• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 19
      Наші гості: 19

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 

      - отсутствуют

       Останні наші відвідувачі: 





    Діти з особливими освітніми потребами (ООП)
    • 21-02-2022, 21:19
    • 2 073
    • 0
    Діти з особливими освітніми потребами (ООП)

    ЩО ТАКЕ ОСОБЛИВІ ОСВІТНІ ПОТРЕБИ?

    Освітні потреби можуть впливати на здатність дитини до навчання:
     – читання та письмо, наприклад, тому що вони мають дислексію 
    – здатність розуміти речі
    – поведінка і нездатність до спілкування
    – фізична вада

    НАВЧАННЯ

    • Щоб зрозуміти, використовуйте короткі та прості речення.

    • Часто повторюйте вказівки.

    • Запитайте учня, чи потрібні додаткові роз’яснення.

    • Зведіть відволікання та переходи до мінімуму.

    • Навчайте певних навичок, коли це необхідно.

    • Забезпечте заохочувальне та сприятливе середовище навчання.

    • Використовуйте альтернативні навчальні стратегії та альтернативні методи оцінювання.

    • Чітко навчіть організаторським здібностям.

    • Вивчіть відмінність між буквальною та образною мовою.

    • Зосередьте увагу учня на критичних відмінностях під час викладання концепцій.

    • Усуньте відволікаючі фактори, які можуть відволікати учня від навчання.

    • З часом збільшувати складність виконання завдань.

    • Навчити учня правилам прийняття рішень щодо відрізнення важливих від неважливих деталей.

    • Використовуйте разом стратегії запам’ятовування, такі як детальна репетиція та групування інформації.

    • Використовуйте такі стратегії, як розділення, формування назад (спочатку навчіть останню частину навику), формування вперед та моделювання ролей.

    • Використовуйте мнемотехніку (слова, речення, малюнки, прилади або прийоми для поліпшення або зміцнення пам’яті).

    • Змішуйте завдання з високою ймовірністю (простіші завдання) із задачами з меншою ймовірністю (складніші завдання).

    • Для пояснення нових понять використовуйте конкретні предмети та приклади.

    • Не перевантажуйте учня кількома складними інструкціями.

    • Чітко скажіть, що саме ви хочете, щоб учень робив.

    • Не думайте, що сьогодні учень буде виступати так само, як і вчора.

    • Поставте всі вміння в контекст, щоб була мета вивчення певних завдань.

    • Залучайте до навчальної діяльності сім’ї.

    • Розробити процедуру для того, щоб учень звернувся за допомогою (наприклад, картка -репліка, підняття руки).

    • Коли виявляється, що учневі потрібна допомога, запитайте, чи можете ви допомогти.

    • Майте на увазі, що учень може лікуватися ліками, які можуть вплинути на продуктивність та швидкість обробки.

    • Дотримуйтесь високих, але реалістичних очікувань щодо заохочення соціального та освітнього потенціалу.

    • Ідіть маленькими впорядкованими кроками і часто переглядайте кожен.

    • Підкресліть успіхи учня.

    • Подумайте про альтернативні види діяльності, які були б менш складними для учня, зберігаючи при цьому ті ж або подібні цілі навчання.

    • Забезпечте безпосереднє навчання навикам читання.

    • Запропонуйте “стандартні” друковані та електронні тексти.

    • Надайте конкретні та негайні коригуючі відгуки.

    • Заохочуйте учнів використовувати під час іспитів методи розслаблення та інші методи зменшення стресу.

    • Дайте більше часу на іспити, тести та вікторини.

    • Покажіть, що ви маєте на увазі, а не просто давайте словесні вказівки.

    • Використовуйте візуальну підтримку, коли повідомляєте нову інформацію усно.

    • Надайте студенту практичні матеріали та досвід.

    • Розбивайте довші нові завдання на маленькі кроки.

    • Продемонструйте кроки у завданні та попросіть учня виконати кроки один за одним.

    • Зверніться до учня та використовуйте тон голосу відповідно до його віку.

    Гра, як засіб ефективного навчання для дітей з інтелектуальними порушеннями.


    В даній розробці ви можете знайти методичні рекомендації щодо навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями. Наведено приклади ігрових моментів та занять на уроках, подано дидактичні розробки та посилання де їх можна завантажити в повному обсязі.

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    dti-z-osoblivimi-osvtnmi-potrebami-oop.rar [1,27 Mb]
    (Придбали цей файл: 227)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.