Популярні новинки

Ключові слова

» » Планування роботи предметного гуртка. Плани+презентація

Шкільна скарбничка НУШ



Планування роботи предметного гуртка. Плани+презентація
  • 13-10-2021, 10:48
  • 879
  • 0

Планування роботи предметного гуртка. 
Плани+презентація

Засвоєння учнями змісту навчання має здійснюватися не стільки шляхом передачі готових висновків, скільки шляхом творчої діяльності кожного з них. Матеріал створено для організації роботи предметного 
гуртка з предмету Інформатика.


Тематичний план роботи гуртка   

"Візуальна студія"


Керівник гуртка: ___________________________



62 години


№ п/п

К-сть годин на тиждень

Зміст заняття

КМЗ

Календар проведення

Тема 1. Вступне заняття  ( 2 год )

1.      

     1









  Вступне заняття. Ознайомлення учнів з планом та розкладом заняття гуртка. Бесіда про роль кольору, стилю та дизайну в житті людини. 

Тематична композиція „Світ, який я бачу ”

Робота у графічних та текстових редакторах


Тема 2. Підготовка до конкурсу „Реклама навчального закладу ”

(20 годин)

2        

   5

Підготовка до виставки „Реклама навчального закладу”. Створення макетів друкованої продукції. Розробка дизайну. Виготовлення порт фоліо, презентацій, друкованої продукції.

Робота у графічних та текстових редакторах


3

   5

Робота над експозицією «Вибір вдалого кадру з декількох інших – означає бачити головне». 

Робота з фотографіями. Виготовлення дизайнерських фото на замовлення.

Артфото.

Робота у графічних та текстових редакторах










Тема 3. Видавнича діяльність( 20 год )


4

    5

Профорієнтаційна робота.

Виготовлення рекламної друкованої продукції. 

Створення постерів, банерів тощо.

Робота у графічних та текстових редакторах


5

    5

Видавництво готової продукції.

Виготовлення книжок, журналів, газет, календарів, листівок тощо.


Робота у графічних та текстових редакторах


Тема 4. Популяризація професій та реклама (20 годин)


7

    5

Популяризація професій.

Участь у проведенні заходу «Моя майбутня професія». Організація та проведення виставки-презентації.

Робота у графічних та текстових редакторах


8

    3

Створення фотоальбомів.

Виготовлення фотоальбомів для випускних груп та за індивідуальними замовленнями.


Робота у графічних та текстових редакторах


9

    2

Організація постійно діючої виставки «Візуальна студія».

Робота у графічних та текстових редакторах, застосування мультимедійного обладнання





ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор 


_______________





ПОЛОЖЕННЯ

про Інформаційно-ресурсний центр

-----------------------------------------------------------------------------



Загальні положення


Інформаційно-ресурсний центр (надалі ІРЦ) є структурним підрозділом Державного навчального закладу _____________________. Інформаційно-ресурсний центр підпорядкований адміністрації навчального закладу.



Інформаційно-ресурсний центр очолює керівник ІРЦ. Призначення і звільнення керівника ІРЦ здійснюється адміністрацією навчального закладу.

У своїй діяльності інформаційно-ресурсний центр керується Статутом навчального закладу, цим Положенням, рішеннями педагогічної ради, наказами та розпорядженнями директора.


Цілі інформаційно-ресурсного центру


Головними цілями ІРЦ є:

  • забезпечення навчального процесу учнів у  кабінеті Інформаційних технологій;
  • забезпечення надання послуг глобальної мережі Internet;
  • освоєння і впровадження в навчальний процес сучасних інформаційних технологій;
  • підготовка, організація  та проведення виставок і презентацій навчального закладу;
  • забезпечення роботи гуртків __________________ та _________________для допомоги в реалізації дослідницьких проектів учнів;
  • реклама закладу на всіх рівнях.


Структура інформаційно-ресурсного центру


ІРЦ об’єднує всіх творчих та талановитих педпрацівників та учнів.

До складу інформаційно-ресурсного центру входять такі підрозділи:

  • керівник;
  • гурток «Візуальна студія»;
  • служба інформаційної та технічної підтримки Центру;
  • редакція газети;
  • Інтернет лабораторія;
  • студія Web-дизайну.


Кабінет _____ забезпечує навчальний процес учнів з вивчення і використання комп’ютерної техніки і програмного забезпечення в урочний та позаурочний час.

Учасники ІРЦ допомагають у дослідницькій, науково-дослідницькій діяльності та роботі з обдарованими учнями і надають практичну допомогу під час занять у кабінеті в позаурочний час.


Керівник ІРЦ:



      • організовує роботу ІРЦ відповідно до напрямів його роботи;
      • допомагає в організації профорієнтаційних заходів;
      • рекламує навчальний заклад та сприяє його престижу;
      • здійснює у своїй компетентності керівництво дослідницькими проєктами учнів;
      • розробляє Web-сайт закладу  та здійснює разом з учнями його інформаційну підтримку.
      • працює з обдарованими учнями: забезпечує інформацією, засобами досліджень тощо;
      • організовує роботу предметних гуртків, які належать до ІРЦ.


Структура інформаційно-ресурсного центру визначається потребами навчального закладу в забезпеченні навчального процесу та позакласній діяльності. 


Функції інформаційно-ресурсного центру:


Основними функціями інформаційно-ресурсного центру є:


  • підтримка комп’ютерної техніки у робочому стані;
  • забезпечення доступу до локальної та глобальної мереж;
  • допомога в освоєнні і впровадження сучасних інформаційних технологій у процесі навчання;
  • профорієнтація учнів; 
  • допомога у підготовці та проведенні занять у комп’ютерних класах;
  • здійснення системного програмного обслуговування комп’ютерів.


Права керівника ІРЦ


Керівник ІРЦ має право:

  • вимагати від керівництва забезпечення умов, необхідних для продуктивної роботи Інформаційно-ресурсного центру (надання приміщень, меблів, комп’ютерів, мультимедійного обладнання, забезпечення матеріалами тощо);
  • надавати педпрацівникам рекомендації стосовно використання комп’ютерної техніки, технічних засобів навчання і програмного забезпечення;
  • вимагати від педпрацівників закладу узгодження з інформаційно-ресурсним центром робіт, пов’язаних з використанням комп’ютерів, технічних засобів навчання, операційних систем та пакетів програм в позаурочний час;
  • вимагати від педпрацівників та учнів навчального закладу дотримання інструкцій та правил експлуатації комп’ютерної техніки, технічних засобів навчання і програмного забезпечення.


Відповідальність керівника ІРЦ


Керівник ІРЦ несе особисту відповідальність перед керівництвом та колективом за:

§  своєчасне та якісне виконання запланованих робіт та розпоряджень керівництва;

§  ефективне використання і збереження закріплених за ІРЦ комп’ютерної, електронної та офісної техніки, приміщень, меблів, матеріалів тощо;

§  дотримання правил внутрішнього розпорядку, техніки безпеки та протипожежної безпеки в приміщеннях інформаційно-ресурсного центру.



Фінансування ІРЦ


Джерелом фінансування ІРЦ є:

благодійні внески, оформлені відповідним чином.




ПОГОДЖЕНО:

Заступник директора


_______________                                                    


"___"__________20___р




Тематичний план роботи гуртка

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
tematichniy-plan-roboti-gurtka.rar [286,57 Kb]
(Завантажили цей файл: 20)

Положення про Інформаційно-ресурсний центр

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
polozhennya-pro-nformacyno-resursniy-centr.rar [287,94 Kb]
(Завантажили цей файл: 7)

Методика організації роботи предметного гуртка (Презентація)

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
metodika-organzacyi-roboti-predmetnogo-gurtka-prezentacya.rar [3,99 Mb]
(Завантажили цей файл: 15)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Майстер презентації

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.