Популярні новинки

Ключові слова

» » Річний план роботи старшої медичної сестри дошкільного навчального закладу

Шкільна скарбничка НУШ



Річний план роботи старшої медичної сестри дошкільного навчального закладу
Річний план роботи старшої медичної сестри 
дошкільного навчального закладу

РІЧНИЙ   ПЛАН

№ з\п

Заходи

Термін виконання

Відповідальний

Примітки

ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА

1

Скласти та затвердити план-графік роботи старшої медсестри, медсестри з дієтичного харчування




2

Вести медичну обліково-звітну документацію




3

Проводити аналіз захворюваності та відвідування дітей у кожній групі та загалом у ДНЗ. Результати доводити до відома педагогічного персоналу на нарадах при завідувачеві




4

Розробити комплекс загартувальних заходів окремо на кожну групу з урахуванням водного фактору




5

Здійснювати моніторинг виконання натуральних норм харчування. Розглядання зазначеного питання на нарадах




6

Здійснювати подання заявок на медикаменти, придбання медикаментів, списання їх за нормами




ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА

1

Провести антропометричне та біометричне обстеження дітей із записом в індивідуальні картки. Оформити листи здоров’я для кожної групи




2

Контролювати маркування дитячих меблів у всіх вікових групах




3

Надавати медичну допомогу дітям, які захворіли, забезпечувати їх ізоляцію до приходу батьків




4

Організувати поглиблений медичний огляд дітей ДНЗ 3–7 років лікарями-спеціалістами. Довести результати медогляду до відома батьків




5

Обстежувати дітей та співробітників на ентеробіоз та гельмінтоз із подальшим лікуванням, контрольним обстеженням інвазованих




6

Проводити диспансеризацію дітей, які мали хронічні захворювання 




7

Скласти та затвердити план оздоровлення дітей диспансерної групи




8

Скласти та затвердити список дітей санаторної групи 




9

Скласти та затвердити план оздоровлення дітей ДНЗ та дітей санаторної групи




10

Забезпечувати медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням дітей, дотримання режиму дня




11

Забезпечити медичний кабінет необхідними ліками та медичними інструментами




12

Скласти план проходження медоглядів працівниками ДНЗ




ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ

1

Матеріально-технічне забезпечення харчоблоку, дотримання вимог безпеки, санітарно-гігієнічного режиму 




1.1

Наявність необхідних приміщень для забезпечення проведення потокового технологічного процесу обробки продуктів харчування (кухня, заготівля, мийка, комора, приміщення для первинної обробки овочів)




1.2

Устаткування харчоблоку і його стан (плита, виробничі столи, марковані дошки та посуд, холодильна установка)




1.3

Санітарне утримання кухні й устаткування, дотримання графіку прибирання харчоблоку 




2

Здійснення загальної організації харчування дітей та ведення нормативно-технологічної документації: 

  • режим харчування (кількість прийомів їжі);
  • меню-вивіска, примірне двотижневе меню, щоденне меню-розкладка;
  • наявність картотеки страв, відповідність двотижневому меню;
  • журнал бракеражу сирої та готової продукції;
  • журнал обліку дотримання норм харчування;
  • журнал заявок на продукти;
  • здійснення С-вітамінізації, запис використання;
  • дотримання калорійності за результатами санітарно-епідеміологічної служби;
  • постачання закладу продуктами харчування та контроль їх якості




3

Організація дієтичного харчування:

  • наявність списків дітей, які потребують дієтичного харчування;
  • технологія приготування та картотека страв;
  • організація харчування дітей пільгової категорії




4

Система контролю за організацією харчування




4.1

Контроль дотримання графіку завезення продуктів харчування, наявності сертифікатів




4.2

Організація роботи бракеражної комісії




4.3

Ведення нагляду за виконанням санітарно-гігієнічних правил приготування їжі та термічною обробкою продуктів




4.4

Участь у складанні перспективного та щоденного меню




4.5

Перевірка якості приготованої їжі та ведення за формою бракеражного журналу




4.6

Підрахунок калорійності раціону 




4.7

Контроль за закладкою продуктів до котла




4.8

Контроль за зберіганням і термінами реалізації продуктів, що швидко псуються




4.9

Контроль за харчуванням дітей та дотриманням методики проведення цього процесу 





ОЗДОРОВЧО-ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА

1

Розробка раціонального режиму для всіх вікових груп на:

  • навчальний рік;
  • літній період




2

Розробка комплексів загартувальних процедур з урахуванням водного фактору




3

Організація роботи фізіотерапевтичного кабінету для дітей з хронічними захворюваннями




4

Контроль за проведенням поточних та генеральних прибирань та розподілом обов’язків серед технічного персоналу




5

Контроль за дотриманням правил миття посуду (дезінфекції) в групах




6

Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог під час карантину




7

Гігієнічна підготовка працівників ДНЗ різних категорій. Проведення санмінімуму 




8

Здійснення медико-педагогічного контролю за дотриманням рухового режиму (за окремим планом) та процесом фізкультурно-оздоровчої роботи (за окремим планом)




9

Проведення сеансів аромотерапії, фітотерапії




10

Проведення процедур у фізіопроцедурному кабінеті за призначенням лікаря-педіатра:

  • сеанси УВЧ;
  • сеанси інгаляцій;
  • сеанси лампи КУФ;
  • сеанси кварцування приміщень




САНІТАРНО-ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА

1

Проведення співбесід з батьками та працівниками з підвищення санітарно-гігієнічних знань




2

Проведення бесід і консультацій з батьками з питань раціонального харчування дітей, профілактики різних видів захворювань, попередження дитячого травматизму




3

Проведення індивідуальних бесід з батьками про стан здоров’я дітей




4

Випуск «Санбюлетенів», оформлення інформаційних куточків за різною тематикою




5

Проведення заходів 

«День здоров’я», «Тиждень здоров’я»




6.

Залучення батьків до роботи з пропаганди культури здоров’я 




ПРОТИЕПІДЕМІЧНА РОБОТА

1

Складання плану профілактичних щеплень спільно зі спеціалістами дитячого поліклінічного відділення на рік.

Аналіз виконання плану




2

Доведення до відома батьків строків щеплень дітей




3

Контроль за санітарно-гігієнічним та хлорним режимами згідно з інструкцією




4

Контроль за зберіганням та використанням дезінфекційних та мийних засобів




5

Проведення планового обстеження персоналу (бак-посіви)




6

Проведення обстеження дітей на педикульоз та коросту




7

Аналіз активності сухого хлорного вапна та 10 %-го розчину хлорного вапна




8

Проведення протиепідемічних та загартувальних заходів щодо боротьби з грипом та іншими респіраторними захворюваннями 




9

Контроль за проведенням ранкового прийому дітей




10

Складання плану проходження та контроль за строками проходження персоналом медогляду




11

На час карантину контроль за дотриманням ізоляції груп у приміщенні та на ігрових майданчиках




12

Складання плану заходів за наявності інфекційних захворювань; контроль за їх виконанням




13

Навчання технічного персоналу методики проведення хлорного режиму




14

Суворий контроль за прийомом до ДНЗ дітей, які мали кишкові інфекції




САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНА РОБОТА

1

Контроль за санітарним станом приміщень, ігрових майданчиків




2

Контроль за питним, повітряно-температурним режимом, режимом дня, режимом освітлювання




3

Контроль за дотриманням працівниками правил особистої гігієни




4

Контроль за прищеплюванням гігієнічних навичок і дотриманням особистої гігієни вихованцями




РОБОТА З ДІТЬМИ ДИСПАНСЕРНОЇ ГРУПИ

1

Проведення повної антропометрії дітей 




2

Введення елементів коригувальної гімнастики на заняттях з фізичного виховання для дітей з порушенням постави, сколіозом, плоскостопістю




3

Диспансерне спостереження за дітьми з хронічними хворобами




4

Огляд дітей лікарем-педіатром




5

Аналіз захворюваності дітей диспансерної групи




6

Контроль за проведенням гімнастики пробудження після денного сну з коригувальними вправами




7

Проведення інгаляцій з лікарськими травами, дихальної гімнастики для дітей оздоровчої групи 




8

Проведення сеансів дихальної гімнастики в «сольовій кімнаті»






ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
rchniy-plan-roboti-starshoyi-medichnoyi-sestri-doshklnogo-navchalnogo-zakladu.rar [468,54 Kb]
(Завантажили цей файл: 22)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Метод-кабінет / На крилах успіху / Діткам дошкільнятам

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.