-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Наші гості: 36
- 23-06-2021, 19:24
- 3 064
- 0
ФОРМУЛА УСПІХУ МО
Професійна, творча, компетентна адміністрація,
“ плюс “
ініціативний, енергійний, працелюбний колектив однодумців,
“ помножений”
на впровадження наукового педагогічного досвіду, особистісно орієнтований
підхід до кожного учня, власні здобутки, відкриття перемоги,
“плюс”
відкрите учительське серце,
“ поділене”
на 300 учнів
“ мінус”
одноманітність, сірість, байдужість.
Засідання №1
Серпень
Тематика засідання. Реалізація наскрізних ліній на уроках української
мови та літератури, зарубіжної літератури в умовах дистанційного(змішаного) навчання
Планово- організаційне, форма проведення – круглий стіл
№ з/п | План засідання | Відповідальний |
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. | Кількісний та якісний склад МО учителів гуманітарного циклу. Особливості організації та функціонування МО в умовах функціонування опорного закладу. Завдання та пріорітетні напрями роботи МО і шляхи їх вирішення у 2021-2022 н. р. Особливості календарно- тематичного планування з предметів. Ознайомлення з методичними рекомендаціями МОН України щодо викладання предметів гуманітарного циклу Аналіз якості знань учнів за результатами підсумкових контрольних робіт , ЗНО. Успіхи та невдачі дистанційного навчання. Коригувальна робота. Поради психолога: Як запобігти емоційному вигоранню вчителя під час пандемії COVID-19 Обговорення та затвердження плану заходів до Дня української писемності Про підготовку та проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад із предметів гуманітарного циклу та конкурсу знавців рідної мови імені П. Яцика, конкуру імені Т.Г. Шевченка Ознайомлення вчителів з Положенням про атестацію педагогічних працівників. Ознайомлення з рекомендаціями щодо оформлення матеріалів на атестацію. Про організацію роботи МАН Участь у фахових конкурсах. Огляд новин методичної літератури Про дотримання Інструкції щодо ведення журналів. Сучасний урок : впровадження інформаційно – комунікативих технологій. Найпоширеніші платформи для організації онлайн-освіти Календар пам’ятних дат на 2020 -2021 н.р., Самоаналіз Обговорення відкритих занять. Обмін досвідом : про найзручнішу платформу для дистанційної освіти, учнів без гаджетів і спокусу зірвати онлайн-уроки
Планування, організація та проведення міні проєктів відповідно до наскрізних ліній (вересень-жовтень « У здоровому тілі – здоровий дух» ) | Керівник МО Керівник МО Учителі Учителі-предметники Керівник МО Керівник МО Заступник директора з навчальної роботи Заступник директора з навчальної роботи Заступник директора з навчальної роботи Члени МО Керівник МО Заступник директора з навчальної роботи Заступник директора з навчальної роботи Киркевич Г.В. Анішкевич А.В. Анішкевич А.В. Члени МО Анішкевич А.В. Члени МО Члени МО Члени МО Анішкевич А.В. Члени МО |
Засідання № 2
Грудень
Тематика засідання
Формування ключових та предметних компетентностей на уроках
української мови та літератури, зарубіжної літератури
Форма проведення: бесіда за круглим столом
№ з \п | План засідання | Відповідальний |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Обговорення і затвердження плану підготовки школярів до Всеукраїнських конкурсів учнівської творчості Як нам усім успішно впоратися з «дистанційкою» Про адаптацію п’ятикласників. Роль учителя у шкільній адаптації учня Про підсумки проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад із предметів суспільно-гуманітарного циклу та конкурсу знавців рідної мови імені П. Яцика Круглий стіл. Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу Про організацію роботи з учнями, які мають низький рівень мотивації до навчання Як підготувати сучасний урок. Експрес-огляд «Радимо прочитати» Тренінг: Що перетворює людей на команду Практична частина Відвідування показових уроків учителів української мови та літератури. Самоаналіз. Обговорення показових занять Планування, організація та проведення міні проєктів відповідно до наскрізних ліній ( листопад – грудень « На крилах інтелекту») | Керівник МО Психолог школи Психолог школи Заступник директора з навчальної роботи Члени МО Члени МО Чудінович Т.С. Керівник МО Керівник МО, члени МО Члени МО |
Засідання № 3
Лютий
Тематика засідання . Доцільність використання інформаційних
технологій на уроках гуманітарного циклу
Форма проведення: дискусія
№ з \п | План засідання | Відповідальний |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 | Педагогічна розминка Аналіз виконання навчальних планів і програм Про результати участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад Про хід атестації членів МО Виховання духовності учнів на уроках гуманітарного циклу та в позаурочний час. Практична частина Створення сайту методичного об'єднання в Інтернеті Презентація вчителями власних педагогічних ідей. Захист інновацій Творчі звіти учителів гуманітарного циклу, що атестуються. Підготовка методичних матеріалів учителів гуманітарного циклу до друку у фахових журналах Організація та проведення мініпроєктів із учителями зарубіжної літератури та української мови та літератури (Шевченківські дні) Самоаналіз Обговорення взаємовідвіданих заходів Тренінг: Як діяти в конфліктній ситуації Планування, організація та проведення мініпроєктів відповідно до наскрізних ліній « Серце в долонях») | Керівник МО Заступник директора з навчальної роботи Заступник директора з навчальної роботи Заступник директора з навчальної роботи Члени МО, що атестуються Члени МО, що атестуються Керівник МО Учителі зарубіжної літератури Учителі української мови та літератури Члени МО Члени МО Психолог |
Засідання № 4
Травень
Тематика засідання. Упровадження наскрізних змістових ліній у навчальні предмети як засіб розв’язування завдань реального змісту, виконання міжпредметних навчальних проектів
Форма проведення – аукціон педагогічних ідей
№ з \п | План засідання | Відповідальний |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Про результати атестації вчителів гуманітарного циклу Аналіз матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів предметів гуманітарного циклу Про результати тестування щодо спільної роботи учителів і учнів з метою удосконалення навчально-виховного процесу Про підсумки роботи МО у 2021- 2022 н.р. Знахідки, проблеми, перспективи Аналіз роботи щодо реалізації ст. 10 Конституції України «Про мови…» та інших нормативних документів із питань розвитку та впровадження державної мови у 2021 - 2022 н.р. Звіти завідувачів навчальними кабінетами про проведену роботу протягом 2021-2022 н.р. Про підготовку та проведення ДПА у 9 ЗНО у 11класі Зернини ППД Дослідження: Впровадження результатів самоосвіти у власну практику Тренінг: «Стратегія особистісного і професійного вдосконалення» Читання книжок проти цифрової залежності Ділова гра «Діамант»
Планування, організація та проведення мініпроєктів відповідно до наскрізних ліній) «Плекаймо в собі людину» | Заступник директора з навчальної роботи Завідувачі кабінетами Завідувачі кабінетами Керівник МО, члени ШМО Керівник МО, члени МО Члени МО Члени МО |
Основні напрямки роботи на 202 -2022 н.р.
Протягом 2021–2022 н. р. методичне об’єднання продовжить роботу над науково-методичною проблемою ««Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в умовах функціонування опорного закладу»
Члени методичного об’єднання працюватимуть над вирішенням таких завдань:
- зміщення акцентів у навчанні з процесу накопичення предметних знань на
- вироблення умінь автономно застосовувати їх у ситуації невизначеності;
- становлення учня як суб’єкта навчальної діяльності й особистісного саморозвитку;
- про найзручнішу платформу для дистанційної освіти, учнів без гаджетів і спокусу зірвати
- онлайн-уроки;
- як запобігти емоційному вигоранню вчителя під час пандемії COVID-19
- посилення ролі загальнонавчальних умінь;
- навички майбутнього: що розвивати в сучасних учнях. Перелік навичок для успіху в 2025 році:
1.Аналітичне мислення та інноваційність.
2.Активне навчання та навчальні стратегії.
3.Комплексне вирішення проблем.
4.Критичне мислення та аналіз.
5.Креативність, оригінальність та ініціативність.
6.Лідерство і соціальний вплив.
7.Використання, моніторинг і контроль технологій.
8.Проектування технологій та програмування.
9.Стійкість, стресостійкість та гнучкість.
10.Аргументованість, вирішення проблем та генерування ідей.
- необхідності забезпечення формування не лише предметної (літературної), а й ключових компетентностей. Важливими стають уміння, які допомагають учневі діяти, і знання, що необхідні для цих умінь.
- упроваджувати засадничі ідей особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів у повсякденну практику.
- сприяти усвідомленню учнями необхідності отримання знань ;
- навчити здобувати знання самостійно, вміти застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань;
- формуватиінформативну компетенцію(критичне відношення до інформації, розвиток комунікативно-когнітивних вмінь проводити пошуки та відбір, проводити узагальнення, класифікацію, аналіз та синтез отриманої інформації);
- розвивати комунікативні вміння обговорювати результати роботи з ресурсами мережі Інтернет (участь у міжнародних проектах, конференціях);
- формувати вміння використовувати ресурси мережі Інтернет для освіти та самоосвіти
- формувати національно свідому, духовно багату особистість;
- виробляти у школярів уміння і навички виправдано користуватися навчальним матеріалом згідно їхніх вікових та індивідуальних особливостей;
- формувати творчі здібності у процесі навчання;
- активізувати творчу професійну діяльність, стимулювати безперервну фахову освіту.
- упроваджувати інтегрований принцип навчання, роботу з обдарованими дітьми;
- використовувати передовийпедагогічний досвід.
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
1. Сологуб А. Технологія креативного навчання // Завуч. – 2005. – №28.
2. Токмань Г. Специфіка, структура, типологія уроків літератури.
Узагальнення індивідуальної творчості вчителя // Дивослово. – 2003, №10.
3. Фасоля А. Мета, зміст, технологія уроку // Дивослово. – 2004. – №8.
4. Фурсова Л. Від літературної компетенції – до життєвої компетентності
(Формування літературної компетенції учнів на уроках української літератури в
процесі використання контекстних матеріалів) // Українська мова й література в
середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2005, №5.
5. Шелехова Г. Використання комп'ютерних технологій на уроках
української мови // Українська мова і література в школі. – 2006. – №8.
6. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної
середньої освіти // Директор школи. – 2000. – №39-40.
7. Микитюк В. Принципи проблемності викладання української
літератури // Дивослово. – 2005. – № 1.
8. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст. – К.: Вид-во
"Шкільний світ". – 220.
9. Освітні технології: Навчально-методичний посібник // За ред.
О.М.Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001.
10. Родигіна І.Компетентнісно орієнтований підхід до навчання. –
Харків. – 2005.
11 . Ситченко А.Л. Педагогічні технології на уроках літератури //
Дивослово. – 2002, №10.
12. Скуратівський Л.В. Інформаційні технології як засіб мовленнєвого
розвитку учнів у процесі навчання української мови в основній школі //
Українська мова і література в школі. – 2005, №4.
13. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти //
Дивослово. – 2004. – №3.
14.Токмань Г. Сучасні навчальні технології та методи на уроках
української літератури // Дивослово. – 2002. – №10.
15.Тубельський Олександр. На шляху до компетентнісно спрямованого
змісту освіти\\Українська мова та література. – 2004. – Жовтень (№ 38). – С.3-4.
16.Українська література. Програма для загальноосвітніх навчальних
закладів. 5–11 класи.
17.Українська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.
5–11 класи.
18.Хуторской А. Ключевые компетентности как компонент личностноориентированной парадигмы образования // Народное образование. – 2003, №2.
19.Шуляр В.І. Концепція літературної освіти школярів у системі
профільного навчання //Українська мова і література в середніх школах,
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.