51. | Хто такий споживач (с. 8) Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10). | ||
52. | Чому важливо сортувати сміття? (с. 11). | ||
53. | Як почуваються рослини взимку (с. 13-14). | ||
54. | Як зимують комахи та риби (с. 16-18). | ||
55. | Як зимують птахи та звірі. Проект «Птахам на допомогу!» (с. 18-21). | ||
56. | Як зимують птахи та звірі (с. 21-23). | ||
57. | Які бувають потреби. Міні-проект «Мої потреби» (с. 24-26). | ||
58. | Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28). | ||
59. | Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами (с. 29-31). | ||
60. | Чи завжди треба бути добрими (с. 31-32). | ||
61. | Друзі. Міні-проект «Правила дружби» (с. 32-33). | ||
62. | Узагальнення і систематизація знань учнів. | ||
Природа навесні | |||
63. | Як упізнати весну (с. 38-42). | ||
64. | Правила поведінки під час грози (с. 42-43). | ||
65. | Чому з’являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45). | ||
66. | Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46). | ||
67. | Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47). | ||
68. | Як здійснити задумане (с. 48-49). | ||
69. | Як стати підприємливим (с. 49-51). | ||
70. | Як стати винахідником (с. 52-54). | ||
71. | Чого людина навчилася у природи? (с. 54-55). | ||
72. | Як почуваються рослини навесні (с. 56-58). | ||
73. | Які комахи з’являються першими навесні. Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 59-61). | ||
74. | Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63). | ||
75. | Які приймати рішення (с. 65-66). | ||
76. | Корисні звички (с. 66-67). | ||
77. | Чи є у весни святковий календар. Свято Матері (с. 68-69). | ||
78. | Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 69-71). | ||
79. | Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72). | ||
80. | Як птахи зустрічають весну Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 75-77). | ||
81. | Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79). | ||
82. | Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят (с. 80-81). | ||
83. | Користь птахів у природі (с. 82-83). | ||
84. | Хто потребує особистого простору (с. 84-86). | ||
85. | Як поводитися з іншими (с. 86-87). | ||
86. | Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91). | ||
87. | Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95). | ||
88. | Узагальнення і систематизація знань учнів. | ||
Природа влітку | |||
89. | Із чого починається літо? (с. 96-101). | ||
90. | Літні місяці (с. 101-102). | ||
91. | Яка шана книжкам (с. 103-105). | ||
92. | Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109). | ||
93. | Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). | ||
94. | Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113). | ||
95. | Як утворюється ґрунт. Дослідження складу ґрунту (с. 114-117). | ||
96. | 3 якої ягоди намисто. Їстівні та отруйні ягоди (с. 118-120). | ||
97. | Отруйні речовини (с. 120-121). | ||
98. | Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125). | ||
99. 100. | Чому природа потребує охорони. Червона книга України (с. 131-133). | ||
Чому природа потребує охорони. Заповідники. Проект «Книга скарг природи» (с. 133-135) | |||
101. | Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137). | ||
102. | Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? (с. 137-138). | ||
103. | Які наші завдання на літо. Літні свята (с. 139). | ||
104. | Які наші завдання на літо. Літні розваги (с. 141-142). | ||
105. | Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 142). |
Календарно-тематичне планування
з «ДИЗАЙНУ І ТЕХНОЛОГІЙ» до альбома-посібника «Маленький трудівничок» 2 клас (авт. Роговська Л.І.)
2022-2023 н.р.
№ уроку | Дата | Тема уроку | № стор. зошита | ||||||||
І семестр | |||||||||||
Зміни довкола нас | |||||||||||
1 | Вступне заняття. Колаж «Про мене». Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Дизайн-проектування. Практична робота: виготовлення оригінального колажу «Про мене» за зразком. | С.1,3 | |||||||||
2 | Червонощоке яблучко. Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, зібгання, різання, склеювання). Практична робота: виготовлення яблучка з кольорового паперу за зразком. | С. 2 | |||||||||
3 | Грибний король. Робота з папером. Природне і штучне середовище. Практична робота: виготовлення сім’ї грибного короля з кольорового паперу за зразком. | С. 7,5 | |||||||||
4 | Сова Соня Характеристика традиційних і сучасних виробів декоративно-прикладного мистецтва, знайомство з народними умільцями свого краю. Властивості природних матеріалів (листя дерев) Практична робота: виконання аплікації із сухих листочків за зразком. | С. 8,9,11 | |||||||||
5 | Їжачок. Властивості природних матеріалів. Практична робота: виготовлення їжачка з природного матеріалу та пластиліну за зразком. | С. 13 | |||||||||
Способи пізнання | |||||||||||
6 | Слон. Практична робота: виготовлення паперового слона. | С. 11,14 | |||||||||
7 | «Черепаха аха-аха …» Виготовлення виробу об’ємної форми. Практична робота: виготовлення черепашки з пластиліну та декору. | С. 15 | |||||||||
8 | Спіймаймо вітерець. Поетапне проектування технології виготовлення виробу. Практична робота: виготовлення вітрячка з паперу за зразком. | С. 16,17 | |||||||||
9 | Метеохмаринка. Ручні інструменти та пристосування. Виготовлення виробу за графічними зображеннями. Практична робота: виготовлення хмаринки з кольорового паперу за зразком. | С. 19-21 | |||||||||
Територія | |||||||||||
10 | Глиняний куманець. Практична робота: аплікація куманця та його прикрашання. | С. 22-25 | |||||||||
11 | Кучерява вівця. Практична робота: виготовлення овечки з пластиліну. | С. 27 | |||||||||
12 | Паперові прикраси «Жителі царства Нептуна». Технологічні операції з матеріалами. Практична робота: виготовлення аплікації з картону та паперу за зразком. | С. 28, 25 | |||||||||
13 | Корона. Раціональне використання матеріалів. Робота з папером Практична робота: виготовлення корони з кольорового паперу за зразком. | С. 31,29 | |||||||||
Спільнота | |||||||||||
14 | Янголятко. Практична робота: виготовлення з паперу ангелика за зразком. | С. 40-41 | |||||||||
15 | Гостинці в торбинці. Виготовлення виробів об’ємної форми Практична робота: виготовлення з кольорового картону подарункової торбинки. | С. 43,45 | |||||||||
Вартість і цінність | |||||||||||
16 | Сніговик-сніговичок. Виготовлення сніговика за шаблоном. Робота з папером. Практична робота: виготовлення гірлянд зі сніговичків. Колективна робота: прикрашання класної кімнати виготовленими гірляндами. | С. 50, 43 | |||||||||
Календарно-тематичне планування з «ДИЗАЙНУ І ТЕХНОЛОГІЙ» до альбома-посібника «Маленький трудівничок» 2 клас (авт. Роговська Л.І.) 2022-2023 н.р.
| |||||||||||
17 | Зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок. Створення власної пригодницької історії. Практична робота: виготовлення об’ємної аплікації із картону. | С. 51,53 | |||||||||
18 | Сніжинка-балеринка. Практична робота: виготовлення із паперу сніжинки-балеринки. | С. 49, 43 | |||||||||
19 | Оригамі «Кошеня на підвіконні». Практична робота: виготовлення котика в техніці оригамі за зразком. | С. 54-55 | |||||||||
20 | Кольорові будиночки. Практична робота: виготовлення з кольорового картону будиночка за зразком. | С. 32-33 | |||||||||
21 | Золоте серце. Нитяна графіка (ізонитка) – цікава техніка вишивання на картоні. Практична робота: виготовлення листівки «Серце» у техніці нитяна графіка за зразком. | С. 57,59 | |||||||||
Хочу! Можу! Потрібно! | |||||||||||
22 | Диво-птах. Поетапне проектування технології виготовлення виробу. Практична робота: виготовлення з двостороннього кольорового паперу диво-птаха за зразком. | С. 60-61 | |||||||||
23 | Дивовижні лілії. Робота з папером. Практична робота: виготовлення лілій з паперу, перетворивши долоньки на квіти. | С. 66, 63 | |||||||||
24 | Клоун Фунтик. Виготовлення виробу з використанням різних видів робіт з паперу. Практична робота: виготовлення за шаблоном клоуна. | С. 65,63 | |||||||||
25 | Ми – перукарі-модольєри. Творча робота з проявом фантазії. Практична робота: виготовлення перуки з різнокольорових в’язальних ниток. | С. 69, 67 | |||||||||
Ідеї, винаходи, відкриття | |||||||||||
26 | Летить мій вітрильник. Практична робота: виготовлення вітрильника в техніці оригамі. | С. 70-71. | |||||||||
27 | Пришиваємо ґудзики. Робота з голкою, ниткою та папером. Практична робота: пришивання ґудзиків до картонної основи. | С. 73, 75, 81 | |||||||||
28 | Рюкзак. Ідеї, винаходи, відкриття. Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, різання, склеювання). Практична робота: виготовлення паперового рюкзака за шаблоном та зразком. | С. 74-75 | |||||||||
29 | «Котоки-воркотики» - це вербовий цвіт. Практична робота: виготовлення аплікації з кольорового паперу та ватних дисків за зразком. | С. 79, 77, 83 | |||||||||
Рух і час | |||||||||||
30 | Великодні курчатка. Раціональне використання матеріалів. Практична робота: виготовлення з кольорового паперу курчаток за шаблонами. | С. 85, 83 | |||||||||
31 | Планер. Практична робота: виготовлення з кольорового картону моделі планера за шаблонами. | С. 80-81 | |||||||||
32 | Пташине гніздечко. Практична робота: виготовлення аплікації з в’язальних ниток. | С. 86-89 | |||||||||
Все пов’язане з усім | |||||||||||
33 | Ніжний бузок. Технологічні операції з матеріалами. Практична робота: виготовлення аплікації з паперових серветок. | С. 93,91 | |||||||||
34 | Бджілка Майя. Практична робота: виготовлення бджілки з пластиліну на картонній основі. | С. 94 | |||||||||
35 | «Вишеньки-сестрички» Робота з пластиліном. Практична робота: виготовлення вишеньок з пластиліну. | С. 95 |
Календарно-тематичне планування уроків
математики за підручником «Математика».Автор Н.П. Листопад для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.
№ уроку | Дата уроку | Тема уроку |
І семестр | ||
Повторення вивченого в 1 класі | ||
Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь (№ 1-7). | ||
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14). | ||
Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10 (№ 15-21). | ||
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 22-28). | ||
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів (№ 29-37). | ||
Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач (№ 38-44). | ||
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне числа. Розв’язування і порівняння задач (№ 45-51). | ||
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 52-62). | ||
Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником (№ 63-70). | ||
Додавання і віднімання одноцифрових чисел | ||
Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79). | ||
Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 80-87). | ||
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 88-94). | ||
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач (№ 95-100) | ||
Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 101-110). | ||
Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв'язування задач (№N9 111-118). | ||
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 119- 126). | ||
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 127-133). | ||
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 134-140). | ||
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями (№ 141-149). | ||
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 150-158). | ||
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 159-168). | ||
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 169-175). | ||
Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом (№ 176- 186). | ||
Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 187-196). | ||
Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 197-206). | ||
Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 207-213). | ||
Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини (№ 214-223). | ||
Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини (№ 224-232). | ||
Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задачі. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 233-239). | ||
Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична робота | ||
Додавання і віднімання двоцифрових чисел | ||
Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249). | ||
Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 250-261). | ||
Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач (№ 262-270). | ||
Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач (№ 271-277). | ||
Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач (№ 278-284). | ||
Додавання і віднімання виду 32 + 4, 28 - 5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач (№ 285-292). | ||
Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 293-300). | ||
Віднімання двоцифрових чисел виду 65 - 20. Складання і розв’язування задач (№ 301-308). | ||
Додавання двоцифрових чисел виду 25 + 43. Розв’язування задач (№ 309-316). | ||
Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 317-324). | ||
Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 325-334). | ||
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач (№ 335-343). | ||
Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26 + 4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 344-352). | ||
Віднімання виду 40 - 3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач (№ 353-360). | ||
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задачі з двома запитаннями (№ 361-369). | ||
Додавання виду 38 + 4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 370-378). | ||
Додавання виду 46 + 5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника (№ 379-387). | ||
Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач (№ 388-399). | ||
Віднімання виду 34 - 6. Вимірювання довжини предметів. Розв'язування задач (№ 400-407). | ||
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника (№ 408-416). | ||
Додавання двоцифрових чисел виду 38 + 25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 417-425). | ||
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач (№ 426-432). | ||
Додавання двоцифрових чисел виду 43 +27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок (№ 433-441). | ||
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 442-449). | ||
Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час (№ 450-458). | ||
Віднімання двоцифрових чисел виду 83 - 46. Складання і розв’язування задач (№ 459-466). | ||
Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (№ 467-474). | ||
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами (№ 475-483). | ||
Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 484-491). | ||
Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами (№ 492-500). | ||
Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач (№ 501-507). | ||
Узагальнення і систематизація знань учнів. | ||
Тематична робота | ||
Підсумковий урок за семестр |
Календарно-тематичне планування уроків
математики за підручником «Математика»Автор Н.П. Листопад для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№ уроку | Дата уроку | Тема уроку |
ІІ семестр | ||
Множення та ділення | ||
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач (№ 508-515). | ||
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 516-523). | ||
Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур (№ 524-533). | ||
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур (№ 534-542). | ||
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 543-550). | ||
Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення (№ 551— 559). | ||
Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач (№ 560-570). | ||
Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (№ 571-578). | ||
Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 579-586). | ||
Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (№ 587-596). | ||
Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (№ 597-603). | ||
Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 604-611). | ||
Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична робота | ||
Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (№ 612-619). | ||
Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 620-627). | ||
Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач (№ 628-636). | ||
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (№ 637- 644). | ||
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника (№ 645-651). | ||
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 652-661). | ||
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 662- 669). | ||
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (№ 670-677). | ||
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач (№ 678-684). | ||
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 685-692). | ||
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування і порівняння задач (№ 693-700). | ||
Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (№ 701- 710). | ||
Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№ 711-719). | ||
Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (№ 720-729). | ||
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (№ 730- 737). | ||
Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична робота | ||
Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 738-747). | ||
Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№ 748-757). | ||
Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (№ 758-766). | ||
Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 767-774). | ||
Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач (№ 775-782). | ||
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 783-790). | ||
Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№ 791- 799). | ||
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (№ 800-807). | ||
Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач (№ 808-816). | ||
Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№817-825). | ||
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 826-834). | ||
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 835-843). | ||
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (№ 844-852). | ||
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (№ 853-860). | ||
Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (№ 861-870). | ||
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (№ 871-880). | ||
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 881-889). | ||
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897). | ||
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (№ 898-907). | ||
Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 908-915). | ||
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (№ 916-924). | ||
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933). | ||
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 934-942). | ||
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 943-951). | ||
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№ 952-960). | ||
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 961-972). | ||
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (№ 973-980). | ||
Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична робота | ||
Повторення за рік | ||
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (№ 981-986). | ||
Повторення вивчених випадків множення (№ 987-989). | ||
Повторення вивчених випадків ділення (№‘990-993). | ||
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником (№ 994-998). | ||
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (№ 999-1001). | ||
Складання і розв’язування задач (№ 1002-1003). | ||
Повторення вивченого | ||
Повторення вивченого | ||
Повторення вивченого | ||
Повторення вивченого | ||
Повторення вивченого | ||
Повторення вивченого | ||
Повторення вивченого | ||
Повторення вивченого | ||
Повторення вивченого | ||
Повторення вивченого | ||
Узагальнення і систематизація знань учнів. | ||
Тематична робота | ||
Підсумок за рік |
Календарно-тематичне планування уроків
літературного читання за підручником «Українська мова та читання».Автор: О. Савченкодля 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№ уроку | Дата уроку | Тема уроку |
І семестр | ||
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! | ||
Знайомство з підручником. Вступ до теми. В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4). | ||
Створюємо усний журнал (с. 5). | ||
Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6). | ||
Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я (с. 7-8). | ||
Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9). | ||
Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки (с. 10-11). | ||
Робота з дитячою книжкою. | ||
Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13). | ||
Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик» (с. 14). | ||
Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д. Павличко «Небеса прозорі...» (напам'ять) (с. 15-17). | ||
Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18). | ||
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) (с. 18). | ||
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 19). | ||
Робота з дитячою книжкою. | ||
Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови | ||
Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі...» (за вибором напам'ять) (с. 20-23). | ||
Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам'ять) (с. 23-24). | ||
Лїчилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (с. 24-26). | ||
Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27). | ||
Народ скаже —як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором напам'ять) (с. 27-29). | ||
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29). | ||
Робота з дитячою книжкою. | ||
На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка (с. 30-31). | ||
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с. 32-33). | ||
У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34). | ||
Що в людини найцінніше? 3. Мензатюк «Золоте серце» (с. 35). | ||
Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». І. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста...» (с. 36). | ||
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 37). | ||
Робота з дитячою книжкою. | ||
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок | ||
Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я (с. 38-39). | ||
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання (с. 40-41). | ||
Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 42). | ||
Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки (с. 43-44). | ||
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки (с. 45-46). | ||
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-47). | ||
Робота з дитячою книжкою. | ||
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (продовження) (с. 47-48). | ||
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49). | ||
Щоб у серці жила Батьківщина | ||
Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня) (с. 50-51). | ||
Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52). | ||
Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти» (с. 53). | ||
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів (с. 54-55). | ||
Робота з дитячою книжкою. | ||
Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 55-56). | ||
Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56). | ||
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 57). | ||
Зачарувала все зима... | ||
Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59). | ||
Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60-61). | ||
Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка (с. 62-63). | ||
Робота з дитячою книжкою. | ||
Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 64-65). | ||
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66). | ||
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67). | ||
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства (с. 68). | ||
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» (с. 69). | ||
Резервний урок | ||
Робота з дитячою книжкою. |
Календарно-тематичне планування уроків
літературного читання за підручником «Українська мова ти читання». Автор: О. Савченко
для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н. р.)
№ уроку | Дата уроку | Тема уроку |
ІІ семестр | ||
Світ дитинства у творах українських письменників | ||
Вступ до розділу. Т. Коломієць «Як на білих сторінках...». П. Воронько «На кораблику» (с. 70-71) | ||
Небилиці-небувалиці. П. Воронько «Картина» (вірш-небилиця) (с. 72) | ||
Світ доброти Тамари Коломієць. Т. Коломієць «Хиталочка-гойдалочка» (с. 73) | ||
Рушник — оберіг українського народу. Т. Коломієць «Біле поле полотняне» (с. 74) | ||
Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Л. Костенко «Пряля» (с. 75) | ||
Вірш-діалог. Л. Костенко «Польові дзвіночки» (с. 76) | ||
Робота з дитячою книжкою | ||
Співець моря і степу. А. Качан «Хвилювалось море» (с. 77) | ||
Вірш-діалог. А. Качан «Розмова з пароплавом» (с. 78) | ||
Оповідання. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (с. 79-81) | ||
67. | Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу? В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». (с. 82-83) | |
68. | Медіавіконце: вистава. Вистава «Хто зігріє кошеня?» (с. 83-84) | |
Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85) | ||
Робота з дитячою книжкою. | ||
71. | Досліджуємо текст. О. Кротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87) | |
72. | Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»). (с. 88-89) | |
73. | Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (продовження) Читання в особах. (с. 89-90) | |
74. | Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 91) | |
У колі літературних казок | ||
75. | Вступ до теми. Здобуваю інформацію з різних джерел. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (92-93) | |
76. | Творчість І. Франка. І. Франко «Лисичка і Рак» (с. 93-94) | |
77. | Робота з дитячою книжкою | |
78. | Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки. (с. 95) | |
79. | Здобуваю інформацію з різних джерел. Вірші Н. Забіли з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96) | |
80. | Де тепло, там і добро. Н. Забіла «Хто сильніший?» (с. 96-99) | |
81. | Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100) | |
82. | Вчимося слухати і розуміти текст. Здобуваю інформацію з різних джерел. Г. Малик «Чому Равлик ховається?» (с. 101) | |
83. | Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102) | |
84. | Робота з дитячою книжкою | |
85. | Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 103) | |
Шевченкове слово | ||
86. | Вступ до теми. Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105) | |
87. | Краса рідної природи в поезії Тараса Шевченка. Т. Шевченко. «Світає...» (напам'ять) (с. 106) | |
88. | Світлий настрій у ліричних творах про природу . Т. Шевченко «Встала весна...» (напам'ять) (с. 107) | |
89. | Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...» (с. 107) | |
90. | Великий Кобзар. В. Скомаровський «Над “Кобзарем”» (с. 108) | |
91. | Робота з дитячою книжкою | |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 109) | ||
Надійшла весна прекрасна... | ||
92. | Вступ до теми. Веснянки. Українські народні пісні «Ой весна, весна...», (напам'ять) . «Вийди, вийди, сонечко...». В. Гринько «Мирилки» (с. 110-111) | |
93. | Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113) | |
94. | Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам'ять) . (с. 113) | |
95. | Медіапроект: «Класна газета». (с. 114-115) | |
96. | Робота з дитячою книжкою Збірник «Читаю залюбки» « З життя видатних людей» Ст. 109-116 | |
97. | М. Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...» (с. 115) | |
98. | Причина і наслідок. Л. Костенко «Перекинута шпаківня» (с. 116) | |
99. | Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії» (с. 117) | |
100. | Гей, Великдень! Порівняння-образ. А. Камінчук «Українська писанка». Складання розповіді про великодні свята. (с. 118) | |
101. | Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама» (с. 119) | |
102. | Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Л. Українка «На зеленому горбочку» (с. 119) | |
103. | Робота з дитячою книжкою | |
104. | Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу. (с. 120) | |
105. | Що таке мир? Т. Майданович «Що таке мир» (с. 120) | |
106. | Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 121) | |
Скільки на Землі іще цікавого! | ||
107. | Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? О. Дерманський «Чудо із чудес». (с. 122-123) | |
108. | Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні «ліки» (з журналу). (с.123) | |
109. | Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу. (с. 124-125) | |
110. | Робота з дитячою книжкою | |
111. | Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу). (с. 126) | |
112. | Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка). (с. 127) | |
113. | Наші мудрі друзі — енциклопедії. Робота з дитячими енциклопедіями. (с.128) | |
114. | Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт»). (с. 129) | |
115. | Фантазуй і створюй! Н. Кир’ян «Розмова хмарок». (с. 130-131) | |
116. | Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». (с. 131-132) | |
117. | Робота з дитячою книжкою. | |
118. | Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (продовження). (с. 133) | |
119. | Фантазуємо і створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки. (с. 134) | |
120. | Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135-136) | |
121. | Країна Фантазілія. Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137) | |
122. | Перевіряю свої досягнення . Підсумок за темою. (с. 138).
|
Календарно-тематичне планування уроків
української мови за підручником «Українська мова ти читання». Автор: К. Пономарьова
для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№ уроку | Дата уроку | Тема уроку |
Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення . (впр. 1-13, с. 4-5). | ||
Досліджую звуки і букви, склад, наголос | ||
Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень. (впр. 1-12, с. 6-7). | ||
Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки. (впр. 1-11, с. 8-9). | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки. (впр. 1-9, с. 10-11). | ||
Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-10, с. 11-12). | ||
Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками. (впр. 1-7, с. 13-14). | ||
Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення. (впр. 1-9, с. 14-15). | ||
Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень . (впр. 1-11, с. 16-17). | ||
Спостерігаю за словами з буквами г, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання . (впр. 1-11, с. 17-18). | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями . (впр. 1-10, с. 19-20). | ||
Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення. (впр. 1-10, с. 21-22). | ||
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання і записування речень . (впр. 1-7, с. 23-24). | ||
Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками. (впр. 1-7, с. 24-25). | ||
Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень. (впр. 1-10, с. 26-27). | ||
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах. (впр. 1-8, с. 28-29). | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог. (впр. 1-11, с. 30-31). | ||
Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання. (впр. 1-11, с. 32-33). | ||
Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами й, ь та апострофом. Звуко- буквений аналіз слів. (впр. 1-11, с. 34-35). | ||
Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання. (впр. 1-11, с. 36-37). | ||
Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником. Складання речень. (впр. 1-9, с. 37-38). | ||
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую звуки і букви». | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Досліджую значення слова | ||
Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом. (впр. 1-9, с. 39-40). | ||
Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Складання розповіді про море за картиною і поданими словами. (впр. 1-12, с. 41-42). | ||
Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення. (впр. 1-9, с. 43-44). | ||
Добираю протилежні за значенням слова. (впр. 1-7, с. 44-45). | ||
Добираю близькі за значенням слова. (впр. 1-8, с. 46-47). | ||
Добираю слова, які прикрашають мовлення. Складання речень із порівняннями. (впр. 1-8, с. 47-48). | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень. (впр. 1-10, с. 49-50). | ||
Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень. (впр. 1-10, с. 51-52). | ||
Добираю слова на певну тему. (впр. 1-8, с. 52-53). | ||
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую значення слова». | ||
Досліджую іменники | ||
Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів - назв предметів за питаннями хто? що? (впр. 1-11, с. 54-55). | ||
Розпізнаю іменники. Складання речень. (впр. 1-9, с. 56-57). | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Добираю іменники. Складання речень. (впр. 1-12, с. 58-59). | ||
Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Складання речень. (впр 1-10, с. 60-61). | ||
Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень. (впр. 1-12, с. 62-63). | ||
Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень. (впр. 1-8, с. 64-65). | ||
Пишу з великої букви назви міст і сіл. Складання речень. (впр. 1-8, с. 65-66). | ||
Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складання речень. (впр. 1-11, с. 67-68). | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів. (впр. 1-11, с. 69-70). | ||
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання. (впр. 1-7, с. 70-71). | ||
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую іменники». | ||
Резервний урок | ||
Резервний урок | ||
Резервний урок | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Резервний урок | ||
Резервний урок | ||
Резервний урок |
Календарно-тематичне планування уроків
української мови за підручником «Українська мова ти читання».Автор: К. Пономарьова
для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№ уроку | Дата уроку | Тема уроку |
ІІ семестр | ||
Досліджую прикметники | ||
Розрізняю слова – назви ознак. Доповнення речень. Інтервю.(впр. 1-9, с. 72-73). | ||
Добираю прикметники для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року. (впр. 1-11, с. 74-75). | ||
Утворюю прикметники. Складання речень. (впр. 1-8, с. 76-77). | ||
Поєдную прикметники з іменниками. Записування відповідей на запитання. Складання поради на основі прочитаного тексту. (впр. 1-11, с. 77-78). | ||
Змінюю прикметники за числами. Складання рецепту за запитаннями. (впр. 1-8, с. 79-80). | ||
Розпізнаю близькі за значенням прикметники. Складання речень. (впр. 1-7, с. 80-81). | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Добираю прикметники, протилежні за значенням. Редагування тексту. (впр. 1-8, с. 82-83). | ||
Розрізняю пряме і переносне значення прикметників. Складання і відгадування загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами. (впр. 1-7, с. 83-84). | ||
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую прикметники». | ||
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. | ||
Досліджую дієслова | ||
Розпізнаю слова – назви дій. Доповнення речень. Складання розповіді за світлиною. (впр. 1-9, с. 85-86). | ||
Добираю дієслова. Складання відповіді на запитання за запрошенням. Складання речень за світлинами. (впр. 1-10, с. 87-88). | ||
Розвиток зв’язного мовлення | ||
Використовую дієслова у мовленні. Читання в ролях. Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. (впр. 1-9, с. 89-90). | ||
Змінюю дієслова за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Складання речень. (впр. 1-7, с. 90-91). | ||
Розпізнаю близькі за значенням дієслова. Складання речень про персонажів мультфільмів. (впр. 1-8, с. 92-93). | ||
Розрізняю протилежні за значенням дієслова. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами. (впр. 1-9, с. 93-94). | ||
Спостерігаю за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами. (впр. 1-9, с. 95-96). | ||
Розрізняю пряме і переносне значення дієслів. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті. (впр. 1-10, с. 96-97). | ||
Розвиток зв’язного мовлення | ||
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую дієслова». | ||
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. | ||
Досліджую числівники | ||
Розпізнаю слова – назви чисел. Інтервю за поданими запитаннями. Складання речень. (впр. 1-9, с. 98-99). | ||
Добираю числівники. Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання. (впр. 1-11, с. 100-101). | ||
Утворюю числівники. Записування власної думки. (впр. 1-12, с. 102-103). | ||
Поєдную числівники з іменниками. Складання розповіді про клас за поданими запитаннями. (впр. 1- 8, с. 103-104). | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. | ||
Досліджую службові слова | ||
Розпізнаю службові слова. Доповнення речень службовими словами. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів. (впр. 1-8, с. 105-106). | ||
Пишу службові слова окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки. (впр. 1-8, с. 106-107). | ||
Використовую службові слова у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку. (впр. 1- 14, с. 108-109). | ||
Розрізняю частини мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття. (впр. 1-12, с. 110-111). | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. | ||
Досліджую речення | ||
Розпізнаю речення за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. (впр. 1-10, с. 112-113). | ||
Досліджую розповідні речення. Побудова і записування розповідних речень за поданими коміксами. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. (впр. 1-10, с. 114-115). | ||
Досліджую питальні речення. Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень за малюнками. (впр. 1-8, с. 115-116). | ||
Досліджую спонукальні речення. Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень. (впр. 1-8, с. 117-118). | ||
Розрізняю окличні і неокличні речення. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком. (впр. 1-7, с. 118-119). | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Визначаю головні слова у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами. (впр. 1-11, с. 120-121). | ||
Поширюю речення за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами. (впр. 1-10, с. 122-123). | ||
Складаю речення за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. (впр. 1-11, с. 123-124). | ||
Повторення, закріплення і застосування знань про речення. | ||
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. | ||
Досліджую текст | ||
Розпізнаю текст. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком. (впр. 1-10, с. 125-126). | ||
Добираю заголовок до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком. (впр. 1-10, с. 127-128). | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Досліджую будову тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Складання тексту за серією малюнків. (впр. 1-10, с. 129-130). | ||
Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Складання тексту-опису білки за поданими запитаннями. Оголошення. (впр. 1-9, с. 131-132). | ||
Виявляю слова, які прикрашають текст. Доповнення тексту словами з довідки. Складання тексту за світлиною і поданими запитаннями. (впр.1-11, с. 133-134). | ||
Прикрашаю текст. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком. (впр. 1-11, с. 135-136). | ||
Удосконалюю текст шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Написання тексту про події з власного життя. (впр. 1-10, с. 137-138). | ||
Повторення, закріплення і застосування знань про текст. | ||
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Повторюю вивчене. (впр. 1-7, с. 139). | ||
Повторюю вивчене. (впр. 8-15, с. 140). | ||
Закріплюю вивчене. (впр.1-6, с. 141). | ||
Закріплюю вивчене. (впр. 7-14, с. 142). | ||
Резервний урок. | ||
Резервний урок. | ||
Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Резервний урок. | ||
Резервний урок. |
2 класс
КАЛЕНДАРНОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ
РУССКИЙ ЯЗЫК (Самонова, Горобець)
Обучение грамоте. Развитие умений устной и письменной речи
№ п/п | Тема | Ст. учебника | Дата |
1 | Здравствуй, школа! Учимся рассказывать о первом школьном дне Как вести себя во время слушания Учимся вести себя во время слушания | 3-7 | |
2 | Звуки и буквы Учимся различать звуки и буквы, сравниваем звуки украинского и русского языков Гласные и согласные звуки Учимся различать гласные и согласные звуки | 7-12 | |
3 | Слог Повторяем слог, узнаём о роли гласного звука в образовании слога, делим слова на слоги Ударение. Ударные и безударные гласные Учимся различать ударные и безударные гласные, узнаём о смыслоразличительной роли ударения | 12-16 | |
4 | Диалог Узнаём новое о диалоге Интернет Узнаём новое об Интернете | 16-20 | |
5 | Буква о Учимся произносить и писать слова с о под ударением и в безударном положении Буквы о, а Учимся произносить слова с о, а, правописание и произношение которых не совпадает | 20-24 | |
6 | Буква я Учимся произносить слова с я в безударном слоге, в начале слова, после гласного Говорим правильно Учимся строить устные высказывания | 25-28 | |
7 | Повторение Повторяем изученный материал Звонкие и глухие согласные Учимся различать звонкие и глухие согласные | 29-30 | |
8 | Твёрдые и мягкие согласные Учимся различать твёрдые и мягкие согласные Правила поведения во время диалога Учимся вести себя во время беседы | 31-35 | |
9 | Звуки [г], [г?] Учимся произносить слова с [г], [г'] Оглушение звонких согласных Учимся произносить и писать слова со звонкими согласными перед глухими, на конце слова | 35-40 | |
10 | Компьютерные игры Узнаём новое о компьютерных играх Сочетания пя, мя, бя, вя Учимся произносить и писать слова с сочетаниями пя, мя, бя, вя | 40-46 | |
11 | Буквы ч, щ. Учимся произносить и писать слова с ч, щ Сочетания ча, ща, чу, щу Учимся произносить и писать слова с сочетаниями ча, ща, чу, щу | 46-50 | |
12 | Чтение слов, предложений, текстов Учимся читать выразительно, произносить слова и выговаривать звуки, ставить ударения, делать паузы Работа над содержанием прослушанного текста Учимся понимать содержание высказывания во время слушания и оценивать информацию из текста | ||
13 | Повторение Повторяем изученный материал Буквы и, ы, их звуковое значение Учимся о произносить и писать слова с буквами и, ы | 50-53 | |
14 | Сочетания жи, ши Учимся произносить и писать слова с жи, ши Сочетания цы, ци Учимся правильно произносить и писать слова с цы, ци | 53-57 | |
15 | Буква э Учимся произносить и писать слова с буквой э Реклама Узнаем новое о рекламе, учимся составлять рекламный слоган | 57-60 | |
16 | Работа с книгой. Элементы книги Узнаём, из каких элементов состоит книга, учимся работать с книгой Составление диалогов Учимся составлять диалоги на заданную тему | 61-64 | |
17 | Буква е Учимся произносить и писать слова с е Сочетания же, ше, це Учимся произносить и писать слова с сочетаниями же, ше, це | 64-68 | |
18 | Буква ё. Учимся произносить и писать слова с ё Сочетания бё, пё, мё, вё, рё Учимся произносить и писать слова с сочетаниями бё, пё, мё, вё, рё | 69-73 | |
19 | Повторение Повторяем изученный материал Правописание слов с безударными гласными Учимся писать слова с проверяемыми безударными гласными | 74-76 | |
20 | Буква ь. Учимся писать слова с ь Буква ъ. Учимся произносить и писать слова с ъ | 76-80 | |
21 | Алфавит Учим русский алфавит, сравниваем его с украинским Правила переноса слов Учимся переносить слова | 81-85 | |
22 | Списывание текста Учимся сравнивать произношение и написание слов при списывании текста Повторение Повторяем изученный материал | 85-87 | |
23 | Содержание и заголовок текста Учимся различать текст и несвязанные между собой предложения, выделять главное в тексте, подбирать заголовок Деление текста на части. План Учимся делить текст на части, составлять его план | 88-92 | |
24 | Слушаем текст, сверяем с планом высказывания Учимся слушать текст с опорой на план Средства связи предложений в тексте Учимся связывать предложения в тексте с помощью слов он, она, оно, они, этот | 92-96 | |
25 | Устный пересказ текста Учимся подробно пересказывать текст устно Работа над содержанием прочитанного текста Учимся понимать содержание прочитанного текста | 97-102 | |
26 | Медиатексты Учимся составлять простые медиатексты Виды предложений по цели высказывания Узнаём новое о предложении | 102-106 | |
27 | Восприятие предложений на слух Учимся воспринимать на слух различные виды предложений Обращение Учимся находить обращение в предложении, произносить с нужной интонацией | 107-109 | |
28 | Выразительное чтение наизусть Учимся выразительно читать стихи наизусть Повторение Повторяем изученный материал | 109-110 | |
29 | Значение слова. Группы слов по значению Узнаём новое о значении слов Слова для обозначения предметов. Прописная буква в именах людей, кличках животных, названиях городов, сёл Учимся писать имена людей, клички животных, названия городов и сёл | 111-116 | |
30 | Слова для обозначения признаков, количества Узнаём новое о словах, обозначающих признаки и количество | 116-119 | |
31 | Слова для обозначения действий, места и времени действия Узнаём новое о словах со значением действия, места и времени | 119-121 | |
32 | Слова, служащие для связи слов в предложении Узнаём новое о словах, которые используются для связи слов в предложении Составляем устное высказывание Учимся составлять устное высказывание | 121-125 | |
33 | Тематические группы слов Учимся подбирать слова, которые относятся к разным тематическим группам Изложение Учимся письменно пересказывать текст | 126-130 | |
34 | Слова, близкие по значению Узнаём новое о словах, близких по значению Слова, противоположные по значению Узнаём новое о словах, противоположных по значению | 130-135 | |
35 | Составление диалогов Совершенствуем умение составлять диалоги Сочинение Учимся писать сочинение | 135-140 |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.