• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку



    Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку
    • 14-06-2022, 17:28
    • 12 378
    • 0
    Національно-патріотичне виховання дітей 
    дошкільного віку

    Національно-патріотичне виховання в ЗДО: принципи й завдання, напрями роботи й теми занять, форми роботи з дітьми дошкільного віку

    Зміст статті:

    • Національно-патріотичне виховання: презентація
    • Принципи та завдання патріотичного виховання дошкільників
    • Основні напрями патріотичного виховання дітей дошкільного віку
    • Національно-патріотичне виховання: форми роботи

    Патріотичне виховання дошкільників — це невіддільна складова усього навчально-виховного процесу в дитячому садку. Формування національної свідомості та громадської відповідальності починається з раннього віку і триває протягом усього життя. Виховати патріота — ось яке завдання постає перед педагогами. Що вкладається в це поняття та які інструменти можна застосувати?

    Принципи та завдання патріотичного виховання дошкільників

    Патріот—це людина, яка любить свою Батьківщину, прагне бути відданою її народу, готова відстоювати чесноти, характерні українській ментальності: товариськість, повагу до традицій, високодуховність тощо. Прищеплення цих цінностей починається в сім’ї і продовжується у дитячому садку, де закладається  фундамент знань та громадських поглядів.


    Патріотичне виховання в ДНЗ (ЗДО) реалізується відповідно до чинних програм і ґрунтується на такихпринципах:

    Природовідповідність

    Враховуйте вік, релігійну приналежність, особливості фізичного та психологічного розвитку дітей

    Культуровідповідність

    Формуйте патріотизм на основі кращих культурних надбань держави

    Етнізація

    Гармонічно доповнюйте форми роботи етнічним компонентом

    Гуманізм

    Висловлюйте повагу до особистості дитини, її інтересів, прав та запитів. Формуйте людяність, доброзичливість, толерантне ставлення до інших.

    Допоможіть дітям сформувати уявлення про відносність добра і зла за допомогою казки. Саме через казку діти зможуть сприйняти складну тему. Ці засади були бзовими у Сухомлинського

    Демократизм

    Зберігайте партнерство, визнаючи право учасників виховного процесу мати власну думку

    Інтегративность

    Враховуйте педагогічні вимоги сім’ї, школи та суспільства. Залучайте до роботи батьків

    Безперервність

    Забезпечуйте цілісність та наступність патріотичного виховання, систематизуючи знання. Формуйте потребу в національному самоусвідомленні вихованців

    Виходячи з семи основних принципів перед педагогом постають завдання національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку:

    • створювати уявлення про соціальну взаємодію людей
    • виховувати любов до своєї родини, країни, та людства в цілому
    • формувати ціннісне ставлення до історії України, її культури, традицій, символів та мови
    • виховувати почуття гідності
    • навчати правил культури поведінки
    • виховувати толерантне ставлення до представників нацменшин
    • заохочувати дбати про культуру та екологіюУкраїни.

    Напрями патріотичного виховання в ДНЗ

    Почуття патріотизму та національної гідності формуються на основі інтересу дітей до власного оточення. Дорослі впливають на дитину вчинками, поглядами та моделлю поведінки, адже в ранньому віці малюк спершу фіксує емоційне ставлення, а вже потім засвоює певні знання.

    Організуйте роботу у закладі дошкільної освіти за різними напрямами, щоб позитивно вплинути на процес становлення особистості-патріота.

    Напрями патріотичного виховання:

    • Сім’я, родина, родовід та рідний край
    • Традиції, звичаї та культурні явища народу
    • Історія України, державні символи
    • Суспільні явища, довколишній світ

    Сім’я та краєзнавство

    Дитинна має знати своє походження та історію роду. Засвоїти ці знання допоможе дерево родоводу, в якому чітко прослідковуються родинні зв’язки. Дізнавшись, ким були пращури і чого вони досягли, діти намагатимуться наслідувати їх. Це створить атмосферу причетності до спільної справи, в даному випадку – розвитку України.

    Дошкільнята молодшої групи повинні знати назву малої батьківщини (міста чи села) і мати загальне уявлення про Україну. У старшій групі — називати визначні місця, знати столицю країни, мати уявлення про походження свого села чи міста.

    «Територіальний» підхід у вихованні патріотичних почуттів здійснюється за принципом «від найменшого — до найбільшого». Сформувавши уявлення про рідну вулицю, село, район і місто дитина цілісно сприйме свою країну.

    Народознавство

    Вивчення традицій, звичаїв, культури є важливим напрямом національно-патріотичного виховання в закладі дошкільної освіти.

    Ознайомте вихованців з культурними надбаннями та цінностями українців, пояснюючи зв'язок минулого та майбутнього. Народні традиції закладають смаки, погляди та норми поведінки, характерні українському народу (гостинність, шанування старших, піклування про менших). Вивчаючи їх, дитина зможе ідентифікувати себе за національною приналежністю, відчути українцем.

    Знайомлячи дошкільників з українською культурою, робіть акцент на творчому сприйнятті знань, а не їх засвоєнні. Дошкільники охоче беруть участь в організації свят, що впливає на формування патріотичних почуттів.

    Довколишній світ та суспільство

    Патріотичне виховання в ДНЗ невіддільно пов’язане з уявленням дитини про довколишній світ. Для формування громадської позиції слід накопичувати знання про життя навколо, доповнюючи їх враженнями й моральними оцінками.

    Уявлення дошкільників про суспільство формується двома шляхами:

    • індивідуально, природно — під впливом щоденних подій, ситуацій, різноманітності життя;
    • комплексно, цілеспрямовано — під час систематизованого освітньо-виховного процесу.

    Перший шлях збагачує яскравими емоціями, а другий — узагальнює враження та наштовхує на підсумки.

    Ознайомлюйте дітей з довколишнім світом, обираючи цікаві та ефективні форми роботи — екскурсії, спостереження, заняття з розвитку мовлення. Звертайте особливу увагу на власний досвід вихованців. Образи, які на життєвій основі створила їх уява, допоможуть дітям швидко зорієнтуватися в знайомих уявленнях і усвідомити нові.

    Показником рівня сформованості патріотичних почуттів є ставлення дітей до суспільних подій та процесів.

    Історія держави, символи

    Знайомитись з основними історичними подіями дитина починає ще змалечку. Слідкуйте за тим, або інформація не була викривленою, адже кожна деталь має значення.

    Наприклад, суттєва різниця є в таких назвах події як Велика вітчизняна війна та Друга світова війна. Від вашого ставлення до історичних фактів залежить якість патріотичного виховання.

    Поясніть дітям, що таке символи, навіщо вони потрібні та що в собі несуть. Використовуйте символи на кожному занятті, поглиблюючи та розширюючи знання про них.

    Орієнтовні теми для занять

    • Подорожуємо рідним краєм
    • Мій рідний дім
    • Природа моєї країни

    Навесні не проґавте нагоду розповісти дітям про перелітних птахів України. Зі старшими дошкільниками можна провести музичну розвагу «Прилітайте, птахи, прилітайте!»  

    • Видатні особистості нашого краю
    • Легенди та повір’я
    • Національний одяг
    • Народна вишивка
    • Рушник
    • Народні ігри та забави
    • Наша мова калинова

    Читайте в журналі сучасні заняття про мову за творами Василя Сухомлинського.

    • Календарно-обрядові традиції
    • Українська кухня
    • Що для українця хліб
    • Народний календар
    • Державні символи України
    • Символи нашого народу
    • Народні свята
    • Визначні дати
    • Важливі історичні події
    • Що значить твоє ім’я?
    • Українській оберіг
    • Мій край – моя гордість!

    Методи і форми патріотичного виховання в ДНЗ

    Щоб виконати поставлені завдання, створіть відповідне розвивальне середовище:

    • оформіть народознавчий куточок
    • зберіть бібліотеку кращих народних та літературних творів
    • додайте етнічного стилю в загальний інтер’єр приміщення
    • створіть міні-музей українського посуду, рушників тощо
    • підберіть навчальні матеріали (конспекти занять, сценарії, розробки ігор)
    • підберіть наочність (карти, ілюстрації, малюнки)

    Аби діти не втрачати інтерес, використовуйте різні форми роботи:

    • екскурсії
    • зустрічі з визначними та цікавими людьми
    • розповіді та бесіди
    • спостереження
    • ігри (дидактичні, сюжетно-рольові тощо)
    • перегляд відеоматеріалів
    • читання творів української літератури
    • інсценування яскравих епізодів
    • прослуховування музики
    • розглядання творів мистецтва
    • конкурси, змагання
    • виховні заходи родини
    • свята, розваги

    Врахуйте, що молодша, середня і старша групи дітей виявляють різну зацікавленість до конкретних форм роботи. Якщо найменших приваблюють ігри та змагання, то дорослішим дітям цікаві майже всі види діяльності.

    Патріотичне виховання у закладі дошкільної освіти — це багатогранний і різноплановий процес. Щоб реалізувати його, дотримуйтесь основних принципів та напрямів. Готуючись до заняття, підбирайте цікаві та ефективні форми роботи, аби формування громадської свідомості відбувалося природно та невимушено.

    Плани-конспекти інтегрованих занять на тему
    "Моя країна—Україна"


    Моя країна — Україна

    Інтегроване заняття «Жива народна мова»

    Мета: 

    продовжувати ознайомлювати з малими фольк­лорними жанрами; 

    розвивати фонематичний слух, артикуляційний апарат; 

    виховувати любов до українського фольклору.


    Вправа на включення. Вихователь звертає увагу дітей на багатство українського фольклору, зокрема на образні вислови. 

    Дидактична вправа «Знайди картинку». Вихователь виставляє ілюстрації із зображенням різних дій дітей, а відтак промовляє потішки, примовки. Діти мають знайти відповідну картинку: «Уже сонце котиться — нам додому хочеться», «Цить, не плач! Дасть мати калач», «Благодареники за вареники!», «Годі спати, годі спати. Вже давно пора вставати», «Така щодня із ним морока, бо це хлопчисько — лежебока», «Ластівка день починає, а соловей кінчає» тощо.

    Гра-драматизація «Уяви ситуацію». Вихователь пропонує дітям інсценізувати ситуації, в яких влучними були б такі примовки: «Кап, кап, кап з очей сльозинки, вже сльозинок тих ріка. А ти часом не така?», «Добрий борщик, та малий горщик».

    Дидактична вправа «Загадки». На столі лежать предмети-відповіді та картки-відповіді на загадки. Вихователь аналізує загадку разом із дітьми, допомагає їм міркувати. Картку-відповідь забирає той, хто першим відгадає загадку.

    Гра «Подоляночка». Діти пригадують лічилки та обирають подоляночку.

    Малювання за допомогою трафарету «Горобчик». Діти різними способами штрихують деталі малюнка. А відтак збирають горобчиків у велику зграю.


    Інтегроване заняття «А я у гай ходила»

    Мета: 

    розширювати та поглиблювати знання про ліс, рослини та їх значення в житті людей; 

    розвивати полісенсорні зв’язки; активізувати увагу, пам’ять, монологічне мовлення;

    виховувати любов до природи, бережне ставлення до неї, а також упевненість у своїх силах.


    Вправа на включення. Вихователь повідомляє, що сьогодні до дітей на заняття завітає сонечко, та пропонує пограти з ним. 

    Гімнастика для очей.

    Читання вірша, обговорення значення слова «гай»: 

    Україна, рідний край, 

    Поле, річка, зелен гай. 

    Любо стежкою іти,

    Тут живемо я і ти.

    Ознайомлення з віршем Павла
    Ти­чи­ни «А я у гай ходила».
     Словникова робота: пояснення слів «зозуля», «дрімав», «злякала». Вивчення вірша.

    Пальчикова гімнастика «Цей ось пальчик спочивав».

    Художньо-продуктивна діяльність «Зелен гай». Вихователь пропонує прикрасити гай квітами, показує дітям і разом з ними обстежує ромашку, уточнює, що діти знають про цю квітку. Самостійне виготовлення квітів дітьми. 

    Розмова про лікувальні властивості ромашки, користь цієї квітки. Вихователь пропонує дітям сплести з виготовлених квітів вінок чи скласти їх у красивий букет.

    Вправа на релаксацію «Слухаймо пісню квітів». 


    Інтегроване заняття «Подвір’я бабусі Одарки»

    Мета: 

    продовжувати ознайомлювати з національними обрядами, традиціями; 

    закріплювати назви предметів побуту, свійських тварин та їх дитинчат, уміння розрізняти та називати елементи національного одягу;

    виховувати повагу до історії рідного краю, його символіки, формувати патріотичні почуття. 


    Вправа на включення. Вихователь пропонує здійснити подорож у минуле: поглянути, який вигляд у давнину мало сільське подвір’я. А допоможуть у цьому Пізнайко та матеріали з його журналів. 

    Моделювання сільського подвір’я. На макеті діти розміщують фігурки господарки — бабусі Одарки — та її доньки.

    Дидактична гра «Чарівна скринька». У скрині — творчі вироби (тварини, рослини, речі тощо), виготовлені дітьми. Кожна дитина по черзі бере зі скриньки свій виріб і розповідає про нього, не називаючи, або загадує загадку. Решта відгадують, про що йдеться, та розміщують його на макеті подвір’я. 

    Читання казки Василя Сухомлинського «Для чого півневі гребінець?». 

    Відгадування загадок про корову, соняшник тощо.

    Розповідь вихователя про криницю. 

    Бесіда про особливості національного українського одягу. 

    Розповідь вихователя про віночок. 

    Дидактична гра «Упізнай квіти» (визнач, які квіти у віночку). 

    Гра-хоровод «Чий вінок найкращий?». 

    Ліплення «Прикрашаємо подвір’я». Діти виліп­люють додаткові елементи для подвір’я з плас­тиліну.

    Читання вірша про Україну.


    Інтегроване заняття «Петриківський розпис» 

    Мета:

    продовжувати розвивати естетичне сприймання за допомогою художнього слова, музики, декоративного малювання; 

    закріплювати та уточнювати знання про петриківський розпис; 

    розвивати композиційні вміння, окомір; 

    виховувати любов і повагу до української мови, народних традицій.


    Вправа на включення. Вихователь читає вірш про калину, розповідає про її застосування, значення в житті людей: «Раніше калина росла у кожному дворі. На ній вили свої гнізда солов’ї. Щойно забіліють її квіти, дівчата ними прикрашали волосся, вивішували грона калини під дахом домівки. Не було ліпших ліків, ніж калиновий чай. Свіжі ягоди з медом вживали для лікування кашлю та захворювань серця. Соком ягід очищали обличчя». Педагог пропонує дітям заспівати пісню про калину, згадати прислів’я, приказки, образні вислови про цю рослину.

    Бесіда «Гончарство»: як виготовляють глиняний посуд, якими кольорами розмальовують і чому.

    Сюжетно-рольова гра «Ярмарка». Діти-продавці мають заохотити дітей-покупців придбати гончарні вироби: васильківські глечики, горщики; опішнянські куманці, кухлики; косівські барильця, макітри; петриківські тарілочки.

    Гра «Розбився горщик».

    Інсценізація пісні «Ой, там на горі...».

    Малювання «Розмальовуємо посуд». Вихователь пропонує дітям допомогти одному майстру, який привіз із Петриківки на ярмарку посуд, але дощ змив із нього яскраві розписи. Діти мають розмалювати посуд у техніці петриківського розпису. Самостійна робота під супровід української народної музики.


    Інтегроване заняття «Родовід, сім’я»

    Мета: 

    уточнювати уявлення про поняття «сім’я», «рід», «родовід»;

    ознайомлювати з українськими іменами та їх значенням;

    стимулювати інтерес до історії своєї країни та виховувати любов до сім’ї, членів родини. 


    Вступна бесіда. Вихователь пояснює дітям правила дидактичної гри «Таємниці старого кургану», уточнює значення слів «курган», «розкопки», «археологи».

    Дидактична гра «Таємниця старого кургану». Діти утворюють два загони вчених-археологів і йдуть по лабіринту, виконуючи завдання. Спочатку гравці мають із черепків скласти макітру і глечик — старовинний посуд. А відтак скласти зі слів прислів’я: «Який козак, така й слава», «Козацькому роду нема переводу» тощо.

    Розповідь вихователя про Батьківщину. Бать­ківщина — це батьківський поріг, розквітла калина під вікном, рідна мова, мамина любов, батькове слово і сильні плечі. Кожен з нас розуміє поняття «Батьківщина» по-своєму. Але всі ми поєднуємо його зі своєю сім’єю і рідними. 

    Читання вірша Лесі Пилип’юк «Журавлик».

    Обговорення прислів’їв про Батьківщину, родину, батьків. 

    Відгадування загадок. 

    Розмова про ім’я. 

    Читання вірша Алли Свашенко «Допитлива дів­чинка наша Наталка». Діти мають назвати свої імена і пояснити їх значення. 

    Інсценізація вірша Платона Воронька «Оленка маленька».

    Робота з родовим деревом. Діти готують «листочки» для заповнення дерева по материній гілці.


    Інтегроване заняття «Місто, в якому живуть діти»

    Мета: 

    формувати знання про рідне місто, закладати основи соціальної компетентності;

    розвивати комунікативні здібності, адекватність мовленнєвих висловлювань, логічне й доказове мислення.


    Вправа на включення. Що таке адреса? Яка ваша адреса? У якому місті ми з вами живемо? Чому воно так називається?

    Мовленнєва вправа «Рідне місто» (склади розповідь про рідне місто). Вихователь починає розповідь, а діти доповнюють її. 

    Обговорення «Що б ви змінити в нашому місті?».

    Дидактична вправа «Професії». Діти розглядають ілюстрації із зображенням професій, а відтак обирають, представники яких професій пра­цюють у їхньому місті.

    Дидактична гра «Україна». Діти викладають за допомогою мотузки карту України і відгадують загадку про Україну.
    А відтак вони складають слова «Україна» та «українці» за допомогою кубиків Зайцева. 

    Робота з картою України. Діти тримають у руках картки з назвами міст України. Потрібно знайти ці міста на карті та накрити їх відповідною карткою-назвою. Рідне місто діти накривають зображенням герба.

    Фізкультхвилинка «Ми — одна сім’я» (у колі).

    В нашій групі ми сім’я. Раз, два, три. (Плескаємо в долоні.)

    Ми, і ви, і ти, і я. (Вказуємо на себе і на товариша.)

    Раз, два, три. (Плескаємо в долоні.) 

    Усміхнись тому, хто поряд. Ми — одна сім’я. (Повторюємо спочатку, замінюючи слово «усміхнись» на «подружись», «обніми» тощо.)

    Малювання «Улюблені місця мого міста». Обговорення малюнків.

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    plani-konspekti-ntegrovanih-zanyat-na-temu-moya-krayinaukrayina.rar [292,52 Kb]
    (Придбали цей файл: 286)

    Річний план патріотичного виховання в дитсадку—цикл тематичних блоків з українознавства

    Річний цикл тематичних блоків з українознавства


    Тематичний блок

    Мета

    Орієнтовна тематика
    занять

    Проектна діяльність

    Мій рідний край

    Поглиблювати знання про рідний край 

    Формувати пізнавальний інтерес

    Сприяти розумінню понять «Батьківщина»,
    «рідний край»

    Ознайомлювати з історією рідного міста (села),
    з видатними людьми рідного краю

    Формувати ціннісне ставлення до рідного дому

    Виховувати почуття патріотизму

    Мандруємо рідним краєм

    Мій дім

    Природа рідного краю 

    Видатні люди нашого міста/села

    Легенди рідного краю


    Довготривалий проект «Чарівні куточки України»: створення колажів («Улюблені місця відпочинку нашої родини», «Минуле та майбутнє нашого міста») та альбомів («Традиції нашої родини», «Краєвиди рідного краю») разом з батьками


    Осінній день зиму годує

    Поглиблювати знання про осінні явища природи, традиційні осінні народні свята 

    Ознайомлювати з народним календарем та його значенням у житті людей 

    Виховувати пошану до людей праці

    Збагачувати знання про хліб як домашній оберіг
    та обряди, пов’язані з хлібом

    Виховувати шанобливе ставлення до хліба

    Що нам осінь принесла? (традиції збору врожаю) 

    Хліб усьому голова

    Традиції української кухні 

    Народний календар

    Міні-музей «Святе слово «хліб»

    Проект «Готуємося до зими»

    Виставка «Осінній вернісаж»:  презентація творчих виробів з овочів
    і фруктів, осінніх натюрмортів

    Мандрівка в минуле рідного краю

    Формувати уявлення про історичне минуле рідного краю 

    Уточнювати уявлення про державні та народні символи рідного краю 

    Ознайомлювати з поняттям «козаки» (вільні люди), козацькими символами; у доступній формі ознайомлювати з біографіями відомих українців 

    Формувати уявлення про побут українців;
    облаштування традиційного українського житла

    Державні символи України

    Бабусина хата

    Наша мова солов’їна 

    Символи рідного краю

    Хто ми й звідки?

    Міні-проекти: «Оберіг моєї родини» (виготовлення оберегу разом
    з батьками та його презентація на занятті); «Чарівна стрічка» (виготовлення книжки про вінок, плетіння вінків)

    Створення альбому «Народні символи нашої країни»

    Довготривалий проект «Українське подвір’я»: створення макету українського подвір’я з елементами регіональної належності

    Секрети бабусиної скрині

    Формувати знання про народні обереги та символи: рушник, хустина, вишиванка тощо 

    Розширювати уявлення про значення оберегів, символів у житті людей 

    Ознайомлювати з особливостями вишивки рідного краю, народної іграшки, способами її виготовлення

    Виховувати любов до народної творчості, працелюбство, акуратність

    Національний одяг

    Українська вишиванка

    Рушник

    Чим гралися наші бабусі? (народна іграшка)

    Створення міні-музею «І на тім рушничкові», мапи української вишивки

    Міні-музей «Іграшка»

    Проект «Історія моєї сім’ї в іграшках»

    Виставка «Українська іграшка — друг дитинства»

    Рукописний альбом «Лялька розповідає про минуле мого краю»
    (разом з батьками)

    Зимові чудеса

    Ознайомлювати із зимовою обрядовістю 

    Формувати стійкий інтерес та виховувати повагу
    до народних традицій

    Ознайомлювати з лікарським рослинами рідного краю 

    Виховувати любов та дбайливе ставлення до природи, бажання її охороняти

    Новорічне диво 

    Різдвяні свята

    Як лікувалися наші
    бабусі й дідусі?
    (народна медицина)

    Лікарські рослини

    Створення «Календаря зимових свят»

    Виставка дитячих малюнків
    «Моє улюблене зимове свято»

    Конкурс на кращу ялинку своїми руками «Красуня-ялинка»

    Край майстрів

    Формувати й збагачувати знання про народні
    ремесла 

    Закріплювати уявлення про характер та особливості виробів майстрів рідного краю 

    Ознайомлювати з особливостями народного посуду, способами його виготовлення та оздоблення, творчістю відомих майстрів

    Виховувати повагу до праці інших, працелюбність, бажання допомагати 

    Ремесла рідного краю

    У гості до майстра

    Традиційний посуд

    Як з’явився глечик?

    Видатні майстри України

    Створення міні-музею ремісничих виробів «Що вміють руки людини?» (разом з вихователями, батьками)

    Виставка родинних ремісничих виробів «Умілі руки»

    Проект «Відомі майстри рідного краю»

    Традиції моєї родини

    Формувати уявлення про сім’ю як найважливішу цінність людини 

    Виховувати любов та повагу до рідних 

    Розширювати знання про родинні традиції, їх значення
    в житті людини 

    Виховувати самоповагу, шанобливе ставлення
    до старших, толерантність

    Моя матуся

    У гості до бабусі й дідуся

    З родини йде життя людини (родинні свята, традиції)

    Ти і твоє ім’я

    Проект «Усі мами планети Земля» 

    Міні-проект «Моя родина —
    моя гордість»: виготовлення родинного дерева, колажу «Найстарші члени нашої родини»

    Квітневий край

    Ознайомлювати з народною традицією плести вінки

    Формувати уявлення про рослинні та тваринні
    символи

    Виховувати повагу та ціннісне ставлення до народної символіки

    Навчати дітей різних способів виготовлення писанок 

    Уточнювати й розширювати знання про значення символічних елементів оздоблення писанок 

    Виховувати акуратність, працелюбність, повагу
    до народних традицій

    Великодні свята

    Чарівний вінок
    (обряд закосичення)

    Рослини-символи
    та обереги

    Тварини, що дарують щастя

    Міні-музей «Писанки»

    Створення альбому «Квітуча Україна»: картинки, легенди, вірші про рослини-символи

    Без минулого немає майбутнього

    Систематизувати та закріплювати набуті знання
    про історичне минуле рідного краю, українські народні традиції та їх значення в житті людини

    Формувати толерантне ставлення до представників інших національностей

    Виховувати повагу та любов до рідного краю, України, народних традицій 

    Стежинами Батьківщини

    «І чужому научайтесь,
    й свого не цурайтесь»

    Мій рідний край —
    моя гордість!
    (підсумкове заняття)

    Виставка «Нехай завжди буде мир»

    Виставка малюнків «Наше місто
    в майбутньому»


    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    rchniy-plan-patrotichnogo-vihovannya-v-ditsadkucikl-tematichnih-blokv-z-ukrayinoznavstva.rar [291,91 Kb]
    (Придбали цей файл: 244)

    Національно-патріотичне виховання: презентація

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    naconalno-patrotichne-vihovannya-prezentacya.rar [3,4 Mb]
    (Придбали цей файл: 293)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Батьківський куточок / Діткам дошкільнятам / Документація асистента вчителя

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.