• Популярні новинки

    Мій кабінет


    Наша сторінка ФБ


    » » Індивідуальна картка розвитку дитини

    Шкільна скарбничка НУШ



    Індивідуальна картка розвитку дитини
    Індивідуальна картка розвитку дитини

    Індивідуальна карта розвитку дитини

    ПІБ дитини________________________________________________________________

    Дата народження___________________________________________________________

    Домашня адреса____________________________________________________________


    Данні психолого-педагогічного обстеження


    1.Чи легко вступає у контакт при обстеженні____________________________________

    Бесіда:

    1. Як тебе звуть?______________________________________________________________
    2. Скільки тобі років?__________________________________________________________
    3. Ти хлопчик чи дівчинка?_____________________________________________________
    4. Як звуть мама і тата?________________________________________________________


    Характеристика індивідуального розвитку


    Особливості сприйняття

    1. Сприйняття предмета, картинки (впізнавання предмета в схематичному, пересічному зображенні)_________________________________________________________________

    2. Виділення в предметі істотних деталей, частин_________________________________

    3. Уміння домальовувати предмет ______________________________________________

    4. Сприйняття величини ______________________________________________________

    5. Сприйняття кольору:

    а) використовуючи безмовну інструкцію, перевірити, співвідносить чи колір_______________________________________________________________________

    б) чи розрізняє кольори_______________________________________________________

    в) розрізняє і знає назви кольорів_______________________________________________

    6. Сприйняття форми

    - знає, диференціює основні геометричні фігури__________________________________

    - дізнається форми в малюнку, в предметі________________________________________

    7. Сприйняття простору

    - розрізняє праву і ліву сторону на собі, на іншу людину _______________________________________________________________________

    - скласти розрізну предметну картинку (по вертикалі, горизонталі, діагоналі) ______________________________________________________________

    - орієнтується в просторі _______________________________________________________________________

    - розуміння прийменників (простих, складних) ______________________________________________________________________

    8. Сприйняття часу (частини доби, пори року) _______________________________________________________________________


    Рівень довільного уваги, сенсомоторної координації, навичок дрібної моторики


    1. змалював картинку «будиночок»:

    Оцінки: 1б - неправильне зображення елементів

    1б - заміна одного елемента іншим

    1б - відсутність одного елемента

    1б - розрив між лініями

    0б - відтворення без помилок

    Аналіз результатів: 0б - достатня увага, сформований навик моторики

    1-2Б - середній рівень уваги і навички моторики більше 2б - низький рівень уваги і навички моторики.__________________________________________________________

    2. Уміння візуально планувати виконання завдання ( «Лабіринт», «Проведи зайчика до морквині» і т.п.) _____________________________________________________________


    Особливості розвитку пам’яті. 


    1. Швидкість запам'ятовування, точність відтворення. Запам'ятати і викласти 4 картинки (до 4 картинок додати 2 картинки яких не було) в будь-якому порядку 1-5 разів, потім через 50-60 хвилин).__________________________________________________________

    2. Швидкість запам'ятовування, точність відтворення. Запам’ятати і відтворити 4 звуки ) в будь-якому порядку 1-5 разів, потім через 50-60 хвилин)___________________________



    Особливості мислення


    1. Невербальна класифікація геометричних фігур:

    - чи розуміє безмовну інструкцію при розкладанні геометричних фігур за певною ознакою (колір, форма) ______________________________________________________

    (Використовуються 5 – 10 карток із зображенням геометричних фігур)

    2. Здатність до узагальнення (по картинці)

    а) за призначенням (що можна одягти, їсти) _____________________________________

    б) назва узагальнюючого слова ________________________________________________

    3. Класифікація узагальнюючих понять (посуд, чашка)_____________________________ 

    4. Виключення зайвого предмета (4-й зайвий) ____________________________________


    Особливості мови


    1. Розуміння словесної інструкції (регулююча функція мови) ______________________

    2. Обсяг пасивного словника (за предметними, сюжетними картинками) _____________

    3. Обсяг активного словника (за предметними, сюжетними картинками) _____________

    4. Особливості фразової мови (питально-відповідна, самостійна) ____________________

    5. Стан зв’язного мовлення (скласти розповідь по мало сюжетному зображенні, по серії картинок, переказ короткого тексту).


    Розвиток елементарних математичних уявлень


    1. Перерахунок предметів до 5-10 ______________________________________________

    2. Співвідношення даної кількості з кількістю пальців _____________________________

    3. Рахункові операції (порахувати от одного до 10)________________________________


    Конструктивна діяльність


    1. Уміння будувати за зразком_________________________________________________

    2. Будує по графічному малюнку ______________________________________________

    3. Будує самостійно _________________________________________________________

    Особливості емоційно-вольової сфери


    1. Емоційна реакція дитини на сам акт обстеження ________________________________

    2. Характер діяльності:

    а) прояв інтересу до завдання, стійкість інтересу _________________________________

    б) цілеспрямованість діяльності ________________________________________________

    в) наявність самоконтролю в діяльності _________________________________________

    (Чи потребує допомоги, а якою мірою)

    3. Розуміння емоційного сенсу картинок, текстів _________________________________

    4. Емоційна стійкість (нестійкість) поведінки ____________________________________

    5. Контактність в спілкуванні з дорослими, дітьми ________________________________


    Висновки

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    ndivdualna-karta-rozvitku-ditini.rar [294,15 Kb]
    (Придбали цей файл: 71)


    Схожий цікавий матеріал!


    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Діткам дошкільнятам / Вихователю-методисту ЗДО

    На головну




    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.