-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 25-03-2021, 15:45
- 6 135
- 0
План заходів:
проведення тижня права (………..)
Назва заходу | Термін проведення | Відповідальні |
Виховна година «Мій улюблений світ без насильства» | Класні керівники | |
Перегляд науково-популярного фільму «Конвенція про права дитини» | Вчителі правознавства | |
Всеукраїнський урок «Права людини» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини | Вчителі правознавства | |
Тренінг « Соціально-психологічні причини злочинної поведінки неповнолітніх». | Соціальний педагог | |
Бесіда «Права та обов’язки учнів у школі» | Класні керівники | |
Круглий стіл «Толерантність як метод мирного розв’язання конфлікту» | Практичний психолог | |
Розвивально-корекційні заняття з учнями, схильними до правопорушень. | Практичний психолог | |
Правова гра «Права у моєму житті» | Соціальний педагог | |
Лекція «Закон – обов’язковий для всіх» | Вчителі правознавства | |
Зустріч з спеціалістами в справах дітей ЖМР на тему «Механізми захисту прав людини» | Вчителі правознавства, класні керівники | |
Конкурс на кращий малюнок на тему «Знаємо та реалізуємо свої права» | Соціальний педагог, класні керівники | |
Конференція «Зупинимо булінг разом» | Практичний психолог, класні керівники | |
Книжкова виставка «Я маю права» | Шкільний бібліотекар |
Звіт про підсумки проведення тижня права
На виконання наказу по школі від ……. р. № ….. «Про проведення тижня права», з ….по ….. року в закладі проведено тиждень права. Проведення тижня правових знань є дієвою формою організації навчання, виховання, поглиблення знань учнів, сприяє їх розвитку та розширення світогляду; дає можливість підвищити пізнавальний інтерес до вивчення прав та обов’язків, стимулювати творчу активность учнів.
Проведення Тижня правознавства – це не стільки розваги для учнів, скільки одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. У цей час між педагогом і учнем виникає тісне спілкування, що дозволяє їм краще пізнати один одного.
Заходи проведені у відповідності до затвердженого Плану. Тиждень розпочався з проведення у всіх класах виховної години «Мій улюблений світ без насильства» та організації перегляду науково-популярного фільму «Конвенція про права дитини». Учнів було ознайомлено з правами людини та пояснено, що можливості людини існувати й розвиватися як особистість, задовольняти свої потреби, здебільшого закріплені законодавством. Школярі відверто обговорювали: яку роль відіграють закони в житті їх сімей, які правові проблеми турбують батьків та дітей.
10 грудня вчителями правознавства було проведено Всеукраїнський урок з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини, на якому педагоги формували соціальну та громадянську компетентності учнів.
В подальшому класні керівники провели тематичні бесіди «Права та обов’язки учнів у школі», під час яких школярі та педагоги ділились своїми думками, щодо необхідності знань базових законів існування сучасного суспільства.
З метою формування у суспільстві правової культури та правової свідомості, сприяння підвищенню рівня знань та поінформованості учнів щодо реалізації та захисту своїх прав, гарантованих Конституцією та законами України у різних сферах життя, вчителі правознавства провели лекцію «Закон – обов’язковий для всіх».
Дуже цікавою та корисною була зустріч з спеціалістами в справах дітей ЖМР на тему «Механізми захисту прав людини».
Соціальним педагогом був проведенийц тренінг « Соціально-психологічні причини злочинної поведінки неповнолітніх», на яких особлива увага приділялась питанням, пов’язанних з правопорушеннями неповнолітніх. Практичний психолог (Білявська О.С.) організувала проведення круглого стіла «Толерантність як метод мирного розв’язання конфлікту» та конференції «Зупинимо булінг разом», на яких учні і педагоги ділилися думками по цих наболілих питаннях, та на основі яких розроблені рекомендації для педагогів щодо вирішення педагогічних конфліктів. Також соціально-психологічною службою були проведені розвивально-корекційні заняття з учнями, схильними до правопорушень, які проходили в тісній співпраці з батьками, діти яких мають проблеми із законом.
Шкільний бібліотекар …Піб.. оформила книжкову виставку на тему «Я маю права», презентувала видання про права людини та іншу літературу правового змісту, учні школи з цікавістю ознайомились із представленими матеріалами.
Усі заходи спрямовані на формування правової свідомості та навичок і звичок правомірної поведінки школярів, зміцнення їх життєвої позиції, підвищення громадянської активності, загострення почуттю непримиренності до правопорушень.
Педагогічний колектив і далі буде продовжувати роботу з підвищення правових знань учнів, попередження правопорушень та негативних проявів в учнівському середовищі.Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.