• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн





    Заняття для учнів 2-4 класів "Наші емоції"
    • 17-05-2021, 22:00
    • 7 567
    • 0
    Заняття для учнів 2-4 класів 
    "Наші емоції"
    Ознайомлення дітей із поняттям «емоції», формування вміння 
    використовувати способи саморегуляції з метою корекції негативних 
    емоцій та агресивних тенденцій поведінки молодших школярів.

    Обладнання: картки “Емоції»

    Знайомство. Учасники називають своє  ім’я та справи, які полюбляють робити.

                 Висновок, настрій учнів. Повідомлення теми, мети.

             Вправа «емоції»

    - Ви уявляєте собі людину, яка  ніколи не сміється, не плаче, не сердиться, не боїться? Мабуть ви скажете, що таких людей не буває. В різні моменти життя. Ми сміємося, радіємо, плачемо. Радість, сум, страх, здивування – це емоції, те, як ми реагуємо на події. Навіть зараз, коли ви слухаєте мене у когось виникає цікавість чи здивування або ще якісь емоції. Подивіться на ці фото (опис емоцій). Коли ви переживаєте ті чи інші емоції?

    Подумаємо як ще люди виражають емоції? Уявіть собі, ви прийшли  в цирк, де фокусники демонструють свої цікавинки. Які емоції у вас виникали? Або коли подивитися на дресирувальника левів, які емоції виникають? Емоції допомагають нам зрозуміти один одного, через емоції можна дізнатись про настрій людей. Емоції є позитивні , а є негативні. 

    Є ще одна емоція (показати картинку - злість). Що це за емоція? Коли вона виникає? Чи буває у вас така емоція? Зверніть увагу, які зміни виникли на обличчі.

    Гра «Емоційний стан»

    Мета: ознайомити з емоційними станами, виявлення емоційних станів дітей

    Назвати емоційні стани, зображені на картках, обговорити стани. Після виконання завдання діти пояснюють, чому їм подобаються чи не подобаються певні емоційні стани(назви базових емоцій у додатку).

    Вправа «Наші емоції»

    Діти завершують речення

    • мені подобається…
    • мені приємно коли…
    • Я ображаюся коли….
    • Я злюся коли…
    • Мене дратує коли…
    • Мама злиться коли….
    • Я радію коли...
    • Йдучи до школи, я завжди переживаю…
    • Мені сумно, коли…
    • Найбільша радість для моїх батьків…
    • Учитель засмучується…
    • Я отримую задоволення від…

    Висновок. Головне, як ми поводимо себе, переживаючи ті чи інші емоції. Виражаючи певні емоції ми повинні зважати на наше оточення та можливі наслідки.

    Руханка «Погоня» 

      Учасники стоять у загальному колі. Будь-які два учасни­ки, що стоять навпроти один одного, одержують по іграшці. Бажано, щоб це були звірята персонажі добре відомих ка­зок або мультиків, між якими існують суперництво, антаго­ністичні відносини. Наприкладзаєць і вовк, кіт і миша й т.д. Іграшки можна передавити з рук у руки найближчому парт­нерові в будь-якому напрямку: справа наліво і навпаки. За­вдання просте: вовк (кіт, собака) повинен наздогнати зайця (мишу, кота). Наздогнати тобто, опинитися в одних руках. Якщо іграшка випала з рук, її партнер теж повинен зупини­тися, завмерти в чиїхось руках. У будь-який момент учас­ник, у руках якого перебуває та або інша іграшка, може змі­нити напрямок її переміщення. Отакі «доганялки». Гра вима­гає зосередження, точності руху, уваги до сусіда. Дотримати­ся цих вимог надзвичайно важко: емоції зашкалюють. Як правило, грається кілька турів погоні. Обговорення прово­диться стоячи, у колі. Обговорюється, хто чию сторону при­йняв (хтось доганяв разом із вовком, хтось старанно тікав разом із зайцем)які стратегії досягнення мети використо­вувалися, що було найцікавішим у вправі, що заважало.

    Вправа «Опануй себе»

    Мета: навчання самоконтролю

    Психолог навчає самоконтролю.

    • Тільки дитина відчує занепокоєння, її хочеться когось штовхнути, вдарити, щось кинути. Є дуже простий спосіб довести собі свою силу: потрібно обхопити долонями лікті й сильно притиснути руки до грудей – це поза витриманої, сильної духом людини. 
    • Якщо хочеться посваритися – порахуйте до десяти, глибоко вдихаючи.
    • Вправа «Кулачки» станьте прямо, опустіть руки вздовж тулуба; дуже сильно стисніть кулаки, потім повільно їх розслабте. Зверніть увагу на відмінність між відчуттями у напруженому стані й розслабленому. Так, під час розслаблення кисті можливе легке поколювання. (Діти розповідають про свої враження – цей прийом дозволяє стримати перший імпульс, який спонукає до фізичної агресії).

    Крім того можна розірвати папір, прийняти холодний душ, не зустрічатися з людиною, яка тебе дратує

    Вправа «Дихай і думай красиво» 
    Мета:
    знижувати рівень емоційного напруження.
    Інструкція. Заплющіть очі, глибоко вдихніть. Подумки говоріть:
    • «Я –лев» - видихни, вдихни;

    • «Я - птах» - видихни, вдихни;

    • «Я - камінь» - видихни, вдихни;

    • «Я – квітка» - видихни, вдихни;

    • «Я спокійний» - видихни.

    Вправа  «Мої враження». Рефлексія. Пам’ятки (додаток)


    Додатки

    Гнів

    Сум

    Здивування

    Радість

    Страх

    Агресія


    Інколи відчувати гнів чи злість – це нормально.

    Інколи поплакати – це нормально.

    Немає поганих чи хороших почуттів, як немає поганих чи хороших людей. Є погані чи хороші вчинки!

    Не варто боятися негативних емоцій. Лише потрібно розвивати у собі здатність справлятися з негативними емоціями, не завдаючи шкоди ні собі ні іншим:


    • Якщо хочеться на когось посваритися – порахуйте до десяти, глибоко вдихаючи.


    • Тільки відчуваєте занепокоєння, та  захочеться когось штовхнути, вдарити, щось кинути,є дуже простий спосіб довести собі свою силу: потрібно обхопити долонями лікті й сильно притиснути руки до грудей – це поза витриманої, сильної духом людини. 


    • Вправа «Кулачки»: станьте прямо, опустіть руки вздовж тулуба; дуже сильно стисніть кулаки, потім повільно їх розслабте. Зверніть увагу на відмінність  між відчуттями у напруженому стані й розслабленому. Так, під час розслаблення кисті можливе легке поколювання.


    Як стримати себе, коли розсердився? Треба вчитися «вмикати гальма». Звичайно, це нелегко. І це може зробити лише той, хто поважає себе. Якщо ти розгнівався, хочеш наговорити грубощів чи навіть побитися, але розумієш, що треба стриматися, вчини так: Скажи собі: «Так роблять лише лихі люди, вони мають безглуздий та бридкий вигляд». Краще скажи щось смішне.

    Виріжте деталі героїв на зображенні, тулуб окремо, голови окремо. 
    У грі можна рухати і підставляти потрібну емоцію до тулуба героя. 
    За бажанням можна збільшити картинки на аркуші А4 і оформити куточок емоцій нашого класу.



    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    zanyattya-dlya-uchnv-2-4-klasv-nash-emocyi.rar [964,06 Kb]
    (Придбали цей файл: 627)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.