-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Підсумкові батьківські збори у 1 класі
Підсумкові батьківські збори у 1 класі -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"

- 19-10-2021, 20:12
- 8 079
- 0

Календарне планування з розвитку для дітей із затримкою психічного розвитку, 5 клас. ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНОРОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ» ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ.
Тема заняття | Дата | Примітка | |
І семестр УСНЕ ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ | |||
Вступне заняття. Розвиваючі вправи для повторення вивченого матеріалу. Складання усної розповіді «Як я провів літо» | 04.09. | ||
Вправи на розпізнавання та розрізнення букв. Розвиток дрібної моторики рук. | 06.09. | ||
Розрізнення голосних та приголосних звуків. Звуковий аналіз слів. | 11.09. | ||
Вдосконалення фонематичного компонента мовлення. Відтворення звуків, складів, слів (підбираються слова, близькі за звучанням), називання заданих звуків, складів, слів. | 13.09. | ||
Диференціація вимови наголошених і ненаголошених [е], [и], [о] голосних звуків. | 18.09. | ||
Диференціація вимови твердих і м'яких, дзвінких і глухих приголосних звуків, що позначаються літерами ґ і г. | 20.09. | ||
Диференціація вимови слів з апострофом, літерами і, є, ю, я, сполученнями букв йо, ьо. | 25.09. | ||
Диференціація вимови слів з префіксом пре- , при-, прі-. | 27.09. | ||
Урок розвитку мовлення №1. Усний твір з обгрунтуванням власної думки „Моя улюблена телепередача” | 02.10. | ||
Вдосконалення граматичного компонента мовлення. Вживання й утворення слів за допомогою префіксів пре-, при- , прі-. | 04.10. | ||
Вдосконалення лексичного компонента мовлення. Осмислення почутого, перекодування сприйнятого повідомлення й трансформування почутих речень у різні варіанти: перетворення речення у прості в поширені й навпаки, за зразком. | 16.10. | ||
Порівняння 2 речень і визначення відмінності, об'єднання 2 речення в одне. | 18.10. | ||
Розвиток мовлення № 2. Усний твір-опис предмета в художньому стилі: лист, замітка в газету (зі шкільного життя) інформаційного характеру. | 23.10. | ||
Вдосконалення зв’язного мовлення. Діалогічне мовлення. Складання діалогу за допомогою вчителя. | 25.10. | ||
Відтворення текстів діалогічного характеру, що належать до різних стилів, типів і жанрів мовлення та оцінка їх змісту, форми, задуму і мовного оформлення. | 30.10. | ||
Відтворення текстів діалогічного характеру, що належать до різних стилів, типів і жанрів мовлення та оцінка їх змісту, форми, задуму і мовного оформлення. | 01.11. | ||
Розвиток мовлення № 3. Складання діалогу. | 06.11. | ||
Монологічне мовлення. Докладний переказ (за допомогою вчителя) почутих та прочитаних текстів художнього й наукового стилів мовлення за складеним простим планом. | 08.11. | ||
Розвиток мовлення № 4. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварин, роздуму. | 13.11. | ||
Розвиток мовлення №5. Розповідь і опис предметів, тварин у вивчених творах; роздуми про вчинки героїв. | 15.11. | ||
ПИСЕМНЕ ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ | |||
Диференціація і співвідношення звуків і букв. | 27.11. | ||
Аналіз і коментування позначення м’якості приголосних на письмі ь та літерами і, є, ю, я. | 29.11. | ||
Вживання ґ і г та щ. | 04.12. | ||
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом. | 06.12. | ||
Чергування голосних і приголосних звуків [о] -[а], [е] -[і], [е] - [и]. | 11.12. | ||
Чергування голосних і приголосних звуків [о],[е] з [і]. | 13.12. | ||
Чергування голосних і приголосних звуків [е]-[о] після [ж],[ч], [ш]. | 18.12. | ||
Чергування голосних і приголосних звуків [и], [і] після [ж], [ч],[ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів. | 20.12. | ||
Чергування голосних і приголосних звуків [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з?], [ц?], [с?]. | 26.12. У | ||
Виконання фонематичного аналізу звуків, складів, слів. | 27.12. |

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.