-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра" -
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Наші гості: 16
- отсутствуют

- 30-07-2021, 12:15
- 10 040
- 0
(До підручника І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської, Л. Пономарьової, О. Антонова За програмою О. Я. Савченко)
3 клас
Частина 1 (5 годин на тиждень) | ||
№ | Тема уроку | Дата |
1. | Вступ. Історія та традиції рідної школи. Шкільний розпорядок (с. 3–6). | |
2. | Ставлення до інших (с. 7–8). | |
3. | Як уникнути конфлікту. Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 9–10). | |
4. | Технологічна ОГ (ТЕО). Літо-літечко минуло… (с. 11). | |
5. | Інформатична освітня галузь (ІФО). Роль інформації в житті людини (с. 12). | |
6. | Небезпечні ситуації в школі. Обговорення правил поведінки, прийнятих у класі, школі (с. 13–14). | |
7. | Небезпечні ситуації на вулиці (с. 15–16). | |
8. | Сім’я. Склад сім’ї. Історія роду. Родинні стосунки між поколіннями. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та ін- ших членів сім’ї (с. 17–19). | |
9. | ТЕО. Вазон (с. 20). | |
10. | ІФО. Способи подання повідомлень. Носії повідомлень (с. 21). | |
11. | Розподіл прав та обов’язків у сім’ї. Дозвілля в сім’ї (с. 22–24). | |
12. | Небезпечні ситуації вдома (с. 25–26). | |
13. | Приватний і громадський простір. Моделювання (інсценізація) поведінки у громадських місцях (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 27–28). | |
14. | ТЕО. Черепашка із сюрпризом (с. 29). | |
15. | ІФО. Перетворення інформації з одного виду в інший (с. 30). | |
16. | Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. | |
17. | Природа — частина навколишнього світу (с. 31–32). | |
18. | Тіла та явища природи (с. 33–35). | |
19. | ТЕО. Ведмежа та мишка (с. 36). | |
20. | ІФО. Кодування і декодування повідомлень (с. 37). | |
21. | Дослідження природи. Значення дослідження природи (с. 38–39). | |
22. | Джерела інформації про природу та способи її представлення (с. 40–42). | |
23. | Дослідження як джерело знань про природу. Дослідження властивостей |
речовин (за вибором учнів / вчителя) (с. 43–44). | ||
24. | ТЕО. Кораблик — мандрівник (с. 45). | |
25. | ІФО. Структурування інформації. Файли (с. 46). | |
26. | Обладнання для вивчення природи (с. 47–48). | |
27. | Основні кроки під час дослідження тіл і явищ природи (с. 49–51). | |
28. | Спостереження. Вправляння у складанні плану спостереження (с. 52). | |
29. | ТЕО. Осінній букет (с. 53). | |
30. | ІФО. Структурування інформації. Папки (с. 54–55). | |
31. | Вимірювання. Вправляння у проведенні вимірювань (с. 56). | |
32. | Експеримент (дослід). Вправляння у складанні плану експерименту (с. 57). | |
33. | Дослідження властивостей тіл неживої природи (за вибором учнів/вчителя). | |
34. | ТЕО. Восьминіг (с. 58). | |
35. | ІФО. Поняття про мережу «Інтернет» (с. 59). | |
36. | Моделювання у вивченні природи (с. 60–61). | |
37. | Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. | |
38. | Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості (с. 62–64). | |
39. | ТЕО. Смачне чаювання (с. 65). | |
40. | ІФО. Програма-браузер, вебсторінка, вебсайт, гіперпосилання (с. 66–67). | |
41. | Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування. Дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю, питної соди) (с. 68–70). | |
42. | Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води (с. 71–73). | |
43. | Колообіг води в природі (с. 74–75). | |
44. | ТЕО. Морозиво-ріжок (с. 76–77). | |
45. | ІФО. Безпечна робота в інтернеті (використовуємо інтернет з користю) (с. 78). | |
46. | Очищення води. Способи очищення води (с. 79–80). | |
47. | Повітря. Властивості повітря. Спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря (с. 81–82). | |
48. | Гірські породи, їх властивості. Порівняння властивостей гірських порід (за вибором учнів/учителя) (с. 83–84). | |
49. | ТЕО. Гілка горобини (с. 85). | |
50. | ІФО. Авторське право (с. 86). | |
51. | Корисні копалини, їх види. Використання та охорона корисних копалин. Ознайомлення з корисними копалинами (с. 87–89). |
52. | Ґрунт. Склад і утворення ґрунту. Дослідження складу і властивостей ґрунту (с. 90–91). | |
53. | Догляд за ґрунтом (с. 92–93). | |
54. | ТЕО. Співуча пташка (с. 94–95). | |
55. | ІФО. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією (с. 96). | |
56. | Значення води, повітря і ґрунту в природі та діяльності людей, їх охорона (с. 97–99). | |
57. | Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. | |
58. | Організми — тіла живої природи. Різноманітність рослин (с. 100–102). | |
59. | ТЕО. Пухнасті айстри (с. 103–104). | |
60. | ІФО. Джерела інформації. Носії інформації (с. 105). | |
61. | Дихання і живлення рослин (с. 106–107). | |
62. | Квіткові рослини. Розмноження, ріст і розвиток рослин (с. 108–109). | |
63. | Розмноження квіткових рослин за допомогою кореня, стебла та листка. Спостереження розвитку рослини, яку вирощено з різних частин росли- ни (насінини, бульби, живця, пагона) (с. 110–111). | |
64. | ТЕО. Новорічна прикраса з дроту (с. 112–113). | |
65. | ІФО. Пристрої введення та виведення інформації (с. 114–115). | |
66. | Середовище існування рослин. Пристосування рослин до умов існуван- ня. Виявлення пристосування рослин до певних умов існування Дослі- дження умов росту рослин (с. 116–117). | |
67. | Тварини — організми (с. 118–119). | |
68. | ТЕО. Біла сова (с. 120). | |
69. | ІФО. Текстові дані. Правила введення текстових даних (с. 121). | |
70. | Комахи (с. 122–123). | |
71. | Риби (с. 124–125). | |
72. | Земноводні (с. 126–127). | |
73. | ТЕО. Рибка (с. 128). | |
74. | ІФО. Редагування текстових даних (с. 129). | |
75. | Плазуни (с. 130–131). | |
76. | Птахи (с. 132–133). | |
77. | Звірі (с. 134–135). | |
78. | ТЕО. Лев — цар звірів (с. 136). | |
79. | ІФО. Види об’єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт (с. 137– 138). | |
80. | Середовище існування тварин. Пристосування тварин до способу життя. Виявлення пристосування тварин до способу життя (с. 139–140). |
Частина 2 (5 годин на тиждень) | ||
№ | Тема уроку | Дата |
1. | Гриби (с. 3–5). | |
2. | Бактерії (с. 6–7). | |
3. | Значення організмів у природі та житті людини. Охорона рослинного і тваринного світу (с. 8–10). | |
4. | ТЕО. Ялинка-веселинка (с. 11). | |
5. | ІФО. Властивості об’єкта. Створення моделі об’єкта за заданими влас- тивостями (с. 12). | |
6. | Ліс — природне угруповання (с. 13–15). | |
7. | Луки — природне угруповання (с. 16–17). | |
8. | Прісна водойма — природне угруповання (с. 18–19). | |
9. | ТЕО. Пташки взимку (с. 20). | |
10. | ІФО. Зміна значень властивостей тексту як об’єкта (колір, шрифт, на- креслення) (с. 21). | |
11. | Море — природне угруповання (с. 22–23). | |
12. | Червона книга України (с. 24–25). | |
13. | Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. | |
14. | ТЕО. Торбинка-сіточка (с. 26). | |
15. | ІФО. Текстові редактори. Середовища для читання текстів (с. 27). | |
16. | Людина — частина природи. Роль природи в житті людини (с. 28–29). | |
17. | Вплив людини на природу. Практ ична робот а: спостереження впливу діяльності людини на природу (на матеріалі своєї місцевості) (с. 30–31). | |
18. | Професії, пов’язані з діяльністю людини в природі (с. 32–33). | |
19. | ТЕО. Зимова казка (с. 34). | |
20. | ІФО. Уведення символів за допомогою клавіатури (с. 35). | |
21. | Властивості матеріалів. Практична робота: дослідження властивостей матеріалів (за вибором учнів/учителя) (с. 36–37). | |
22. | Використання матеріалів. Практична робота: ознайомлення з різнома- нітністю матеріалів і виробів з них (с. 38–39). | |
23. | Техніка та технології (с. 40–41). | |
24. | ТЕО. Сніговичок з ниточок (с. 42). | |
25. | ІФО. Редагування. Основні команди редагування (с. 43). | |
26. | Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини (с. 44–45). | |
27. | Правила поведінки в природі. Практична робота: моделювання та ана- ліз ситуацій перебування у природі (с. 46–47). | |
28. | Ощадливе використання природних ресурсів. Практична робота: скла- дання пам’ятки ощадливого використання води і електроенергії у побуті (с. 48–49). | |
29. | ТЕО. Індійський слон (с. 50). |
30. | ІФО. Доповнення текстів зображеннями (с. 51). | |
31. | Охорона природи (с. 52–53). | |
32. | Організм людини (с. 54–55). | |
33. | Шкіра. Значення шкіри для організму людини. Догляд за шкірою (с. 56– 57). | |
34. | ТЕО. Вишиваємо хрестиком (с. 58). | |
35. | ІФО. Етапи створення інформаційної моделі (с. 59–60). | |
36. | Скелет і м’язи людини, їх значення. Запобігання захворюванням скелета та м’язів (с. 61–62). | |
37. | Органи травлення людини, їх значення (с. 63–64). | |
38. | Правила здорового харчування (с. 65–66). | |
39. | ТЕО. Ірис (с. 67). | |
40. | ІФО. Створення текстових інформаційних моделей у табличній формі (с. 68). | |
41. | Органи дихання людини, їх значення. Запобігання захворюванням орга- нів дихання (с. 69–70). | |
42. | Органи кровообігу людини, їх значення. Запобігання захворюванням органів кровообігу (с. 71–72). | |
43. | Головний і спинний мозок людини, їх значення (с. 73–75). | |
44. | ТЕО. Сердечко (с. 76). | |
45. | ІФО. Комп’ютерні презентації (с. 77). | |
46. | Органи чуття людини, їх значення (с. 78–79). | |
47. | Розвиток людини протягом життя (с. 80–81). | |
48. | Умови здорового способу життя (с. 82–83). | |
49. | ТЕО. Бджілка (с. 84). | |
50. | ІФО. Створення та редагування презентацій (с. 85). | |
51. | Зовнішність людини (с. 86–87). | |
52. | Риси характеру, які сприяють досягненню успіху (с. 88–89). | |
53. | Риси характеру, які забезпечують дружні взаємини з іншими (с. 90–91). | |
54. | ТЕО. Смайлик (с. 92). | |
55. | ІФО. Текст і зображення в презентації (с. 93). | |
56. | Пізнання себе та своїх можливостей (с. 94–95). | |
57. | Навчання — складова життєвого успіху (с. 96–97). | |
58. | Вчимося вчитися. Практична робота: тренування уваги, пам’яті (прийоми, алгоритми, вправи) (с. 98–99). | |
59. | ТЕО. Піаніно (с. 100). | |
60. | ІФО. Форматування презентації (с. 101). |
61. | Взаємодія та співпраця з іншими (с. 102–103). | |
62. | Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. | |
63. | Людина — частина суспільства (с. 104–105). | |
64. | ТЕО. Незвичайна фотосесія (с. 106). | |
65. | ІФО. Режим показу презентації (с. 107). | |
66. | Стосунки людей у суспільстві (с. 108–109). | |
67. | Україна — незалежна держава (с. 110–111). | |
68. | Практична робота: створення альбому, портфоліо або облаштування тематичної виставки «Ми — громадяни України» (зображення символів, листівки, світлини). | |
69. | ТЕО. Мій сонячний дім — це моя Україна (с. 112). | |
70. | ІФО. Команди і виконавці. Алгоритм. Способи подання алгоритму (с. 113). | |
71. | Державні свята України (с. 114–115). | |
72. | Пам’ятні події та народні свята України (с. 116–117). | |
73. | Праця людей різних професій (с. 118–119). | |
74. | ТЕО. Подарунок до Великодня (с. 120). | |
75. | ІФО. Лінійні алгоритми (с. 121). | |
76. | Господарська діяльність людей рідного краю (с. 122–123). | |
77. | Сучасні народні ремесла рідного краю (с. 124–125). | |
78. | Взаємозв’язок між вчинком і наслідком (с. 126–127). | |
79. | ТЕО. Курчатко із сюрпризом (с. 128). | |
80. | ІФО. Знаходження та виправлення помилок в алгоритмах (с. 129). | |
81. | Правопорушення. Практична робота: розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо… » (ситуації правопорушень (с. 130–131). | |
82. | Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. | |
83. | Земля — спільний дім для всіх людей (с. 132–133). | |
84. | ТЕО. Кульбабки (с. 134). | |
85. | ІФО. Створення зображень за власними алгоритмами (с. 135). | |
86. | Україна на карті світу. Україна — європейська держава. Дослідження «Що в моєму домі вироблено в інших країнах», складання мапи марш- руту цих товарів (на плакаті тощо) (с. 136–137). | |
87. | Проект «Славет ні українці». Накопичення даних про відомих українців із різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука) та їх представлення у різних формах (тексти, світлини, розповіді та ін.) | |
88. | ТЕО. Рудий клоун Бім (с. 138). | |
89. | ІФО. Логічні висловлювання (с. 139–140). | |
90. | Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко,
до підручника «Я досліджую світ» для 3 класу (у 2-х частинах). Частина 1
(автори Надія Бібік, Галина Бондарчук)
105 годин на рік, 3 години на тиждень
№ | Дата | Тема | Примітки |
Україна — це я, Україна — це ми | |||
Твоя школа | |||
Проєкт-дослідження «Історія моєї школи» | |||
Дорога до успіху, до професії | |||
Приватний і громадський простір | |||
Дбаю про свою безпеку | |||
Природа — частина навколишнього середовища | |||
Дивовижні явища природи | |||
Що і як я досліджую | |||
Вчимося спостерігати | |||
Тіла навколо нас | |||
Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини | |||
Вода | |||
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води | |||
Колообіг води в природі | |||
Повітря | |||
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря | |||
Гірські породи. Корисні копалини | |||
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин | |||
Ґрунт. Склад і утворення. Догляд | |||
Сторінка дослідників. Досліджуємо власти-вості ґрунту | |||
Проєкт-дослідження «Як я впливаю на моє довкілля» | |||
Ми всі різні: звичаї і традиції | |||
Рослини | |||
Різноманітність рослин у природі | |||
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину | |||
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без насінини | |||
Тварини | |||
Різноманітність тварин у природі | |||
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами | |||
Гриби | |||
Природні угруповання | |||
Людина. Організм людини | |||
Догляд за тілом | |||
Як ти ростеш і змінюєшся | |||
Як бути здоровим | |||
Людина — частина природи і суспільства | |||
Символіка. Що це таке? | |||
Державні символи нашої країни | |||
Проєкт-дослідження «Ми — громадяни України» | |||
Розповідаю про себе та інших | |||
Я маю право на права | |||
У природі все взаємопов’язане | |||
Охорона природи. Червона книга України | |||
Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край» | |||
Збережемо довкілля | |||
Сторінка дослідників. Нове життя старих речей | |||
Ти і світ людей | |||
Ти і твоя родина | |||
Уроки чемності | |||
Моє ставлення до інших | |||
Народні ремесла | |||
Святковий календар | |||
Україна і світ |
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко,
до підручника «Я досліджую світ» для 3 класу (у 2-х частинах). Частина 2
(автори Марина Корнієнко, Світлана Крамаровська, Ірина Зарецька)
Інформатична освітня галузь, інформатика
35 годин на рік, 1 година на тиждень
Номер | Дата | Тема уроку | Примітки |
1 | Правила безпечної роботи з комп’ютером і його пристроями | ||
2 | Інформація і повідомлення | ||
3 | Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією | ||
4 | Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень | ||
5 | Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією | ||
6 | Комп’ютер — універсальний пристрій для роботи з інформацією | ||
7 | Клавіатура як пристрій введення текстових даних | ||
8 | Робочий стіл комп’ютера та його об’єкти | ||
9 | Структурування інформації. Поняття файлу та папки | ||
10 | Поняття про мережу інтернет | ||
11 | Безпечна робота в інтернеті | ||
12 | Навчання в інтернеті. Поняття про авторське право | ||
13 | Призначення комп’ютерних програм. Знайомство з текстовим редактором. Поняття текстового документа | ||
14 | Об’єкти текстового документа. Правила введення тексту з клавіатури | ||
15 | Редагування тексту. Способи виправлення помилок | ||
16 | Робота з фрагментами тексту | ||
17 | Текстові об’єкти та їх властивості. Форматування тексту | ||
18 | Графічні об’єкти та їх властивості. Додавання зображень до текстового документа | ||
19 | Поняття моделі. Створення інформаційних моделей | ||
20 | Комп’ютерні презентації. Знайомство з редактором презентацій. Перегляд комп’ютерної презентації | ||
21 | Об’єкти комп’ютерної презентації. Слайд і його властивості. Операції над слайдами | ||
22 | Текстові об’єкти слайда. Додавання текстових об’єктів на слайд презентації | ||
23 | Графічні об’єкти слайда. Додавання графічних об’єктів на слайд презентації | ||
24–25 | Створення власної комп’ютерної презентації | ||
26 | Команди та їх виконавці. Поняття алгоритму. Алгоритми в повсякденному житті | ||
27 | Способи подання алгоритмів. Створення лінійних алгоритмів розв’язування задач | ||
28 | Середовище програмування Скретч. Виконання готових програм | ||
29 | Створення програм у середовищі Скретч за поданими алгоритмами | ||
30–31 | Координати сцени. Створення програм у середовищі Скретч за власними алгоритмами | ||
32 | Поняття висловлювання. Істинні та хибні висловлювання | ||
33–35 | Створення власного проєкту в середовищі Скретч |
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко,
до підручника «Я досліджую світ» для 3 класу (у 2-х частинах). Частина 2
(автори Марина Корнієнко, Світлана Крамаровська, Ірина Зарецька)
Технологічна складова. Дизайн і технології
35 годин на рік, 1 година на тиждень
Номер | Дата | Тема уроку | Примітки |
1 | Поняття правила. Правила безпечної роботи з інструментами та пристосуваннями. Складання серветки для святкового столу. Правила користування серветкою за столом | ||
2 | Догляд за кімнатними рослинами. Проєкт «Сад на підвіконні» | ||
3 | Догляд за домашніми тваринами. Проєкт «Наші домашні улюбленці» | ||
4 | Предмети побуту в інтер’єрі. Символи в українських орнаментах. Створення орнаменту з насіння | ||
5 | Макетні матеріали — папір та картон. Виготовлення соробана (рахівниці) з коробки та кольорового паперу | ||
6 | Використання матеріалів вторинної переробки. Майструємо зі старих дисків | ||
7 | Виготовлення виробу за інструкційною картою з описом. Виготовлення тренажера клавіатури | ||
8 | Виготовлення виробу за інструкційною картою з описом. Макетування предметів побуту. Виготовлення кошика для олівців | ||
9 | Виготовлення виробу за інструкційними картками з графічними зображеннями. Виготовлення дерева з паперового пакету | ||
10 | Конструктори. Макетні матеріали — пластилін, дерев’яні палички. Створюємо 3D-конструктор | ||
11 | Ткані і неткані матеріали. Виготовлення м’якої іграшки — павучка | ||
12 | Експериментування з використанням матеріалів симетричних й асиметричних форм, спектру кольорів. Прикраси із бісеру | ||
13 | Ткані і неткані матеріали. Виготовлення різдвяного чобітка з текстильних матеріалів | ||
14 | Ткані і неткані матеріали. Виготовлення новорічної ялинки з картону та текстильних матеріалів | ||
15 | Виготовлення квітки з дроту та ниток | ||
16 | Виготовлення подарункових прикрас із дроту | ||
17 | Ткані і неткані матеріали. Виготовлення різнокольорових кульок з ниток | ||
18 | Доброчинна діяльність. Створення об’ємної святкової листівки | ||
19 | Макетування. Ткані і неткані матеріали. Виготовлення макету курча | ||
20 | Розробка композиції виробу. Створення об’ємної аплікації | ||
21 | Креслярські інструменти та лінії. Виготовлення куба. Створення аплікацій на гранях куба | ||
22 | Макетування об’ємних фігур. Виготовлення світлофора | ||
23 | Макетування об’ємних фігур. Будуємо містечко | ||
24–25 | Розробка композиції виробу. Створення фотоальбому в техніці скрайпбукінг | ||
26 | Технологічна послідовність виготовлення виробу. Приготування бутерброда «Курча». Види бутербродів | ||
27 | Технологічна послідовність виготовлення виробу. Догляд за власним одягом та взуттям. Оформлення пам’ятки з догляду за одягом та взуттям | ||
28 | Технологічна послідовність виготовлення виробу. Нероз’ємні з’єднання. Виготовлення тварин і фантастичних істот з гофрованого паперу. Досліджуємо властивості паперу | ||
29 | Конструктори. Створюємо робота з конструктора або паперу та клітинкове поле | ||
30–31 | Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виготовляємо іграшки з рухливим з’єднанням | ||
32 | Креслярські інструменти та лінії. Макетування об’ємних фігур. Створюємо святкові капелюшки | ||
33–35 | Дизайнерське проєктування. Колективний проєкт «Граємо в театр»: «Рудий кіт та його друзі» |
Календарне планування до підручника
«Я досліджую світ» для 3 класу закладів загальної середньої освіти
(автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Хомич О.Л.,Гарбузюк І.В.,
Андрук Н.В, Василенко К. С.)
за типовою освітньою програмою НУШ-1,
розробленою під керівництвом Савченко О.Я.
Календарні плани за типовою освітньою програмою НУШ-1 представлено окремо для інтегрованого курсу «Я досліджую світ», інформаційної та технологічної освітніх галузей. Вчитель самостійно визначає спосіб інтеграції наведених календарних планів в залежності від освітньої програми закладу освіти
Орієнтовне календарне планування
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» на І-й семестр
3 години на тиждень – соціальна і здоров’язбережна освітня галузь (0,5 год), громадянська та історична освітня галузь (0,5 год), природнича освітня галузь (2 год)
№ | Тема | Матеріали до уроків | Дата | ||
Підручник частина 1 | Зошит ЯДС частина 1 | Примітка | |||
Збираємось у подорож | |||||
Тиждень 1. Школа відчиняє двері | |||||
1.1 | День знань | 7, 13 (Завд. 1-3) | 7 | ||
1.2 | Дорога до школи | 9 | 6 | ||
1.3 | Шкільні традиції з усього світу | 10-12 | 4-5 | ||
Тиждень 2. Шкільний світ | |||||
2.1 | Незвичайні школи | 16, 21 (Завд. 3-4) | |||
2.2 | Шкільне самоврядування і шкільні правила | 17-18, 21 (Завд. 1-2) | 8, 10-11 | ||
2.3 | Школа для усіх, навчання поза школою | 19-20 | 9 | ||
Тиждень 3. Світ сім’ї | |||||
3.1 | Сім’ї в природі | 23-24 | 12 | ||
3.2 | Взаємодопомога в родині (день бабусі й дідуся) | 27-28 | 13 | ||
3.3 | Сімейні традиції, професійні династії | 29-31 | 14-15 | ||
Тиждень 4. Вчимося діяти разом | |||||
4.1 | Взаємодія тварин | 33 | 16-17 | ||
4.2 | Ефективна і неефективна взаємодія | 35-36, 39 (Завд.1-3) | |||
4.3 | Працюємо в групах | 36-37 | 18 | ||
Тиждень 5. Секрети спілкування | |||||
5.1 | Як спілкуються тварини | 41 | Презентація | ||
5.2 | Вчимося слухати | 42-43 | 19 | ||
5.3 | Гарні манери: як висловити прохання | 45, 47 | 20-23 | ||
Тиждень 6. Як залагодити конфлікт | |||||
6.1 | Що таке конфлікт | 49 | |||
6.2 | Коли варто поступитися, протидія булінгу | 50-51, 55 (Завд. 1-2) | 24 | ||
6.3 | Як помиритися з другом | 53, 55 (Завд. 3-4) | 25 | ||
Тиждень 7. Ми – українці | |||||
7.1 | Україна – європейська держава | 57, 63 (Завд. 1-2, 4) | 26-27 | ||
7.2 | Фрагменти історії України на стрічці часу | 58-59, 63 (Завд. 3) | 28-29 | ||
7.4 | 7 чудес України | 60 | |||
Тиждень 8. У рідному краї | |||||
8.1 | Наш край на карті України | 65 | |||
8.2 | Де ми живемо | 66 , 71 (Завд. 2,3) | 31 | ||
8.3 | Громада: колись і тепер | 67-68, 71 (Завд. 1,4) | 30 | ||
Тиждень 9. Культура споживання | |||||
9.1 | З’ясовуємо наші потреби | 73, 79 (Завд. 1) | |||
9.2 | Порівнюємо користь і вартість | 74 | 32-33 | ||
9.3 | Родинний бюджет | 76,78, 79 (Завд. 2-5) | |||
Тиждень 10. Ріст і розвиток | |||||
10.1 | Тривалість життя тварин | 85, 91 (Завд. 2) | 34 | ||
10.2 | Життя людини на стрічці часу | 86-87, 91 (Завд. 3) | 35-37 | ||
10.3 | Корисні і шкідливі звички | 88, 91 (Завд. 1) | |||
Тиждень 11. Піклуємося про здоров’я | |||||
11.1 | Самопочуття і здоров’я | 93 | 38 | ||
11.2 | У медичному закладі | 94, 99 (Завд. 1) | 39 | ||
11.3 | Як зберегти зір і слух | 96-97, 99 (Завд. 2-4) | 40-41 | ||
Тиждень 12. Як вберегтися від застуди | |||||
12.1 | Як і для чого ми дихаємо? | 100-102 | 42-43 | ||
12.2 | Як захиститися від застуди і грипу | 103-104, 107 (Завд. 1-4) | |||
12.3 | Захисні сили організму | 105, 107 (Завд. 5) | 44-45 | ||
Тиждень 13. Як стати сильними | |||||
13.1 | Найсильніші тварини | 109 | 47 | ||
13.2 | Як стати сильним, спритним, витривалим | 110, 115 (Завд.2-3, 5-6) | 46, 48 | ||
13.3 | Вивчаємо кровоносну систему | 112-113, 115 (Завд. 4) | 49 | ||
Тиждень 14. Харчування і здоров’я | |||||
14.1 | Збалансоване харчування | 117-118, 123 (Завд. 1, 4) | 50-52 | ||
14.2 | Вода і здоров’я | 120, 123 (Завд. 2) | 53 | ||
14.3 | Як запобігти харчовим отруєнням | 121, 123 (Завд. 3, 5-6) | |||
Тиждень 15. Досліджуємо мозок | |||||
15.1 | Дивовижний мозок | 125 | 54 | ||
15.2 | Активізуємо мозок | 127-128, 131 (Завд. 2-5) | 56-58 | ||
15.3 | Найрозумніші тварини | 129 | 55 | ||
Тиждень 16. Праця і відпочинок | |||||
16.1 | Природні ритми: денні і нічні тварини | 133, 139 (Завд. 1-2) | 59 | ||
16.2 | Праця і працездатність, розпорядок дня | 134-135, 139 (Завд. 3-4) | 60-61 | ||
16.3 | Свята із користю | 136 | 62 |
Орієнтовне календарне планування
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» на ІІ-й семестр
3 години на тиждень – соціальна і здоров’язбережна освітня галузь (0,5 год), громадянська та історична освітня галузь (0,5 год), природнича освітня галузь (2 год)
№ | Тема | Матеріали до уроків | Дата | ||
Підручник частина 2 | Зошит ЯДС ч. 2 (в розробці) | Примітка | |||
Світ природи | |||||
Тиждень 17. Ми — дослідники | |||||
17.1 | Об’єкти та їх властивості. Групи об’єктів. | 7-8; 13 (Завд. 1,2,3) | |||
17.2 | Об’єкти і явища. Світлові явища | 10 | |||
17.3 | Етапи дослідження (дослід з яблуком, досліджуємо тінь) | 11 | |||
Тиждень 18. Досліджуємо космос | |||||
18.1 | Небесні тіла і сузір’я | 15-16; 21 (Завд. 1,2,3) | |||
18.2 | Сонце - джерело енергії. Сонячні панелі | 17 | |||
18.3 | Проблема космічного сміття | 20 | |||
Тиждень 19. Планета Земля | |||||
19.1 | Карти і глобус - моделі Землі | 22-23; 29 (Завд. 1) | |||
19.2 | Як змінюються пори року? Досліджуємо календар | 24; 29 (Завд. 2,3) | |||
19.3 | Як день змінює ніч. Сонцестояння та рівнодення | 25-26; 29 (Завд. 4,5) | |||
Тиждень 20. План і карта | |||||
20.1 | Які бувають карти | 30-31 | |||
20.2 | План місцевості. Умовні позначення | 32 | |||
20.3 | Орієнтування на місцевості | 34-35; 37 | |||
Тиждень 21. Земна кора | |||||
21.1 | Внутрішня будова Землі | 38-39; 45 (Завд. 6) | |||
21.2 | Земна кора. Будова вулкана | 40-41; 45 (Завд.1, 2,5) | |||
21.3 | Форми рельєфу | 44; 45 (Завд. 3,4) | |||
Тиждень 22. Скарби Землі | |||||
22.1 | Гірські породи і мінерали | 47; 53 (Завд. 1,2,3) | |||
22.2 | Походження гірських порід. Властивості корисних копалин | 48-49 | |||
22.3 | Ґрунти. Захист ґрунтів | 51-52; 53 (Завд.5) | |||
Тиждень 23. Досліджуємо воду | |||||
23.1 | Водні об’єкти та явища. Небезпечні природні явища | 54-55; 57; 61 (Завд.1,4) | |||
23.2 | Агрегатні стани води | 56; 61 (Завд.2,5,6) | |||
23.4 | Вода – розчинник | 58 | |||
Тиждень 24. Атмосфера | |||||
24.1 | Будова атмосфери. Рух повітря | 62-63; 67; 69 (Завд. 3) | |||
24.2 | Погода і клімат. Вимірювання температури | 64-65; 69 (Завд. 1,2,4,6) | |||
24.3 | Як утворюється блискавка. Правила поведінки під час грози | 66 | |||
Тиждень 25. Досліджуємо гриби і рослини | |||||
25.1 | Властивості живої природи | 70-71 | |||
25.2 | Будова і життєвий цикл рослин | 72-73; 77 (Завд. 1,2,3,6) | |||
25.3 | Живлення рослин | 74; 77 (Завд. 4) | |||
Тиждень 26. Досліджуємо тварин | |||||
26.1 | Хребетні та безхребетні тварини. Множини тварин | 79-80; 85 (Завд. 1,2,3) | |||
26.2 | Ланцюги живлення | 81; 85 (Завд. 4,5) | |||
26.3 | Дикі та свійські тварини. Правила безпеки з тваринами | 82-83 | |||
Тиждень 27. Досліджуємо екосистеми | |||||
27.1 | Екосистеми та їх складові | 87; 93 (Завд. 1) | |||
27.2 | Ставок і ліс як екосистеми | 88-89; 93 (Завд. 2,3,4) | |||
27.3 | Екосистеми населених пунктів | 90; 93 (Завд. 5) | |||
Тиждень 28. Бережемо довкілля | |||||
28.1 | Людина і природа. Екологічні правила | 95-96; 101 (Завд. 1,2) | |||
28.2 | Обережно: батарейка! Інтерактивна карта утилізації відходів | 98-99 | |||
28.3 | Екологічний проєкт | 100 | |||
Світ техніки | |||||
Тиждень 29. Історія техніки | |||||
29.1 | Винаходи, що змінили світ. Історія автомобілів | 106-108; 113 (Завд. 2,3,4,6) | |||
29.2 | Історія друкарської техніки | 109; 113 (Завд.1,5) | |||
29.3 | Техніка майбутнього | 111 | |||
Тиждень 30. Безпека в побуті | |||||
30.1 | Давня і сучасна оселя | 115; 121 (Завд. 1) | |||
30.2 | Водопостачання оселі. Правила користування водогоном | 116-117; 121 (Завд. 3,4) | |||
30.3 | Як діяти в аварійних ситуаціях | 119; 121 (Завд. 2) | |||
Тиждень 31. Електрика і пожежна безпека | |||||
31.1 | Електричний струм | 123; 129 (Завд.1) | |||
31.2 | Трикутник вогню. Горючі речовини | 124-125; 129 (Завд. 2) | |||
31.3 | Як загасити невелику пожежу | 126; 129 (Завд. 3,4,5) | |||
Тиждень 32. Безпека на дорогах | |||||
32.1 | Гальмівний шлях автомобіля | 130-131; 137 (Завд.1) | |||
32.2 | Обмежена видимість і оглядовість | 132; 137 (Завд. 2,3) | |||
32.3 | Правила переходу залізничного Переїзду. Групи дорожніх знаків | 133-134 | |||
Тиждень 33. Техніка для активного відпочинку | |||||
33.1 | Засоби для активного дозвілля | 139; 145 (Завд. 1) | Презентація | ||
33.2 | Тренуємося відмовлятися від небажаної пропозиції | 140 | |||
33.3 | Правила юних велосипедистів. Одяг для активного дозвілля. | 141-142; 145 (Завд. 2,3,4) |
Орієнтовне календарне планування
з інформатичної освітньої галузі на рік (1 година на тиждень)
Тематичний тиждень | Тема | Сторінка у підручнику | Сторінка у зошиті з інформатики | Дата |
| Інформація і дані. Інфографіка | 10-12 (ч.1) | 8-9 | |
| Людина і комп’ютер. Цифрові пристрої. Робочий стіл комп’ютера | 18 (ч.1) | 4-7 | |
| Інформаційні процеси | 26 (ч.1) | 10 | |
| Ролі в команді | 37 (ч.1) | ||
| Види інформаційних повідомлень. Аудіофайли | 44 (ч.1) | 11-12 | |
| Базові поняття. Правила нетикету | 54 (ч.1) | 16-17 | |
| Носії інформації. Зберігання інформації | 61 (ч.1) | 13-15 | |
| Текстові редактори. Поєднуємо текст і зображення | 69 (ч.1) | 25-27 | |
| Браузери і вебсайти. Гіперпосилання. Правила безпеки в інтернеті | 75 (ч.1) | 18-23 | |
| Створюємо таблицю | 88-89 (ч.1) | 28 | |
| Графічний редактор Paint.net. Портрет у редакторі Paint.net | 98 (ч.1) | 29-31 | |
| Захист від комп’ютерних вірусів | 106 (ч.1) | 24 | |
| Пошук в інтернеті. Досліджуємо вебсайт | 114 (ч.1) | 20-21 | |
| Редактор презентацій MS Power Point. Слайди презентації. Сортування слайдів | 122 (ч.1) | 32-34 | |
| Редагування презентацій. Створюємо презентацію | 130 (ч.1) | 35-36 | |
| Демонструємо презентацію | 138 (ч.1) | 37 | |
| Об’єкти і властивості | 9 (ч.2) | 42-45 | |
| Модель Сонячної системи у MS PowerPoint | 19 (ч.2) | 41 | |
| Види моделей | 28 (ч.2) | 39-40 | |
| Досліджуємо GPS?навігатор | 36 (ч.2) | 38 | |
| Переглядаємо 3-D відео | 43 (ч.2) | ||
| Класифікації об’єктів | 49 (ч.2) | 44 | |
| Алгоритми. Лінійні і розгалужені алгоритми | 60 (ч.2) | 49-50 | |
| Створюємо відео про прогноз погоди | 64 (ч.2) | ||
| Циклічні алгоритми. Блок-схема циклічного алгоритму | 76 (ч.2) | 51-52 | |
| Закономірності. Гра «Зоодоміно» | 81 (ч.2) | 45-47 | |
| Логічні операції «АБО», «І», «НЕ» | 92 (ч.2) | 48 | |
| Інтерактивна карта утилізації відходів | 99 (ч.2) | ||
| Середовище програмування | 112 (ч.2) | 53-54 | |
| Програмування лінійних алгоритмів | 120 (ч.2) | 55 | |
| Програмування циклічних алгоритмів | 128 (ч.2) | 56 | |
| Цикли з умовами «Повторювати до...» | 136 (ч.2) | 57 | |
| Цикли з умовами «Якщо/інакше» | 144 (ч.2) | 58 |
Орієнтовне календарне планування
з технологічної освітньої галузі на рік (1 година на тиждень)
№ | Тема | Сторінки | Дата |
1 | На згадку літо. Виготовляємо «смартфон» з пам’ятними світлинами (виріб за власним задумом) | 8 (ч. 1) | |
2 | Створюємо макет класу (макетування об’ємних фігур) | 15 (ч. 1) | |
3 | Створюємо родинне дерево (виріб за власним задумом) | 25 (ч. 1) | |
4 | Виготовляємо виріб в групі (розподіл операцій відповідно до технологічної карти) | 38 (ч. 1) | |
5 | Виготовляємо маски (виріб за власним задумом) | 46 (ч. 1) | |
6 | Виготовляємо «Коло вибору» (проєктування та конструювання) | 52 (ч. 1) | |
7 | Виготовляємо карту України (виконання завдання з продовженням: добудовує, домальовує, удосконалює або розробляє композицію виробу (засобами малюнку, ескізу, макету), зокрема з використанням цифрових пристроїв) | 62 (ч. 1) | |
8 | Наш край у листівках (дизайнерське проєктування і конструювання) | 70 (ч. 1) | |
9 | Виготовляємо торбинку (виготовлення виробу з тканинних матеріалів, у тому числі й вторинних) | 77 (ч. 1) | |
10 | Щоденник розвитку та успіху (поетапне виготовлення виробу за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з поокремим розподілом частин роботи) | 90 (ч. 1) | |
11 | Створюємо медичну картку (виготовлення виробу за інструкційними картками з описом або графічними зображеннями) | 95 (ч. 1) | |
12 | Модель системи дихання (виготовлення виробу за інструкційними картками з описом або графічними зображеннями. Рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання) | 101 (ч. 1) | |
13 | Виготовляємо скелет (творчі методи проєктування – перенесення форми природних і рукотворних об’єктів на власну модель (метод біоніки) | 111 (ч. 1) | |
14 | Правило харчової тарілки (виріб із пластиліну) | 119 (ч. 1) | |
15 | Капелюх-мозок (виготовлення виробу за інструкційними картками з описом або графічними зображеннями) | 126 (ч. 1) | |
16 | Створюємо ігри (експериментування з використанням різних матеріалів, симетричних й асиметричних форм, спектру кольорів. Добір матеріалів. Розрахунок витрат) | 137 (ч. 1) | |
17 | Театр тіней (виготовлення виробу за описом або графічними зображеннями) | 12 (ч. 2) | |
18 | Парад планет (виготовлення модель Сонячної системи, самостійний добір матеріалів і техніки виготовлення) | 18 (ч. 2) | |
19 | Виготовляємо модель Землі (виготовлення виробу з пластиліну) | 27 (ч. 2) | |
20 | Виготовлення моделі космічної адреси (виготовлення виробу за зразком із готових матеріалів) | 33 (ч. 2) | |
21 | Створення моделі вулкана (виготовлення об’ємної динамічної моделі) | 42 (ч. 2) | |
22 | Декор з каміння і піску (виготовляє виріб із природних матеріалів) | 50 (ч. 2) | |
23 | Вирощуємо кристали з розчину (виготовлення пласких фігур за власним задумом) | 59 (ч. 2) | |
24 | Спостерігаємо за хмарами (виготовлення книжки із тематичним наповненням на основі власних спостережень за природою) | 68 (ч. 2) | |
25 | Користь рослинної їжі (готуємо салат) | 75 (ч. 2) | |
26 | Виготовляємо моделі тварин (конструює виріб із рухомими частинами, використовуючи готові до складання елементи) | 84 (ч. 2) | |
27 | Створюємо екосистему (виготовлення середовища існування) | 91 (ч. 2) | |
28 | Я допомагаю планеті (виготовляємо капелюх) | 97 (ч. 2) | |
29 | Виготовляємо штампи (самостійне виготовлення виробу з повторно використаного матеріалу (втулок туалетного паперу) | 110 (ч. 2) | |
30 | Виготовляємо модель лабіринту (конструює виріб з рухомими частинами за власним задумом) | 118 (ч. 2) | |
31 | Виготовляємо макет пожежного щита (самостійний підбір матеріалів для виготовлення виробу) | 127 (ч. 2) | |
32 | Виготовляємо залізницю (самостійний добір конструкційних матеріалів (типів вермішелі) для виготовлення виробу) | 135 (ч. 2) | |
33 | Проєктуємо транспорт майбутнього (самостійний вибір техніки і конструкційних матеріалів для виготовлення виробу за власним творчим задумом) | 143 (ч. 2) |






Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.