-
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом -
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?"
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?" -
Випускне свято у ДНЗ. Дитинство щасливе завжди хоче миру
Випускне свято у ДНЗ. "Дитинство щасливе завжди хоче миру"Патріотичний сучасний музичний сценарій
Наші гості: 37

- 15-04-2021, 18:59
- 4 683
- 0

Порядок
реагування на випадки булінгу (цькування) в закладі освіти
1. При встановленні факту або підозрі на наявність булінгу (цькування) батьки, законні представники дитини, вихователль, сама дитина або інші учасники освітнього процесу повідомляють про це адміністрацію закладу освіти.
2. Керівник закладу освіти отримавши заяву про випадок боулінгу (цькування) невідкладно реагує на представлені факти:
2.1. Приймає рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.
2.2. Наказом по закладу освіти створює комісію з розгляду випадку булінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вжиття відповідних заходів реагування.
3. Результати службового розслідування викладаються в акті.
4. У разі підтвердження факту булінгу (цькування), адміністрація закладу освіти повідомляє Дніпровський відділ поліції ВП ГУНП в Запорізькій області та службу у справах дітей по Дніпровському району.
5. Рішення комісії реєструється в окремому журналі та доводиться до відома постраждалого.
6. Адміністрація закладу забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг учасникам освітнього процесу, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування).
ПРОЦЕДУРА ПОДАННЯ ЗАЯВИ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ)
ПІД ЧАС ОСВІТНЬО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Педагогічні працівники зобов'язані повідомляти керівництво закладу дошкільної освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогів, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якої вони були особисто або інформацию, яку отримали від іншої особи, вживати невідкладні заходи для припинення булінгу (цькування).
ЗРАЗОК ЗАЯВИ
ДИРЕКТОРУ П.І.Б ВІД КОГО ________________
ЗАЯВА
Пройдя до твоего места, оставайся часом моей донки (син), ПИБ, постороннее знакомство с моральным и физическим течением (ПИБ образника). Прошу термобиологи в ситуації що склалася.
дата підпис
План заходів, спрямована на запобігання та протидію булінгу (цюкуванню)
в дошкільному навчальному закладі
на 2024 рік
№ з \ п | Зміст заходу | Термін виконання | Відповідальні |
1 | Перевірка приміщень, території ЗДО № 83 з метою виявити місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення боулінгу (цькуванню) в закладі | Впродовж року | директор, практичний психолог, соціальний педагог, вихователь-методист |
2 | Вивчення причин та умов виникнення можливих ситуацій, а також ймовірних ризиків проявів противоправної поведінки(насильницької поведінки) серед учасників освітнього процесу | Впродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог, вихователь-методист |
3 | Ознайомлення учасників освітнього процесу з нормативно-правовою базою та регулюючими документами щодо превенції проблеми насилля в освітньому середовищі | Впродовж року | директор |
4 | Проведення зустрічей, круглих столів, семінарів, бесід та консультацій щодо ненасильницьких методів поведінки та виховання вирішення конфліктів, управління власними емоціями та подолання стресу | Впродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог, вихователь-методист |
5 | Проведення з вихованцями бесід, занять щодо формування звільнятися від напруження, скутості, навчання комунікативної та вербальної поведінки | Впродовж року | Вихователі груп, практичний психолог |
6 | Створення алгоритму реагування на випадки насильства серед вихованців: чіткий алгоритм можливих дії, відповідальності та компетенції педагога, представників адміністрації, практичного психолога | Впродовж року | директор |
7 | Проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу щодо профілактики насильства | Впродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |







Також по темі:
Річний план заходів щодо профілактики булінгу.
На 2023-2024 навчальний рік
https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1434-richniy-plan-zahodiv-schodo-profilaktiki-bulingu.html
Година спілкування. Кібербулінг або агресія в інтернеті.
Способи розпізнання і захист дитини
Види булінгу у школі. Презентація
https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1330-vidi-bulngu-u-shkol-prezentacya.html
Кібербулінг. Правила безпеки в інтернеті
Виступ на педагогічну раду "Кібербулінг агресія в інтернеті"
https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2798-kberbulng-pravila-bezpeki-v-nternet.html
Увага! Булінг!
Це потрібно знати!
Шаблони-зразки заяви
https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2111-uvaga-buling-ce-potribno-znati.html
Як запобігти булінгу в учнівській спільноті
Деякі питання реагування на випадки булінгу
Протидія булінгу в закладі освіти: що в законах:
https://urokok.com.ua/education-news/2018-yak-zapobigti-bulingu-v-uchnivskiy-spilnoti.html
Віршована казка про булінг
Віршована авторська казка про ситуацію булінгу в навчальному закладі.
https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2578-virshovana-kazka-pro-buling.html
Квест-гра. Кібербулінг. Агресія в інтернеті
https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2800-kvest-gra-kiberbuling-agresiya-v-interneti.html
Відповідальність батьків за неповнолітніх дітей.
Правопорушення та розміри штрафів
Протокол батьківських зборів. План-конспект
https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/2356-protokol-batkivskih-zboriv-plan-konspekt.html
Батьківський кафетерій "Класні–першокласні"
Підсумкові збори у 1 класі
Абетка з безпеки школярів

Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.