Популярні новинки
-
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість -
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла»
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла» -
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
План роботи методичного об'єднання вчителів трудового навчання 2022-2023 н.рік
- 19-06-2022, 15:59
- 5 347
- 0
План роботи методичного об'єднання
вчителів трудового навчання 2022-2023
Трудове навчання, образотворче мистецтво
Тема, над якою працює методичне об'єднання:
«Розвиток креативного потенціалу учнів з особливими освітніми потребами як засіб формування компетентної та творчої особистості на засадах сталого розвитку»
І етап роботи над єдиною педагогічною темою методичного об?єднання: діагностичний.
Мета: вивчення та практичне застосування в роботі вчителями наскрізних ліній; вивчення ефективного педагогічного досвіду упродовж навчального року та робота над єдиною педагогічною темою закладу й темою методичного об'єднання, вироблення практичнихрекомендацій щодо розгляду найрізноманітніших проблем навчання й виховання, а саме: формування в учнів національної свідомості, використання диференційованого підходу на уроці, організація самостійної роботи, нетрадиційні форми організації навчальних занять у школі, формування в учнів уміння вчитися; шляхи підвищення ефективності уроку;визначення форм стимулювання і популяризації кращого досвіду.
Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.
Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.
- Для наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток»– це
- Метою вивчення наскрізної лінії«Громадянська відповідальність» є
- Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека»є становлення учня як
4. Вивчення наскрізної лінії «Підприємливістьіфінансова грамотність»
забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.
Основні завдання роботи методичного об'єднання на 2022-2023 навчальний рік:
- створення організаційно-методичних, інформаційних умов для безперервного фахового вдосконалення кваліфікації кожного педагогічного працівника і рівня їх інформаційної компетентності для активізації творчих здібностей вчителів;
- формування технічно, технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя й активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства;
- формування в учнів життєво необхідних компетентностей ведення домашнього господарства і сімейної економіки, основних компонентів інформаційної культури;
- удосконалення психолого-педагогічного та методичного супроводу функціонування допрофільного навчання;
- залучення до участі в інноваційних проєктах різних рівнів учителів, що мають вищу кваліфікаційну категорію та педагогічні звання;
- активізація діяльності педагогічних працівників у професійних конкурсах;
- поширення ефективного педагогічного досвіду вчителів трудового навчання через друковані фахові видання, освітні інтернет-портали;
- поповнення банку друкованих робіт та електронних публікацій;
- вивчення нормативних документів про освіту;
- ознайомлення із сучасними досягненнями психологічної науки;
- розширення знань з методики навчання предмета;
- підвищення загальної культури вчителя;
- вивчення теоретичних положень єдиної педагогічної теми закладу освіти: «Реалізація ідеї сталого розвитку в освітньому процесі спеціальної школи»;
- удосконалення змісту, форми і методів освітнього процесу;
- розвиток творчої активності вчителів, підвищення їх кваліф. та профес. рівня;
- продовження роботи щодо впровадження проєктних технологій в освітній процес;
- надання методичної допомоги досвідченими вчителями трудового навчання молодим спеціалістам;
- удосконалення існуючих та розробка нових шляхів і засобів індивідуальної та диференційованої роботи з учнями на уроках трудового навчання;
- змістовне та організоване забезпечення корекційної спрямованості трудового навчання;
- удосконалення форм і методів навчання;
- створення творчого підходу до методичної роботи, максимальної активізації роботи всіх вчителів методоб’єднання;
- розробка, апробація та впровадження новітніх освітніх технологій і системи ефективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі організації методичної роботи в закладі.
№ з/п | ЗМІСТ РОБОТИ | Форма роботи | Дата проведен-ня | Відповідальні | Відмі-тка про вико- нання |
1 | Планування основних напрямків роботи для вирішення завдань роботи над І етапом єдиної педагогічної теми закладу освіти та методичного об'єднання вчителів трудового навчання та образотворчого мистецтва | План роботи методичного об'єднання | Серпень 2022 року | ||
2 | Ознайомлення вчителів методичного об'єднання з планом роботи на 2022-2023 навчальний рік | Засідання методичного об'єднання | Серпень 2022 року | ||
3 | Організація роботи щодо вивчення теоретичних положень єдиної педагогічнї теми закладу освіти: «Реалізація ідеї сталого розвитку в освітньому процесі спеціальної школи», теми методичного об'єднання «Розвиток креативного потенціалу учнів з особливими освітніми потребами як засіб формування компетентної та творчої особистості на засадах сталого розвитку» й індивідуальними темами вчителів | Упродовж 2022-2023 навчаль-ного року | Вчителі | ||
4 | Вивчення педагогічного досвіду роботи вчителя трудового навчання ……... за темою: «Використання інноваційних технологій навчання для формування компетентної та творчої особистості на на уроках трудового навчання» | Вивчення досвіду роботи | Упродовж 2022-2023 навчаль-ного року | Вчителі | |
5 | Практичне впровадження кожним учителем методичного об'єднання педагогічної теми закладу освіти у своїй індивідуальній освітній діяльності | Практичне використання | Упродовж 2022-2023 навчаль-ного року | Вчителі | |
6 | Залучення вчителів методичного об'єднання до участі у фахових конкурсах, виставках, акціях, самоосвіті, роботі в інформаційній мережі Internet, проходження онлайн-курсів й вебінарів на освітніх платформах | Участь; онлайн-освіта, самоосвіта | Упродовж 2022-2023 навчаль-ного року | Вчителі | |
7 | Упровадження ефективних методів навчання і виховання із забезпечення формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння з предметів «Трудове навчання», «Образотворче мистецтво» у реальних життєвих ситуаціях або виконання практичних завдань наближених до життя | Створення банку технологій навчання, виховання, розвитку | Упродовж 2021-2022 навчаль-ного року | Вчителі | |
8 | Участь вчителів у методичних заходах (педагогічн. нарадах, засіданнях метод. ради, психолого-пед. семінарі, семінарах-практикумах, загально-шкільних конкурсах тощо) | Методичні заходи | Упродовж 2022-2023 навчаль-ного року | Вчителі | |
9 | Участь вчителів в інформаційно-організаційному семінарі «Сталий розвиток суспільства як феномен сучасної освіти» | Інформацій но-організацій-ний семінар | Жовтень 2022 року | ||
10 | Проведення методичних оперативок (ознайомлення вчителів з норма-тивними документами, рекомендаціями МОНУ, ХОДА, опрацювання інструк-тивно-методичних листів) | Методичні оперативки | Упродовж 2022-2023 навчаль-ного року | . | |
11 | Проведення хвилинок «Педагогічна експрес-інформація» | Оперативні п'ятихвилинки | Упродовж 2022-2023 навч.року | ||
12 | Ознайомлення вчителів з новинками методичної, психолого-педагогічної літератури | Самоосвіта | Упродовж 2022-2023 навч.року | Вчителі | |
13 | Створення вчителями методичного об'єднання особистих блогів, попов-нення їх методичними матеріалами | Створення/ поповнення блогів | Упродовж 2022-2023 навчаль-ного року | Вчителі | |
14 | Організація взаємовідвідування уроків та виховних заходів вчителів з метою визначення конкретних досягнень в роботі над єдиною педагогічною темою закладу освіти: «Реалізація ідеї сталого розвитку в освітньому процесі спеціальної школи» | Взаємо-відвідування | Упродовж 2022-2023 навчаль-ного року | Вчителі | |
15 | Участь у Конкурсі педагогічної майстерності «Кращий урок або вихов-ний захід - 2023» | Конкурс | Упродовж 2022-2023 навч.року | Вчителі | |
16 | Сприяння організації роботи та поповнення банку друкованих робіт та електронних публікацій вчителів методичного об'єднання у навчальному 2022-2023 році | Методична допомога; поповнення банку | Упродовж 2022-2023 навчаль-ного року | вчителі | |
17 | Проведення поточного консультування вчителів щодо підготовки та проведення відкритих уроків з використанням комп'ютерних технологій | Методична допомога | Упродовж 2022-2023 навчаль-ного року | ||
18 | Проведення відкритих уроків | Проведення уроків | Упродовж 2022-2023 навч. року | Вчителі | |
19 | Організація і підготовка предметного тижня з трудового навчання та профорієнтаційної роботи | Засідання метод.об'єднання | Січень 2023 року | ||
20 | Участь вчителів в освітньому тренінгу «Теорія, методика та практика інтеграції принципів сталого розвитку в освітньому процесі» | Тренінг | Січень 2023 року | ||
21 | Підготовка тестових завдань для перевірки знань учнів з предмету за темами | Тестові завдання | Упродовж 2022-2023 навчального року | Вчителі | |
22 | Представлення досвіду роботи вчителями, які атестуються «Педагогічні інновації – у систему практичної освіти через творчість педагогічного працівника» | Презента-ція | Березень 2023 року | ||
23 | Участь вчителів в семінарі-практикумі «Реалізація STEM-освіти в гуртках декоративно-ужиткового напрямку через проєктну діяльність (з досвіду роботи) | Семінар-практикум | Березень 2023 року | ||
24 | Моніторинг поповнення сайту освітнього закладу розробками уроків та презентаціями вчителів методичного об'єднання | Відстеження роботи на сайті | Грудень 2022 року, травень 2023 року | ||
25 | Проведення моніторингових досліджень участі вчителів методичного об'єднання у фахових заходах, конкурсах, публікаціях, онлайн-освіті | Дослідження (таблиці, діаграми) | Грудень 2022 року, травень 2023 року | ||
26 | Проведення моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів 5-10-х класів з трудового навчання та образотворчого мистецтва | Дослідження (порівняльні таблиці) | Грудень 2022 року, травень 2023 року | ||
27 | Проведення діагностичного аналізу ефективності роботи методичного об'єднання за 2022-2023 навчальний рік | Аналіз роботи | Травень 2023 року | ||
28 | Аналіз роботи, самооцінювання напрацювань вчителів із індивідуально-методичних тем, єдиної теми методичного об'єднання і закладу освіти | Звіт, індивіду-альні картки педагогів | Травень 2023 року | вчителі | |
29 | Участь вчителів методичного об'єднання в психолого-педагогічній конференції за підсумками роботи над І етапом єдиної педагогічної теми закладу освіти | Психолого-педагогічна конферен-ція | Травень 2023 року | ||
30 | Планування роботи методичного об'єднання на 2022-2023 навчальний рік | Анкетування | Червень 2023 року |
Залишайте свої коментарі
Шановний користувач нашого сайту!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.