-
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?"
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?" -
Урок 22. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
Урок 22. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
- 15-06-2021, 15:43
- 33 535
- 0
План
засідань методичного об’єднання
класних керівників з проблеми
«Формування правової поведінки учнів»
Вересень. Засідання №1. | |||
1 | Аналіз роботи методичного об єднання класних керівників у 2021/2022 н. р. | Аналіз | ЗДВР |
2 | Визначення основних напрямків методичної і виховної роботи на 2021/2022 н. р. | ЗДВР, Педагог-організатор | |
3. | Планування виховної роботи в класах, схеми вивчення і складання психолого-педагогічної характеристики особистості і характеристики класу, аналіз виховної роботи у класах за 2021/22 н. р. | Практичне заняття | Кл.керівники |
4 | Ознайомлення з основними положеннями проекту «Розвиток громадянської компетентності учнів НУШ, як складова Програми сприяння громадській активності «Долучайся», що фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні. | доклад | Перкалюк І.П. Сергєєва О.М. |
Рекомендації | |||
1. | Детально ознайомитися з проектом «Розвиток громадянської компетентності учнів Нової української школи» | ||
2. | При складанні планів виховної роботи на 2019/2020н.р. використати інформацію запропоновану на засіданні. | ||
Література | |||
О.І. Пометун - ?2018 -Формуваннягромадянськоїкомпетентності: погляд з позиції | |||
www. Irbis-nbuv.gov.ua | |||
Робота між засіданнями | |||
1 | Анкетування учнів 5-11 на предмет знань прав і обовязків. | Кл.керівники Пр..психолог Соц..педагог | |
2 | Консультації з ведення документації кл. керівників. | ЗДВР | |
3 | Відвідання відкритих виховних заходів. | ЗДВР | |
4 | Робота з творчою групою над підготовкою до засідання №2 у листопаді. | ЗДВР | |
5 | Підбір матеріалів з проблеми. | Творча група | |
6 | Підбір інформаційних джерел з теми методичного засідання. | Творча група | |
Листопад . Засідання №2 | |||
1 | Аналіз стану проблеми м/о кл.керівників в інформаційних джерелах. | огляд | Члени творчої групи |
2 | Звичаєве право як перший морально-правовий кодекс українців. | доповідь | Чернієнко Н.В. |
3 | Знайомство з ППД з формування соціальних і громадянських компетентностей. | огляд | Калініна С.В. |
4 | Результати анкетування учнів 5-11 класів на предмет знань прав і виконання обовязків. | аналіз | Пр..психолог, соц..педагог |
Рекомендації. | |||
Детальніше ознайомитися з ППД з формування соціальних і громадянських компетентностей. | |||
Опрацювати запропоновану літературу. | |||
Інформаційні джерела | |||
www.pedrada.com.ua | |||
Робота між засіданнями | |||
1 | Робота з інформаційними джерелами | Індивідуальна робота | Кл.керівники |
2 | Проведення виховних заходів з формування правової культури учнів. | Педагог-організатор,кК.керівники | |
3 | Робота над вдосконаленням Статуту для учнів ЗЗСО №13 | Групова робота | Кл.керівники |
4 | Робота творчої групи над підготовкою до засідання м/о №3 | Консультації | ЗДВР |
Лютий. Засідання №3 | |||
1 | Знайомство з наказом МОН України та міським управлінням освіти «Про булінг» | огляд | ЗДВР |
2 | Створення плану –графіка заходів з реалізації наказу | ЗДВР, пр.психолог, соц.педагог | |
3 | Формування правової особистості у ході реалізації громадянської і соціальної наскрізних ліній. | доповідь | Перкалюк І.П. |
4 | Що таке правова особистість? | презентація | Сергєєва О.М. |
5 | Особливості педагогічної взаємодії педагогів і батьків з метою створення правової особистості. | доповідь | Гринкевич Т.Ю. |
Рекомендації | |||
Використання доповідей №3 та №5 у групових і індивідуальних формах роботи при формуванні громадянських і соціальних компетентностей у виховній роботі. | |||
Інформаційні джерела | |||
Полтавцев О. Г. Формування громадянських компетентностей в Україні: проблеми та перспективи
| |||
Робота між засіданнями | |||
Розробка анкет та тестів для учнів ЗЗСО№13 на предмет протидії боулінгу і насильства у навчальному закладі та вдома. | Індивідуальна робота | Мельник Н.В. | |
Робота з джерелами інформації | Групова робота | Творча група | |
Організація заходів з запобігання агресивних форм поведінки дітей | Пед.орг. | ||
Робота консультативного пункту | Надання методичної допомоги | ЗДВР | |
Підготовча робота до проведення засідання №4 | Творча група | ||
Анкетування учнів і батьків за розробленими анкетами і тестами з профілактики булінгу | Практичний психолог | ||
Квітень. Засідання №4 | |||
1 | Позаурочна правовиховна робота, як необхідна умова формування правомірної поведінки дитини і формування громадянської компетентності підростаючих поколінь | Доповідь | Солодухіна В.В. |
2 | Біблійні заповіді як першоджерело морально-правових законів духовної свободи | Презентація | Ніколенко-Клапчук М.В. |
3 | Анкетування батьків та підлітків з профілактики булінгу | Аналіз | Мельник Н.В. |
4 | Вивчення ППД з формування правової культури учнів | Огляд | |
5 | Внесення пропозицій до створення річного плану на 2021/2022 н. р. | Кл.керівники | |
6 | Обговорення проведених виховних заходів | ЗДВР | |
7 | Створення плану роботи м/о на наступний навчальний рік | ЗДВР | |
Рекомендації | |||
Детальне вивчення ППД. | |||
Використання ППД у роботі з формування громадянської компетентності | |||
Вивчення змісту запропонованих інформаційних джерел | |||
Інформаційні джерела | |||
| |||
Робота між засіданнями | |||
Оновлення правового куточка | Творча група | ||
Розробка пам‘яток для дітей і батьків «Правила поведінки» | Творча група | ||
Розробка тематичних заходів з проблеми м/о | Кл.керівники | ||
Робота консультпункта | ЗДВР | ||
Діагностика класних керівників з проблеми м/о | ЗДВР |
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.