-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 16-06-2021, 20:53
- 54 922
- 0
Характеристика класу
На початку 4 класу в класі ----- учнів, учнів - цікавих і неординарних особистостей, … дівчаток та … хлопчиків. Кожна дитина своєрідна і неповторна. Але всі живуть в одному колективі, стараються дотримуватись правил поведінки в класі, тому що складали їх самі. Більшість дітей має високий навчальний потенціал і хороші здібності до навчання. Труднощі під час вивчення окремих предметів мають …..
Клас дружній: учні разом граються, відпочивають, полюбляють гуртові форми роботи як у класі, так і в позаурочний час. Учні живі, рухливі, активні. Вони весь час в русі.
Потрібно докласти чималих зусиль, щоб цей рух направити в потрібне русло, вчити учнів жити і працювати так, щоб не порушувати інтереси інших, створювати такі умови праці, де б кожен учень проявляв свої здібності, допомагав іншим ставати кращими, цінував людські якості іншого.
В загальному мають рівний фізичний та розумовий розвиток. Вони старанні, відповідальні, намагаються любити порядок.
В цьому навчальному році планую
- продовжити формувати колектив як єдине ціле;
- розвиток критичного мислення;
- розвивати креативні здібності, активність;
- виховувати почуття відповідальності;
- удосконалювати розвиток самостійності;
- розвиток творчості у колективі;
- виховання патріотичних рис
Проблема, над якою будемо працювати в 2021 – 2022 н. р.:
«Виховувати в учнів всесторонього розвитого гармонійного громадянина свого суспільства, розвивати старанність, наполегливість»
Прізвище,і’мя. по батькові | Місце роботи | Телефон | Доручення |
|
Теми батьківських зборів
Вересень
« Зміст і організація навчально – виховного процесу у 4класі»
Грудень
Збори-лекція «Дбайте про культуру поведінки дитини» Підсумки за І семестр. Техніка безпеки дітей під час зимових канікул»
Березень
Збори-лекція «Формування у молодших школярів загально навчальних умінь і навичок»
Травень
« Підведення підсумків співпраці за рік. Техніка безпеки дітей під час літніх канікул»
№ п/п |
Заходи |
І тиждень |
(03-07.09) |
ІІ тиждень |
(10-14.09) |
ІІІ тиждень |
(17-21.09) |
ІV тиждень |
(24-28.09) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Класні збори №1 на тему: «Організація самоврядування .» |
Виховна година «Знання дорожнього руху-запорука вашого здоров’я» |
Класний лекторій |
«Як стати успішним» |
Інтелектуальна гра «Що?Де?Коли?» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перший урок на тему «Україна – це Ми!» |
Бесіда на тему : «Батьківщина - рідний край». |
Патріотичний урок «Ми за мир» 21 вересня День миру |
Круглий стіл «Ти школяр – твої обов’язки в школі» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда на тему : «Бути совісним означає…». |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж з правил вуличного руху . |
Бесіда на тему: «Подорож до країни Дорожніх знаків». |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Рухливі ігри |
Операція «Наш маленький зелений куточок» (догляд за кімнатними рослинами |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Бесіда на тему: «Музичний фольклор рідного краю». |
Конкурс малюнків на асфальті «Ми- діти планети Земля» |
Бесіда на тему : „Книга дякує!” |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Прибирання на своєму квітнику |
Бесіда на тему : «Професії моїх батьків». |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Опитування учнів з метою уточнення індивідуальних даних |
Уточнення списків: соціальний паспорт класу; |
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень |
9. |
Робота з батьками |
Опитування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів |
Формування банка даних про сім’ю та сімейно-родинне виховання |
Батьківські збори №1 |
«Зміст і організація навчально-виховного процесу в 4 класі»» |
Засідання батьківського комітету |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у лінійці, присвяченій Першому дзвонику |
Участь у тижні фізкультури і спорту |
№ п/п | Заходи | І тиждень (01.-05.10) | ІІ тиждень (08-12.10) | ІІІ тиждень (16-19.10) | ІV тиждень (22-26.10) |
1. | Виховні години, класні збори | Інтегрована бесіда «Що таке порядність?» | Ігрова програма «Козацькому роду нема переводу» | Виховна година на тему: «Бережи час» | Виховна година на тему: «Книга –твій друг». |
2. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Виготовлення подарунків солдатам | Урок мужності «Мужність українських військових» | Тематично інформаційні хвилини | Бесіда на тему: «Про державну мову України». |
3. | Ціннісне ставлення до людей | Бесіда на тему : «Будь гідним скрізь і всюди,щоб нести Вам радість, люди!». | |||
4. | Ціннісне ставлення до себе | Інструктаж по техніці безпеки (правильне поводження з електроприладами) | Вологе прибирання класу | Інструктаж по техніці безпеки (правильне поводження з газоприладами) | Техніка безпеки під час осінніх канікул |
5. | Ціннісне ставлення до природи | Вікторина – гра «Що покласти в рюкзак для мандрівки» | |||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | « Культура поведінки : ідемо до театру». | « Краса природи у творах образотворчого мистецтва» | ||
7. | Ціннісне ставлення до праці | Бесіда на тему : «Бджілка мала, та й та працює». | Участь у загальношкільному суботнику | Прибирання на квітнику | |
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальна робота з обдарованими учнями | Індивідуальні бесіда з учнями | Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни | Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів |
9. | Робота з батьками | Зустріч із головою батьківського комітету, обговорення організаційних питань | Засідання батьківського комітету | Бесіда з батьками «Безпека дітей на осінніх канікулах». | |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Привітання вчителів з нагоди професійного свята. | Взяти участь у вернісажі доробок з природного матеріалу | Взяти участь у загальношкільному святі «Осінь золотава» |
№ п/п | Заходи | І тиждень (05.11-07911) | ІІ тиждень (12.11-16.11) | ІІІ тиждень (19.11-23.11) | ІV тиждень (26.11-30.11) |
1. | Виховні години, класні збори | Виховна година на тему: «Розвивай свої здібності» | Класний лекторій «Корисна чи шкідлива жувальна гумка?» | Бесіда «Бути українцем – звучить гордо» (до Дня гідності і свободи» | Класний лекторій «Будь наполегливим» |
2. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Година спілкування «Державні символи України» | Гра-подорож «Світова книга прав дитини» | Бесіда на тему: «Про культуру мови» | Бесіда «Вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933р» |
3. | Ціннісне ставлення до людей | Бесіда на тему : «Мій товариш» | |||
4. | Ціннісне ставлення до себе | Інструктаж по протипожежній техніці | Бесіда «Чарівні слова» | Інструктаж по правилам | Вологе прибирання класу |
5. | Ціннісне ставлення до природи | Бесіда « Боляче буває всім» (ставлення до тварин). | |||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Конкурс малюнків «Я малюю світ у майбутньому» | |||
7. | Ціннісне ставлення до праці | Бесіда на тему : «Кращий мамин помічник» | |||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальні бесіди з учнями «Твої обов’язки в сім’ї» | Бесіда «Як управляти собою» з такими учнями | Спостереження за поведінкою | Індивідуальна бесіда з відстаючими у навчанні учнями |
9. | Робота з батьками | Індивідуальні бесіди з батьками | Засідання батьківського комітету | Рейд батьківського активу класу в сім’ї учнів, що потребують особливого контролю. | Відвідування сімей учнів |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Взяти участь у конкурс на краще декламування віршів до Дня української писемності | Акція «Запали свічку» |
№ п/п | Заходи | І тиждень (03.12-07.12) | ІІ тиждень (10-14.12) | ІІІ тиждень (17-21.12) | ІV тиждень |
1. | Виховні години, класні збори | Конкурсна програма «Зростаємо мужніми» | Бесіда-тренінг «Учися перемагати свій страх» | Інтерактивна гра «Хороші і погані звички» | |
2. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда на тему : «Славетні українці». | Виховна година на тему: «Мої права та обов’язки» | Бесіда на тему: «Співчуття» | |
3. | Ціннісне ставлення до людей | 10 грудя – Міжнародний день захисту прав людини) | |||
4. | Ціннісне ставлення до себе | Бесіда « Дав обіцянку – виконуй». | Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період | Інструктаж по техніці безпеки під час зимових канікул | |
5. | Ціннісне ставлення до природи | Бесіда « Тварини моєї місцевості ». | |||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Бесіда « Поезія зими ». | Презентація на тему: «Як прийшли до нас ялинкові іграшки» | ||
7. | Ціннісне ставлення до праці | Рейд «Книжкова лікарня ». | Виготовлення ялинкових прикрас | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Повторити з учнями правила безпечної поведінки в школі та вдома. | Бесіда «Як управляти собою» | Ігри на свіжому повітрі. | |
9. | Робота з батьками | Відвідування сімей | Засідання батьківського комітету | Батьківські збори №2. «Дбайте про культуру поведінки дитини» Підсумки роботи за І семестр | |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Акція «Від серця до серця» | Взяти участь в шкільній акції «Збережемо ялинку» | Взяти участь у Новорічному святі |
№ п/п | Назва заходу |
1. | Екскурсія в бібліотеку. |
2. | Конкурс малюнків «Краса осіннього лісу» |
3. | Екскурсія до осіннього лісу |
4. | Поетична світлина осіннього вернісажу |
5. | Підготовка до свята української мови |
№ п/п | Назва заходу |
1. | Інтелектуальна гра-подорож «Новорічні свята та обряди в Україні» |
2. | Вивчення традицій та обрядів новорічних та різдвяних свят нашого народу. |
3. | Зимові ігри на свіжому повітрі |
4. | Ліплення снігової баби. |
5. | Вивчення щедрівок та колядок. |
№ п/п | Назва заходу |
1. | Екскурсія в бібліотеку. |
2. | Екскурсія на природу. |
3. | Організація роботи по ремонту підручників «Живи, книго!» |
4. | Підготовка до ДПА з української мови та літературного читання |
5. | Підготовка до ДПА з математики |
№ п/п | Заходи | І тиждень | ІІ тиждень (14.01-18.01) | ІІІ тиждень (21.01-25.01) | ІV тиждень (28.01-01.02) |
1. | Виховні години та класні збори | Класні збори: “Що таке справедливість?” | Виховна година на тему: “День соборності України» | Виховна година на тему: « Що таке байдужість?» | Бесіда на тему: «Учинки і наслідки» |
2. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Усний журнал: “У нас одна Батьківщина- наша рідна Україна” | Уявна подорож «В країні доброти і чемності» | ||
3. | Ціннісне ставлення до людей | Конкурс малюнків “Мій товариш” | Бесіда на тему: «Ти – Вихована дитина?» | ||
4. | Ціннісне ставлення до природи | Морально- етична вправа “Боляче буває всім” (Ставлення до тварин) | |||
5. | Ціннісне ставлення до праці | Діалог: “Професія моїх батьків” | Вологе прибирання в класі | ||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Інсценізація народної казки. | |||
7. | Ціннісне ставлення до себе | Ігрова програма “Дім без книги, як день без сонця”. | Ігри на свіжому повітрі. | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальна робота з учнями, які досягли низький рівень у навчанні з | Індивідуальна бесіда з учнями про поведінку та навчання | ||
9. | Робота з батьками | Засідання батьківського комітету- обговорення змісту роботи класу на ІІ семестр | Батьківський рейд- перевірка. Активність учнів під час навчального процесу. | ||
10. | Участь у загальношкільних заходах | Взяти участь в акції «Годівничка» |
№ п/п | Заходи | І тиждень (04.02-08.02) | ІІ тиждень (11.02-15.02) | ІІІ тиждень (18.02-22.02) | ІV тиждень (25.02-28.02) |
1. | Виховні години та класні збори | Ділова гра : « Вогонь- наш друг чи ворог?» | Бесіда «Україна – держава європейська» | Класний лекторій на тему: “21 лютого – міжнародний день рідної мови” | Виховна година на тему: “Що таке гідність?” |
2. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Фестиваль сімейної творчості “Скарби моєї родини” | Урок мужності «Герої Революції гідності» (20 лютого –День пам’яті Героїв Небесної Сотні» | Бесіда «День Соборносі України» | |
3. | Ціннісне ставлення до людей | Групова справа “Чесним треба бути всюди” | |||
4. | Ціннісне ставлення до природи | Проєкт “Тварини моєї місцевості” | |||
5. | Ціннісне ставлення до праці | Вологи прибирання приміщення | |||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Виставка презентація “Краса природи у творах образотворчого мистецтва” | |||
7. | Ціннісне ставення до себе | Бал вічливості “Будь ласка, спасибі і будьте здорові – слова необхідні й корисні у мові” | Рольова гра “Я на вулиці” | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальна бесіда з учнями ( ) про культуру поведінки | Індивідуальні бесіди з активом класу про виконання ними своїх обов’язків. | Індивідуальна бесіда з учнями про необхідність збереження шкільного майна | Підготовка учасників Шевченківського ранку |
9. | Робота з батьками | Батьківські збори: “Формування у молодших школярів загальнонавчальних умінь і навичок” | Індивідуальні зустрічі з батьками учнів ( ) | ||
10. | Участь у загальношкільних заходах | Взяти участь у святі «Масляна» |
№ п/п | Заходи | І тиждень (01.03-07.03) | ІІ тиждень (11.03- 15.03) | ІІІ тиждень (18.03- 22.03) | ІV тиждень |
1. | Виховні години та класні збори | Виховна година на тему: “Весна пробуджує природу, весна пробуджує серця” | Виховна година на тему: “Т. Г. Шевченко відомий український поет і художник | Виховна година на тему:”Не ім’я красить людину, а людина ім’я ” | |
2. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда на тему: «Що таке символіка?» | |||
3. | Ціннісне ставлення до людей | Написання твору на тему: “Що треба робити щоб світ був чеснішим” | Бесіда «Краса зовнішня і внутрішня» | ||
4. | Ціннісне ставлення до природи | Первоцвіти просять захисту | |||
5. | Ціннісне ставлення до праці | Конкурс “Кращий мамин помічник” | |||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Відображення красу природи у літературних творах Т. Г. Шевченка | |||
7. | Ціннісне ствалення до себе | Година рухливих ігор. | Інструктаж з техніки безпеки під час весняних канікул | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Робота з хлопчиками (підготовка подарунків – сюрпризів для дівчат) | Індивідуальні бесіди про дружбу й товаришування | ||
9. | Робота з батьками | Відвідування сімей учнів | Індивідуальна бесіда з батьками учнів ,які слабо читають. Надання їм методичні поради | Попередження батьків про запобігання дитячого травматизму та правил безпеки дітей поза школою і домом | |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Прийняти участь в святі до Дня матері | Конкурс на краще читання віршів |
№ п/п | Заходи | І тиждень (01.04- 05.04) | ІІ тиждень (08.04-12.04) | ІІІ тиждень (15.04-19.04) | ІV тиждень (22.04-26.04) |
1. | Виховні години та класні збори | Розважальна гра «День гумору і сміху» | Інтерактивна бесіда «День космонавтики та авіації» | Виховна година на тему: “Захист навколишнього середовища» | Бесіда “Чорнобиль – горе України, її незагоєна рана” |
2. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда «Моя земля – земля моїх батьків» | Виховна година на тему: ”Великдень – свято християнських родин” | ||
3. | Ціннісне ставлення до людей | Розігрування життєвих ситуацій “Чарівні слова відкривають серця” | Бесіда “Пам’ятай про інших” | ||
4. | Ціннісне ставлення до природи | Вікторина «Птахи – наші друзі» | Трудовий десант “Наш квітник найкращий” | ||
5. | Ціннісне ставлення до праці | Акція “Посади своє дерево” | |||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | «Класична музика весни» Великими композиторами | |||
7. | Ціннісне ставлення до себе | 7 квітня – міжнародний день здоров’я | нагадати учням про небезпечні маршрути “Дорога додому” | Ведення щоденника “Мій день. Хороше і погане” | |
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальні бесіди про заняття учнів | Індивідуальні бесіди з боржниками бібліотеки. | Індивідуальні бесіди з учнями по правилам поведінки на уроках | Індивідуальна бесіда як я слідкую за своїм робочим місцем |
9. | Робота з батьками | День відкритих дверей школи. Запросити батьків класу відвідати уроки | Засідання батьківського комітету | Поради батькам по корекції поведінки учнів в школі | |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Взяти участь у конкурсі малюнків до Великодня | Взяти участь в шкільній грі «Зірниця» | Взяти участь у проведенні дня ЦО |
№ п/п | Заходи | І тиждень (30.04- 03.05) | ІІ тиждень (06.05- 10.05) | ІІІ тиждень (13.05-17.05) | ІV тиждень (20.05- 24.05) |
1. | Виховні години та класні збори | Виховна година на тему: “Чого в іншому не любиш, того і сам не робі» | Патріотичний урок «Щоб весни квітнули для нас» | 19 травня День вишиванки бесіда «Вишиванка – душа народу» | Виховна година на тему: «Батки і діти» |
2. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Дискусія “Де найкраще місце на землі” | «Скарби України» відеоподорож | ||
3. | Ціннісне ставлення до людей | Бесіда «Як вести себе в гостях» | |||
4. | Ціннісне ставлення до природи | Операція “Чистий квітник” | Бесіди з охорони життя і здоров’я дітей у канікулярний час | ||
5. | Ціннісне ставлення до праці | Година спілкування “Діло майстра величає” | |||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Уявна гра – мандрівка “У країну мистецтво” | Складаємо літопис класу | ||
7. | Ціннісне ставлення до себе | Конкурс малюнків “Найцінніше в моєму житті” | Бесіда: “Ским я піду в похід” | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальні бесіди – поради “ Як привітати маму ”. | Провести інструктаж з учнями про правила техніки безпеки. | ||
9. | Робота з батьками | Засідання батьківського комітету. Організація літнього відпочинку учнів | Батьківські збори №4 “Підсумки навчального року.” | Поради батькам щодо організації літнього відпочинку | Надати допомогу батькам в організації дозвілля дітей. |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Проведення свята : «Прощай початкова школо!” | Участь у загально шкільній лінійці «Дзвони ж нам, дзвонику, востаннє на дорогу» |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.