-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра" -
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Наші гості: 21

- 13-05-2022, 17:13
- 4 899
- 0
Індивідуальна карта розвитку дитини
ПІБ дитини________________________________________________________________
Дата народження___________________________________________________________
Домашня адреса____________________________________________________________
Данні психолого-педагогічного обстеження
1.Чи легко вступає у контакт при обстеженні____________________________________
Бесіда:
- Як тебе звуть?______________________________________________________________
- Скільки тобі років?__________________________________________________________
- Ти хлопчик чи дівчинка?_____________________________________________________
- Як звуть мама і тата?________________________________________________________
Характеристика індивідуального розвитку
Особливості сприйняття
1. Сприйняття предмета, картинки (впізнавання предмета в схематичному, пересічному зображенні)_________________________________________________________________
2. Виділення в предметі істотних деталей, частин_________________________________
3. Уміння домальовувати предмет ______________________________________________
4. Сприйняття величини ______________________________________________________
5. Сприйняття кольору:
а) використовуючи безмовну інструкцію, перевірити, співвідносить чи колір_______________________________________________________________________
б) чи розрізняє кольори_______________________________________________________
в) розрізняє і знає назви кольорів_______________________________________________
6. Сприйняття форми
- знає, диференціює основні геометричні фігури__________________________________
- дізнається форми в малюнку, в предметі________________________________________
7. Сприйняття простору
- розрізняє праву і ліву сторону на собі, на іншу людину _______________________________________________________________________
- скласти розрізну предметну картинку (по вертикалі, горизонталі, діагоналі) ______________________________________________________________
- орієнтується в просторі _______________________________________________________________________
- розуміння прийменників (простих, складних) ______________________________________________________________________
8. Сприйняття часу (частини доби, пори року) _______________________________________________________________________
Рівень довільного уваги, сенсомоторної координації, навичок дрібної моторики
1. змалював картинку «будиночок»:
Оцінки: 1б - неправильне зображення елементів
1б - заміна одного елемента іншим
1б - відсутність одного елемента
1б - розрив між лініями
0б - відтворення без помилок
Аналіз результатів: 0б - достатня увага, сформований навик моторики
1-2Б - середній рівень уваги і навички моторики більше 2б - низький рівень уваги і навички моторики.__________________________________________________________
2. Уміння візуально планувати виконання завдання ( «Лабіринт», «Проведи зайчика до морквині» і т.п.) _____________________________________________________________
Особливості розвитку пам’яті.
1. Швидкість запам'ятовування, точність відтворення. Запам'ятати і викласти 4 картинки (до 4 картинок додати 2 картинки яких не було) в будь-якому порядку 1-5 разів, потім через 50-60 хвилин).__________________________________________________________
2. Швидкість запам'ятовування, точність відтворення. Запам’ятати і відтворити 4 звуки ) в будь-якому порядку 1-5 разів, потім через 50-60 хвилин)___________________________
Особливості мислення
1. Невербальна класифікація геометричних фігур:
- чи розуміє безмовну інструкцію при розкладанні геометричних фігур за певною ознакою (колір, форма) ______________________________________________________
(Використовуються 5 – 10 карток із зображенням геометричних фігур)
2. Здатність до узагальнення (по картинці)
а) за призначенням (що можна одягти, їсти) _____________________________________
б) назва узагальнюючого слова ________________________________________________
3. Класифікація узагальнюючих понять (посуд, чашка)_____________________________
4. Виключення зайвого предмета (4-й зайвий) ____________________________________
Особливості мови
1. Розуміння словесної інструкції (регулююча функція мови) ______________________
2. Обсяг пасивного словника (за предметними, сюжетними картинками) _____________
3. Обсяг активного словника (за предметними, сюжетними картинками) _____________
4. Особливості фразової мови (питально-відповідна, самостійна) ____________________
5. Стан зв’язного мовлення (скласти розповідь по мало сюжетному зображенні, по серії картинок, переказ короткого тексту).
Розвиток елементарних математичних уявлень
1. Перерахунок предметів до 5-10 ______________________________________________
2. Співвідношення даної кількості з кількістю пальців _____________________________
3. Рахункові операції (порахувати от одного до 10)________________________________
Конструктивна діяльність
1. Уміння будувати за зразком_________________________________________________
2. Будує по графічному малюнку ______________________________________________
3. Будує самостійно _________________________________________________________
Особливості емоційно-вольової сфери
1. Емоційна реакція дитини на сам акт обстеження ________________________________
2. Характер діяльності:
а) прояв інтересу до завдання, стійкість інтересу _________________________________
б) цілеспрямованість діяльності ________________________________________________
в) наявність самоконтролю в діяльності _________________________________________
(Чи потребує допомоги, а якою мірою)
3. Розуміння емоційного сенсу картинок, текстів _________________________________
4. Емоційна стійкість (нестійкість) поведінки ____________________________________
5. Контактність в спілкуванні з дорослими, дітьми ________________________________

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.