-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 14-01-2022, 17:04
- 18 664
- 0
Контрольна робота №1
Дієслово як частина мови
7 клас
Варіант 1
Початковий рівень (завдання по 0,5 бала)
1. Дієслово - це частина мови, яка:
а) виражає ознаку дії, предмета чи іншої ознаки;
б) означає дію або стан предмета;
в) означає назву предмета;
г) означає назву ознаки предмета або його приналежності.
2. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова записані в неозначеній формі:
а) робити, сидить, читала;
б) світає, співають, світить;
в) писати, читати, малювати;
г) дивитися, розмовляти, слухає.
3. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова недоконаного виду:
а) читав, малюю, буду вчити;
б) проводити, прочитав, глянула;
в) вивчати, привітав, говорити;
г) казати, принести, ворушиться.
4. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова доконаного виду:
а) пообіцяла, стояли, доказати;
б) падало, мріяв, вміти;
в) люблю, думав, відпочивати;
г)прочитав, відвідала, забули.
5. Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова.
а) Працював би, купують, заспіваймо.
б) Будемо говорити, обступаючи.
в) Розуміючи, надісланий, ховаючи.
г) Учити, навчивши, учення.
6. Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.
а) Охопити, побачити, ішов.
б) Говорити, спати, сміятися.
в)Сидіти, наїжачитися, діждалися.
г) Малювала, стежити, махати.
Середній рівень (завдання по 1 балу)
7. Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами.
А Доконаний вид, майбут- 1 Буду в'язати.
ній час. 2 Перечитав.
Б Недоконаний вид, май- 3 Працюватимемо.
бутній час. 4 Змалюю.
В Доконаний вид, мину- 5 Підписав,
лий час. 6 Зроблю.
8. Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.
А Минулий. 1 Сподіватимусь, буде малювати.
Б Теперішній. 2 Відпочинеш, полечу.
В Майбутній. З Працюють, ігнорує.
4 Сконала, допомогли.
5 Відвідав, утекли.
9. Установіть відповідність:
Форма дієслова | Приклади |
1.Дієприкметник | А) пригорнулася, запитаю, зігріюся, інтонував |
2. Інфінітив | Б) формуючи, спланувавши, мріючи, придумавши |
3.Особові дієслова | В) ілюстрований, зшита, крокуючий, омріяне |
4.Безособові дієслова | Г) краяти, кипіти, зашуміти, лукавити |
5. Дієприслівник | Д) світає, хмариться, виготовлено, розпитано |
Е) заплутаний, зректися, пригадавши, іти |
Достатній рівень (завдання по 1, 5 бала)
10. Утворіть видові пари від дієслів:
вигадувати, запитати,припиняти, вчити, гукати, зупиняти.
11. Списати речення, визначити синтаксичну роль інфінітива в реченні.
Уміння слухати – важлива риса співрозмовника.
Високий рівень ( 3 бали)
12.Випишіть дієслова з тексту, визначте їх особу, вид, час, число.
Ліс ще дрімає в передранішній тиші. Непорушно стоять дерева. Тихо навкруги. Лиш де-не-де прокинеться пташка, непевним голосом обізветься із свого затишку.Ліс ще дрімає, а з синім небом уже щось діється: воно то зблідне, наче від жаху, то спалахне сяйвом, немов від радощів. Небо міниться, небо грає усякими барвами, блідим сяйвом торкає вершечки чорного лісу…
Зразок:
Дрімає – ІІІ ос., одн., теп. час, недок. вид.
Контрольна робота №1
Дієслово як частина мови
7 клас
Варіант 2
Початковий рівень (завдання по 0,5 бала)
1. Дієслово - це частина мови, яка:
а) виражає ознаку дії, предмета чи іншої ознаки;
б) означає дію або стан предмета;
в) означає назву предмета;
г) означає назву ознаки предмета або його приналежності.
2. Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова.
а)Відпускаючи, турбувати, перехідний.
б) Спілкуючись, посміхнувся, принісши.
в)ордувати, посивілий, серйозний.
г) Бігатимете, господарюючи, освітлений.
3. Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.
а)Нездужати, нездоровиться, цвіте.
б)Летіти, одягати, переконуватися.
в) Заздрити, цвів, охопити.
г)Відпустити, горіти, мила.
4. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова записані в неозначеній формі:
а) робити, сидить, читала;
б) світає, співають, світить;
в) писати, читати, малювати;
г) дивитися, розмовляти, слухає.
5. Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.
а) Охопити, побачити, ішов.
б) Говорити, спати, сміятися.
в)Сидіти, наїжачитися, діждалися.
г) Малювала, стежити, махати.
6. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова недоконаного виду:
а) читав, малюю, буду вчити;
б) проводити, прочитав, глянула;
в) вивчати, привітав, говорити;
г) казати, принести, ворушиться.
Середній рівень (завдання по 1 балу)
7. Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами.
А Доконаний вид, майбут- 1 Перерахував.
ній час. 2 Буду вчити
Б Недоконаний вид, май- 3 Напечемо.
бутній час.4 Вимию.
В Доконаний вид, мину- 5 Малюватимемо
лий час.6 Підстелив
8. Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.
А Минулий.1 Радіють, розповідають.
Б Теперішній. 2 Переписав, поневолив.
В Майбутній. 3 Буду допомагати, визволимо.
4 Запалив, скрикнув.
5 Аналізую, ідуть.
6 Допущу, зроблю.
9. Установити відповідності дієслова та його особи і числа
а) працюєш | 1. 2 особа множини |
б) шумлять | 2. 1 особа однини |
в) будується | 3. 3 особа множини |
г) просите | 4. 2 особа однини |
д) напишу | 5. 3 особа однини |
є) опадав |
Достатній рівень (завдання по 1, 5 бала)
10. Утворіть видові пари від дієслів:
Малювати, писати, казати, копати, пекти, любити.
11. Списати речення, визначити синтаксичну роль інфінітива в реченні.
Дід наказав Василькові дивитися в очі.
Високий рівень ( 3 бали)
12. Випишіть дієслова з тексту, визначте їх особу, вид, час, число.
Небо грає, небо міниться усякими барвами, блідим сяйвом торкає вершечки чорного лісу.
Стрепенувся нарешті ліс і собі заграв, зашепотіли листочки, заметушилася у травиці комашня, розітнулось в гущавині голосне щебетання й полинуло високо – туди, де небо міниться, де небо грає всякими барвами.
Зразок:
Грає – ІІІ ос., одн., теп. час, недок. вид.
Відповіді:
В-1
1.б,
2.в,
3.а,
4.г,
5. г,
6.б
7. А – 4,6
Б – 1,3
В – 2,5
8. А – 4,5
Б – 3
В – 1,2
9. 3 речення з особовими дієсловами
В – 2
1.б
2.в
3.б
4.г
5.б
6.а
7. А – 3,4
Б – 2,5
В – 1,6
8. А – 2,4
Б – 1,5
В – 3,6Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.