-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Наші гості: 31
- 26-04-2021, 22:17
- 8 673
- 0
Мета: Створити атмосферу щирого родинного спілкування дітей, педагогів, батьків; викликати почуття радості у вихованців з приводу успішного завершення дошкільного періоду їх життя, сформувати у дітей позитивне уявлення про вступ до школи;
залучати вихованців і батьківську громаду до наслідування українських національних традицій у визначних життєвих подіях
До святково прибраної зали під звуки фанфар заходять ведучі
Ведуча 1. Розкриває обійми травень,
Усміхається сонце вгорі.
Діткам нашим, яких проводжаєм,
Час ступити за рідний поріг
Ведуча 2: Літо, осінь, зима… і нарешті,
Підсумовуєм прожиті дні.
Сподіваємось, що недаремно
Стільки часу ми разом ішли!
1.Танцювальний вхід дітей до зали «Фігури» (на музику попурі на теми пісень гурту «Бітлз»: радісна, енергійна музика)
Діти заходять гуртами по 4-5 осіб, розсипаються намистинками, кожний завмирає у цікавій фігурі, потім роблять всі однакові ритмізовані рухи і перешиковуються у півколо
Дитина: Та невже ми дочекались
Випускного свята?
Ух, приємно хвилювались:
Емоцій багато.
Дитина: До садочка з ранку в ранок
Сумлінно ходили,
І навчалися старанно,
Жили – не тужили.
Дитина: А тепер, як ластів’ята,
Летимо всі далі –
Скоро підемо до школи.
От такі реалії!
2. Танок «Нands up, baby» (з міні – дискотеки)
Діти, які читають вірші, залишаються на центрі свята, інші діти сідають
Ведуча 1: Діти, ви декілька років ходили у «Дошколярик», що ви можете розказати про свій садочок?
Дитина: Ви спитаєте, малята:
«Де найкраще всього грати?
Де найкраще засинати?
Де годують дуже смачно?
Де найкращий вихователь?»
Не замислившись скажу:
В «Дошколярик» я ходжу.
Наш садочок кращий в світі.
Дуже люблять його діти».
(за Нехаєвим Т.)
Дитина: Дитячий садок,
Як рідний дім,
Щирий, радий
Нам усім!
Тут тепло, радісно і смакота
Завжди весела дітвора!
(Мороз М.)
Дитина: В мальовничому куточку
Дуже гарний є садочок.
Невеличка це будівля
І навколо є подвір’я.
А працюють в тій споруді
Із великим серцем люди,
Добрі, милі і привітні
І за це їх люблять діти.
(Скоромна П.)
Дитина: Лиш прокинувшись раненько,
Всі біжать в садок швиденько.
Знають наші всі малята:
Тут дозволять погуляти,
Пострибати, покричати,
Не забудуть і навчати.
(Скоромна П.)
У дворі поміж будинків,
Між берізок та ялинок
Є містечко для діток -
Наш чудовий дитсадок.
Тут завжди ми чуєм сміх,
І пісні лунають.
Тут майбутнє наше,
Тут життя триває
(Оленчук С.)
3. Пісня «Прощальне свято» сл. і муз. Н. Рубальської
Діти сідають
Дитина:
Прийшла пора і час сказати щиро «дякуєм»
Працівникам і нашим любим вихователям.
За те, що доглядали, піклувались і навчали,
Співали з нами, веселились, малювали,
Дитина:
Щодня так радували нас, до гарного привчали,
Від серденька свого розумне і прекрасне дарували.
Були терплячими, й нові світи відкрили,
Своїм теплом і мудрістю нам розправляли крила.
Вед 2: Сьогодні особливий день,
Сьогодні вечір неповторний -
Краса таночків і пісень
Хай душу сповнює любов’ю!
4. Танок «Дощ і райдуга» у виконанні дітей - гуртківців
Вед 2: За три роки у «Дошколярику» ми з вами, діти, набули великий багаж знань, навичок, вмінь, вихованості, вміння спілкуватися – одним словом, нажили цілу купу добра, з чим можемо йти до школи. Давайте сьогодні в останнє звернемося до наших скарбів, як гарні господарі підведемо підсумок нажитого.
Вед 1: Увага! Скриню із нажитими скарбами і добром прошу занести до зали!
Хлопчики виносять на центр зали скриню. Зупиняються біля ведучих
(Звучить пісня «Гей, ухнемо»)
Вед 2: (відкриває скриню) Ой, чого тут тільки немає! І так усього багато! Як же ми все оце до першого класу донесемо?
Вед 1: Мабуть, візьмемо зі скрині найголовніше – бо чекає наших діточок дуже довга путь у дванадцять років, розпочнемо її легко, взявши із собою легку чарівну торбинку, куди покладемо найприємніше і найнеобхідніше, що нажили у дитячому садочку. (Дістає торбинку, розташовує її на предметному столику в центрі)
Отож, почнемо складати чарівну торбинку для дальньої дороги!
Вед 2: ( разом із дітьми дістають значок «Сонечко», кладуть у торбинку)
Перше, що покладемо у нашу чарівну торбинку – приємні спогади про час, що перебували у нашому «Дошколярику»
На тлі виразної музики на екрані змінюються кадри з подіями у групі
протягом трьох років
Вед 1: ( запрошує наступних дітей відкрити скриню і дістати наступний скарб – козацькі кушаки) Козацький кушак? Що це означає? Можливо гра «Вдягни кушак» допоможе нам здогадатись.
5. Гра «Вдягни кушак»
Пари дітей готуються до гри – з двох боків тримають довгі розгорнуті кушаки. На словах «Один, два, три, гру почни! – починають загортатися з двох боків у кушак, коли зустрічаються на середині, разом кажуть: «Козацькому роду нема переводу!»
Вед 1: Козацькому роду нема переводу – покладемо у нашу торбинку традиції українського роду, виконаємо чудову «Пісню джури»!
Діти шикуються на виконання пісні
5. Пісня «Пісня джури» сл. О. Кононенка, муз. О. Жилінського
Діти сідають
Вед 2: ( запрошує наступних дітей відкрити скриню і дістати наступний скарб – кіндерсюрприз) Кіндерсюрприз! Та ще й такий великий! Сподіваємось, що в школі на вас чекають тільки приємні сюрпризи! (ховає іграшку у торбинку)
Під звучання «Українського козачка», пританцьовуючи і вигукуючи,
у залі з’являється тітка Параска
Тітка Параска: Доброго дня, шановні! Що, не чекали тітки Параски? А тітка Параска за вами вже скучила. Такі усі нарядні, причепурені. Невже свято яке? Випускний? Йдете у перший клас? А сил вистачить? Такі худенькі… (Дивиться і на батьків також) Зараз Параска буде вам поради давати. По-перше: з ранку треба як слід поснідати. І не бутербродами з чіпсами, а як годиться – кулішем із галушками! Зараз тітка Параска буде вас вчити галушки робити. До мене виходять матусі, дітки допомагають (в лінію шикуються мами, між ними – діти, беруть в руки по дві дерев’яні ложки з галушкою)
Параска: Щоб вийшов смачний куліш із галушками, галушки треба покрутити, от так (показує, перекидуючи галушку з ложки в ложку), а потім зуміти ще й в казан закинути. Хто галушку впустить – не піднімає, тільки ложками стукає. Подивимось, хто у нас вправний. Один, два, три, гру почни!
6. Гра «Веселі галушки»
Всі: Крутись, крутись, галушко,
За довге біле вушко,
Зверху юшку наливай
І в куліш скоріш стрибай!
Тітка Параска підводить підсумок гри
Батьки і діти сідають
Параска: Скриня у вас яка велика. Мабуть, багато добра нажили?
Вед 1: Багато – багато. Складаємо найцінніше у чарівну торбинку для дальньої дороги – щоб легше нести було.
Параска: Так давайте я вам допоможу! (Відкриває скриню дістає маленький світлофор) Знаєте для чого вам у школі світлофор? Щоб нагадував про прості правила – що в школі робити можна (зелений), а що – заборонено (червоний), а з чим треба почекати (жовтий). (кладе світлофор у торбинку) От я зараз і перевірю, як ви, дітки, знаєте шкільні правила. Відповідати треба ТАК чи НІ
Перше правило: Якщо ви відповідаєте на запитання вчителя, то відповідати треба пошепки.(НІ)
Правило друге: Якщо ви принесли до школи шоколад, то з’їсти його потрібно неодмінно на уроці, і щоб всі чули, як ви його розгортаєте – для цього треба гучно шарудіти обгорткою (НІ)
Правило третє: Якщо попереду сидить дівчинка, частіше прив’язуй її за кіски до стільця. Якщо ж хлопчик — підкладай йому на стілець колючі реп’яхи. (НІ)
Дуже добре, дітки, що ви розумієте, як у школі треба поводитись. А тепер шкільні загадки. Подивимось, чи зможете мої загадки відгадати!
Букви всі від «А» до «Я» на сторінках..... (букваря)
Щоб олівець зі стола не впав, заховай його в.... (пенал)
Заливається, дзвенить , поспішати в клас велить
Починається урок, бо уже дзвенить ...(дзвінок) ..
Ну що ж, бачу, діти до школи готові.
Доречі, малята, а правила дорожнього руху ви вивчили в садочку добре? Тоді попрошу дівчаток заспівати мені пісню про світлофор, а хлопчиків із татами попрошу наступний сюрприз готувати (тата і хлопчики вдягають елементи костюмів до номеру «Вереники»)
7. Дівчатка виконують пісню «Світлофор – наш друг» сл. В. Дворецької, муз. Н. Рубальської
Після виконання пісні дівчатка залишаються в центрі зали, до них виходить Параска, дістає зі скрині великий вареник
Параска: Дивіться, що я ще з вашої скрині дістала. І дорослий, і малий в Україні знає: без вареничків смачних свята не буває! То ж святкуємо!
8. Танок за участю батьків «Вареники»
Батьки і діти сідають
Параска: Ой, молодці, гарні вареники наліпили. Та час нам на сер’йозний лад налаштуватися. (звертається до батьків) Що ви смієтеся? Скоро в школу! Йду далі торбинку збирати.
(Відкриває скриню, дістає пачку аркушів) Так, що це в нас тут? Інструкція для батьків майбутніх першокласників! Дуже корисна річ! Одразу в торбинку (кладе один аркуш в торбинку) Виходьте до мене, мами, виходьте до мене, тата – будемо інструкцію вчити!
Під веселу музику виходять батьки на центр свята.
Параска роздає аркуші – інструкції
Параска: Для початку хором прочитаємо. Тільки голосно – бо тітка Параска розуміє тільки сказане голосно. Три, чотири!(диригує під час читання)
Батьки читають: До виховання дітей треба підходити творчо!
Параска: Гарна порада! Починаємо виявляти творчість просто зараз. Один два три, творчий підхід почни!
Під керівництвом тітки Параски і за її показом батьки виконують музичний номер «Паперовий гопак» на аркушах паперу (паперовий оркестр на музику «Гопака»у сучасній обробці)
9. Музичний жарт за участю батьків «Паперовий гопак»
Батьки сідають
Параска: Так, так, шановні батьки, бачу, що ви – люди творчі. Діти те ж до вас мають пораду. Прислухайтеся до неї, будь ласка!
10. Пісня «Черепаха – аха»
Діти сідають
Параска: Ну що ж, порад я вам надавала багато, багато чому вас навчила. Та все найцікавіше вас чекає у школі! Успіхів вам, діти, мами й тата у школі. Хай вам щастить! (Виходить із зали)
Вед 2: Ми продовжуємо складати нашу чарівну торбинку ( запрошує наступних дітей відкрити скриню і дістати наступний скарб – іграшкового цуцика, що тримає вітальну листівку) Діти, можливо іграшки краще залишити в садочку? Передамо їх молодшим дітям. (ТАК) А от вітання покладемо у нашу торбинку – ця вітальна листівка із поздоровленнями на честь закінчення вами садочка від ваших старших товаришів, колишніх випускників «Дошколярика». Вони вітають вас таночком, який так і називаєтья «У нашому дитячому садку».
11. Танок у виконанні дітей – гуртківців «У нашому дитячому садку»
На центр виходять діти, читають вірші
Дитина: Будем старатись сумлінно навчатись,
А помилок ми не будем боятись,
Хоч першокласники ще несміливі,
Та роки шкільні для нас будуть щасливі.
Дитина: Навчатися хочемо всі на «відмінно»,
Щоб нами пишалися ви неодмінно,
Своїми синочками й доньками милими,
А ночі безсонні щоб припинили.
Дитина: Дуже скоро перший дзвоник пролунає,
Розіллються переливи золоті,
Незабаром ми всі разом починаєм
Нову стежку у житті!
Батьки і діти дзвонять у шкільний дзвінок
Вед 1:Наша чарівна торбинка майже повна, та місце ще є ( запрошує наступних дітей відкрити скриню і дістати наступний скарб – український рушничок)
За традицією в Україні на далеку путь дарували рушник – щоб дорога була такою ж світлою, прямою і гарною. То ж і в нашу чарівну торбинку покладемо рушничок, ще й пісню заспіваємо.
12. Пісня – танок із рушниками «Моя мама вишиває рушничок» сл. Є. Левченко, муз. А. Олєйнікової
Діти сідають
Вед 1: Запрошуємо батьків сказати вітальні слова на нашому святі.
Вед 2: Надаємо слово директору НВК №108 Валентині Володимирівні
Вед 1: Запрошуємо майбутніх вчителів наших випускників для привітання
Ведуча 1: Слово надається завідуючій нашого садка Олені Володимирівні
Під врочисту музику дітям вручаються дипломи і подарунки, грамоти за творчі досягнення
Вед 1: Наш випускний бал завершується. Все, що ми змогли, поклали вам, діти, у чарівну торбинку. Ми завжди раді бачити наших випускників у садочку тепер вже не як вихованців, а як помічників і друзів.
Вед 2: Бажаємо вам успіхів і радощів. Хай вам щастить!
На фоні пісні «Мрії мого дитинства» пробивається сюрпризний шар
Діти і батьки запрошуються на запуск символічних повітряних кульок
Репертуар:
Танці: Танцювальний вхід «Фігури»
«Нands up, baby»
«Дощ і райдуга» у виконанні дітей – гуртківців
«У нашому дитячому садку» у виконанні дітей – гуртківців
«Вареники» танок за участю батьків
Пісні: «Прощальне свято»
«Пісня джури»
«Світлофор – наш друг»
«Черепаха – аха»
Пісня – танок із рушниками «Моя мама вишиває рушничок»
Ігри: Гра «Вдягни кушак»
Гра «Веселі галушки»
Музичний жарт: «Паперовий гопак»
ТЕЖ ЦІКАВО:
Сценарій випускного свята в дитячому садку
***
Авторський сценарій випускного свята
***
***
Портфоліо випускника дитячого садочка
***
Дипломи для діток випускників дитячого садочка.
Кожен диплом якісний, для хлопчиків та дівчаток.
***
Сценарій випускного свята в дитячому садку
***
Сценарій випускного свята у старшій групі ДНЗ
Викорастані улюблені пісні, танці та ігри,
які використовували упродовж року
і дітям дуже полюбилися і залишаться в пам'яті на все життя.
Зворушлива пісенька на випускному в садочку "Прощавай, наш садок".
Час летить, час летить і хвилиночки летять.
***
Сценарій випускного свята у старшій групі
"Космічна подорож у Всесвіт за зіркою знань"
Цікавий, сучасний сценарій з музичним супроводом
***
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.