• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Дитина і здоров'я. Безпека дитини під час літніх канікул



    Дитина і здоров'я. Безпека дитини під час літніх канікул
    • 1-06-2021, 11:15
    • 6 206
    • 0
    Дитина і здоров'я. 
    Безпека дитини під час літніх канікул
    Правила безпеки з вогнем, на дорозі, на воді, в лісі.
    Робота з батьками.
    Рухливі ігри на тему "Моя безпека, моє здоров'я"

    «Дитина і здоров’я»

    Ранок. 

    Бесіда "Що таке здоров’я".

    Мета: формувати розуміння того, що здоров'я - це одна з головних цінностей життя. Виховувати бажання бути сильними, бадьорими, енергійними та дбайливими до свого здоров'я.

    «Мандрівка до країни Вітамінів»

    Мета: систематизувати знання дітей про вітаміни, їх користь, правила вживання, культуру харчування, активізувати словник; розвивати творчу уяву засобами образотворчої діяльності (кляксографія "Портрет Вітамінки").

    Дидактична гра "Можна - не можна".

    Мета: повторити правила особистої гігієни, виховувати бажання позбутися негативних звичок, шкідливих для здоров'я.

    Екскурсія до кабінету медсестри

    Мета: ознайомити малюків з працею медсестри (обстежує дітей, міряє температуру); у процесі спостереження звернути увагу на обладнання кабінету, виховувати повагу до праці медсестри, увагу до свого здоров’я

    ІІ пол.дня. 

    ПДД «Миття рук з милом і без мила» 

    Мета: довести необхідність миття рук із милом.

    С/гра «Лялька захворіла»

    Мета: вчити діяти увідповідністю із роллю лікаря. Закріпити знання дітей про працю медсестри. Надавати матеріали, які можуть бути використанні дітьми як предмети замінники. Сприяти наслідуванню дій дорослих під час хвороби у сім?ї. Виховувати турботливість.

    Д/гра «Що корисно, що шкідливо»

    Мета:показати дітям картки, на яких зображені різні ситуації: діти їдять за столом, хлопчик біжить з бутербродом по вулиці і їсть його; дівчинка зриває яблуко з дерева і їсть; дитина вночі їсть кашу; діти миють груші та їдять їх.

    Діти повинні визначити, які дії корисні для організму, а які шкідливі.

    Рухлива гра з м'ячем «Їстівне – неїстівне».

    Мета: активізувати знання про продукти, формувати культуру харчування; тренувати навички бігу, розвивати спритність, витривалість, швидкість реакції.

    Робота з батьками.

    Нетрадиційні методи оздоровлення дітей. (Консультація, практичні вправи, рекомендації щодо пальчикової гімнастики, точкового масажу, фіто-аромотерапії, інтенсивного загартування тощо).

    Бесіда з батьками «Оздоровчий ефект прогулянок та його залежність від одягу дітей»

    "Сам вдома"

    Ранок. Бесіда: «Небезпечні предмети у побуті» 

    Мета: поглибити уявлення дітей про предмети з найближчого оточення, усвідомлення небезпеки цих предметів (ножиці, голка, гарячий чайник) для життя та здоровя; учити уважно розглядати малюнок, впізнавати та чітко вимовляти назву предмета на ньому, описувати його; за допомогою дорослого розповідати про можливі наслідки необбачного користування цим предметом для свого здоровя, складати звязну розповідь (за зразком, схемою). Давати відповідь на запитання вихователя за змістом малюнка (що? для чого?); поповнювати словник дієсловами (вколотися, порізатися, обпектися, поранитися).

    Д/гра «Пазли безпеки»

    Мета: розвивати зорову та слухову пам’ять, увагу дітей, вміння самостійно використовувати набуті знання щодо безпечної поведінки.  Формувати бажання засвоювати  практичні  уміння, навички, що необхідні кожній   дитинідля збереження власного  життя і здоров’я.  Вчити дітей вирізняти безпечну та небезпечну поведінку,  вирізняти  ці ситуації поміж інших; вміння встановлювати послідовні дії щодо усунення наслідків. Формувати здатність  пояснювати свою думку. Закріпити практичні вміння, навички, сформовані переконання, що необхідно кожній  дитинідля збереження свого життя та здоров’я.

    Прогулянка. 

    Спостереження за перехожими біля дитячого садка. Як їх можна назвати? Вчити розуміти наміри людей та їх поведінку. Навчити дитину розуміти і усвідомлювати відмінність між поняттями «знайомі – чужі». Як поводитися із чужими людьми: обачно, стримано, помічати стан, інтереси, потреби сторонніх.

    Пошуково – дослідницька діяльність. Порівняти обов’язки батьків і дітей. Поміркувати, чи легко мамам і татам? (Висновок: діти мають бути слухняними, працьовитими)

    Дидактична гра «Як назвати?» (Вправляти в утворенні прикметників від іменників)
    Р/гра «Хто перший?» «Відгадай чий голос?»


    ІІ пол.дня.

    Інсценізація казки або театралізована вистава: "Вовк і семеро козенят".

    Мета: закріпити правила поведінки вдома; розвивати творчі здібності, вміння входити в образ; виховувати почуття товариськості.

    Сюжетно-рольова гра "Сім’я".

    Мета: учити дітей правильній поведінці вдома, коли є батьки і коли їх немає (не заходити в під'їзд одному; не говорити по телефону, що немає вдома батьків); виховувати обачність у своїх вчинках.

    Дидактична гра «Назви маму і тата лагідно» (називання імен батьків у лагідній формі)

    Прислівя. Шануй батька й неньку – буде тобі скрізь гладенько.


    Розміщення у батьківських куточках пам’ятки:

    “Правила спілкування дітей з незнайомцями”.

    Консультація “Роль родини у вихованні дитини

    "Вогонь – друг, вогонь - ворог"

    Ранок  Розглядання картинок про причини пожежі.

    Мета : розширювати знання дітей про значення вогню в житті людей та шкоду під час необережного поводження з ним; закріплювати знання дітей про те, що вогонь може бути злим і добрим, що він може приносити користь і шкоду; ознайомити дітей із пожежною машиною і людьми, які працюють на ній; ознайомити з елементарними правилами протипожежної безпеки; виховувати повагу та інтерес до професії пожежного; уважність, спостережливість, обережність.

    Дидактична гра "Добре - погано".

    Мета: систематизувати знання дітей про користь та шкоду від вогню та вогнепальних засобів (сірники, електроприлади, газова плита, іграшкові вибухівки, петарди та інше); виховувати почуття обережності при користуванні ними.

    Прогулянка

    Читання уривків із книги Т.Кінько, М.Кінько «Наш номер 101».

    Бесіда за змістом.
    Екскурсія до куточка протипожежної безпеки. Ознайомлення з предметами, які розташовані на щиті протипожежної безпеки.
    Складання розповідей за картинками (або з власного досвіду) про причини виникнення. Повторити правила поведінки під час пожежі.

    Д/гра «Горить – не горить»

    Мета: допомогти дітям запам'ятати предмети, небезпечні для життя і здоров'я.

    Р/ігри: «Пожежнитки на навчанні» (швидка реакція на сигнал); «Знайди свій будиночок» (орієнтування в просторі)

    ІІ пол.дня

    Перегляд відеофільму  за казкою С.Маршака «Кицькин дім»

    Мета: на прикладі героїв казок, мультфільмів показати ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших; вчити правильному ставленню в різних ситуаціях.

    Д/гра «Небезпечні ігри»

    Мета: вчити дітей відрізняти небезпечні життєві ситуації від безпечних; вміти передбачити результат можливого розвитку ситуації; закріплювати знання правил безпечної поведінки; виховувати почуття взаємодопомоги.

    C/ гра: «Пожежники»

    Мета: швидко діяти у надзвичайних ситуаціях.

    Д/гра «Одягни пожежника». Закріпити знання дітей про професію пожежників, їхній одяг, правила поведінки з вогнем. Активізувати словник: каска, пожежний пояс, бойовий одяг. Допоміжні засоби: лялька з картону, що зображує пожежника, паперовий одяг: куртка, штани, пояс, каска.

    «Ми - пішоходи та пасажири»

    Ранок

    Бесіда "Я йду до дитячого садка".

    Мета: систематизувати знання дітей про рух транспорту та пішоходів, про частини вулиці та правила для пішоходів; виховувати обережність, культуру поведінки пішоходів на вулиці, почуття безпеки.

    Дидактична гра "Відгадай за описом".

    Мета: повторити види транспортних засобів, їх призначення; з'ясувати, чому машини швидкоїдопомоги, міліції та пожежної охорони мають перевагу в русі, в яких випадках та як їх викликати.

    Заняття  «Транспорт»

    Мета: ознайомити дітей із характерними для даної місцевості засобами пересування; продовжувати формувати розуміння і вживання узагальнюючого поняття «транспорт»: машиною керує водій, транспорт перевозить людей і вантажі; виховувати повагу до працівників транспорту, дотримуватися правил поведінки у транспорті: дисциплінованості, ввічливості, акуратності. 

    Створити ситуацію: дітям потрібно доїхати до центру міста. На який вид транспорту вони сідатимуть? Пропонується кілька видів машин вантажних, спеціального призначення та пасажирських.

    Р/гра «Автомобіль»

    Мета: формувати правильну і чітку вимову звука [б],[б?], розвивати вміння вимовляти окремі звуконаслідування голосно й тихо;орієнтуватися в просторі.

    Прогулянка.

    До центрального входу на територію дошкільного закладу.

    Мета: продовжити ознайомлювати дітей із територією дошкільного закладу.

    Поспостерігати за переходом проїжджої частини перед дошкільним закладом. Ознайомити з правилами переходу через вулицю біля дошкільного закладу.

    Дидактична гра «Що я бачу навкруги?»  (Складання розповіді про побачене)

    Рухлива гра “Пташки та автомобілі”.

    Мета: учити дітей бігати в різних напрямках, не наштовхуючись одне на одного; розвивати увагу, вміння орієнтуватися у просторі, слухати сигнал вихователя.

    ІІ пол.дня.

    Види транспорту.

    Мета: формувати уявлення дітей про різновид транспорту; надавати первинні знання про пасажирський транспорт, його будову та призначення, місце пересування. Учити вирізняти деталі транспорту (колеса, двері, кабіна, кермо, кузов). Поповнювати активний словник іменниками – назвами транспорту (вантажівка, вантаж) та його деталей.

    Настільно – друкована гра «Ми їдемо, їдемо, їдемо» (вправляння у класифікації транспорту на наземний, повітряний та водний)

    Д/гра «Якого автомобіля не стало»

    Мета: розвивати зорову увагу, розрізняти за зовнішнім виглядом та називати вантажівки.

    Розміщення у батьківських куточках пам'ятки:

    Запропонувати батькам ознайомитися з матеріалами папки –пересувки «Дорожня безпека для дітей дошкільного віку».

    Індивідуальні бесіди щодо засвоєння дітьми правила безпеки біля дороги.

    «Дитина і природа»

    Ранок

    Бесіда «Чиста вода – здорове життя»

    Мета: Підвести дітей до розуміння про те, що без води не може прожити жодна жива істота (людина, рослина, тварина). Виховувати дбайливе відношення до води як основного природнього ресурсу.

    Вірш «Водичка» 

    Мета : продовжувати вчити дітей уважно слухати і розуміти віршований текст; формувати вміння запам’ятовувати слова і фрази вірша.

    Дидактична гра «Екосистеми рідної природи» (Пазли)

    (Діти діляться за бажанням на 2 групи. Команда «Листочки», та команда «Квіточки») Слова:ліс, поле, водойма, луки, болота, сад.

    Оглянути календар природи в групі, зробити висновки.

    Прогулянка

    Спостереження за погодою. Вітряно чи спокійно надворі? Похмуро чи сонячно? Йдуть опади чи ні? Якщо йдуть, то саме які?

    Дослідницька діяльність «Визначення сили вітру» (вітрячки, смужки паперу, стрічки)

    Мета: закріпити знання дітей про властивості повітря та його значення у природі; розвивати дослідницький підхід до вивчення природних явищ, спостережливість, уміння аналізувати явища, розкривати їхні причини, робити висновки.

    Дидактична гра «Закінч речення» (Збагачувати активний словник дітей прикметниками)

    Рухлива гра «Повертається Земля»

    Повертається Земля, 

    Повертаюся і я – 

    В кого день, а в кого нічка,

    Покажіть, малята, личка.

    (Сонце – усмішка, радість, а Місяць – сон)

    Самостійно ігрова діяльність дітей з виносними іграшками.

    ІІ пол.дня

    Гігієнічна гімнастика після сну.

    Тематичний комплекс "Туристи" (гімнастика "пробудження" за методикою М.М.Єфименка).

    Дидактично- рухлива гра «Земля, вода, вогонь, повітря» (Якщо ведучий сказав «земля» - потрібно назвати,хто живе в цьому середовищі; на слово «вода» гравець відповідає назвами риб, на слово «повітря» ? назвами птахів. На слово «вогонь» всі повинні декілька разів швидко повернутись навколо себе, махаючи руками).


    Розміщення у батьківських куточках пам'яток"Правила безпечної поведінки у природному довкіллі", "Небезпечні сили природи — стихійні лиха".











    ***    ТЕЖ ПОТРІБНО ЗНАТИ:  ***

    Пам'ятка-інструктаж  з БЖД під час літніх канікул

    ***

    Виховна година. 

    Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів

    під час літніх каніку

    ***

    Відео-ролик. Правила техніки безпеки 

    під час літніх канікул

    ***

    Правила безпеки під час літніх канікул. 

    Пам'тка для батьків та учнів.

    Пам'ятайте, що літні канікули для дітей - це можливість

    набратися свіжих сил, оздоровитися, закріпити набуті знання і

    використовувати їх у домашніх умовах

    ***



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Батьківський куточок / Діткам дошкільнятам

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.