• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Календарне планування корекційно-розвиткових занять з розвитку мовлення для дітей із ЗПР, 5 клас



    Календарне планування корекційно-розвиткових занять з розвитку мовлення для дітей із ЗПР, 5 клас
    Календарне планування корекційно-розвиткових занять 
    з розвитку мовлення для дітей із ЗПР, 5 клас

    Календарне планування з розвитку для дітей із затримкою психічного розвитку, 5 клас. ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНОРОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ» ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ.


    Тема заняття

    Дата

    Примітка


    І семестр

    УСНЕ ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

    Вступне заняття. Розвиваючі вправи для повторення вивченого матеріалу. Складання усної розповіді «Як я провів літо»

    04.09.



    Вправи на розпізнавання та розрізнення букв. Розвиток дрібної моторики рук.

    06.09.



    Розрізнення голосних та приголосних звуків. Звуковий аналіз слів.

    11.09.



    Вдосконалення фонематичного компонента мовлення. Відтворення звуків, складів, слів (підбираються слова, близькі за звучанням), називання заданих звуків, складів, слів. 

    13.09.



    Диференціація вимови наголошених і ненаголошених

    [е], [и], [о] голосних звуків.

    18.09.



    Диференціація вимови твердих і м'яких, дзвінких і

    глухих приголосних звуків, що позначаються літерами ґ і г.

    20.09.



    Диференціація вимови  слів з апострофом, літерами і, є, ю, я, сполученнями букв йо, ьо.

    25.09.



    Диференціація вимови  слів з префіксом  пре- , при-, прі-.

    27.09.



    Урок розвитку мовлення №1. Усний твір з обгрунтуванням власної думки „Моя улюблена телепередача”

    02.10.



    Вдосконалення граматичного компонента мовлення. Вживання й утворення слів за допомогою префіксів пре-, при- , прі-.

    04.10.



    Вдосконалення лексичного компонента мовлення. Осмислення почутого, перекодування сприйнятого повідомлення й трансформування почутих речень у різні варіанти: перетворення речення у прості в поширені й навпаки, за зразком. 

    16.10.



    Порівняння 2 речень і визначення

    відмінності, об'єднання 2 речення в одне.

    18.10.



    Розвиток мовлення № 2. Усний твір-опис предмета в художньому стилі: лист, замітка в

    газету (зі шкільного життя) інформаційного характеру.

    23.10.



    Вдосконалення зв’язного мовлення.

    Діалогічне мовлення. Складання діалогу  за допомогою вчителя.

    25.10.



    Відтворення текстів діалогічного характеру, що належать до різних стилів, типів і жанрів мовлення та оцінка їх змісту, форми, задуму і мовного оформлення.

    30.10.



    Відтворення текстів  діалогічного характеру, що належать до різних стилів, типів і жанрів мовлення та оцінка їх змісту, форми, задуму і мовного оформлення.

    01.11.



    Розвиток мовлення № 3. Складання діалогу.

    06.11.



    Монологічне мовлення. Докладний переказ (за допомогою вчителя) почутих  та прочитаних текстів художнього й наукового стилів мовлення за складеним простим планом.

    08.11.



    Розвиток мовлення № 4. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварин, роздуму.

    13.11.



    Розвиток мовлення №5. Розповідь і опис предметів, тварин у вивчених творах; роздуми про вчинки героїв.

    15.11.



    ПИСЕМНЕ ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

    Диференціація і співвідношення звуків і букв.

    27.11.



    Аналіз і коментування позначення м’якості приголосних на письмі ь та літерами і, є, ю, я.

    29.11.



    Вживання ґ і г та щ.

    04.12.



    Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.

    06.12.



    Чергування голосних і приголосних звуків [о] -[а], [е] -[і], [е] - [и].

    11.12.



    Чергування голосних і приголосних звуків [о],[е] з [і].


    13.12.



    Чергування голосних і приголосних звуків [е]-[о] після [ж],[ч], [ш].

    18.12.



    Чергування голосних і приголосних звуків [и], [і] після [ж], [ч],[ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів.

    20.12.



    Чергування голосних і приголосних звуків [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з?], [ц?], [с?].

    26.12.

    У



    Виконання фонематичного аналізу звуків, складів, слів.

    27.12.





    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    kalendarne-planuvannya-korekcyno-rozvitkovih-zanyat-z-rozvitku-movlennya-dlya-dtey-z-zpr-5-klas.rar [293,7 Kb]
    (Придбали цей файл: 1176)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Середні класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.