Популярні новинки
-
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом -
Пісні про школу на випускний початкових та старшіх класів
Пісні про школу на випускний початкових та старшіх класів.Шкільні роки. Пісні про школу + караоке -
Сценарій випускного свята в садочку в стилі "Ми на1+1" "Премія Оскар 2025"
Сценарій випускного свята в садочку в стилі "Ми на1+1" "Премія Оскар 2025"
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
Зараз онлайн
Зараз на сайті: 39
Наші гості: 36
Наші гості: 36
Користувачі:
Пошукові системи на сайті:
Останні наші відвідувачі:

Збірник завдань + відповіді ДПА математика 4 клас 2021 рік
- 2-03-2021, 20:04
- 54 269
- 2

Збірник завдань + відповіді ДПА
Математика 4 клас 2021 рік.
Автор: Листопад Наталія, Степаненко Софія
Відповіді до збірника ДПА-2021 4 клас Математика
Завдання до збірника ДПА-2021 4 клас Математика
Контрольна робота 1
ВАРІАНТ 1
- Як число дев’ятсот тридцять тисяч дев’ятьзаписати цифрами?
- Який із дробівнайбільший?
- Яке число є розв’язком рівняння 2200 · c = 6600?
- З’єднай лінією виразі його значення.
- З’єднай лінією вимірипрямокутника і його площу.
- Обчисли.
1) 93 465 : 3 = 31155
2) 31 155 + 87 578 = 118 733
3) 136 845 - 118 733 = 18 112
- Два однакові автомобілі перевезли разом 120 т вантажу. Перший автомобіль зробив 5 рейсів, а другий — 3. Скільки тонн вантажу перевіз другий автомобіль?
- 5 + 3 = 8 рейсів— зробили два автомобіля разом.
- 120 : 8 = 15т — перевіз автомобіль за 1 рейс.
- 15 · 3 = 45 т — перевіз другийавтомобіль.
ВАРІАНТ 2
- Як число п’ятсотсімдесят тисяч сім записати цифрами?
- Який із дробівнайменший?
- Яке число є розв’язком рівняння 54 000 : b = 6000?
- З’єднай лінією вираз і його значення.
- З’єднай лінією вимірипрямокутника і його площу.
- Обчисли.
1) 96 584 : 8 = 12073
2) 89 457 - 12 073 = 77 384
3) 217 698 + 77 384 =295 082
- Дві бригади лісників разом заготовили 245 кг жолудів. Перша бригада зібрала 4 однакові мішки жолудів, а друга — 3 такі само мішки. Скільки кілограмів жолудів зібрала перша бригада?
- 4 + 3 = 7 мішків — зібрали дві бригади.
- 245 : 7 = 35 кг — жолудівв одному мішку.
- 4 · 35 = 140 кг — зібрала перша бригада.
Контрольна робота 2
ВАРІАНТ 1
- Як записати цифрами висоту найвищої гори нашої планети — Евересту, що становить вісім тисяч вісімсотсорок вісім метрів?
- У якому випадку результатділення 27 639 : 9 визначено правильно?
- Форму якої геометричної фігуримає м’яч?
- З’єднай лінією вираз і його значення.
- З’єднай лінієюрівняння і його розв’язок.
- Обчисли.
1) 13 269 + 7387 = 20 656;
2) 20 656 – 11932= 8724.
- Три однакові бригадиробітників за 4 дні проклали600 м шосе. Скільки метрівшосе прокладе одна бригадаза 2 дні?
- 600 : 4 = 150 м — проклализа 1 день три бригади.
- 150 : 3 = 50 м — проклала 1 бригада за 1 день.
- 50 · 2 = 100 м — прокладе 1 бригадаза 2 дні.
ВАРІАНТ 2
- Як записати цифрами висоту найвищої гори Африки — Кіліманджаро, щостановить п’ять тисяч вісімсот дев’яносто п’ять метрів?
- У якому випадку результатділення 39 224 : 4 визначено правильно?
- Форму якої геометричної фігури має склянка?
- З’єднай лінією вираз і його значення.
- З’єднай лінієюрівняння і його розв’язок.
- Обчисли.
1) 15 752 + 24 148 = 39 900;
2) 39 900 – 27 912 = 11988.
- Два комбайни за 3 дні зібрали врожай з ділянки площею 480 га. З ділянки якої площі збере врожай один комбайн за 5 днів?
- 480 : 3 = 160 га — зібрали 2 комбайниза 1 день;
- 160 : 2 = 80 га — зібрав 1 комбайн за 1 день;
- 80 · 5 = 400 га — збире 1 комбайн за 5 днів.
Контрольна робота 3
ВАРІАНТ 1
- Визнач, яке числозаписане як сума розрядних доданків.
- У якому випадкурезультат ділення 3428 : 100 визначено правильно?
- Пиріг розрізали на 10 рівних частин. Визнач, яка частина пирога найбільша.
- З’єднай лінією нерівність чи рівняння зі значенням x, що є його розв’язком.
- З’єднай лінієювиміри прямокутника і його периметр.
- Обчисли.
1) | – | 7 | 5 | 0 | 4 | 8 | 1 | 2 | 2) | ? | 2 | 4 | 5 | 3) | – | 6 | 2 | 5 | 4 | |||||||
7 | 2 | 6 | 2 | 5 | 4 | 1 | 4 | 3 | 4 | 3 | 0 | |||||||||||||||
– | 3 | 0 | + | 9 | 8 | 0 | 2 | 8 | 2 | 4 | ||||||||||||||||
2 | 4 | 2 | 4 | 5 | ||||||||||||||||||||||
– | 6 | 4 | 3 | 4 | 3 | 0 | ||||||||||||||||||||
6 | 0 | |||||||||||||||||||||||||
– | 4 | 8 |
4 | 8 | |||||||||||||||||||||||||
0 | ||||||||||||||||||||||||||
- Першого дня у швейному цеху пошили 35 костюмів, а другого — 50
Розв’язання
- 35 + 50 = 85 костюмів — пошили за два дня.
- 340 : 85 = 4 м — тканини витратили на одинкостюм.
- 50 · 4 = 200 м — тканини витратили другого дня.
ВАРІАНТ 2
- Визнач, яке числозаписане як сума розрядних доданків.
- У якому випадкурезультат ділення 5643 : 100 визначено правильно?
- Торт розрізалина 12 рівних частин. Яка частина тортанайбільша?
- З’єднай лінією нерівність чи рівняння зі значенням x, що є його розв’язком.
- З’єднай лінією вимірипрямокутника і його периметр.
6. 84 208 : 16 – 318 · 15 = 493.
1) | – | 8 | 4 | 2 | 0 | 8 | 1 | 6 | 2) | ? | 3 | 1 | 8 | 3) | – | 5 | 2 | 6 | 3 | |||||||
8 | 0 | 5 | 2 | 6 | 3 | 1 | 5 | 4 | 7 | 7 | 0 | |||||||||||||||
– | 4 | 2 | + | 1 | 5 | 9 | 0 | 4 | 9 | 3 | ||||||||||||||||
3 | 2 | 3 | 1 | 8 | ||||||||||||||||||||||
– | 1 | 0 | 0 | 4 | 7 | 7 | 0 | |||||||||||||||||||
9 | 6 | |||||||||||||||||||||||||
– | 4 | 8 | ||||||||||||||||||||||||
4 | 8 | |||||||||||||||||||||||||
0 | ||||||||||||||||||||||||||
Розв’язання
- 40 + 36 = 76 відер — фарби привезли в магазин.
- 380 : 76 = 5 л — фарби в одному відрі.
- 36 · 5 = 180 л — білої фарби привезли в магазин.
Контрольна робота 4
ВАРІАНТ 1
- Який з поданихвиразів має найбільше значення?
- За допомогою якого виразу можна розв’язати цю задачу?
- Яку дію потрібно виконати першою при обчисленні значення обраного виразу в завданні 2?
- З’єднай лінією частини речення так, щоб отримати правильне висловлювання.
- З’єднай лінією вимірипрямокутника і його площу.
- Обчисли.
1) | – | 2 | 3 | 4 | 1 | 5 | 1 | 5 | 2) | ? | 7 | 0 | 7 | 3) | + | 1 | 5 | 6 | 1 | |||||||
1 | 5 | 1 | 5 | 6 | 1 | 1 | 1 | 7 | 7 | 7 | 7 | |||||||||||||||
– | 8 | 4 | + | 7 | 0 | 7 | 9 | 3 | 3 | 8 | ||||||||||||||||
7 | 5 | 7 | 0 | 7 |
– | 9 | 1 | 7 | 7 | 7 | 7 | ||||||||||||||||||||
9 | 0 | |||||||||||||||||||||||||
– | 1 | 5 | ||||||||||||||||||||||||
1 | 5 | |||||||||||||||||||||||||
0 | ||||||||||||||||||||||||||
- Один оператор відправляє 25 оголошень за 1 хв, а другий — 140 оголошень за 4 хв. За скільки хвилин обидва оператори відішлють оголошення 1800 адресатам?
- 140 : 4 = 35 or. — відправляє 2 операторза 1 хв.
- 25 + 35 = 60 ог. — відправляють два оператора за 1 хв. 3) 1800 :60 = 30 хв.
ВАРІАНТ 2
- Який з поданихвиразів має найбільше значення?
- За допомогою якого виразу можна розв’язати цю задачу?
- Яку дію потрібно виконати першою при обчисленні значення обраного виразу в завданні 2?
- З’єднай лінією частини речення так, щоб отримати правильне висловлювання.
- З’єднай лінією вимірипрямокутника і його площу.
- Обчисли.
1) | – | 9 | 9 | 1 | 8 | 2 | 9 | 2) | ? | 3 | 1 | 5 | 3) | + | 5 | 6 | 7 | 0 | ||||||
8 | 7 | 3 | 4 | 2 | 1 | 8 | 3 | 4 | 2 | |||||||||||||||
– | 1 | 2 | 1 | + | 2 | 5 | 2 | 0 | 6 | 0 | 1 | 2 | ||||||||||||
1 | 1 | 6 | 3 | 1 | 5 | |||||||||||||||||||
– | 5 | 8 | 5 | 6 | 7 | 0 | ||||||||||||||||||
5 | 8 |
0 | ||||||||||||||||||||||||
- Один принтер друкує 45 сторінок за 1 хв, а другий — 165 сторінок за 3 хв. За скільки хвилин обидва принтери надрукують 2000 сторінок?
- 165 : 3 = 55 стор. — друкує 2принтер за 1 хв.
- 45 + 55 = 100 стор. — друкують два принтери за 1 хв. 3) 2000 : 100 = 20 хв.
Контрольна робота 5
ВАРІАНТ 1
- Як число шістсотп’ять тисяч шістсотп’ять записати цифрами?
- За допомогою якого виразу можна розв’язати цю задачу?
- Яку дію потрібно виконати першою при обчисленні значення обраного виразу в завданні 2?
- З’єднай лінією предметі назву фігури,форму якої він має.
- З’єднай лінією висловлювання і відповідний вираз.
- Обчисли.
1) | – | 1 | 3 | 5 | 2 | 4 | 8 | 2) | – | 1 | 2 | 4 | 0 | 2 | 5 | 2 | 5 | 3) | ? | 4 | 9 | 6 | 1 | |||||||
1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 4 | 9 | 6 | 1 | 1 | 6 | |||||||||||||||||
1 | 2 | 4 | 0 | 2 | 5 | – | 2 | 4 | 0 | + | 2 | 9 | 7 | 6 | 6 | |||||||||||||||
2 | 2 | 5 | 4 | 9 | 6 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
– | 1 | 5 | 2 | 7 | 9 | 3 | 7 | 6 |
1 | 5 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||
– | 2 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||
0 | ||||||||||||||||||||||||||||||
- Щоб прикрасити зал до свята, учні старших класів виготовили 920 паперових ліхтариків, а учні початкових класів — утричібільше. Усі
- 920 · 3 = 2760 (ліхт.)— виготовили учні початкових класів;
- 920 + 2760 = 3680 (ліхт.) — виготовили всього; 2) 3680 : 40 = 92 (ліхт.).
ВАРІАНТ 2
- Як число сімсотдві тисячі сімдесятдва записати цифрами?
- За допомогою якого виразу можна розв’язати цю задачу?
- Яку дію потрібно виконати першою при обчисленні значення обраного виразу?
- З’єднай лінією предметі назву фігури,форму якої він має.
- З’єднай лінією висловлювання і відповідний вираз.
- Обчисли.
1) 1400 : 35 = 40;
2) 15 · 243 = 3645;
3) 40 + 3645= 3685.
- Від продажу власних виробів на шкільному ярмарку учні початкової школи отримали 840 грн, а старшокласники — удвічі більше. На всі гроші вони придбали художні книжки для бібліотеки за ціною 70 грн кожна. Скільки книжок придбали для бібліотеки?
- 840 · 2 = 1680 (грн) — отрималистаршокласники;
- 840 + 1680 = 2520 (грн) — всьогоотримали школярі;
- 2520 : 70 = 36 (кн.) — придбали для бібліотеки.
Контрольна робота 6
ВАРІАНТ 1
- Перерва між таймами у футболі триває 1/4 год. Скільки хвилин триває перерва?
- Мурашка за 20 с переповзла стежину, ширина якої становить 300 см. Яка швидкість мурашки?
- Периметр прямокутника дорівнює 20 см, а його довжина — 6 см. Яка ширина цього прямокутника?
- З’єднай лінією запис довжини, поданий у кілометрах і метрах, та відповідний йому запис, поданийу метрах.
- Пронумеруй по порядкупункти плану розв’язування задачі.
- Скільки тонн хліба випече одна бригада за 1 зміну? 3 Скільки тонн хліба випече одна бригада за 2 зміни? 1 Скільки тонн хліба випечеодна бригада за 3 зміни?
- Обчисли.
1) 418 · 7 = 2926;
2) 132 418 - 2926 = 12 9492;
12 9492 : 66 = 1962.
- Один промисловий автомат розфасовує й запаковує 1200 пакетів соку за 1 год, а інший — 30 пакетів за 1 хв. За скільки хвилин автомати розфасують і запакують 1000 пакетів соку, якщо працюватимуть разом?
- 1200 : 60 = 20 п. — розфасовує пеший автомат за 1 хв.;
- 30 + 20 = 50 п. — розфасовують два автомати за 1 хв.; 3) 1000 : 50 = 20 хв.
ВАРІАНТ 2
- Перерва між урокамитриває 1/3 год. Скільки хвилин триває перерва?
- Шлях від міста до села, що дорівнює 10 км, пішохідподолав за 2 год. Яка швидкість пішохода?
- Периметр прямокутника дорівнює 16 м, а його ширина — 3 м. Яка довжина цього прямокутника?
- З’єднай лінією запис довжини, поданий у кілометрах і метрах, та відповідний йому запис, поданийу метрах.
- Пронумеруй по порядку пунктиплану розв’язування задачі.
- За скільки годин одна бригада виготовляє 2 шафи? 1 Скільки шаф виготовляє одна бригада за 8 год?
- Обчисли.
1) 512 · 9 = 4608;
2) 241 512 - 4608 = 236 904;
3) 236 904 : 24 = 9871.
- Один промисловий автомат розфасовує й запаковує 1800 стаканчиків йогурта за 1 год, а інший — 20 стаканчиків йогурта за 1 хв. За скількихвилин автомати розфасують і запакують 2000 стаканчиків йогурта, якщо працюватимуть разом?
- 1800 : 60 = 30 ст. —запаковує перший автоматза 1 хв.;
- 30 + 20 = 50 ст. — запаковують два автомати за 1 хв.; 3) 2000 : 50 = 40 хв.
Контрольна робота 7
ВАРІАНТ 1
- Яке число може бути в остачі, якщо дільник дорівнює7?
- У якій частці буде чотири цифри?
- Яку частинустановить 1 ц від 1 т?
- З’єднай лінією вираз і його значення.
- З’єднай площу квадратаз довжиною його сторони.
- Обчисли.
1) | – | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 3 | 5 | 2) | ? | 7 | 4 | 5 | 3) | + | 1 | 4 | 1 | 5 | 5 | ||||||
2 | 1 | 0 | 6 | 0 | 6 | 1 | 9 | 6 | 0 | 6 | ||||||||||||||||
– | 2 | 1 | 0 | + | 6 | 7 | 0 | 5 | 1 | 4 | 7 | 6 | 1 | |||||||||||||
2 | 1 | 0 | 7 | 4 | 5 | |||||||||||||||||||||
0 | 1 | 4 | 1 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||
- За перший семестр навчального року учень 4 класу списав 6 зошитів у клітинку й 8 зошитів у лінійку, усього — 336 сторінок. Відомо, що всі зошити були однакові за обсягом. Скільки сторінок у лінійку списав учень? Розв’язання
- 6 + 8 = 14 (зош.) — списав учень 4 класуза перший семестр.
- 336 : 14 = 24 (стор.) — у кожному зошиті.
- 8 · 24 = 192 (стор.) — списав учень у зошитаху лінійку.
ВАРІАНТ 2
- Яке число може бути в остачі, якщо дільник дорівнює20?
- У якій частцібуде три цифри?
- Яку частинустановить 1 кг від 1 ц?
- З’єднай лінією вираз і його значення.
- З’єднай площу квадратаз довжиною його сторони.
- Обчисли.
1) | ? | 2 | 3 | 5 | 2) | – | 2 | 0 | 9 | 8 | 2 | 2 | 6 | 3) | – | 3 | 0 | 5 | 5 | ||||||
1 | 3 | 2 | 0 | 8 | 8 | 0 | 7 | 8 | 0 | 7 | |||||||||||||||
+ | 7 | 0 | 5 | – | 1 | 8 | 2 | 2 | 2 | 4 | 8 | ||||||||||||||
2 | 3 | 5 | 1 | 8 | 2 | ||||||||||||||||||||
3 | 0 | 5 | 5 | 0 | |||||||||||||||||||||
- За рік учень гуртка «Паперопластика» використав на виготовлення виробів 12 пачок кольорового паперу й 6 пачокбілого, усього — 216
Розв’язання
- 12 + 6 = 18 (пач.) —кольорового і білогопаперу використав учень;
- 216 : 18 = 12 (арк.) — паперу в одній пачці;
- 12 · 12 = 144 (арк.) — кольорового паперу використав учень.
Контрольна робота 8
ВАРІАНТ 1
- Що позначає цифра7 у записі числа 570 134?
- Яка нерівність правильна?
- Розв’язком якого рівняння є число 6?
- З’єднай периметр і площу квадрата.
- З’єднай периметр і площу квадрата.
- Обчисли.
1) 625 – 542 = 83;
2) 23821 : 83 = 287;
3) 287 · 23 = 6601.
- У шкільному саду учні зібрали174 ящики яблук по 15 кг у кожному.Із 2/5 яблук виготовили сік, а решту врожаю занесли у сховище. Скільки кілограмів яблук занесли у сховище?
- 174 · 15 = 2610 кг — яблук зібрали учні;
- 2610 : 5 · 2 = 1044 кг — яблук переробили на сік;
- 2610 – 1044 = 1566 кг — яблук занесли у сховище.
ВАРІАНТ 2
- Що позначає цифра7 у записі числа 217 804?
- Яка нерівність правильна?
- Розв’язком якого рівнянняє число 8?
- З’єднай периметр і площу квадрата.
- Установи порядоквиконання дій, записавши відповідні цифри.
- Обчисли.
1) 20050 :25 = 802;
2) 1599 + 802 = 2401;
3) 2401 · 63 = 151263.
- Учні школи зібрали 95 мішків горіхів,по 21 кг в кожному.Після сушіння їх маса зменшилася на 2/5 початкової маси. Якою стала маса горіхів після сушіння?
- 95 · 21 = 1995 кг — горіхів зібрали учні;
- 1995 : 5 · 2 = 798 кг — зменшення маси горіхів після сушіння;
- 1995 – 798 = 1197 кг — маса горіхів після сушіння.
Контрольна робота 9
ВАРІАНТ 1
- Обчисли.
1) 550 – 45 = 505;
2) 505 · 21 = 10 605;
3) 13 338 + 10 605 = 23 943.
- Виконай дії з іменованими числами.
- Знайди:
2) 324 : 12 = 27
- Розв’яжи рівняння
a = 25
- Два маршрутні автобусиїхали з однаковою швидкістю. Перший був у
- 5 – 3 = 2 (год) — їхав другий автобус відстань140 км;
- 140 : 2 = 70 (км/год) — швидкість автобуса; 3) 70 · 3 = 210 (км).
- Побудуй прямокутник, площа якого дорівнює 24 см2, а довжина — 6 см.
ВАРІАНТ 2
- Обчисли.
1) 540 – 37 = 503;
2) 503 · 23 = 11 569;
3) 13 268 + 11 569 = 24 837.
- Виконай дії з іменованими числами.
- Знайди...
2) 195 : 15 = 13.
- Розв’яжи рівняння49 · b = 1715.
b = 35.
- Два швидкісні потяги їхали з однаковою швидкістю. Перший був у дорозі 6 год, а другий — 4 год. Скільки кілометрів пройшов другий потяг, якщо перший пройшов на 300 кілометрів більше?
- 6 – 4 = 2 (год)— пройшов 300 км першийпотяг;
- 300 : 2 = 150 (км/год) — швидкість потягу; 3) 150 ·4 = 600 (км).
- 1) Побудуй прямокутник, площа якого дорівнює 28 см2, а довжина— 7 см.
Контрольна робота 10
ВАРІАНТ 1
- Обчисли.
1) 43 275 : 25 = 1731;
2) 1731 + 21007 = 22 738;
3) 80 526 – 22 738 = 57 788.
- Порівняй... 50 · 3 : 5 = 30; 90 : 3 = 30;
- Потяг Київ–Харків відправляється з Києва о 22 год 22 хв і прибуває до Харкова наступного дня о 6 год 25 хв. Який час потяг перебуває в дорозі?
- 24 год – 22 год 22 хв = 1 год 38 хв;
- 6 год 25 хв + 1 год 38 хв =7 год 63 хв = 8 год 3 хв.
- Розв’яжи рівняння...
у = 405 · 91;
у = 36 855.
- За місяць (30 днів) сім’я з п’яти осіб витрачає6000 л холодної води. Скількилітрів води витрачає один член сім’ї за 1 тиждень?
2) 200 : 5 = 40 л;
3) 40 · 7 = 280 л.
- Ширина дитячої ігрової кімнати 5 м, а її довжина — 6 м. 1/3 підлоги цієї кімнати покриває килим. Яка площа підлогине покрита килимом?
2) 30 : 3 = 10 м2;
3) 30 – 10 = 20 м2.
- Склади і запиши вираз,за допомогою якогоможна розв’язати задачу.
ВАРІАНТ 2
- Обчисли.
1) 51 735 : 15 = 3449;
2) 3449 + 18 006 = 21 455;
3) 67 432 – 21455 = 45 977.
- Порівняй... 30 · 2 : 3 = 20; 100 : 5 = 20;
- Потяг Львів-Одеса відправляється зі Львова о 22 год 12 хв і прибуває до Одеси наступного ранку о 8 год 43 хв. Який час потягперебуває в дорозі?
- 24 год – 22 год 12 хв = 1 год 48 хв;
- 8 год 43 хв + 1 год 48 хв = 9 год 91 хв = 10год 31 хв.
- Розв’яжи рівняння.
b = 309 · 77;
b = 23 793.
- За місяць (30 днів) три слони в зоопарку з’їдають2700 кг сіна. Скільки кілограмів сіна з’їдає один слон за один тиждень?
2) 90 : 3 = 30 кг;
3) 30 · 7 = 210 кг.
- Довжина городньої ділянки прямокутної форми 8 м, а її ширина — 5 м. 1/10 частину ділянки засаджено горохом, а решту — квасолею. Яку площу ділянки засаджено квасолею?
2) 40 : 10 = 4 м2;
3) 40 – 4 = 36 м2.
- Склади і запишивираз, за допомогою якого можна розв’язати задачу.
Контрольна робота 11
ВАРІАНТ 1
- Обчисли.
1) 9465 · 3 = 28 395;
2) 28 395 + 42 578 = 70 973;
3) 137 045 – 70 973 = 66 072.
- Запиши іменовані числав порядку зменшення.
- Розв’яжи рівняння...
k = 190 809 + 408 926;
k = 599 735.
- Знайди значеннявиразу a + a : 19, якщо a = 5491.
- Одна бригада може розфасувати 3 т яблук за 10 год, а інша — за 15 год. За скільки годин із цією роботою впораються обидві бригади, якщо працюватимуть разом?
2) 3000 : 15 = 200 кг;
3) 200 + 300 = 500 кг;
4) 3000 : 500 = 6 год.
- 1) Знайди периметрта площу квадрата.
S = 3 · 3 = 9 см2.
2) Побудуй прямокутник, який складається із двох таких квадратів. Знайди його периметр.
Р = 3 + 6 + 3 + 6 = 18 см
ВАРІАНТ 2
- Обчисли.
1) 8292 ·4 = 33 168;
2) 83 457 – 33 168 = 50 289;
3) 154 138 + 50 289 = 204 427.
- Запиши іменованічисла в порядку збільшення.
- Розв’яжи рівняння.
p = 121 900 – 27506;
p = 94 394.
- Знайди значення виразу c – c : 17, якщо c = 6528.
- Джек з’їдає упаковку сухого корму масою 6 кг за 30 днів, а Бім — за 20 днів. На скільки днів вистачить упаковкисухого корму Джекута Біму?
2) 6000 : 20 = 300;
3) 300 + 200 = 500;
4) 6000 : 500 = 12 днів.
- 1) Знайди периметр та площу квадрата.
S = 2 · 2 = 4 см2.
2) Побудуй прямокутник, який складається із двох таких квадратів. Знайди його периметр.
Р = 2 + 4 + 2 + 4 = 12 см.
Контрольна робота 12
ВАРІАНТ 1
- Обчисли.
1) 5550 + 3198 = 8748;
2) 8748 : 6 = 1458;
3) 18 550 – 1458 = 17 092.
- Запиши числа в порядку збільшення.
- Розв’яжи рівняння...
c = (927 – 118) · 26;
c = 809 · 26;
c = 21 034.
- Порівняй.
20550 к. > 2055 к.
7 т 256 кг < 70 256 кг
7 256 кг < 70 256кг
- Туристи подолали відстань 120 км. Пішки вони пройшли 3/10 усього шляху, залізницею проїхали третину всього шляху, а решту пропливли на човнах. Скільки кілометрів туристи пропливли на човнах?
2) 120 : 3 = 40км;
3) 120 – 36 – 40 = 44км.
- Знайди 2/3 площі ділянки прямокутної форми, сторони якої мають довжину 22 м і 15 м.
2) 330 · 2 : 3 = 220м2.
- Радіус більшого кола дорівнює 7 см, а радіус меншого — 5 см. Розглянь малюнок й обчисли довжину відрізка OA.
ВАРІАНТ 2
- Обчисли.
1) 2199 – 974 = 1225;
2) 1225 : 7 = 175;
3) 13 175 + 175 = 13 350.
- Запиши числав порядку збільшення.
- Розв’яжи рівняння.
b = (700 + 103) · 73;
b = 803 · 73;
b = 58 619.
- Порівняй.
100 грн 45 к. > 1045 к.
3321 м < 30 321 м
10 045 к. > 1045 к.
- У меблевому магазині за тиждень продали 150 виробів. 2/5 проданого товару становили столи, половину — табурети, а решту — шафи. Скількишаф продали за тиждень у меблевому магазині?
2) 150 : 2 = 75;
3) 150 – 60 – 75 = 15.
- Знайди 3/4 площі ділянки прямокутної форми, сторони якої маютьдовжину 32 м і 25 м.
2) 800 · 3 : 4 = 600м2.
- Радіус меншого кола дорівнює 7 см, а радіус більшого — 10 см. Розглянь малюнок й обчисли довжину відрізка OC.
Контрольна робота 13
ВАРІАНТ 1
- Знайди значення виразу.
1) 1789 – 974 = 815;
2) 815 · 6 = 4890;
3) 11 748 + 4890 = 16 638.
- Обчисли:
2) 5 т – 5 ц = 50 ц – 5 ц = 45 ц = 4 т 5 ц.
- Рейсовий автобус проїхав 1750 м, що становить 1/8 всього маршруту. Яка довжина маршруту рейсовогоавтобуса?
- Розв’яжи рівняння 34 050 – c = 1386 : 3.
c = 34 050 – 462;
c = 33 588.
- З першої ділянки зібрали 1 т 600 кг винограду, а з другої — 1т 800 кг. Скільки літрів соку отримають із цього винограду, якщо з кожних 100 кг винограду виробляють 50 л соку?
2) 3400 :100 = 34;
3) 34 · 50 = 1700 л.
- Побудуй прямокутник, довжина якого дорівнює 6 см, а ширина — утричі менша. Обчислипериметр цього прямокутника.
- Склади і запишивираз за допомогою якого можна розв’язати задачу.
ВАРІАНТ 2
- Знайди значення виразу
1) 1783 – 896 = 887;
2) 887 · 7 = 6209;
3) 9572 + 6209 = 15 781.
- Обчисли:
2) 12 год 45 хв + 35 хв = 13 год 20 хв.
- Приміський потяг проїхав 12 500 м, що становить 1/6 всього маршруту. Яка довжинамаршруту потяга?
- Розв’яжи рівняння x + 1583 = 15 030 : 5.
x = 3006 – 1583;
x = 1423.
- З одного поля зібрали 1 т 700 кг соняшникового насіння, а з іншого — 1 т 300 кг. Скільки літрів олії отримають із цього насіння, якщо з кожних 300 кг насінняотримують 100 л олії?
2) 3000 : 300 = 10;
3) 10 · 100 = 1000 л.
- Накресли прямокутник, ширина якого дорівнює З см, а довжина — удвічі більша. Обчислипериметр цього прямокутника.
- Склади і запишивираз за допомогою якого можна розв’язати задачу.
Контрольна робота 14
ВАРІАНТ 1
- Обчисли.
1) 47 + 47 = 94;
2) 9400 : 94 = 100;
3) 34 538 – 100 = 34 438.
- Виконай діленняз остачею.
2140 : 200 = 10 (ост. 140).
- Запиши в більших одиницяхвимірювання.
7000 кг =7 т;
360 с = 6 год.
- Спортсмен пробіг 3/5 марафонської дистанції, довжина якої становить 42 км 195 м. Яку відстань пробіг спортсмен?
- З двох протилежних кінців озера одночасно назустріч один одному вирушили два човни. Першийчовен плив зі швидкістю 8 км/год, а другий
- зі швидкістю 10 км/год. Через 2 год вони зустрілися. Знайди відстань між протилежними кінцямиозера.
- Побудуй квадратзі стороною 6 см. Обчислийого периметр.
- Побудуй квадрат зі стороною 6 см. Обчислийого периметр.
ВАРІАНТ 2
- Обчисли.
17 321 – 3600 : 36= 17 321 – 100 = 17 221.
- Виконай ділення з остачею.
3140 : 300 = 10 (ост. 140).
- Запиши в більших одиницяхвимірювання.
7000 к. = 70 грн;
70 ц = 7 т.
- Спортсмен пробіг 2/3 марафонської дистанції, довжина якої становить 42 км 195 м. Яку відстань пробіг спортсмен?
- З двох туристичних баз одночасно назустріч одна одній вийшли дві групи туристів. Одна група рухалася зі швидкістю 5 км/год, а інша — зі швидкістю 6 км/год. Групи зустрілися через 3 год. Яка відстань між туристичними базами?
- Побудуй квадрат зі стороною 4 см. Обчислийого периметр.
- Побудуй квадрат зі стороною 4 см. Обчислийого периметр.
Контрольна робота 15
ВАРІАНТ 1
- Обчисли.
1) 829 · 703 = 582 787;
2) 78 150 : 30 = 2605;
3) 582 787 – 2605 = 580 182.
- Виконай дії з іменованими числами.
- Порівняй.
2) (24 + 36) : 3 < 24 + 36: 3.
- Розв'яжи рівняння, у якому треба знайти невідомеділене.
y = 120 · 60;
y = 7200.
- В овочевий кіоск завезли 180 кг яблук і 120 кг груш. До закриття кіоску продали 2/3 яблук і 1/4 груш. Чого продали більше — яблук чи груш? На скількикілограмів більше?
- 180 : 3 · 2= 120 кг — яблук продали.
- 120 : 4 = 30 кг — груш продали. 3) 120 – 30 = 90 кг.
- Периметр дитячого майданчика квадратної форми дорівнює 120 м. Знайди площу дитячого майданчика.
2) 30 · 30 = 900 м2
- Запиши добутки в порядку зменшення, не виконуючи обчислень.
ВАРІАНТ 2
- Обчисли.
1) 356 · 207 = 73 692;
2) 21 800 : 40 = 545;
3) 73 692 – 545 = 73 147.
- Виконай дії з іменованими числами.
- Порівняй.
2) (32 + 48) : 8 < 32 + 48: 8.
- Розв’яжи рівняння, у якому треба знайти невідомиймножник.
x = 8400 : 70;
x = 120.
- У бібліотеці є 720 дитячих книжок, 1/6 яких становлять книжки з казками, а 3/8 — книжки з оповіданнями. Яких книжок у бібліотеці менше
- з казкамичи з оповіданнями? На скількикнижок менше?
- 720 : 6 = 120 — книжок з казками.
- 720 : 8 · 3 = 270 — книжок з оповіданнями. 3) 270 – 120 = 150.
- Площа спортзалу прямокутної форми дорівнює 600 м2. Знайди периметрспортзалу, якщо його довжина — 40 м.
2) (40 + 15) · 2 = 110 м.
- Запиши добуткив порядку зменшення, не виконуючи обчислень.
Скачати завдання та відповіді ДПА-2021
Математика 4 клас

Залишайте свої коментарі
Шановний користувач нашого сайту!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.