• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 38
      Наші гості: 37

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 
      - отсутствуют





    Звіт з виховної роботи за 2020-2021 н. рік
    • 31-05-2021, 17:35
    • 27 062
    • 0
    Звіт з виховної роботи за 
    2020-2021 н. рік

    Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.

         Основою виховного процесу у закладі є людина як найвища цінність.

    Виховна система закладу - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.

    ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:

    • системності;
    • національної спрямованості;
    • гуманізації та демократизації;
    • творчої діяльності;
    • самостійності і самореалізації;
    • врахування інтересів, запитів різних категорій учнів.

    ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ :

    • освітньої  діяльності;
    • позаурочної та позакласної діяльності;
    • роботи органів учнівського врядування;
    • взаємодії з батьками.

           Виховна робота в ------------- ступенів протягом 2020-2021 навчального року була спрямована на виконання завдань, поставлених Конвенцію про права дитини, Законом України «Про охорону дитинства», Законом України «Про освіту», Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2022 року (Указом Президента України від 25 червня 2017 року №344/2017), концепцією програми «Школа доброзичливого ставлення до дитини», Державною соціальною програмою «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2022 року, проєктом «Безпечна школа» (антибулінг), методичними рекомендаціями з деяких питань організації в закладах освіти виховної роботи.  Виховна діяльність здійснювалась у відповідності до наступних ключових напрямів:

    •         військово-патріотичне виховання;

    •         громадсько-правове виховання;

    •         екологічне виховання;

    •         художньо-естетичне виховання;

    •         родинно-сімейне виховання;

    •         моральне виховання;

    •         профорієнтаційне виховання;

    •         превентивне виховання

    •         формування здорового способу життя;

    •         розвиток творчих здібностей.

    Та відповідно до основних орієнтирів виховання:

    •         ціннісне ставлення до себе;

    •         ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

    •         ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

    •         ціннісне ставлення до праці;

    •         ціннісне ставлення до природи;

    •         ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

            Основною метою у вихованні учнів у 2020-2021 навчальному році є продовження формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вміння вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ.

            Серед основних завдань — національно-патріотичне виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.

            Виховна робота в 2020-2021 навчальному році була направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя, на осмислення самовизначення у виборі професії, на пропаганду духовних надбань українського народу, на виховання любові до рідної землі, мови, на формування правової культури, негативного ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками, з закладами охорони здоров’я та громадськими організаціями.

    Педагогічний  колектив  створює  сприятливі  умови  для поліпшення  рівня  виховного  процесу,  плідно  працює  над  виховною  проблемою  «Становлення та розвиток особистості учня на основі національних цінностей та толерантності»

      Для  реалізації  проблемної  теми  було  розроблено  план  виховної  роботи, який  охоплює  всі  напрями  виховання,  включає  в  себе  календарні,  традиційні  шкільні   свята,  різноманітні  заходи.На  позакласних  заходах  класні  керівники  виховують  національну  самосвідомість,  патріотизм,  формують  фізичну  та  екологічну  культуру,  здоровий  спосіб  життя, та створюють умови для розвитку творчої особистості.

        З  метою  поширення правових  знань,  підвищення  рівня  правової  освіти,  профілактичної  та  превентивної  роботи , а також забезпечення  повноцінного  розвитку   дітей  і  молоді,  охорони  та  зміцнення  їхнього  здоров’я,  формування  фізичних  здібностей  особистості у 2020-2021 навчальному році було  проведено такі заходи:


    • Свято першого дзвоника «Подорож хвилями знань» (1-11 класи, Ліпська К.В.- педагог - організатор);
    • Тематична виставка у шкільній бібліотеці «Спорт для всіх» до Дня фізичної культури та спорту (1-11 класи, Турчак Л.М. – бібліотекар);
    • Змагання «Веселі старти» до Дня фізичної культури та спорту (1-4 класи, Юреску Н.Р. – вчитель фізичної культури);
    • Урок здоров?я «Молодь обирає здоров?я» (7 клас, Тирнова Т.Д.- вчитель основ здоров?я);
    • Тематична лінійка  до Дня миру «Під мирним небом» (1-11 класи, Ліпська К.В.- педагог - організатор);
    • Тренінгове заняття «Викресли булінг»  (9 клас, Ліпська К.В. – практичний психолог);
    • Урок миру «Діти за мир» (3 клас, …... – класний керівник 3 класу);
    • Флешмоб «Школа без булінгу» (1 -11 класи, …... – ЗДВР);
    • Акція «Чистий берег» під гаслом «Я прибрав – твоя черга! Змінимо майбутнє разом!» (10 клас, Юреску …... – класний керівник 10 класу);
    • Тренінгове заняття «Разом проти булінгу» до Всеукраїнського тижня з протидії боулінгу (5 клас, ….. – соціальний педагог);
    • Гра-вікторина «Ми – пішоходи» в рамках місячника «Увага!Діти на дорозі!» (3 клас, ….. - класний керівник 3 класу);
    • Вікторина «Безпека руху пішоходів» в рамках Місячника безпеки руху  (7 клас, …... – класний керівник 7 класу);
    • Святковий концерт «Цей світлий день належить вам по праву» до Дня вчителя (…... – педагог-організатор);
    • Тренінгове заняття для вчителів «Ненасильницьке спілкування як спосіб гармонізації стосунків у освітньому середовищі» (…….. – практичний психолог);
    • Виховна година «Ми – маленькі козачата» (3 клас, …... - – класний керівник 3 класу);
    • Виховна година «Стоп булінг» (6 клас, …... – класний керівник 6 класу);
    • «Козацькі забави» до Дня українського козацтва (1,2 класи, …... – вчитель фізичної культури);
    • Гра-квест «Україна незвідана: у пошуках скарбів» до Дня українського козацтва (5-7 класи,  …... – педагог-організатор, …... – ЗДВР);
    • Виховна година «Ми – роду козацького діти, землі української цвіт»       (9 клас, …... – класний керівник 9 класу);
    • Участь у Міжнародному мовно- літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Т.Г.Шевченка (1-11 клас, …... – вчитель української мови та літератури, …... - вчитель української мови та літератури);
    • Виховна година «Козаки» до Дня українського козацтва (6 клас, …... – класний керівник 6 класу);
    • Акція «Оберіг українському війську» (6 клас, Ушакова С.І. – вчитель трудового навчання);
    • Участь у Всеукраїнській акції  #дякую_захисникам_україни (1-11 класи, …... –ЗДВР);
    • Вибори президента учнівської республіки (1-11 класи, ….. –ЗДВР);
    • Свято «Посвята в п?ятикласники» (5 клас, …... – класний керівник 5 класу);
    • Осінній ярмарок (1 -11 класи, класні керівники, адміністрація);
    • Акція «Чисте подвір?я» (1-11 класи,  класні керівники, адміністрація);
    • Історичний екскурс «Шлях до свободи» до Дня вигнання нацистських окупантів з території України (1-11 класи, Страту І.О.- педагог – організатор);
    • Інтерактивна виховна година  до Дня української писемності та мови «Мова – ДНК нації» (3 клас, Ліпська Л.В. – класний керівник 3 класу);
    • Всеукраїнський радіодиктант до Дня української писемності та мови (5-11 класи, Кравчук Т.М. – вчитель української мови та літератури);
    • Робота з QR- кодами для підготовки до ЗНО (Полтавченко О.А. – вчитель української мови та літератури);
    • Зустріч шестикласників на тему «Що я знаю про рідну мову» до Дня української писемності та мови (6 клас, Ушакова С.І. – вчитель української мови);
    • Гра – вікторина «Мова – серце народу» до Дня української писемності та мови (4 клас, Мірненко Т.П. – класний керівник 4 класу);
    • Акція «Добро починається з тебе» в рамках тижня доброти (1-11 класи, Страту І.О. ,Юреску Н.Р. – педагог – організатор);
    • Ізотерапія на свіжому повітрі (2 клас, Ліпська К.В. – практичний психолог);
    • Тренінгове заняття «Сонячний настрій» (1 клас, Ліпська К.В. – практичний психолог);
    • Година спілкування «Планета толерантності» (10 клас, Юреску Н.Р. – класний керівник 10 класу);
    • Виховна година «Ми – толерантні» (2 клас, Дятовська О.А.);
    • Урок основ здоров?я «Що таке толерантність» (3 клас, Ліпська Л.В.-класний керівник 3 класу);
    • Тренінгове заняття «Настрій в долонях» до Дня толерантності (1 клас, Ліпська К.В. – практичний психолог);
    • Ізотерапія ( 3 клас, Ліпська К.В. - – практичний психолог);
    • Корекційно – розвиваючі заняття з елементами арт – терапії «Настрій в долонях» (1 клас, Ліпська К.В. – практичний психолог);
    • Виступ агітбригади 7 класу БЕВЗ «Геть паління! Ми – здорове покоління!» до Міжнародного дня відмови від паління (5-11 класи, Тирнова Т.Д.);
    • Година спілкування «Ми проти насильства. А ти?» (9 клас, Ліпська К.В. – практичний психолог);
    • Інформаційний дайджест «Гідні бути українцями» (1-11 класи,

    Ліпська Л.В. – ЗДВР);

    • Тематична лінійка «Україна – територія гідності та свободи» (1-11 класи, Страту І.О., Юреску Н.Р.- педагог - організатор);
    • Виставка у шкільній бібліотеці «Вільні творять майбутнє» до Дня гідності та свободи (1-11 класи, Турчак Л.М. – бібліотекар);
    • Інформаційний дайджест «Безпека в інтернеті» та «#stop_sexing» до Європейського дня захисту дітей від насильства (5-11 класи, …... – вчитель інформатики, Ліпська К.В. -  педагог – організатор);
    • Акція «Запали свічку» до Дня пам?яті жертв голодоморів (1-11 клас, Юреску Н.Р.- педагог – організатор, Ліпська Л.В. – ЗДВР);
    • Тематичний урок до Дня гідності та свободи «Історична правда» (10 клас, Юреску Н.Р.- класний керівник);
    • Тематична виставка «Жнива скорботи» до Дня пам?яті жертв голодоморів» (1-11 класи, Турчак Л.М. – бібліотекар);
    • Виховний захід «Голодомор – біль серця всієї України»   (9 клас, Скрипник О.Л.);
    • Тематичний урок «Історична правда» до Дня пам?яті жертв голодоморів (6 клас, Ушакова С.І.);
    • Флешмоб «Наші долоні проти насильства» в рамках Акції «16 днів проти насильства» (5-11 класи, Регінтовська О.В. – практичний психолог);
    • Інформаційний дайджест «Стоп насильству» в рамках Акції «16 днів проти насильства» (1-11 класи, Ліпська Л.В. – ЗДВР);
    • Флешмоб «Не будь байдужим» до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом та в рамках Акції «16 днів проти насильства» (5-11 класи,                  Страту І.О.,Юреску Н.Р.- педагог – організатор);
    • Лекторій «ГРВІ у дітей» (1-4 класи, Коваленко Л.А. –медична сестра);
    • Військово-патріотичні змагання «На варті Вітчизни» (5-10 класи, Якименко С.П. – вчитель фізичної культури);
    • Спортивні змагання «Ну-мо, хлопці» до Дня збройних сил України        (1-4 класи, Юреску Н.Р. - вчитель фізичної культури);
    • Година спілкування «Чути. Бачити. Відчувати» до Дня людей з інвалідністю та в рамках Акції «16 днів проти насильства» (9 клас, Юреску Н.Р.- педагог – організатор);
    • Виставка у шкільній бібліотеці «Покликані захищати мирне життя»       (1-11 класи,Турчак Л.М. – бібліотекар);
    • Виставка у шкільній бібліотеці «Наші права» до Міжнародного Дня права (1-11 класи, Турчак Л.М. – бібліотекар);
    • Всеукраїнський урок – турнір «Закон – мій друг» (9-11 класи, Запша О.В. – вчитель правознавства);
    • Година спілкування « Права та обов?язки» (3 клас, Ліпська Л.В. – класний керівник 3 класу);
    • Виставка поробок «Новорічне диво» (1-11 класи, класні керівники);
    • Година спілкування « Стоп булінг» (8 клас, Регінтовська О.В. – класний керівник 8 класу);
    • Свято «У пошуках новорічної торбинки» (1-4 класи; класні керівники, Ліпська Л.В. – ЗДВР);
    • Новорічна «Ліга сміху» (5-7 класи; класні керівники,Страту І.О. – педагог – організатор);
    • Новорічне шоу «Зірковий вечір» (8-11 класи; класні керівники, Юреску Н.Р. - педагог – організатор);
    • Екологічна  акція «Годівничка» (4-6 класи; класні керівники, Ліпська Л.В. – ЗДВР);
    • Засідання членів УС «Академічна доброчесність» (5-11 класи; Ліпська Л.В. – ЗДВР, Страту І.О. - педагог – організатор, Юреску Н.Р. - педагог – організатор);
    • Бесіда «Гігієна  школяра» (1-11 класи; Коваленко Л.А.- медична сестра);
    • Виховні заходи до Дня Соборності України (1-11 класи; класні керівники);
    • Тренінг «Торгівля людьми. Подбай про власну безпеку» (7, 9 клас; психолог - Регінтовська О.В.)
    • Заходи присвячені Міжнародному дню пам?яті жертв голокосту  та Дню пам?яті героїв Крут (5-11 класи; класні керівники, Страту І.О. - педагог – організатор, Юреску Н.Р. - педагог – організатор);
    • Виховна година «Стоп булінг» ( 3 клас,Ліпська Л.В. – класний керівник);
    • Акція «Рожева стрічка» до Всесвітнього Дня боротьби з раком (1-11 класи, Страту І.О. - педагог – організатор, Юреску Н.Р. - педагог – організатор);
    • Екологічна акція  «Геть поліетилен! Дайош екосумки!» (5-11 класи, Страту І.О. - педагог – організатор, Юреску Н.Р. - педагог – організатор);
    • Заходи до Дня безпечного інтернету (1-11 класи,Турчак В.І. – вчитель інформатики;
    • Свято до Дня закоханих (8-11 класи, Страту І.О. - педагог – організатор, Юреску Н.Р. - педагог – організатор);
    • Книжково-публіцистична виставка, екскурсія до кімнати  бойової  слави  до Дня пам яті учасників бойових дій на території  інших держав (5-11 класи; Турчак Л.М. – бібліотекар, Полтавченко О.А. – керівник музею);
    • Екологічний урок до Міжнародного   Дня захисту ссавців (6 клас; Тирнова Т.Д. – вчитель біології);
    • Виховний захід «Герої не вмирають» до Дня пам яті героїв Небесної Сотні (5-11 класи, Юреску Н.Р. – педагог-організатор);
    • Конкурс  читців  поезії до Міжнародного Дня рідної мови (1-4 класи, Ліпська Л.В., -ЗДВР, Полтавченко О.А.- ЗДНВР, Кравчук Т.М. – в.о. директора школи);
    • Тренінгове  заняття «Впевнений крок у майбутнє» (10 клас, Регінтовська О.В. – практичний психолог);
    •  «Веселі старти для дівчат» до Міжнародного жіночого дня (1-11 класи, Юреску Н.Р. – вчитель фізичного виховання);
    • «Свято мами і весни» до Міжнародного жіночого дня (1-11 класи, Ліпська Л.В., -ЗДВР, Юреску Н.Р. –педагог – організатор, Страту І.О. - педагог – організатор);





    За період карантину (……. – …….р.) дистанційно здійснювалася виховна діяльність. Згідно плану виховної роботи школи  проводилися (по можливості) заплановані заходи. Для організації  заходів  було створено групи  у Viber. Результати роботи публікувалися на сторінці нашої школи у Фейсбук.


    • 28 березня -фотоконкурс  «Краєвид мого села з вікна» (Юреску Н.Р.- педагог-організатор);
    • 2 квітня - інформаційний дайджест  «Профілактика  бродяжництва в період  карантину»(Страту І.О. - педагог-організатор);
    • 10  квітня  -інформаційний  дайджест  про  День визволення Одеси (Турчак Л.М.- бібліотекар);
    • 22 квітня  - флешмоб  #Живи_Земля  до Всесвітнього Дня Землі (Ліпська Л.В. – ЗДВР, Страту І.О. - педагог-організатор, Юреску Н.Р.- педагог-організатор);
    • 23 квітня - інформаційний дайджест  до Всесвітнього Дня книги (Турчак Л.М.- бібліотекар);
    • 8-9 травня - флешмоб  пам яті  #75_Перемога  #маки_перемоги  #ніколи_знову (Ліпська Л.В. – ЗДВР, Страту І.О. - педагог-організатор, Юреску Н.Р.- педагог-організатор);
    • 10 травня - флешмоб-вітання мамам до Міжнародного Дня Матері (Ліпська Л.В. – ЗДВР); 
    • 15 травня - флешмоб «Я люблю свою сім ю»  до Міжнародного Дня сім ї (Ліпська Л.В. – ЗДВР, Страту І.О. - педагог-організатор, Юреску Н.Р.- педагог-організатор);
    • 16 травня - інформаційний дайджест #ми_європейці  до Дня Європи (Ліпська Л.В. – ЗДВР); 
    • 18 травня  інформаційний дайджест «День пам яті жертв депортації кримських татар (Турчак Л.М.- бібліотекар);
    • 21 травня - Флешмоб #Я_ЛЮБЛЮ_ВИШИВАНКУ (Ліпська Л.В. – ЗДВР, Страту І.О. - педагог-організатор, Юреску Н.Р.- педагог-організатор);
    • 26 травня – Флешмоб «Тренуюсь вдома» (Юреску Н.Р.- педагог-організатор);


    Також планується дистанційне свято останнього дзвоника (відео),

    та фотоконкурс «Діти – наше майбутнє!» до Дня захисту дітей.


    У цьому навчальному році класними керівниками проведені предметні тижні та відкриті виховні години.

    Предметні тижні:

    -Тиждень спорту та здоров’я (Якименко С.П.);

    -Тиждень української писемності

    (Кравчук Т.М.,Полтавченко О.А.);

    -Тиждень історії та права (Запша О.В.);

    -Тиждень математики (Скрипник О.Л.);

    -Тиждень безпеки дорожнього руху (Ліпська Л.В.);

    -Тиждень рідної мови (Кравчук Т.М.,Полтавченко О.А.);

    -Тиждень зарубіжної літератури (Бондаренко Р.М.)

    Відкриті  виховні  години:


      • Посвята в п’ятикласники (Страту І.О. – класний керівник 5 класу);
      • Виховна година «Стоп курінню!» (Тирнова Т.Д. – класний керівник 6 класу);
      • Виховна година «Соборна мати, Україна, одна на всіх, як оберіг»

    (Скрипник О.Л. – класний керівник 9 класу);


      • Година спілкування «Герої не вмирають» (Юреску Н.Р. – класний керівник

    10 класу).

    Рада профілактики правопорушень.

             Значну  увагу  приділяли роботі Ради профілактики правопорушень, профілактиці булінгу  у шкільному  середовищі  та  роботі  з  попередження  випадків  торгівлі  людьми. Питання з профілактичної роботи з попередження правопорушень та злочинів серед учнів розглядалися: на нарадах при директорові, на засіданнях методичного об’єднання класних керівників, загальношкільних батьківських зборах, на засіданнях Ради школи.

               Особливу увагу приділяли роботі з попередження шкільного булінгу. Дуже небезпечним та поширеним  стало явище цькування в  українських школах. За даними соціологічних опитувань 25% школярів зазнавали цькувань,67 % дітей були жертвами, кривдниками або свідками булінгу, 48 % дітей нікому не розповіли про пережите.

    Усі заходи сприяють поліпшенню умов навчання, розвитку та виховання дітей. З учнями школи, схильними до девіантної поведінки та пропусків навчальних занять без поважних причин, проводиться планомірна робота щодо охоплення їх навчанням та позаурочною діяльністю .

          Приділялася увага роботі з попередження наркоманії, алкоголізму, боротьбі з тютюнопалінням серед неповнолітніх. З метою профілактики та пропаганди здорового способу життя, боротьби з наркоманією та СНІДом, відповідно до річного плану роботи проводилися тематичні заходи.У школі розроблено наскрізну систему бесід та тематичних годин з морально- правовоговиховання. Під час виховних годин класні керівники застосовували активні методи роботи, використовували методику колективної творчої діяльності.

          Формування ініціативної, здатної приймати свідомі рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через участь в органах учнівського самоврядування. Модель учнівського самоврядування нашої школи має цілеспрямовану, конкретну, систематичну, організовану і прогнозовану за наслідками діяльність. Робота самоврядування налагоджена таким чином, що кожен учень має доручення (постійні, тимчасові). 

    Попередження дитячого травматизму

            Головною метою державної політики у сфері профілактики дитячого травматизму є забезпечення умов реалізації конституційного права кожного громадянина на охорону життя та здоров'я, підвищення рівня безпеки життєдіяльності населення, особливо дітей, як передумови сталого соціально-економічного розвитку країни. Проблеми поліпшення умов навчання учасників навчально-виховного процесу, попередження їх травматизму стають надалі все більш актуальними і широко обговорюються на загальнодержавному та місцевому рівнях. Протягом року значна увага приділялась заходам з попередження дитячого травматизму.

          Усю виховну роботу колектив спрямовував на те, щоб допомогти дітям розкрити свої творчі здібності, позбавитися комплексів та страхів, порозумітися між собою, пізнати один одного краще. Плануємо всім педагогічним колективом продовжити роботу в усіх напрямках у наступному навчальному році.

    В закладі  розвинена  художня  самодіяльність,  учасники  якої  беруть  активну   участь у   всіх  загальношкільних  заходах,  що  проводяться  в  школі,  а  також  активно  демонструють  свої  таланти  під  час  заходів,  що  організовуються  в   громаді. Враховуючи  результати  навчально-виховної  роботи  та  з  метою  підвищення  її результативності

    РЕКОМЕНДУЮ:

    1.Педагогічному  колективу  школи  продовжувати  удосконалювати  форми 

       і  методи  роботи  з  вирішення  виховної  проблеми  школи «Становлення та розвиток особистості учня на основі національних цінностей та толерантності»

    2.Формувати  в  учнів  любов  до рідного  краю,  прагнення  поглибити 

        знання  про  історію  Батьківщини,  рідного  краю,  виховувати  гордість за 

        героїчне  минуле  свого  народу.

    3.Всім  класним  керівникам  у  виховній  роботі  продовжувати  пропаганду  

         здорового  способу  життя, проводити виховні години  на  теми  по  профілактиці  шкідливих  звичок  та  правопорушень.

    4.Заступнику  директора  з  виховної роботи,  педагогу-організатору 

         продовжувати  роботу  з  удосконалення  учнівського  самоврядування  та 

         активізувати  діяльність  учнівського самоврядування.

    5.Всьому педагогічному  колективу  активно  залучати  учнів  до  участі  в 

          шкільних, районних,  обласних  та  всеукраїнських  конкурсах.

    6.Урізноманітнювати  форми  виховної  діяльності  з  прищеплення  учням 

         високої  правової  культури,  поваги  до  законів  та  символів  держави.

    ЗДВР                            --------------------------------------


    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    zvt-z-vihovnoyi-roboti-za-2020-2021-n_r.rar [300,41 Kb]
    (Придбали цей файл: 2731)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.