-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра" -
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Наші гості: 18

- 4-06-2021, 11:09
- 4 730
- 0
ЗАВДАННЯ 1. Перевірка вимови звуків
СВИСТЯЧІ
1.[с] – суниці, гусак, ананас;
2.[с’] - сім’я,листя, порося;
3.[з] – замок, бузок, гарбуз;
4.[ц] - цибуля, цуценя, палац.
ШИПЛЯЧІ
1.[ш] – шпак, кашкет, комиш;
2.[ж] – жук, кожух, ніж;
3.[шч] – щука, горщик, кущ.
СОНОРНІ
1.[л] – лимон, слива, козел;
2.[р] – рак, чорнило, кухар;
3.[р’] – ріпа,горіх, кріТ
Оцінка виконаних завдань:
Усі звуки умовно розділено на тригрупи: свистячі, шиплячі, сонорні. Кожна з груп оцінюється окремо, отримані балипідсумовуються.
5 – нормативна вимова всіх звуків групи;
4 – усі звуки вимовляються правильно, але в нестимульованому мовленні один звук піддається заміні;
3 – спотворюється або замінюється у всіх мовленнєвих ситуаціях ( стимульоване й нестимульоване мовлення) тільки одинзвук групи;
2 – 2-3 звуки групи піддаються спотворенню або заміні ( тобто є недостатньо автоматизованими);
1 – спотворюються або замінюютьсядекілька звуків групи;
0 – спотворюються або замінюються всі звуки.
Максимальна оцінка- 50 балів.
ЗАВДАННЯ 2 : ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ЗВУКОВОЇ І СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА
Інструкціядля дитини: повторюй за мноюслова.
Для дітей молодшого віку:
Арахіс, базилік, виварка, гайворон, заглушка, казкар, клейстер, мигдаль,перехрестя, сковорода.
Для дітей середнього дошкільного віку:
Аквалангіст, баскетбол, велосипед, кінотеатр, космонавт,міліціонер, норматив, скакалка, танкіст, термометр.
Для дітей старшого дошкільноговіку:
Бамбук,водопровідник, дзеленчати,зашморг, кукурудзиння, міжряддя, нафтопровідник, обжинковий, пролісковий, скрекотіти.
Оцінка виконаних завдань:
5 – чітке і правильневідтворення слова;
4 – напружене або уповільнене відтворення;
3 – складове відтворення, але безпорушення структури;
2 – порушення звукової структурислова (пропуски, перестановки, уподібнення звуківусередині слова);
1 – порушення звукової і складової структури слова
( пропуски, перестановки, уподібнення складів);
0 – невиконання завдання.
Максимальна оцінка – 50 балів.
ЗАВДАННЯ 3: ПОВТОРЕННЯ ЛАНЦЮЖКІВ СКЛАДІВ
Інструкція для дитини: Повторюй за мною склади:
- Би-ба-бо – бо-ба-би
- Ба-па – па-ба
- Са-ша – ша-са
- Ча-тя – тя-ча
- Ма-на – мя-ня
- Жа-ща – шу-жу
- Ла-ра - ля-ря
- Ма-на-ма - на-на-ма
- Жа-ша-ша - ша-жа-ша
- Ла-ра-ра - ра-ра-ла
Оцінка виконанихдій:
5 – точне і правильне відтворення в темпіпред’явлення;
4 – напружене відтворення;
3 – уповільнене відтворення;
2 – уподібнення складів ізсамокорекцією;
1 – уподібнення, спотворення, скороченнякількості складів;
0 – відмова від виконання завдання.
Максимальна оцінка – 50 балів
Максимальна оцінка за першу серію завдань – 150 балів.
Орієнтовні терміни засвоєння дітьми звуків мовлення
Вік дитини | 1-2 роки | 2-3 роки | 3-5 років | 5-6 років |
Звуки | [А] [О] [Е] [П] [Б] [М] | [І] [И] [У] [Ф][В] [Т][Д][Н] [К][Г][Г][Х] [Й] | [С][З][Ц] [Ш][Ж] [Ч][ШЧ] | [Л] [Р] |

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.