-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 1-06-2021, 09:59
- 8 858
- 0
РІЧНИЙ ПЛАН
№ з\п | Заходи | Термін виконання | Відповідальний | Примітки | ||
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА | ||||||
1 | Скласти та затвердити план-графік роботи старшої медсестри, медсестри з дієтичного харчування | |||||
2 | Вести медичну обліково-звітну документацію | |||||
3 | Проводити аналіз захворюваності та відвідування дітей у кожній групі та загалом у ДНЗ. Результати доводити до відома педагогічного персоналу на нарадах при завідувачеві | |||||
4 | Розробити комплекс загартувальних заходів окремо на кожну групу з урахуванням водного фактору | |||||
5 | Здійснювати моніторинг виконання натуральних норм харчування. Розглядання зазначеного питання на нарадах | |||||
6 | Здійснювати подання заявок на медикаменти, придбання медикаментів, списання їх за нормами | |||||
ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА | ||||||
1 | Провести антропометричне та біометричне обстеження дітей із записом в індивідуальні картки. Оформити листи здоров’я для кожної групи | |||||
2 | Контролювати маркування дитячих меблів у всіх вікових групах | |||||
3 | Надавати медичну допомогу дітям, які захворіли, забезпечувати їх ізоляцію до приходу батьків | |||||
4 | Організувати поглиблений медичний огляд дітей ДНЗ 3–7 років лікарями-спеціалістами. Довести результати медогляду до відома батьків | |||||
5 | Обстежувати дітей та співробітників на ентеробіоз та гельмінтоз із подальшим лікуванням, контрольним обстеженням інвазованих | |||||
6 | Проводити диспансеризацію дітей, які мали хронічні захворювання | |||||
7 | Скласти та затвердити план оздоровлення дітей диспансерної групи | |||||
8 | Скласти та затвердити список дітей санаторної групи | |||||
9 | Скласти та затвердити план оздоровлення дітей ДНЗ та дітей санаторної групи | |||||
10 | Забезпечувати медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням дітей, дотримання режиму дня | |||||
11 | Забезпечити медичний кабінет необхідними ліками та медичними інструментами | |||||
12 | Скласти план проходження медоглядів працівниками ДНЗ | |||||
ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ | ||||||
1 | Матеріально-технічне забезпечення харчоблоку, дотримання вимог безпеки, санітарно-гігієнічного режиму | |||||
1.1 | Наявність необхідних приміщень для забезпечення проведення потокового технологічного процесу обробки продуктів харчування (кухня, заготівля, мийка, комора, приміщення для первинної обробки овочів) | |||||
1.2 | Устаткування харчоблоку і його стан (плита, виробничі столи, марковані дошки та посуд, холодильна установка) | |||||
1.3 | Санітарне утримання кухні й устаткування, дотримання графіку прибирання харчоблоку | |||||
2 | Здійснення загальної організації харчування дітей та ведення нормативно-технологічної документації:
| |||||
3 | Організація дієтичного харчування:
| |||||
4 | Система контролю за організацією харчування | |||||
4.1 | Контроль дотримання графіку завезення продуктів харчування, наявності сертифікатів | |||||
4.2 | Організація роботи бракеражної комісії | |||||
4.3 | Ведення нагляду за виконанням санітарно-гігієнічних правил приготування їжі та термічною обробкою продуктів | |||||
4.4 | Участь у складанні перспективного та щоденного меню | |||||
4.5 | Перевірка якості приготованої їжі та ведення за формою бракеражного журналу | |||||
4.6 | Підрахунок калорійності раціону | |||||
4.7 | Контроль за закладкою продуктів до котла | |||||
4.8 | Контроль за зберіганням і термінами реалізації продуктів, що швидко псуються | |||||
4.9 | Контроль за харчуванням дітей та дотриманням методики проведення цього процесу | |||||
ОЗДОРОВЧО-ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА | ||||||
1 | Розробка раціонального режиму для всіх вікових груп на:
| |||||
2 | Розробка комплексів загартувальних процедур з урахуванням водного фактору | |||||
3 | Організація роботи фізіотерапевтичного кабінету для дітей з хронічними захворюваннями | |||||
4 | Контроль за проведенням поточних та генеральних прибирань та розподілом обов’язків серед технічного персоналу | |||||
5 | Контроль за дотриманням правил миття посуду (дезінфекції) в групах | |||||
6 | Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог під час карантину | |||||
7 | Гігієнічна підготовка працівників ДНЗ різних категорій. Проведення санмінімуму | |||||
8 | Здійснення медико-педагогічного контролю за дотриманням рухового режиму (за окремим планом) та процесом фізкультурно-оздоровчої роботи (за окремим планом) | |||||
9 | Проведення сеансів аромотерапії, фітотерапії | |||||
10 | Проведення процедур у фізіопроцедурному кабінеті за призначенням лікаря-педіатра:
| |||||
САНІТАРНО-ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА | ||||||
1 | Проведення співбесід з батьками та працівниками з підвищення санітарно-гігієнічних знань | |||||
2 | Проведення бесід і консультацій з батьками з питань раціонального харчування дітей, профілактики різних видів захворювань, попередження дитячого травматизму | |||||
3 | Проведення індивідуальних бесід з батьками про стан здоров’я дітей | |||||
4 | Випуск «Санбюлетенів», оформлення інформаційних куточків за різною тематикою | |||||
5 | Проведення заходів «День здоров’я», «Тиждень здоров’я» | |||||
6. | Залучення батьків до роботи з пропаганди культури здоров’я | |||||
ПРОТИЕПІДЕМІЧНА РОБОТА | ||||||
1 | Складання плану профілактичних щеплень спільно зі спеціалістами дитячого поліклінічного відділення на рік. Аналіз виконання плану | |||||
2 | Доведення до відома батьків строків щеплень дітей | |||||
3 | Контроль за санітарно-гігієнічним та хлорним режимами згідно з інструкцією | |||||
4 | Контроль за зберіганням та використанням дезінфекційних та мийних засобів | |||||
5 | Проведення планового обстеження персоналу (бак-посіви) | |||||
6 | Проведення обстеження дітей на педикульоз та коросту | |||||
7 | Аналіз активності сухого хлорного вапна та 10 %-го розчину хлорного вапна | |||||
8 | Проведення протиепідемічних та загартувальних заходів щодо боротьби з грипом та іншими респіраторними захворюваннями | |||||
9 | Контроль за проведенням ранкового прийому дітей | |||||
10 | Складання плану проходження та контроль за строками проходження персоналом медогляду | |||||
11 | На час карантину контроль за дотриманням ізоляції груп у приміщенні та на ігрових майданчиках | |||||
12 | Складання плану заходів за наявності інфекційних захворювань; контроль за їх виконанням | |||||
13 | Навчання технічного персоналу методики проведення хлорного режиму | |||||
14 | Суворий контроль за прийомом до ДНЗ дітей, які мали кишкові інфекції | |||||
САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНА РОБОТА | ||||||
1 | Контроль за санітарним станом приміщень, ігрових майданчиків | |||||
2 | Контроль за питним, повітряно-температурним режимом, режимом дня, режимом освітлювання | |||||
3 | Контроль за дотриманням працівниками правил особистої гігієни | |||||
4 | Контроль за прищеплюванням гігієнічних навичок і дотриманням особистої гігієни вихованцями | |||||
РОБОТА З ДІТЬМИ ДИСПАНСЕРНОЇ ГРУПИ | ||||||
1 | Проведення повної антропометрії дітей | |||||
2 | Введення елементів коригувальної гімнастики на заняттях з фізичного виховання для дітей з порушенням постави, сколіозом, плоскостопістю | |||||
3 | Диспансерне спостереження за дітьми з хронічними хворобами | |||||
4 | Огляд дітей лікарем-педіатром | |||||
5 | Аналіз захворюваності дітей диспансерної групи | |||||
6 | Контроль за проведенням гімнастики пробудження після денного сну з коригувальними вправами | |||||
7 | Проведення інгаляцій з лікарськими травами, дихальної гімнастики для дітей оздоровчої групи | |||||
8 | Проведення сеансів дихальної гімнастики в «сольовій кімнаті» |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.