• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 48
      Наші гості: 47

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 
      - отсутствуют



    » » Календарне планування дизайн і технології 5 клас II семестр



    Календарне планування дизайн і технології 5 клас II семестр
    • 1-02-2022, 16:39
    • 8 375
    • 0
    Календарне планування дизайн і технології 
    5 клас II семестр

    Календарно-тематичне планування з «ТЕХНОЛОГІЙ» у 5 класах НУШ за навчальною програмою на основі модельної навчальної програми «ТЕХНОЛОГІЇ. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Кільдеров Д.Е., Мачача Т.С., Юрженко В.В., Луп’як Д.М.). 

    на  2021/2022 н.р.

    70 годин на рік / 2 години на тиждень

    ІІ семестр Блок І

    № уроку

    Дата 

    Тема уроку

    Види навчальної діяльності

    Зміст навчального предмета

    Зміст практичної роботи

    Технологічний продукт

    Розділ 1. Традиційні і сучасні технології декоративно-ужиткового мистецтва


    33-34

    12.01

    Вступ. 

    Який він – рукотворний світ декоративно-ужиткового мистецтва. 


    Вступний інструктаж. Інструкція №…


    Тема 1.1. 

    Виявлення потреби у виготовленні виробів

    З бісеру

    Особливості шкільної майстерні, правилами поводження в ній.

    Порівняння зразків традиційних видів декоративно- ужиткового мистецтва за характерними ознаками, обрядові, інтер'єрні, побутові, святкові вироби за їх функціями


    Вибір об’єкта праці для його виготовлення бісеру та оздоблення


    Матеріали, що

    використовуються для вивчення модуля

    Історія розвитку знарядь праці для          бесероплетіння. 

    Робоче місце. Інструменти та пристосування для

    виготовлення виробу з     бісеру.

    Шкільна майстерня


    Ремесла та декоративно- ужиткове мистецтво у

    історичному просторі та повсякденному житті

    Обрядові, інтер'єрні, побутові, святкові вироби з        бісеру та намистин. Їх функції


    Визначення властивості матеріалів натурального походження, корисні для здоров’я людини властивості матеріалів.

    доцільність використання бісеру.

    Вибір об’єкта праці для виготовлення,

    формулювання мети й завдання виготовлення особистісно і соціально значущого виробу, історична довідки про моделі-аналоги обраного об’єкта праці з бісеру та намистин.

    Правила безпечної праці та санітарних норм 


    Банк ідей


    Брошка

    «Червоний мак ».

    35-36

    19.01

    Тема 1.2. 

    Що впливає на якість виготовлення виробу з бісеру та намистин. Послідовне виготовлення виробу

    Конструкція виробу. Деталь як одиниця виробу

    Елементи графічної грамотності. Креслярські інструменти, приладдя і матеріали. Масштаб

    Технологічна послідовність виготовлення обраного виробу з бісеру.

    Засоби художньої виразності композиції виробу. Елементи композиції. Точки і лінії.

    Фігури. Форма. Колір.

    Простір.

    Організація робочого місця 

    підготовка матеріалів, інструментів та пристосуваннь, 

    розмічання деталі виробу з бісеру та намистин, зокрема за допомогою шаблонів, виконання технологічних операції і, дотримуючись правил безпечної праці, санітарних норм.

    Технологічна карта на виготовлення виробу


    Брошки “ Червоний мак”

    37-38

    26.01

    Тема 1.3. 

    Що сприяє естетичності виробу у техніці вишивання бісером.

    Етнодизайн

    Композиція виробів

    декоративно-ужиткового

    мистецтва в різних регіонах України

    Засоби художньої виразності композиції виробу з         бісеру та намистин.


    Елементи композиції. Точки і лінії.

    Фігури. Форма. Колір.

    Простір. Стилізація малюнка. 

    Матеріали й інструменти для

    декорування деталей виробу вчителя

    розмічання місця на деталях виробу для його декорування

    вибір способів перенесення візерунка для декорування виробу

    технологічні операції декорування й остаточної обробки виробу, раціональний  розподіл часу.


    Начерк. Ескізний малюнок. Послідовне опорядження виробу з бісеру та намистин.

    39-40

    02.02

    Тема 1.4. 

    Як правильно оцінити власноруч виготовлений виріб з бісеру. 

    Ознаки якості виготовленого виробу

    Експертна оцінка Раціональне використання

    матеріалів, 

    Способів оброблення і з’єднання деталей з бісеру..


    Естетичні критерії

    оригінальність форм, 

    кольорове рішення, 

             складність форми. 

    Оцінка якості виготовленого виробу з бісера відповідно до заданих вимог (функціональних,

    технологічних, естетичних, економічних тощо).


    Брошка “Червоний мак”

    Підсумкове оцінювання

    ІІ. Технології виготовлення народної і    сучасної  іграшки

    41-42

    09.02

    Тема 1.1. Як виявити потреби у виготовленні технології виготовлення народної і    сучасної  іграшки.

    Вибір об’єкта праці для його виготовлення й оздоблення


    Матеріали, що

    використовуються для вивчення

    модуля

    Історія розвитку знарядь праці в межах обраного модуля


    Робоче місце. Інструменти та пристосування для

    виготовлення виробу.

    Визначення властивості матеріалів натурального походження, корисні для здоров’я людини властивості матеріалів

    аналіз,

    доцільність використання вторинних матеріальних ресурсів.

    Вибір об’єкта праці для виготовлення,

    формулювання мети й завдання виготовлення особистісно і соціально значущого виробу, історична довідки про моделі-аналоги обраного об’єкта праці.

    Правила безпечної праці та санітарних норм 


    Банк ідей


    «Лялька -мотанка».

    43-44

    16.02

    Тема 1.2. Що впливає на якість виготовлення народної або   сучасної  іграшки.

    Конструкція виробу. Деталь як одиниця виробу

    Елементи графічної грамотності. Креслярські інструменти, приладдя і матеріали. Масштаб

    Технологічна послідовність виготовлення обраного виробу.

    Засоби художньої виразності композиції виробу. Елементи композиції. Точки і лінії.

    Фігури. Форма. Колір.

    Простір.

    Організація робочого місця 

    підготовка матеріалів, інструментів та пристосуваннь, 

    розмічання деталі виробу на матеріалі, зокрема за допомогою шаблонів, виконання технологічних операції і, дотримуючись правил безпечної праці, санітарних норм.

    Технологічна карта на виготовлення виробу


    «Лялька -мотанка».

    45-46

    23.02

    Тема 1.3. Що сприяє естетичності народної та   сучасної  іграшки.

    Етнодизайн

    Композиція виробів

    декоративно-ужиткового

    мистецтва в різних регіонах України

    Засоби художньої виразності композиції виробу. 


    Елементи композиції. Точки і лінії.

    Фігури. Форма. Колір.

    Простір. 

    Матеріали й інструменти для

    декорування деталей виробу вчителя

    розмічання місця на деталях виробу для його декорування

    вибір способи перенесення візерунка для декорування виробу

    технологічні операції декорування й остаточної обробки виробу, раціональний  розподіл часу.

    Стилізація малюнка виробу


    «Лялька -мотанка».

    47-48

    02.03

    Тема 1.4. Як правильно оцінити власноруч виготовлену народну або   сучасну  іграшку.

    Ознаки якості виготовленого виробу

    Експертна оцінка Раціональне використання

    матеріалів, 

    Способів оброблення і з’єднання деталей.


    Естетичні критерії

    оригінальність форм, 

    кольорове рішення, 

             складність форми. 

    Оцінка якості виготовленого виробу відповідно до заданих вимог (функціональних,

    технологічних, естетичних, економічних тощо).


    “Лялька-мотанка”

    Підсумкове оцінювання

    Розділ 2. Технології в побутовій діяльності

    ІІІ. Естетика житла та довкілля

    49-50


    Тема 2.1. 

    Як вирішувати практичні завдання в побуті.

    Товарні знаки. Маркування

    товарів


    Побутова техніка у виконанні практичних завдань.

    Прогнозування наслідків діяльності в побуті, корисні для здоров’я елементи життєвого простору, складання плану власної діяльності для розв’язання побутової проблеми.

    Читання та розшифровка маркування товарів, товарні та інші знаки, використання цифрових пристроїв. Аналіз інформації про матеріали і техніку. 

    Розв’язання практичних завдань у побуті  з використання різних видів побутової техніки для вирішення побутових завдань.

    51-52

    09.03

    Тема 2.2. Як дбати про власний і спільний добробут у побуті.

    Сортування відходів під час виконання практичних завдань у побуті. 


    Вторинні матеріальні ресурси в реалізації нових проектів.


    Розв’язання побутових проблем сортування побутових відходів, під час виконання практичних завдань у побуті.


    Оцінювання результатів

    власної побутової діяльності.

    Власноруч створений виріб, 

    зокрема - з

    використанням вторинних матеріальних ресурсів.

    Підсумкове оцінювання




    Розділ 3. Алгоритм виконання навчального проєкту

      Тематика проєкту «Панно (інсталляція) за мотивами українських народних казок»

    53-54

    16.03

    Тема 3.1. Проєктування нового виробу. Вибір об’єкта проєктування.

    Сфери потреб людини і

    навколишнього середовища

    Основні складові проєкту.

    Типи проєктів.




    Формулювання теми, мети і завдань проєктно- технологічної діяльності

    Критерії, яким має відповідати майбутній виріб.

    Історична довідка про обраний об’єкт проєктування

    Цифрові засоби проєктно- технологічної діяльності.

    Власне

    продукування ідеї для вибору об’єкта проєктування, тема, мета і завдання проєкту. 

    План власної проєктно- технологічної діяльності.  


    55-56

    23.03

    Тема 3.2. 

    Художнє конструювання об’єкта проєктування.

    Вироби-аналоги

    Художні засоби побудови композиції декоративно- ужиткового мистецтва

    Творчі методи формотворення:

    біоформи та 

    комбінаторика.

    Прогнозування доцільності і наслідків проєктно- технологічної діяльності.


    Продукування ідеї та відображення її у зручній формі,

    декоративно-ужиткове мистецтво у власній проєктній творчості,

    творчі методи проєктування у процесі 

    відповідно до раніше визначених критеріїв.

    Створення банку ідей щодо об’єкта проєктування, художнє конструювання

    оцінка розробленої моделі виробу.

    Модель

    майбутнього виробу. Ескіз. Малюнок. Макет.

    57-58

    06.04

    Тема 3.3. 

    Технічне конструювання об’єкта проєктування та визначення технологічної послідовності його виготовлення.

    Дослідження умов виготовлення спроєктованої моделі виробу. Матеріальні і часові ресурси

    Розробка плану дій, документація. Маркетингові дослідження. 

    Повага до результатів праці інших осіб.

    Відгуки користувачів готового виробу.

    Технічний опис та  характеристики, послідовність  моделі виробу. Добір матеріалів, проєктуванняm та  технологічної послідовності виготовлення.


    Виконання технічного малюнка або ескізу деталей виробу,

    добір конструкції виробу,  

    добір матеріалів для виготовлення виробу, 

    розрахунок необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу.

    Технічний малюнок, технологічна карта.

    59-60

    13.04

    Тема 3.4.1 Технологія виготовлення спроєктованого виробу.

    Організація технологічної діяльності.

    Способи оброблення матеріалів.

    Робоче місце. 

    Раціональне використання матеріалів.


    Безпечне використання і зберігання інструментів, пристосувань та матеріалів.

    Розмічання деталі виробу на

    матеріалі, зокрема за допомогою шаблонів  або  креслярських інструментів тощо.


    Виконання технологічних операції виготовлення виробу у визначеній послідовності з

    дотриманням правил безпечної праці.

    Виготовлення деталей виробу у визначеній послідовності з

    дотриманням правил безпечної праці.

    61-62

    20.04

    Тема 3.4.2 Технологія виготовлення спроєктованого виробу.

    Технологія оброблення та  з’єднання деталей з різних матеріалів. Використання та добір інструментів, пристосувань та матеріалів.

    Добір матеріалів та 

    розрахунок необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу, технологічна послідовність виготовлення виробу, 

    добір інструментів і

    пристосуваннь. відповідно до технологічної послідовності виготовлення виробу.


    Виконання запланованих технологічнихоперації у визначеній послідовності, раціонально розподіляючи час.

    Виготовлення та монтаж  деталей виробу з дотриманням правил безпечної праці.

    63-64

    27.04

    Тема 3.5. Оцінювання і презентація результатів проєктно-технологічної діяльності.

    Продуктивність проєктно- технологічної діяльності

    Оцінювання і

    самооцінювання результатів проєктно-технологічної

    діяльності. Форми і засоби презентації результатів проєктно- технологічної діяльності, (портфоліо).

    Самооцінювання й оцінювання створеного виробу за вимогами та попередньо виробленими критеріями. 

    Експертна оцінка створеного виробу.

    Можливості реалізації готових виробів, поширення інформації про них. 

    Презентація результатів проєктно-технологічної діяльності

    Реклама готового виробу.

    Переваги власноруч виготовлених виробів.

    Відгуки користувачів готового виробу.

    Підсумкове оцінювання



    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    kalendarne-planuvannya-dizayn-tehnologyi-5-klas-ii-semestr.rar [301,51 Kb]
    (Придбали цей файл: 1058)




    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Середні класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.