• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Планування уроків української мови за підручником «Українська мова "Читання". Автори: К. Пономарьова та О. Савченко» для 2 класу за програмою НУШ



    Планування уроків української мови за підручником «Українська мова "Читання". Автори: К. Пономарьова та О. Савченко» для 2 класу за програмою НУШ
    • 29-09-2021, 13:07
    • 1 967
    • 0
    Планування уроків української мови за підручником 
    «Українська мова "Читання". 
    Автори: К. Пономарьова та О. Савченко» 
    для 2 класу за програмою НУШ

    № уроку
    Дата
    уроку
    Тема уроку
    Примітки
    І семестр


    Повторення вивченого у першому класі. Дослідження мовних звуків, правильна їх вимова. Вправляння у поділі слів на склади.




    Повторення вивченого у першому класі. Формування і розвиток навички письма.



    Діагностичне тестування.



    Розвиток зв’язного мовлення. Створення усних монологічних висловлень.



    Створення власних письмових висловлень. (впр. 1-13, c. 4-5).Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-11, с. 6-9).



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-10, с. 10-12).



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-7, с. 13-14).



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Формування і розвиток навички письма.(впр. 1-9, с. 14-15).



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень. (впр. 1-11, с. 16-17).



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання.Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 17-18).



    Розвиток зв’язного мовлення. Створення усних монологічних висловлень



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і складання текстів (впр. 1-10, с. 19-20).



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Формування і розвиток навички письма. (впр. 1-10, а 21-22).



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень.(впр. 1-7, а 23-24).



    Діагностична робота. Списування.



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень (впр. 1-7, с. 24-25).



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень  (впр. 1-10, с. 26-27). 



    Розвиток зв’язного мовлення. Створення усних монологічних висловлень



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень (впр. 1-8, с. 28-29).



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень. Навчальний діалог (впр. 1-11, с. 30-31).



    Користування правилами переносу слів. (впр. 1-11, с. 32-33).



    Користування правилами переносу слів. Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-11, с. 34-35).



    Користування алфавітом.Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 36-37).



    Користування алфавітом. (впр. 1-9, с. 37-38).



    Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.



    Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Користування правилами переносу слів. Користування алфавітом.



    Діагностична робота. Диктант.

    Досліджую значення слова


    Дослідження лексичного значення слова. (впр. 1-9, с. 39-40).



    Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-12, с. 41-42).



    Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-9, с. 43-44).



    Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-7, с. 44-45).



    Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-8, с. 46-47).



    Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.. (впр. 1-8, с. 47-48).



    Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.



    Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.  (впр. 1-10, с. 49-50).



    Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.  (впр. 1-10, с. 51—52).



    Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-8, с. 52-53).



    Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.



    Діагностична робота. Мовні знання і вміння.

    Досліджую іменники


    Спостереження за словами, які служать для назви предметів. Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-11, с. 54-55).



    Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.



    Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-9, с. 56-57).



    Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях.



    Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр 1-10, с. 60—61).



    Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-12, с. 62-63).



    Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-8, с. 64-65).



    Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-8, с. 65—66).



    Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.



    Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-11, с. 67-68).



    Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-11, с. 69-70).



    Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-7, с. 70-71).



    Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях.



    Діагностична контрольна робота.Диктант.



    Спостереження за словами, які служать для назви ознак. Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення. Робота з медіа продукцією.



    Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.



    Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення.Створення усних монологічних висловлень.



    Автор роботи: Бикова Оксана Миколаївна

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    planuvannya-urokv-ukrayinskoyi-movi-za-pdruchnikom-ukrayinska-mova-ti-chitannya.rar [294,11 Kb]
    (Придбали цей файл: 61)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.