• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 30
      Наші гості: 28

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 



    » » Навчально-виховне заняття до дня доброти для учнів 1-4 класів



    Навчально-виховне заняття до дня доброти для учнів 1-4 класів
    • 27-09-2022, 17:18
    • 1 796
    • 0
    Навчально-виховне заняття до дня доброти для учнів 1-4 класів
    Мета навчально- виховного заходу: Вчити ввічливому спілкуванню з ровесниками, дорослими. Збагачувати словниковий запас учнів, узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях. Виховування в учнів ввічливість, чемність, доброзичливість,милосеря.

    Мета: Вчити ввічливому спілкуванню з ровесниками, дорослими. Збагачувати словниковий запас учнів, узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях. Виховування в учнів ввічливість, чемність, доброзичливість,милосеря.

    Обладнання: костюми казкових героїв, комп’ютер, плакати з написами прислів’їв.


           (над дошкою надпис «Життя дається на добрі справи»,  малюнки)

    (мелодія „Сюрприз”)


    Сорока: Скре – ке – ке! Скре – ке - ке! Це початкова школа? Я принесла вам звістку-запрошення на засідання КВД – Клубу Вихованих Дітей!


    Вчитель: Добрий день! Починаємо засідання КВД - Клубу Вихованих Дітей! 

             Тема нашого засідання «Життя дається на добрі справи».


    Але перед тим,як розпочати наше засідання,дайте відповідь на запитання:

    -Чи повна ця посудина? (наповнена камінням)

    -Так(вчитель досипає в посудину пісок)

    -А тепер?

    -Так(вливає води )

    -А зараз?

    Подібно до цієї посудини , ми будемо збагачуватися знаннями про добрі справи. Адже вони бувають великими , як це каміння , і зовсім маленькими , як ці піщинки , а також життєво необхідними , як ця вода .

    Отже , прошу всіх членів КВД прийняти участь в обговоренні цієї теми. Тож відкриваємо наш захід чудовими словами привітання

                                 Пісня «Добрий день»

    Треба всім нам привітатися :

    -Добрий день!

    Дружно весело сказати

    -Добрий день!

    Вліво-вправо повернемось ,

    Туди-сюди усміхнемось!

    -Добрий ,добрий ,добрий день!

    Всіх гостей ми привітаєм

    -Добоий день!

    І здоров’я побажаєм

    -Добрий день!

    Вліво-вправо повернемось,

    Туди – сюди усміхнемось.

    Добрий,добрий,добрий день! 


             


    1 – а дитина:     Усміхнемось всім навколо:

                                Небу, сонцю, квітам, людям!

                                і побачимо одразу – 

                                День для нас привітним буде!


    2 - а дитина:     Все – із доброго чи злого  - 

                                Починається з малого:

                                Листя виросте з листочка,

                                З нитки витчеться сорочка,

                                Хліб – з маленької зернини,

                                Дощ – із чистої краплини!

    3 – я дитина:     До всіх сердець, як до дверей,

    Є ключики малі.

    Їх кожен легко підбере,

    Якщо йому не лінь.

    Ти мусиш, друже, знати їх,

    Запам'ятать неважко:

    Маленькі ключики твої -

    "Я дякую" й "Будь ласка!"


    Вчитель: А зараз вам необхідно пройти випробування. Воно нескладне, адже ви добре знаєте , що таке добро, а що таке зло. Перед вами незвичайні дерева . з яких пообсипалося листя. Поверніть їх на відповідні дерева.

    Листочки: допомога старшим; не вмиватися; шанувати працю інших людей; берегти і охороняти природу; робити комусь зле, якщо цього ніхто не бачить; бути вихованим; бути стриманим галасувати , якщо хтось відпочиває ; обманювати; заздрити іншому; добре вчитися ; багато читати; не слухати своїх батьків; у біді допомагати друзям; насміхатися з чужого горя ; ображати інших ; захищати слабких ; доглядати за тваринами ; всі завдання виконувати вчасно; лінуватися; за виконану справу не вимагати нагороду; дотримуйся  свого слова…

    -Діти , поглянте, як виглядають ці дерева. Яке більше до вподоби ?

    Давайте , виберемо дерево і станемо біля нього , щоб набратися енергії.

             Наші діти вивчали правила культурної поведінки. Зараз вони свої знання продемонструють.


    1-а дитина:                 „Доброго ранку!” – мовлю я звичаєм,

                                „Доброго ранку!” – кожному зичу я.

                                „Доброго дня вам!” – людям бажаю.

                                „Вечором добрим!” -  стрічних вітаю

                                І посміхаються у відповідь люди,

                                Добрі слова ж бо для кожного любі!


    2-а дитина:       З добрим ранком всіх вітаю,

                                Як іду із хати,

                                І кажу всім «на добраніч»,

                                Як лягаю спати.

                                І «спасибі», й «дуже прошу»,

                                «вдячна вам», «будь ласка» - 

                                Словом, радість всім приношу, 

                                Світ стає, як казка.


    3 – я дитина:     Якщо ти когось штовхнув,

                                Треба „Вибачте” сказати.

                                А щоб хтось тебе почув,

                                То „будь ласка” поспівати.


    4 – а дитина:     Я знайомих як зустріну,

                                Привітаюсь неодмінно:

    -Добрий ранок! Добрий день!


    5 – тадитина: «Всім привіт», «Бувай здорова»,

                                «Дякую красненько!»

                                Ось яка чарівна мова

                                Радує серденько.

                                Треба дякувати всім,

                                Хто тобі допомагає.

                                Ну, а зараз ми усім

                                Нашу пісню заспіваєм!


    Якщо добрий ти

    (Сл. М. Пляцковського, муз. Б. Савельєва)


    1. Дощик босоніж по землі пробіг,

    Клени по плечах плескав.

    Якщо день ясний – то лунає сміх,

    А коли все навпаки – кепсько.     


    1. Чуєш, як дзвенять в небі промінці –

    Сонячні ясні струни.

    Якщо добрий ти – хороше усім,

    А коли все навпаки – сумно.


    1. Кожному свою посмішку лиши, 

    Радість тим, кому важко.

    Якщо заспівать – легко на душі,

    А коли все навпаки –важко.


    Вчитель:- Діти , не одразу ви стали такими уважними, слухняними, добрими,   чемними. Давайте послухаємо, які випадки , подібні до цих , могли траплятися з вами: (інсценування)


    САШКО

                       В трамваї переповненім

                       Сашко з м’ячем сидить.

                       А біля нього згорблений 

                       Старий  дідусь стоїть..

                       Хтось до Сашка звертається:

    - Чи вас у школі вчать,

    Як місце дати старшому,

    Як старість поважать?

    - Та вчать, – Сашко відказує, - 

    Але у дану мить

    Розпочались канікули

    І нас ніхто не вчить...


    Вчитель: - А як би ви вчинили ? (Відповіді дітей : Сідайте , будь ласка.Дякую)

                     - Ось дідусь відповів: «Спасибі!»

                    -А чи знаєте ви , коли вживається це слово ? А історію його виникнення хочете знати? Послухайте .

               

              Дрімучим лісом ішли двоє , дідусь і внук. Було душно , подорожнім хотілося пити. Та ось вони підійшли до струмка. Тихо дзюрчала холодна вода. Мандрівники нахилилися і напилися. Дідусь сказав : «Спасибі тобі, струмочку ». Хлопчик усміхнувся . «Чого ти смієшся?» - запитав дідусь. «Навіщо ви , дідусю , сказали струмочку спасибі ? Адже він нежива істота , не почує ваших слів , не дізнається про вашу подяку». «Це так, - відповів дідусь. – Струмочок не почує. Якби води напився вовк, він міг би і не дякувати . Але ж ми не вовки , а люди . Людина говорить спасибі , щоб не стати вовком ».


    -Діти , вдумайтеся в слова , сказані дідусем . Як ви їх розумієте? 

          Попросіть гостей , нехай вони вам допоможуть.



    Слова з народження жде жорстокий вибір.

    Не кожен вислів вижить в мові зміг.

    Але звучить у всі віки спасибі !

    Спаси , мов, брате , тебе за це Біг.(Бог)

    (Спаси Біг , врятуй).Підберіть синонім.(Спасибі-Дякую)


                       НЕВВІЧЛИВИЙ ВЕДМІДЬ

                       Жив собі Ведмідь-гультяй,

                       Знав єдине слово „Дай!”

                       - Дай-но меду! Дай малини!

                       Дай і риби, і калини!

                       - Ну й неввічливий Бурмило! -

                       дорікали крокодили.

                       - Чи ж тобі завчити важко

                       Чарівні слова „Будь ласка”.     

                       

    Вчитель:    Яких слів не знав ведмідь?




    Вчитель:  Бути привітним, людям радіти,

                       Кажуть в народі: „Бажай добра”

                       В радості й горі хліб розділити – 

                       Ціла наука для вас, дітвора!

                       Існують правила життя давно в країні цій:

                       Для вас умова лиш одна6 навчись, оволодій!

                       На все життя запам’ятай крилаті ці слова:

                       „Мудрість народна - вічно жива”

    Отже , ми заглянемо в скарбничку народної мудрості. 

    1 – а дитина:     Шануй людей – і тебе шануватимуть!

    2 – а дитина:     Скромність прикрашає людину.

    3 - я дитина:     Хочеш мати у собі здоров’я – вітайся з усіма.

    4 - а дитина:     Розум і вихованість – брат і сестра.

    5 – а дитина:     Ввічливе слово – цілюще повітря.

    6 – а дитина:     Слово лікує, слово і ранить.

    7 - а дитина:     Слова щирого вітання кращі за частування.


    Вчитель: Я гадаю, що ви будете пам’ятати ці прислів’я. А зараз запрошуємо всіх завітати у гості до одного класу.

    Завдання:

    Послухайте уважно віршик про цей клас і спробуйте дати відповіді на такі запитання:

    – Що можна сказати про дітей цього класу? 

    - Чи можна з такого класу брати приклад? Чому?


             Нема ні миру, ні любові – 

             розтанули і щезли вмить.

             Розбив Віталік носа Вові,

             І той заплаканий стоїть.

             Замазали весь зошит Галі,

    Погане слово хтось сказав.

    Пішла біда гуляти далі…

    Хтось Колі ручку поламав.


    Скубнули Таню за косичку,

    вона ображена мовчить.

    З книжками скинули поличку…

    Ну як в такому класі жить?


    Де хлопці і дівчата б’ються

    І прозиваються весь час ,

    Де над бідою всі сміються…

    Скажіть мені, хіба це клас?


    Вчитель: А слова пісні «Божа дитина» будуть у нагоді цим дітям , а також , і нам. 

    1.Не дивись, маленьке очко ,де не слід (2р.)

    Бо пильнує Бог надміру , чи міцну ти маєш віру

    Не дивись, маленьке очко ,де не слід.

    2.Не роби ,маленька ручко , що не слід(2р.)

    Бо пильнує Бог надміру , чи міцну ти маєш віру

    Не роби , маленька ручко , що не слід.

    3.Не ходи ,маленька ніжко, де не слід(2р.)

    Бо пильнує Бог надміру , чи міцну ти маєш віру

    Не ходи ,маленька ніжко, де не слід.

    4.Не кажи, малий язичку ,що не слід.(2р.)

    Бо пильнує Бог надміру , чи міцну ти маєш віру

    Не кажи, малий язичку ,що не слід.

    5.Будьте чемні очка, ручки, язичок(2р.)

    Бо пильнує Бог надміру , чи міцну ти маєш віру

    Будьте чемні очка, ручки, язичок.



    Вчитель:  Наше свято продовжується. І я пропоную вам послухати поради  

    як стати чемними і вихованими хлопчиками і дівчатками

              Вони дуже прості і ви їх легко запам’ятаєте.


    1 – а дитина:     Поради для хлопців.

                                Для хлопців завжди дуже радий

                                Я дати ось які поради:

                                Увагу щоб звернуть на себе 

                                Як слід навчатися нам треба.

                                Не смикать дівчинку за коси,

                                Зробити все. що вона просить.

                                Усі дівчатка – солодунки

                                і полюбляють подарунки,

                                Не трактори і не наклейки,

                                А ляльку Барбі і цукерки.

                                Як будеш з школи з нею йти,

                                Допоможи портфель нести.

                                Не будь хвалько і задавака,

                                Не змушуй меншого заплакати.

                                Коли врахуєш ці поради, - 

                                Вона дружить з тобою рада.


    2- а дитина:       А тепер поради для дівчат!

                                У дівчат свої секрети.

                                Слід їм знати ці куплети:

                                Чисті руки, одяг, щічки,

                                в косах гарні білі стрічки – 

                                Все важливе для дівчаток

                                з голови до самих п’яток.

                                Та найбільше кавалери 

    цінять правильні манери.

    Галасувать, із кимось биться

    Для дівчаток не годиться.

    Більш за все не люблять хлопці

    Ябед, плакс і тих, хто в злості.

    Будеш все це пам’ятати – 

    Зможеш гарним другом стати.


    Технологія «Закінчи речення»

    - Отже, щоб бути вихованим хлопчиком необхідно … .

    - Бути вихованою дівчинкою означає  - … .

    Гра. «Якщо ти гарна дитина , то  повинна»


    Я зачитуватиму вам вислови , якщо в них правильна думка, ви піднімаєте праву руку , якщо неправильна - ліву руку.

    (Тільки думайти і піднімати руку треба швидко.)

    1.Робити комусь зле,якщо ніхто не бачить.

    2.Берегти та охороняти природу.

    3.шанувати працю інших людей.

    4.Галусувати, якщо хтось відпочиває.

    5.Бути вихованим,стриманим.

    6.Обманювати , вихвалятися.

    7.Насміхатися з чужого горя.

    8.Добре вчитися. Багато читати.

    9.Допомагати друзям у біді.

    10.Ділитися тим , що в тебе є.

    11.Не слухати батьків.

    12.Ображати інших і грубіянити.

    13.Захищати слабкого.

    14.Давати здачі кривдникам.

    15.Спати на уроках.

    16.Красти.

    17.Тікати з уроків.

    18.Не вчити домашнього завдання.

    19.Порушувати дисципліну.


    Вчитель:

    Гарна людина, справжня людина – то сонечко , яке зігріває все довкола своїми лагідними промінцями, своїм гарячим серденьком. Ви ще зовсім малі , але сонце в вас може бути дуже велике. І я погоджусь зі словами В.Гюго «У внутрішньому світі людини доброта – це сонце».

    Доброта роками не старіє,

    Доброта від холоду зігріє.

    І якщо вона, як сонце , світить,

    То радіють і дорослі , й діти.


    ВчительА зараз , на привалі Долоньок , я хочу , щоб ми всі стали промінчиками цього сонця і на своїх долонях написали хороші риси свого характеру.


    Промінчик

    Слова: Наталія Май Музику:Наталія Май


    Я сонячний промінчик

    В долоньки покладу

    Я сонячний промінчик

    До ладу доведу.


    Приспів:

    Світи, світи , промінчик,

    Віддай своє тепло,

    Щоб хоть на мить тепліше

    Усім , усім було.

    Щоб хоть на мить тепліше

    Усім, усім було!


    Я і чужих , і рідних,

    І всіх , кого люблю,

    Промінчиком чарівним

    Розраджу й звеселю.


    Приспів:

    Якщо в моїх долоньках

    Загасне раптом він,

    Я в сонечка на небі

    Візьми іще один.


    Приспів.


    Вчитель: -А тепер я хочу зібрати всі ваші долоньки – промінчики і випустити їх у вікно .

    Летіть, промінчики , поміж люди , несіть на крилах ці маленькі іскорки доброти , щоб всі , хто живе на цій прекрасній планеті Землі , жили ними кожен день із великою любов’ю в мирі і добрі. 

    (Показ слайдів)

    -Погляньте , кого ви можете зігріти своїми промінчиками ?

    А ще, діти, з чим же можна порівняти нам добру людину?

    1-а дитина  

    З чим можна порівняти нам добру людину?

    З небом безмежними в погідну днину.

    З сонцем , що сяє , всіх зігріває.

    З ніжністю мами , що нас обнімає.


    2-а дитина

    Із джерельцем , що дає нам водиці.

    Спраглим теплом і усмішкою тата

    І звітерцем , що злітає крилато.


    3-а дитина

    З хлібом духмяним, що з печі виймають 

    З веснами ще , як сади зацвітають.

    З теплим світанням , що ллє проміням.

    З чуйністю , ласкою й казкою мами.



    Добра пісня

      

    Не журись, посміхнись

    Бо добро сильніше зла!

    Озирнись, подивись,

    Скільки в світі є добра!


    Добрі очі тата й мами,

    Добрі, вірні, друзі з нами

    Добре серце сповнене тепла

    В полі квіти сині-сині

    За вікном цвіте калина

    Й Україна в нас вона одна


    Не журись, посміхнись

    Слово лагідне скажи

    Наче промінь весни

    Людям радість залиши



    Нам треба бути всім добрішими

    І не тримати в серці зла

    З добром і жити веселіше

    Яка б то доля не була

    Твори добро, і все вернеться

    Повір, сторицею до тебе

    Твори добро і посміхнеться

    До тебе Боженька із неба



    Вчитель:Не говори про доброту, коли ти нею сам не сяєш, коли у радощах витаєш , забувши про чужу біду!

    Чого ж варта в світі доброта? Чого варте милосердя наше?Розкаже ця легенда непроста устами наших друзів старших.

    (Стіл,стілець , лавка накрита старою рядниною , за толом сидить жінка, вечеряє.)

    Жінка 1. Скромна в мене вечеря.Шматок хліба і горнятко молока. Спасибі монахам, які живуть недалеко. Вони мені допомагають вижити.

    (Чути стукіт у двері .) Хто ж так пізно? Сховаю свою вечерю , бо треба буде ділитися.(Похапцем усе ховає , відкриває двері , заходить незнайомець.) 

    Незнайомець. Спасибі, що відкрили двері. Зірвалася така буря і дощ, що світу білого не видно. Я вам заважаю вечеряти?


    Жінка 1. (у бік). Мушу ділитися. (До незнайомця) Та яка в мене вечеря- черствий окраєць. Пригощайтеся.


    Незнайомець. Дякую. Я прийшов не за цим. Може, ви щось дасте двом нещасним , які прийшли в наш монастир. Буря знищила їхнє житло і вогонь блискавкиспалив усе майно, їм дуже важко. Допоможіть, чим можете.


    Жінка 1. Я така бідна. Живу з милостині.


    Незнайомець. Невже у вас нічого не знайдеться для обездолених?


    Жінка1. Піду , пошукаю.(Йде у протилежний куток  кімнати і говорить так , щоб не чув) .Чого я повинна когось жаліти  ? Мені здається,що біднішої від мене нема. Дам ось цю стару хустку. Колись мені її подарував мій ,тепер покійний,чоловік.


    Незнайомець. Невже у вас більше нічого нема?Пошукайте!


    Жінка 1.(сердито) Нема. Хіба не бачиш моїх злиднів?


    Незнайомець.  Якщо нема , то і за це спасибі.Піду вже.


    (Виходить,друга жінка сидить за столом , стукіт у двері, входить незнайомець.)


    Незнайомець. Я прийшов до вас просити допомоги для двох нещасних , які залишилися без домівки , одягу і їжі.


    Жінка 2. Сідайте до столу. Повечеряйте . А я зберу все необхідне . (Збирає речі) Це все , що я могла зібрати. Беріть і швидше несіть тим нещасним . А якщо потрібно,то приведіть їх до мене .

    (Незнайомець іде,з обох боків виходять дві жінки)


    Жінка 1. Буря знищила мою домівку і я ледве встигла вискочити,щоб не загинути під уламками.


    Жінка 2. І зі мною сталося те ж саме. Йдемо у монастир. Може , там нам допоможуть.

    (Виходить незнайомець)


    Незнайомець. (звертаючись до другої жінки). Ось , візьми все це, добра жінко. Ти сама себе нагородила за милосердя.


    Жінка 2. Але ж ти це брав для двох нещасних.


    Незнайомець. Ті нещасні – ви самі! (Дає хустку першій жінці) Ось тобі твоя хустка. Я гадаю,вона тебе зігріє .


    Жінка 1. Якби я знала , що ти про нас розповідав,то віддала б усе , що мала.


    Незнайомець. Звичайно. Для себе ти не пожаліла б нічого. Пам’ятай : «Багатий не той,хто багато набув,а той,хто багато роздав». 



    Вчитель: Дякуємо нашим друзям за добру пораду, будемо її дотримуватися і виконувати. Запрошуємо вас з нами продовжити свято.


    А тепер – найурочистіша хвилина!

    (звучить мелодія „Сюрприз”)


    Вчитель: Що ж, шановні дітки!  Я сьогодні переконалася, що ви  справді хочете бути чемними і вихованими, доброзичливими і ввічливими. 

    І тому я з радістю вам повідомляю, що ви, дівчатка, - „Юні леді”, а ви, хлопчики,- „Юні джентльмени”. А нагадуватимуть вам про це ось ці пам’ятні знаки.


    Вчитель: Пам’ятний знак „Юний джентльмен” вручається....

                   Пам’ятний знак „Юна леді” вручається...


    Надаємо вам слово.

    1 – а дитина:     Я  - маленький джентльмен, 

                                Невеличкий маю зріст,

                                але є до всього хист,

                                Знаю ввічливі слова, 

                                І вітаюсь з усіма.


    2 – а дитина:     Хоч маленька – та вітаюсь,

                                коли з іншими стрічаюсь.

                                Розвиваю вже свій смак,

                                Бачу, що і де не так.

                                Чищу зубки, мию личко,

    Щоб були рум’яні  щічки.

    Заплітаю косенята,

    справу мене є багато,

    Дякую, з всіма ділюся,

    Бути „леді” вже учуся.


    3 – я дитина:     Ми даємо клятву щиро,

                                Жити в радості і мирі!


    4 – а дитина:     Слухати, любити, вчитись,

                                Навіть крихтою ділитись.


    5 – а дитина:     Маму вранці цілувати

                                І усім допомагати.


    6- а дитина:      Гратись, щиро посміхатись,

                                Чемно з усіма вітатись!


    7 – а дитина:     Вирішать усі проблеми

                                „Юні леді й джентльмени!”

    Вчитель: Ви обіцяли вирішити усі проблеми . Зараз ми на хвилинку станемо будівельниками будинку доброти. Будемо працювати в парах.

    (Діти виконують завдання ,представляют свої роботи)

    Давайте з цих будиночків створимо вулицю Щастя. 

                       Ось і закінчилося наше свято,

                       Залишивши теплий слід в душі

                       На все добре, дорогі малята,

    Хай в усьому завжди вам щастить.


                       Підкоряє хай люб’язність ваша,

                       Й ввічливість не тільки під час свят,

    :                  Щоб захоплено казали старші,

                       Як приємно бачити малят!


    До побачення! До нових зустрічей!


    Пісня  «А ми бажаємо вам добра»

                                                                            Одна земля, одна надія

    І сонечко на всіх одне.

    Воно усіх теплом зігріє,

    Воно нікого не мине.


    І буде знов весна на світі

    Надію людям дарувать,

    І будем ми на світі жити,

    І про добро пісні співать.


    А ми бажаєм вам добра,

    А ми бажаєм вам тепла,

    Любові завтра і сьогодні.

    А ми бажаєм вам добра,

    Щоб, наче сад, душа цвіла,

    Щоб зорі падали в долоні.


    Коли біда простягне руки,

    Прийдуть печалі і жалі,

    Згадай крізь терени, розлуки,

    Що є щястя на землі.


    І буде знов весна на світі

    Надію людям дарувать,

    І будем ми на світі жити,

                                                                            І про добро пісні співать.

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    navchalno-vihovne-zanyattya-do-dnya-dobroti-dlya-uchnv-1-4-klasv.rar [2,3 Mb]
    (Придбали цей файл: 62)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Початкові класи / Сценарії свят

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.