Популярні новинки

Ключові слова

» » Розвага для дітей середньої групи " В гості казка завітала"

Шкільна скарбничка НУШ



Розвага для дітей середньої групи " В гості казка завітала"
Розвага для дітей середньої групи 
"В гості казка завітала"
Будемо продовжувати знайомити дітей з народними казками, 
прищеплювати цікавість до художнього слова; 
Формувати вміння відгадувати загадки та швидко знаходити відповідь. 
Розвивати основні фізичні якості дітей: силу, швидкість, координацію рухів, спритність, витривалість, сміливість, гнучкість. 
Виховувати доброту, дружні взаємовідносини, любов до українських казок, 
прищеплювати пізнавальний інтерес до фольклорної спадщини свого народу.


  • Організаційний момент

Вихователь:      Добрий день дорогі діти, давайте привітаємось

(Привітання дітей)

Доброго ранку, небо блакитне! 

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку тобі і мені!

Заходить фея :

Добрий день, вітаю вас.

Настає дозвілля час.

Діти наші, не зівають.

Добру казку вітають.


  • Основна частина

ФеяСьогодні я вас запрошую побувати в гостях у казки.

Вихователь.  Діти дуже люблятьказки.   Казка буває сумна і весела, казка навчає нас розуму, висміює ледачих і хвальків. Тому сьогодні ми із задоволенням  побуваємо у казці. Ще раз перегорнемо сторінки улюблених книжок, зустрінемося із улюбленими героями і, звичайно, побачимо, як, у котрий раз, добро перемагає зло.

Фея. Діти, я , навіть, не запитую, чи любите ви казки. Звичайно, любите. У кожного з вас є улюблена казка. Я порахую до 5, а потім взмахну чарівною паличкою, а ви кожен назвіть свою казку. (Відповіді дітей)

  • Чудово! Яке розмаїття!

Вихователь. Фея, а ти сама до нас завітала? Ми гадали, що на наше свято повинні були з'явитисяще казкові герої. 

Фея. Ні, я сама, але листоноша Пєчкін передав вам телеграмму

Вихователь. Цікаво. Хто ж їх надіслав? Давайте дізнаємось.

Фея читає телеграми

Дуже засмучена. Мишка розбила яєчко, прийти не зможу. (  Курочка Ряба.)

* Вигнав дід мене із хати, іншу я пішла шукати.  ( Коза –Дереза )

* Будую надійний дім, у якому можна б заховатися від холоду і лютого звіра. (Наф-Наф Троє поросят”)

*Терміново викликали лікувати звірів у Африку. Не встигну повернутися. (Лікар Айболить )

*    Від дідуся втік, від бабусі втік, а лисичка відпускати не хоче.  

 олобок).

 *  Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не зможемо.(  Дід, баба. Внучка.)


Вихователь. Діти, я вважаю, що причини поважні. Ну нічого. Не будемо сумувати. А будемо розважатись. З казкою завжди весело.


Фея. Казкові герої приготували для вас завдання, ось  перший конвертик.

1. Естафета «Колобок»

Треба допомогти колобку безпечно дістатися до хатинки.

(Прокатати м'яч між кеглів до орієнтира і назад, і передати наступному).

2. Дидактична гра «Казкові загадки» від хитрої лисички

Фея: Діти, відгадайте казкові загадки 

 Любі діти, коли йшла,

По дорозі це знайшла.

Це хатинка невеличка,

Ми у казці....                        ( “Рукавичка”)

  • Хто до нас прийшов на свято,

Вередливий та пихатий?

Вередлива то коза

Ми у казці ....                       ( “ Дереза”)

  • Ой, набридло на віконці
    Все на сонечку сидіть.
    Я візьму і покочуся,
    Щоб побачить весь світ.
    (Колобок)
  • Допоможе завжди вам,
    І птахам і дітлахам.
    Він під деревом сидить,
    Добрий лікар....
    (Айболить)
  • Знайшов півник колосок,

Змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі

Пиріжки та калачі.

Мишенят не пригощав,

Бо жоден з них не помагав.                 ( “ Колосок”)


3. А ось і ще один конвертик, а в  ньому завдання від Попелюшки:

Естафета «Попелюшка»

Одна команда збирає м'ячики і складає їх в свою корзину, інша збирає кубики і складає їх в свою корзину. Чия команда швидше збере свої предмети.

4. « Скільки героїв – назвіть» . Такий конкурс пропонує Дюймовочка.


  • Скільки о зустрів Колобок звірів у лісі?

(4:Зайчика,вовка, ведмедя, лисицю)

  • Кого спіймав солом’яний бичок ?

(ведмедя,вовка, лисицю, зайця)

  • Скільки тварин тягло ріпку ?   

( 3)(собачка, киця,мишка)

  • Кого перелякав Пан Коцький?

(ведмедя, вовка, кабана, зайця)

  • Хто жив у рукавичці?

(мишка, жабка, зайчик, лисичка, вовк, кабан,ведмідь)

  • Хто вимагав від Кози-дерези покинути зайчикові хатку?

(лисиця, вовк,ведмідь, рак)


5. Наступне завдання вед трьох поросят

Гра-естафета: «Терем - теремок».

Діти стоять у дві колони, перед ними корзинка з кубиками. Перший бере один кубик з кошика, добігає до столу і кладе кубик на стіл, повертається назад. Те ж робить другий, тільки ставить кубик на кубик (будує теремок). Гра триває доки не закінчаться кубики в кошику.

Вихователь: Молодці, дітиякі гарні теремочки зробили

6. Наступне завдання від Кози Дерези

З якої казки предмети?

Глечик з вузькою шийкою «Лисичка та Журавель» 
Борошно «Колобок» 
Солома «Солом’яний бичок» 
Яблуко «Казка про сплячу красуню» 
Колосок «Колосок» 
Пір’я «Кривенька качечка» 
Ключик «Пригоди Буратіно» 
Туфелька «Попелюшка» 
7. Фізхвилинка (музична)

Фея: Ось і останній лист. А він від Червоної Шапочки. Вона принесла нам завдання із чарівного лісу. Я зачитаю вам цікаву казочку, а ви будьте уважні і швидко відповідайте

8.Дидактична гра «Уважні слухачі»

Жили собі (Малюнок) дід та баба. Бабуся носила часто два скельця, три дужки на ніс і за вушка (Окуляри). Була у них (внучка), яка дуже любила гратися з тим, хто " спить  і вдень і вночі на печі і в кожусі" (Кіт). Завжди з ними бігав той, хто "гавкає, кусає і в дім не пускає" (Собака). Дівчинка - Галинка разом з собакою ходила часто на луг, пасти ту, що "голодна - мукає, сита - жує, всім дітям молоко дає" (корова). На лузі дівчинка рвала квіти, бігала, гралася ! Галинка була помічницею стареньким. Вона, окрім корівки, ще гнала на річку, «крилатих, горластих, на ногах ласти.» (  Гусей). Часто вона бачила біля річки дітей, які ловили те, «що крил не має, не літає, без ніг, а не здоженеш.» (Риба). А одного разу на болоті Галинка побачила те, що "Має довгі ноги, довгий ніс, по болоті ходить скрізь" (Чапля). Довгоноса чапля, походжаючи по болоті ловила тих, «що у зеленому жакеті, голосують в очереті» (жаба). Дівчинка дуже любила ліс. Вона часто ходила туди зі своїми друзями. Якось вони пішли позбирати " солодку Гапочку в червоній шапочці" . Збирали довго - ще й ласували нею. Потім назбирали тих, що " стоять при дорозі на одній нозі"  (Гриби). Аж раптом з-за куща вискочив " довгі вуха, куций хвіст невеличкий він на зріст" (Заєць). А за ним викотився "Клубочок в сто голочок"(Їжачок). Вони напевне тікали від "Рудастої, хвостастої, хутро золотисте". (Лисиця).

На квіточці сиділо,щось незвичайне "живе  улітку він, шовкові крила має із квіточки на квіточку, перелітає" (Метелик). Але його налякало звірятко яке  "живе в густому лісі, ласує на горісі, як намисто оченята, що за звір такий пухнастий" (Білочка).А ось перед дітьми "гарне дерево, міцне, листя різьблене, а на гілочках крислатих буде жолудів багато" (Дуб). А на дереві сидів  " той що має носик - долото, ним комах з кори виймає про здоров’я лісу дбає" (Дятел).

Діти нюхали гілочки тих дерев, що "зимою і літом одним  кольором" (Ялинка). Потім  діти помандрували додому через поле. Дорогою вони побачили, що біг великий і красивий, яка пишна грива, копитами туп-туп-туп, по камінню цок-цок". (Кінь). А тим часом по полю ходив "з краю в край, різав чорний коровай" (трактор). Не помітили діти, як за лісом сховалося "тепле, гарне, на людей дивиться, а на себе дивитись не дозволяє" ( Сонце). Веселі поверталися діти до дому. До хати вони прийшли тоді, коли зійшов той, що " Ходить у дорозі і пильнує в небі зорі, з висоти розсипає дрібне - срібне сяйво". (Місяць).

- Ну, як, діти, сподобалось завдання від Червоної Шапочки?

Заключна частина

Фея. Любі діти, читайте і слухайте казки, легенди, пісні. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правді.

Як добре, що казка усіх нас зібрала,

Дорослих і діток разом поєднала.

Гукайте іще  з собою в мандрівку –

Я знову прийду до вас на підтримку.

Фея дарує розфарбовки з героями із різних казок, прощається і уходить. 

Вихователь. Сьогодні, я, думаю. Всім було цікаво і весело.  Ми пригадали наші знайомі казки, героїв. Але час повертатися з мандрівки.

                

       Всі разом казки згадали.

І себе ми показали.

Всі разом: От і казочці кінець.

                   А хто слухав – молодець!



Автор матеріалу: Михалевич Світлана Олександрівна

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
rozvaga-dlya-dtey-serednoyi-grupi-v-gost-kazka-zavtala.rar [300,45 Kb]
(Завантажили цей файл: 109)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Метод-кабінет / Діткам дошкільнятам

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.